Nažalost sve je ovo stihijski. Ovoj gradsko vlasti taj most i petlja zaista bodu oči, jer im je jasno da koliko god pljuvali po njemu, sam broj vozila (vidljivo i na slikama od pre par dana) pokazuje da ta veza stanovnicima znači mnogo. I to im je podsetnik da oni nisu ništa ni približno slično dovršili (fontane i polupani plato Slavije i slične rekonstrukcije nisu ni blizu, pa čak je i rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra, sa sve problematičnom sečom stabala na kraju ispala bolja od ovih naknadnih "rekonstrukcija"). Ono što je najgore u svemu, da im nije ustrebalo zbog radova u "Beogradu na vodi" šine se ne bi postavljale ni sada, iako se realno moglo u završetak svega krenuti i pre pet godina. Pri tome meni i dalje apsolutno nije jasno zašto uklanjaju tramvajski most - lepo su mogli graditi drugi pored njega, a ovaj ostaviti SAMO za tramvaje i ništa drugo.
Predložena privremena okretnica da je pameti uopšte ne bi morala biti privremena - mogla bi da bude blizu "Dejton" pumpe i idealna za presedanja na autobuse zemunskog pravca, a da ne moraju svi tramvaji do bloka 45. Dobra bi bila i za kraćenje kada dođe do poremećaja. Čak bi omogućila i pravljenje čisto lokalne novobeogradske linije, ili eventualno sada preko novog mosta i linija sa Čukarice i Kneževca. Ma tramvajsku mrežu po Novom Beogradu je odavno trebalo proširiti, bulevari su imali i imaju gabarite za to, ovako svi tramvaji kada pređu most prže do kraja istom trasom, ali to je za neku drugu priču.
I još gore svaka vlast potpuno zanemari planske dokumente, pa valjda su strateški planovi razvoja malo bitnija stvar i trebali bi da usmeravaju razvoj grada bez obzira ko je na vlasti. Petlja kod hipodroma je komplikovana jer su 4 koloseka bila predviđena da i dalje služe kao deo gradskih linija do nekadašnje glavne koja je trebala da zadrži 4 koloseka. I BG bi imao praktično S-Bahn sistem u kome bi neki vozovi koristili Prokop, a neki išli do stare stanice. No to je prosto pregaženo, odbačeno. Neko je spomenuo da neće valjda sad iskoristiti to za svoj plan metroa, iskreno koliko god je tupav, bolje da se iskoristi sadašnji koridor i za takvu liniju nego da ga ništa ne koristi (jer će u tom slučaju koridor prosto nestati, iako je u planskim dokumentima, koji očigledno vrede taman kao iskorišćeni toalet papir).