Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578698#p578698:3gc0x8dm je napisao(la):
Пантограф » 02 Nov 2018 09:48 pm[/url]":3gc0x8dm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578674#p578674:3gc0x8dm je napisao(la):
bboris7 » 02 Nov 2018 08:39 pm[/url]":3gc0x8dm]https://www.youtube.com/watch?v=C_xuuz8rBoA

Mi definitivno ne koristimo isti most .Guzva je katastrofalana i to ne sa nekim velikim brojem vozila i sa tendecijom da se to ne resi ni sa kakvim kvazi projektima . Gazela nije rasterecena niti ce biti . Onaj ko svaki dan bije bitke vozeci na jednu i drugu stranu zna o cemu pricam i to nije zbog ovog ili onog , to je zato sto Most na Adi nije zavrsen onako kako je bilo planirano .



Ponavljam , a za to nam je potrebna samo zdrava logika , ne pravis ogroman most sa denivelisanim petljama , ako ce na sledecoj raskrsnici to sve da " udari " u semafor . Ne znam da li je ovo potrebno dodatno objasnjavati

Мој Борисе, не знам шта ко користи, ал` ја користим овај мост двапут недељно, и то у пет поподне, на релацији Блок 28 - Јужни булевар... коју прелазим за 20 до 35 минута (ова друга вредност важи за петак, кад пада киша). Са дететом од 4 године. А преко Газеле трајало би... А преко Газеле да нема Моста на Ади... Што се мене тиче, људи који направише тај мост и све везе које нуди петља Радничка, заслужују орден. И националну пензију.

Први семафор је, Борисе, на новобеоградској страни удаљен читав километар од моста, и ту никад неће бити "катастрофалне гужве". Са друге стране Саве, семафор је 500 метара далеко, и ту такође он није "заслужан" за застоје, већ сужење из две траке у једну - којег неће бити кад се направи нови булевар.

Е, сад, није да нисам прелазио велике водотокове и на другим местима, рецимо Дунав, Рајну, и оно што ти сугеришеш, да одмах уз обалу треба да стоји четворокрака раскрсница у нивоу и семафор - ја не видех, осим у Земуну, где таква, дебилно ирационална раскрсница смањује капацитет огромног и скупог моста за 50% (где је ту економски резон, Борисе?). То у Немачкој - нема; нема ни у Бечу, у граду. Свуда су, Борисе, петље, комплетне или делимичне, па, ако није аутопут, после километар-два-три имаш семафор. Као са овим нашим мостом.

Ја не видех да је покојни Јовин икад нацртао метро мост у Савском амфитеатру без приступне петље на обе стране, нити чух то од њега, напротив. Али видех да нам се управо спрема један идиотски мост баш на том месту, са два кружна тока одмах уз обалу. Мост који ће само услед тога бити преплаћен 100%, јер, та његова трака уместо 2.000, имаће капацитет 1.000 возила на сат. Видим и да се четворокрако с... са семафорима спрема и у основи Бранковог моста, на НБ, где је сада, због две трокраке раскрснице које следе једна другу и довољно ширине, ситуација добра. А биће колапс. Па ја и овом приликом да упозорим каква будалаштина се спрема, чисто спорта ради, јер ће се она, највероватније, догодити...

Ocigledno da se ne razumemo , a ja uporno pisem o odnosu ulozeno dobijeno, i tesko da ce neko to moci da mi objasni iz vise razloga . Iz ovog tvog posta neko ce jos da pomisli da sam ja protivnik mostova i da sam protivnik denivelisanih pristupnih saobracajnica na istim itd.

Da se ne ponavljam i da ne sirim ovu pricu , previse je ulozeno za ono sto je dobijeno . Vrati se samo u 2008 i probaj da sa svim do sada ulozenim parama u velike projekte Most na adi , most zemun borca , obilaznica itd. , a radi se o preko milijardu eura , osmislis svoj koncept i resenje .

