[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578674#p578674:22gwkcsa je napisao(la):
bboris7 » 02 Nov 2018 08:39 pm[/url]":22gwkcsa]https://www.youtube.com/watch?v=C_xuuz8rBoA
Mi definitivno ne koristimo isti most .Guzva je katastrofalana i to ne sa nekim velikim brojem vozila i sa tendecijom da se to ne resi ni sa kakvim kvazi projektima . Gazela nije rasterecena niti ce biti . Onaj ko svaki dan bije bitke vozeci na jednu i drugu stranu zna o cemu pricam i to nije zbog ovog ili onog , to je zato sto Most na Adi nije zavrsen onako kako je bilo planirano .
Ponavljam , a za to nam je potrebna samo zdrava logika , ne pravis ogroman most sa denivelisanim petljama , ako ce na sledecoj raskrsnici to sve da " udari " u semafor . Ne znam da li je ovo potrebno dodatno objasnjavati
Мој Борисе, не знам шта ко користи, ал` ја користим овај мост двапут недељно, и то у пет поподне, на релацији Блок 28 - Јужни булевар... коју прелазим за 20 до 35 минута (ова друга вредност важи за петак, кад пада киша). Са дететом од 4 године. А преко Газеле трајало би... А преко Газеле да нема Моста на Ади... Што се мене тиче, људи који направише тај мост и све везе које нуди петља Радничка, заслужују орден. И националну пензију.
Први семафор је, Борисе, на новобеоградској страни удаљен читав километар од моста, и ту никад неће бити "катастрофалне гужве". Са друге стране Саве, семафор је 500 метара далеко, и ту такође он није "заслужан" за застоје, већ сужење из две траке у једну - којег неће бити кад се направи нови булевар.
Е, сад, није да нисам прелазио велике водотокове и на другим местима, рецимо Дунав, Рајну, и оно што ти сугеришеш, да одмах уз обалу треба да стоји четворокрака раскрсница у нивоу и семафор - ја не видех, осим у Земуну, где таква, дебилно ирационална раскрсница смањује капацитет огромног и скупог моста за 50% (где је ту економски резон, Борисе?). То у Немачкој - нема; нема ни у Бечу, у граду. Свуда су, Борисе, петље, комплетне или делимичне, па, ако није аутопут, после километар-два-три имаш семафор. Као са овим нашим мостом.
Ја не видех да је покојни Јовин икад нацртао метро мост у Савском амфитеатру без приступне петље на обе стране, нити чух то од њега, напротив. Али видех да нам се управо спрема један идиотски мост баш на том месту, са два кружна тока одмах уз обалу. Мост који ће само услед тога бити преплаћен 100%, јер, та његова трака уместо 2.000, имаће капацитет 1.000 возила на сат. Видим и да се четворокрако с... са семафорима спрема и у основи Бранковог моста, на НБ, где је сада, због две трокраке раскрснице које следе једна другу и довољно ширине, ситуација добра. А биће колапс. Па ја и овом приликом да упозорим каква будалаштина се спрема, чисто спорта ради, јер ће се она, највероватније, догодити...