Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Jučerašnji dan na gradilištu:

lep sunčan dan, a radovi u punom jeku, najintenzivnije na delovima petlje Radnička:





silaznoj rampi ka Čukarici:







i uzlaznoj iz pravca sajma:





do spajanja mosta još 185m:





zbog radova na stubovima u blizini kontaktne mreže 25kV, vozovi se od Topčidera vuku dizelkama:




Što se tiče roka završetka, obzirom na zalaganje mislim da nam građevinci poručuju (umesto dva prsta):



moj je utisak da će ovaj most biti zaista lepa građevina:



što bi se reklo kao za sajam:



evo još slika za one koji vole detalje neka se zanimaju:































 
" jos i izgleda kao lepa gradjevina" meni iz svih uglova izgleda kao lepa gradjevina
 
Kada pogledam presek mosta, u profilu se vidi da ispod koloseka za sinski saobracaj postoji "tunel". Predpostavljam da je u pitanju tunel za servisne poslove i sta se vec sve mora dovlaciti od opreme, alata i masina kada se otklanjaju neka ostecenja i slicno.

Da li je bilo u nekom od projekata koji su na tenderu bili predlozeni predvidjen tunel za metro, dok bi po povrsini isao tramvaj? Osim toga, da li se sada planira da po tom delu za sinski saobracaj idu tramvaji na nekoj novoj liniji koju bi GSP isplanirao?
 
A da li neko zna pouzdano čemu služi onaj zemljani nasip obložen plavom folijom pored tramvajskog nadvožnjaka?
 
Milantex":6bxwtwv5 je napisao(la):
Kada pogledam presek mosta, u profilu se vidi da ispod koloseka za sinski saobracaj postoji "tunel". Predpostavljam da je u pitanju tunel za servisne poslove i sta se vec sve mora dovlaciti od opreme, alata i masina kada se otklanjaju neka ostecenja i slicno.

Da li je bilo u nekom od projekata koji su na tenderu bili predlozeni predvidjen tunel za metro, dok bi po povrsini isao tramvaj? Osim toga, da li se sada planira da po tom delu za sinski saobracaj idu tramvaji na nekoj novoj liniji koju bi GSP isplanirao?
Tu ce takodje ici i infrastrukture u koju spada i toplovod.

Nigde nije planirano nista takvo,samo je bila ideja da metro ide kroz sanduk mosta a gore da idu automobili.

Planirano je da ide tramvaj 13 ali posto nece do kraja ove vec tek sledece uraditi infrastrukturu za tramvaj sa strane NBG nista od toga.

I jos jedna ekstremno glupa odluka je sto uopte nece biti stanice tramvaja sve negde do Belvila,a jedna bi sigurno trebala ili kod savskog nasipa ili kod Buvljaka.Recimo sa te kod buvljaka bi se lako presedalo na BG voz.
 
Pa sigurno ce se odluciti da naprave neki nacin da se lako spoje BG:Voz i ta nova trasa tramvaja. Stvarno bi bilo glupo da tramvaj samo prosisa, a tu je na 100ak metara od stanice NBG...
 
Ако одмах не направе проширење за стајалиште од станице нема ништа. На другој страни моста има места јер су планирана стајалишта одмах после краја каблова, где је већ проширење.
 
:kk: Bravo i hvala za slike V.Vrachar-e :kk: ( naravno veliki Vrachar = Veliki + )
 
moje fotke su vam među update-u u projektima pa pogledajte tamo pošto ih ima i za radničku i nadvožnjak i most da ne bih uploadovao tih 25 mb-a na imageshack :D
 
markobg":l6niogcv je napisao(la):
A da li neko zna pouzdano čemu služi onaj zemljani nasip obložen plavom folijom pored tramvajskog nadvožnjaka?
Највероватније је то рампа за спуштање трамваја а моста.
плусићи обојици :gobb:
 
markobg":293f8hcr je napisao(la):
A da li neko zna pouzdano čemu služi onaj zemljani nasip obložen plavom folijom pored tramvajskog nadvožnjaka?
Prvi beogradski rolerkoster, doduše još se nije ispilio... :laugh:
 
За Великог Врачара и Аранђела за дивне слике које пуно тога показују, плусићћи и то они укњижени у дневник !
 
Po projektu rampa za spustanje tramvaja - ili tzv. BG rolerkoster (kako ste ga nazvali) bi trebao da izbije s one strane topčiderske reke. Ako plan nisu menjali a verujem da nisu. Imate sliku plana a i istaknuta je i na velim tablama u blizini petlje.

Nasip je po meni samo tu da olaksa izgradnju jer po planu tu treba da počnu da se spuštaju rampe za kružni tok, bočno od glavnog puta. E sad da oni tu ne bi pravili visoke i široke betonske stubove , rešili su da naprave nasip. Pobodu šipove(cilidrčni armirani podzemni stubovi) kroz njega i verovano u tlo duboko. Udare temelj pa na njih stubove nosače za glavni put, tramvaje i silazno ulazne rampe. Verovatno ovako odlazi manje betona i armature jer i sam nasip doprinosi stabilnosti. Ujedno spremaju silaznu rampu za tramvaje ali ona neće biti gde se sada penju ove mašine nego po sredini, tj između ovih plavih stubova.

Da li će se ići tu na izlivanje puta ma licu mesta kao kod Hipodroma ili će se nalagati podužno grede ne znam? Oni ovde treba na naprave par nadvožnjaka. Ne verujem ni da če Radnički ulicu da presmoste izlivanjem. Koliko gusto se postavljaju potpore praktično je neizvoljivo tako a da ne zaguše saobraćaj delimičnim zatvaranjem isl. A tobogan tek. Pa na njega da podapru nešto prošlo bi kao kroz sir.

:o
Jedva čekam da sruše to metalno rešeto ali ima još da se načekam izgleda. To je u poslednjoj fazi izgradnje petlje tek, tj. kad se pusti budući kružni tok.
 
@boca-ica (za post od pre desetak strana) :)

Evo objašnjena kako napraviti... http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1595

most.gif
 
Nadam se da planiraju da skinu onu PORR nalepnicu kad završe...
 
Хех... Налепница. Можда ће да мењају сличице са Штрабагом. Или ће само откачити каблове који је држе.
 
Mr. Arhangel, bravo care za slidze, ++ za tebe sa malim zadocnjenjem i da sto pre zavrsis Fax :kk:
 
Vrh