Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

A za sta ce da sluze ta dva koloseka? :shok: Ako ikad Prokop profunkcionise, sta ce se desavati na Gl.zel. stanici?
 
Pa gradska direkcija za saobracaj i zeleznice imaju ideju da beovoz ide preko glavne zeleznicke beton hale,kula nebojse i dunav stanice.

Dok meni to zvuci sasavo,bolje da ukopaju ta dva nesretna koloseka od raskrpetlje ili mosta pa do glavne zeleznicke,pocupaju ostatak i prokopaju tunel od glavne zeleznicke do dunav stanice sa stanicom beovoza ispod trga republike(u fazonu vukovog spomenika).To je neko zamislio jos pre puno godina,samo sto nema para da se to odradi.
 
Остаће минимум четири колосека, два према топчидеру, и два према Старом железничком мосту. То би могло да буде привремено решење док се Прокоп не заврши, а Нови Београд не прошири на 10-12 колосека, па да раде у тандему. Ионако је површина Старе железничке станице која се користи за путнички саобраћај 5% укупне површине, остало је теретни саобраћај и сервис.

Aко оставе шине око Калемегдана, што је огроман промашај, део старе станице који мора да се задржи се много повећава.

Сори на офтопику.

starazstanica.jpg
 
vucko":35nbu2v4 je napisao(la):
Dok meni to zvuci sasavo,bolje da ukopaju ta dva nesretna koloseka od raskrpetlje ili mosta pa do glavne zeleznicke,pocupaju ostatak i prokopaju tunel od glavne zeleznicke do dunav stanice sa stanicom beovoza ispod trga republike(u fazonu vukovog spomenika).To je neko zamislio jos pre puno godina,samo sto nema para da se to odradi.
Зашто би дуплирали линију Беовоза? Ако укопавају колосеке, не треба ни да их враћају.
 
Аранђеле, за прелепе слике укњижен плусићћћ у дневник ко врата и то 17-ти по реду, мој срећан број !
 
Bobb":3om3yklt je napisao(la):
Nurko7000":3om3yklt je napisao(la):
Гага":3om3yklt je napisao(la):
Још ће да испадне да ће ову жуто-плаву заставу федерације БиХ (на то ми ова застава помало и личи !) бити постављена на сам врх пилона :D


Заправо застава Федерације БиХ је ово:

http://sr.wikipedia.org/wiki/Слика:Flag_of_the_Federation_of_Bosnia_and_Herzegovina.svg

а Босне и Херцеговине је плаво-жута...

Nurko plus za ispravku.
Ljudi, morate malo bolje poznavati susede, red je. Siguran sam da u Srbiji ima jos puno ljudi koji brkaju Federaciju BiH sa samom BiH. Ne kazem da i oni puno toga ne znaju o nama, opaska je upucena svima.

Тачно, мислио сам на заставу БиХ, а не на Федерацију, али тако написах и ето...извињавам се.
О нашим ткз. "суседима" ипак (лично) знам много више него они о нама.
Ипак има сличности између заставе наших жутих и њихове БиХ заставе:
http://sr.wikipedia.org/wiki/Слика:Flag_of_Bosnia_and_Herzegovina.svg

Извињавам се за насталу дигресију.
 
Aha, menjaju stil gradnje izgleda. Barem preko pruge a mozda ce jos negde. Vidim izlivaju se gredice. Sad ce da grade kao vijadukte po HR na A1 i ostalim. Poslazu par komada dizalizama, bace mrezicu i naliju betonom i tako to bez oplate.
 
Rajo,paz ovo!Skoro sigurno tunel nece biti gradjen 2012 godinel,ali bar dobismo malo vise informacija.Ko zna,mozda i nategnu da njega zapocnu pre izbora.

Тунел "Топчидерско брдо"

Планирани почетак радова: 2012

Саобраћајни Институт ЦИП, je у оквиру идејног Пројекта саобраћајнице Унутрашњег Магистралног Полупрстена (УМП) од Улице Паштровићеве до Улице Др Милутина Ивковића урадио Идејни пројекат тунела "Топчидерско брдо".

image.jpg

Улазни портал тунела, лоциран је у зони улице Бањичкихжртава, а излазни портал у улици Др МилутинаИвковића (према Аутокоманди).
слика3
Улазни портал тунела "Топчидерско брдо"
Улазни портал тунела "Топчидерско брдо"
image.jpg