Mozda cemo onda drugacije da polemisemo . Ja samo znam da je guzva ogromna danas i tesko da ce biti resena bez ozbiljnih ulaganja , koje na zalost nemamo
 
Da ga zatvorimo jer je nepotreban realno i tobogan jedan da zavorimo ...itd
 
Vidim ja da se zaboravljaju gužve i pešačenje niz Kirovljevu od Požeške ka Adi na presedanje u gužvi koja se pravila od starog podvožnjaka. A i kada se prođe podvožnjak sledio je Sajam a ko je recimo išao autobusom 88 tačno zna kako je ovaj pakao izgledao pošto je i Gazela bila zagušena.
 
Ja ne znam šta neki očekuju?
Da nestanu gužve izgradnjom jednog mosta i pristupnih saobraćajnica?
Gužve su svakodnevne i u najnaprednijim državama i ove naše su gužvice u poređenju sa ostalim.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Gužve su zbog povećanog broja vozila. Gazela je opterećena ka NBG jer svi idu u Pančevo i Borču novim mostom, a ne pančevačkim.
Prsten nije gotov, a most na Adi je samo njegov jedan deo.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Економска добит од градње пар километара булевара за 450 милиона евра, повећања броја паркинг места на НБГ-у, те генерално буџење друмске инфраструктуре док нам јавни превоз иде слободним падом на доле се најбоље осећа у Шапцу и код буразерских увозника половних аутомобила са 100 до 300 000 увезених кршева годишње. А и држави иде сасвим лепо са акцизама на гориво.

Утицај на квалитет живота је тај да је у шпицевима аутомобил неупотребљив чак и на НБГ-у. Синоћ сам први пут видео да бахати људи возе тротоарима војвођанском како би избегли гужве.

За 450 милиона евра смо могли да имамо два нова моста преко Саве, 3 продужене линије БГ воза, проширену трам мрежу и започет метро.
 
Oni su stavili 4 razlicita tipa nosaca pa zasto pobogu ....
 
Јако чудан шарениш носача контактне мреже. Него пада ми на памет, да нису косе затеге разлог зашто су на траси дуж самог моста портали уместо класичних Т носача као што имамо на преосталом делу трамвајских надвожњака УМП.
 
Слажем се, али нажалост то није учињено на време.
 
Trebali su valjda da urade nadstrešnicu kao na renderu.
RbAk9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTUdFN01EQV8vZWVmYjYxNDMwZmQwMDRmNmUyZWI0Mzc0OGY2ZjUwNjUucG5nkZMCzQLkAIGhMAE
 
Ta nadstrešnica je u prvoj verziji kasnije je izbačena sa rendera.
 
Na NBG strani su u toku pripreme gradilišta za probijanje nasipa, napravljena je rampa uz nasip za mašine i kamione.
 
Избором извођача радова се завршава тендер. А извођач је изабран крајем маја месеца, у јуну је објављено обавештење о доношења одлуке о додели уговора, а уговор је закључен у августу или септембру месецу. Енергопројект-нискоградња је добио посао. Ради се још техничка документација. Рок за израду техничке документације и саму изградњу подвожњака је 480 дана, а датум почетка се рачуна од увођења извођеча у радове. Писао сам о томе свему пре три четири стране тј. почетком октобра месеца..
 
Zato me je i začudilo šta će tamo mašine jer početak radova nije blizu. Možda su ipak blizu kraja izrade tehničke dokumentacije.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Можда су то машине ових што раде пругу за Кинезе?
 
I ja sam pomislio da je to vezano za pre za prugu, nego za probijanje podvožnjaka. Iz prolaza mi se učinilo kao da nasipaju zemlju uz nasip gde je pruga da bi napravili prilaz mašinama do same pruge.
 
Moguće i da je zbog pruge, ta nezavršena raskrsnica je idealna za prilaz gradiluštu.

A zašto ne bi jedom uskladili radove: i izgradnja podvožnjaka i zamena šina u isto vreme?
 
Vrh