Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Sve bi to bilo aktivirano odavno da se vlast nije promenila.
SNS je svestan da svi ovaj most i petlje poistovećuju sa Đilasom i zato ne rade skoro ništa oko njega.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
A sta je konkretno bila muljacina? 5 godina su na vlasti u gradu, nema sanse da nisu sve papire cesljali sto puta do sad.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577168#p577168:3ajyqb5l je napisao(la):
miki-nbgd » Пет Окт 26, 2018 11:19 pm[/url]":3ajyqb5l]A sta je konkretno bila muljacina? 5 godina su na vlasti u gradu, nema sanse da nisu sve papire cesljali sto puta do sad.
Треба видети колоко је у пројекат самог моста био укључен и бивши члан ДСа а сада члан СНСа Горан Весић, као и брдо мање видљивих прелетача.
 
...
9e25aaa259dd9facd5a6b7683b7b628d.jpg
2e2f728ba5256d0ac5c1a9679e551729.jpg
e0258893554fbb65429707168fc557e7.jpg
1ce25bda437b4cd88aeacc0da5da5ef4.jpg
ea0b484d76604d79844666be58e9b70f.jpg
64e2f628745f5bb1954bb182ab9ff274.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Nažalost sve je ovo stihijski. Ovoj gradsko vlasti taj most i petlja zaista bodu oči, jer im je jasno da koliko god pljuvali po njemu, sam broj vozila (vidljivo i na slikama od pre par dana) pokazuje da ta veza stanovnicima znači mnogo. I to im je podsetnik da oni nisu ništa ni približno slično dovršili (fontane i polupani plato Slavije i slične rekonstrukcije nisu ni blizu, pa čak je i rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra, sa sve problematičnom sečom stabala na kraju ispala bolja od ovih naknadnih "rekonstrukcija"). Ono što je najgore u svemu, da im nije ustrebalo zbog radova u "Beogradu na vodi" šine se ne bi postavljale ni sada, iako se realno moglo u završetak svega krenuti i pre pet godina. Pri tome meni i dalje apsolutno nije jasno zašto uklanjaju tramvajski most - lepo su mogli graditi drugi pored njega, a ovaj ostaviti SAMO za tramvaje i ništa drugo.
Predložena privremena okretnica da je pameti uopšte ne bi morala biti privremena - mogla bi da bude blizu "Dejton" pumpe i idealna za presedanja na autobuse zemunskog pravca, a da ne moraju svi tramvaji do bloka 45. Dobra bi bila i za kraćenje kada dođe do poremećaja. Čak bi omogućila i pravljenje čisto lokalne novobeogradske linije, ili eventualno sada preko novog mosta i linija sa Čukarice i Kneževca. Ma tramvajsku mrežu po Novom Beogradu je odavno trebalo proširiti, bulevari su imali i imaju gabarite za to, ovako svi tramvaji kada pređu most prže do kraja istom trasom, ali to je za neku drugu priču.
I još gore svaka vlast potpuno zanemari planske dokumente, pa valjda su strateški planovi razvoja malo bitnija stvar i trebali bi da usmeravaju razvoj grada bez obzira ko je na vlasti. Petlja kod hipodroma je komplikovana jer su 4 koloseka bila predviđena da i dalje služe kao deo gradskih linija do nekadašnje glavne koja je trebala da zadrži 4 koloseka. I BG bi imao praktično S-Bahn sistem u kome bi neki vozovi koristili Prokop, a neki išli do stare stanice. No to je prosto pregaženo, odbačeno. Neko je spomenuo da neće valjda sad iskoristiti to za svoj plan metroa, iskreno koliko god je tupav, bolje da se iskoristi sadašnji koridor i za takvu liniju nego da ga ništa ne koristi (jer će u tom slučaju koridor prosto nestati, iako je u planskim dokumentima, koji očigledno vrede taman kao iskorišćeni toalet papir).
 
Hahahaha imaš pravo. Da je Đilas došao na genijalnu ideju i uklonio glavnu Ž stanicu, pristupne saobraćajnice bi imale 1 nivo manje.
Ovo je gore nego stihijski jer samo štetočina može da ruši most.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Добра ствар у петљи јесте да са уклањањем железничке пруге на њеном месту може да се направи пристојан зелени појас као спој Аде и Топчидера. Овако да је прво уклоњена пруга имали би смо друмске саобраћајнице у нивоу и никакву везу Аде и Топчидера.
 
Slažem se. Po meni, ceo BNV treba da bude zeleni pojas...
 
Ako se setimo kad je poslednji put neko napravio neki drvored , zeleni pojas, ideju oplemenjivanja novih kvartova nekim divnim zelenilom, shvaticemo da ce se to dogoditi nikad jos minimum toliko
 
Наравно, али конкретно овде нема шта друго да се направи осим зеленог коридора дуж Топчидерке. Ја се искрено надам пешачким, тркачким, бициклистичким и коњским стазама са пригодним зеленилом, као и уређењу самог корита Топчидерке од ушћа у рукавац па све до ИМР где иста бива канализована.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=574401#p574401:2fsojt3w je napisao(la):
Гага » 14 Oct 2018 12:52 am[/url]":2fsojt3w]
file.php

Ovi stubovi su beskrajno ružni. Izgledaju kao gasovodne cevi u Berlinu...

rituffo_pipes.jpg


Ružnog su oblika, nekako loše, industrijske obrade, ružne tamno sive boje koja odskače od svega ostalog i postavljene su na različitim razmacima u odnosu na stubove javnog osvetljenja... Pa sad na mostu nekako deluje kao da ima suviše stubova, još kada se postavi kontaktna mreža biće narušen jedini kvalitet tog mosta, a to je njegova minimalna estetika... Jako su mi tužni ovakvi primeri neukusa, bitno samo da se izgradi na najjeftiniji mogući način i ništa drugo. :fijasko:
 
Nisu ovo gasovodne cevi u Berlinu (inače bi to bile prve nadzemne gasovodne cevi u nekom gradu) nego drenaža podzemnih voda jer je to bila močvara.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Sta god da su odvratne su inace ima nadzemnih i gasovodnih i toplovodnih cijevi
 
Da, teorijski sve postoji...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Nema ni u Berlinu...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Danas su postavili nosac kontaktne mreze koji je drugacijeg dizajna nego ovaj sto se sada komentarise. Cerilicno P bez kosina na coskovima.
Sada mi tek nisu jasni...
 
Зар није јефтинији био један Т носач, са једним темељом, једним вертикалним стубом и два мања хоризонтална носача за мрежу него ови П носачи са два темеља и два вертикална стуба?
 
Pa nije poenta izabrati najjeftiniji, već ono što rtaćka firma ima na lageru, tj, u ponudi.

No, ne bih da ulazim u estetiku, to bi valjda morali da biraju neki stručni ljudi i da spoje dizajn i funkcionalnost.
 
Мислим да први пут у историји имамо у Београду овакве стубове носаче контактне мреже. Верујем да би стари типови у употреби сасвим задовољавајуће одрадили посао.
 
Danas sam ih video uživo prvi put. Ne znam još uvek šta da mislim. Ne bodu mi oči, videćemo kako će to da izgleda kada sve postave.
 
Vrh