Тунел "Топчидерско брдо" је пројектован садве одвојене тунелске цеви, свака за један саобраћајни смер. Дужина леветунелске цеви је 2 175m, а десне 2 170m. Светлипрофил је пројектован тако да је обезбеђена слободна висина над коловозом од4.70m, а на службеним стазама 2.50m. Укупна корисна ширина утунелу је 9,30m.Површина светлог отвора је 56m2
слика2
Излазни портал тунела "Топчидерско брдо"
Излазни портал тунела "Топчидерско брдо"

При пројектовању тунела коришћене су савремене методекласификације стенских маса, а пројектовање типова тунелских конструкција ињихово осигурање рађено је према новој аустријској методи (НАТМ). Тунелскаконструкција се састоји од примарне и секундарне конструкције. У зависности одкатегорија стенских маса које се смењују дуж тунела, примарна конструкција сесастоји од млазног бетона дебљине d=5cm-30cm, решеткастих челичних лукова, самобушећихсидара дужине l=3m и арматурне мреже. На примарну конструкцију поставља сехидроизолациони плашт од ПВЦ фолија. Секундарну конструкцију која профилишекорисни тунелски простор, чини свод од ливеног бетона дебљине d=30cm.

У тунелу су пројектоване попречне везе за пролаз интервентних возила,попречне везе за евакуацију пешака и нише за SOS телефоне и противпожарну заштиту. Пројектом је предвиђено осветљење,сигнализација и проветравање тунела. Проветравање се врши преко портала ивертикалних вентилационих шахтова. Надзор и управљање тунелом у нормалним иакцидентним ситуацијама врши се из командног центра, лоцираног у Ул. ДрМилутина Ивковића.

http://sicip.rs/ci/delatnost/tehnic...umski/story/27/Тунел++"Топчидерско+брдо".html
 
drugari, premostavanje reke super napreduje, ali kako stoje stvari sa Radnickom ulicom?
kada krecu udarni radovi na tome? cini mi se da tu ima jos dosta posla :rolleyes:

hoce li prosirivati onaj podzemni prolaz u Radnickoj za oba smera i rusiti onaj uski nadvodznjak? ili je doslo do nekih promena za koje ne znam?

trebalo bi da pocnu sa time sto pre i da zavrse dok je letnji raspust... jer kada dodje Septembar... paralelni radovi na Radnickoj i svakodnevne saobracajne guzve na tom delu... :violina:
 
UMP je svakako potreban Beogradu ali postoji jedan problem u vezi njega. Preskup je i kada se jednom pocne mora se i zavrstiti. Ovo resenje koje bude sledece godine ce dosta znaciti ali samo pojedinim delovima grada a UMP je zamisljen da olaska i rasteretei saobracaj generalno. Kada se zavrsi tunel mora se rediti petlja na Autokomandi koje ce iz razumljivih razloga biti papreno skupa, a onda i nastaviti preko autoputa u novi tunel. Ne moze se stati npr. posle tunela i sav saobracaj sliti na postojecu infrastrukturu jer ce nastati kolaps.
 
Pa djordje nema druge zbog zaduzenosti grada.

Grad moze jos da izgura tunel i petlju na autokomandi.

Da se zaduzi za prvu metro liniju i eventualno most kod ada huje sto je i planirano i to je to od kapitalnih investicija od grada za narednih 10tak godina zbog zaduzenja.

Najskuplji deo bi bio u severnom bulevaru jer trebaju da nekoliko zgrada uz severni bulevar na severnom ulazu na groblje.I jos 20-30 kuca sve do ulaska u onaj tunel pre bulevara koji ce voditi do juznog bulevara.Sve u svemu ko zna koliko miliona eura samo za ekspropriaciju,pa sto to treba sve da bude na stubovima od svetog nikole do pancevackog mosta+ona sasava petlja za pancevac.Not gonna happen amigo.

U svojim dokumentima racunase kao prvu fazu deo od nbg do sumica,to bi bas koristilo jer gradu ocajno treba jos jedan prelazak za automobile autoputa tu.A i tu treba ko zna koliko ekspropriacije.
 
Ok hvala na informacijama, ta etapa do Sumica bi imala smisla. Ako uspeju da UMP spoje sa Ustanickom u nivou Grcica Milenka to bi bio uspeh a i Ustanicka u tom delu nije preterano opterecena.
Samo ako je prva etapa kostala 400 miliona postoji li neka racunica za ovu drugu etapu?
 
Upravo sam pogledao discovery emisiju o mostu na adi. Fenomenalno. Nekako se osecam ponosno... :D :D :D
 
"Diskaveri" predstavio šou o gradnji mosta u Beogradu
Emisija o mostu preko Ade 1. jula u 21.55 Video
G.Svilar | 21. 06. 2011. - 13:38h | Komentara: 7

Most preko Ade Ciganlije biće predstavljen u novoj sezoni emisije “Vrhunsko graditeljstvo” na Diskaveri kanalu koju će gledaoci u Srbiji moći da vide 1.jula sa početkom u 21.55. Novinari beogradskih medija sve su ovo premijerno videli danas u bioskopu “Takvud”, a emisija traje 40 minuta.

Deni Forster, domaćin emisije i vođa tima koji proizvodi ovaj televizijski šou, provodi gledaoce kroz proces izgradnje mosta, do detalja prikazuje njegova obeležja, pilon, mostovsku konstrukciju...



U ovoj emisiji akcenat je stavljen na dva aspekta gradnje mosta. Sa jedne strane ova građevina je predstavljena kao veličanstveni poduhvat koji je važan u “post ratnoj” istoriji Srbije i balkanskih zemalja koje su učestvovale u, kako autor primećuje, najkrvavijem ratnom sukobu u Evropi nakon Drugog svetskog rata.



Sa druge strane, autori emisije most vide i kao neverovatnu građevinu sačinjenu od specifične tehnike gradnje, naglašavaju da je to jedini most u Evropi koji ima jedan noseći stub (pilon) koji je uzgred težak 60 hiljada tona, kose kablove i namenjen je za sve vrste saobraćaja.


Ova emisija će biti prikazana u okviru sedme sezone serijala "Vrhunsko graditeljstvo" na kanalu koji odavno postavlja standarde zahvaljujući dokumentarnim filmovima koji predstavljaju sve delove sveta.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/261309/Emisija-o-mostu-preko-Ade-1-jula-u-2155

Hajde da vidimo da li ce izbaciti onaj problematican deo,i ako ga ne izbace da li ce neko iz gradske ili republicke vlasti protestovati zbog toga.
 
Najverovatnije će ga izbaciti. Taj deo baš nikome ne treba.

Mogu da svrate sad preko leta da dosnime kadrove sa splavova... ili uveče iz parka na Topličinom vencu :vops:
 
Jedno pitanje....kada se otvori sajt beobuild-a sa desne strane je Belgrade eye koje pokazuje procenat do kojeg su zavrseni odredjeni objekti u gradu.Pitanje je sledece:da li se ti procenti apdejtuju?
5% stoji za petlju Radnicka,cini mi se vec 6 meseci,kao da se tamo nista ne radi...
 
Dobra ideja.Ce prosledimo Igoru da stavi nove podatke na belgrade eye
 
U međuvremenu...

"Politika" danas u štampanom izdanju piše da je (doduše nezvanično), "Primorje" predalo najbolju ponudu za izgradnju petlje Jurija Gagarina (prvi čovek u svemiru dobio petlju u Beogradu!) i deo do ulice Proleterske solidarnosti. Čeka se još potvrda EIB. Ako prođu imaju rok do kraja godine da završe (6 meseci?).


Pa dobro, zar treba ja da popodne dođem sa posla i otvorim novine da saznam ovako nešto? :D
Jel ovaj forum služi samo za gledanje slika i izraze oduševljenja?
 
relja":3fznlw98 je napisao(la):
...petlje Jurija Gagarina (prvi čovek u svemiru dobio petlju u Beogradu!)...
Генијалан коментар! :lol:
relja":3fznlw98 je napisao(la):
Jel ovaj forum služi samo za gledanje slika i izraze oduševljenja?
Оно друго. Ево, ја сам се одушевио твојим коментаром. :p
 
Razgovor kroz par godina:

- Kako da izađem na auto put za Niš?
- Pravo, prođeš ispod Gagarinovih muda i prva desno...
 
Wile E. Coyote":ft8osx55 je napisao(la):
relja":ft8osx55 je napisao(la):
...petlje Jurija Gagarina (prvi čovek u svemiru dobio petlju u Beogradu!)...
Генијалан коментар! :lol:
Slažem se. + ;)

Inače, komentar čitaoca na sajtu RTS-a je genijalan. "za cenu ovog mosta mogli smo da napravimo 10 Gazela...broj svakim mesecom sve više raste. :lol:
 
Beogradjani ocete li moci da koristite ovaj most do kraja godine iako je najavljeno da ce se nastaviti na radu UMP oko Beograda?mislim jel se moze preko mosta bez tih tunela koje ste naveli gore kad se zavrse petlje i most?
 
Moći će i bez tunela. Da nije tako, lično bih išao golim rukama da prokopavam tunel :lol:
 
Vrh