Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Da li ste primetili oznake (table) OBILAZAK na kružnom toku kada se uključujete za NBGD iz pravca Ade?

Ja mislim da su te oznake postavljane kada je bila neka trka pre par meseci. Da li je moguće da one tu stoje još od tada ili postoje neki radovi u blizini pa je taj obilazak i dalje aktivan?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578144#p578144:qwstd8g1 je napisao(la):
astrodule » Sre Okt 31, 2018 6:06 pm[/url]":qwstd8g1]Da li ste primetili oznake (table) OBILAZAK na kružnom toku kada se uključujete za NBGD iz pravca Ade?

Ja mislim da su te oznake postavljane kada je bila neka trka pre par meseci. Da li je moguće da one tu stoje još od tada ili postoje neki radovi u blizini pa je taj obilazak i dalje aktivan?

Deo koji ide ka Rakovici iz pravca ispod tobogana je zatvoren zbog postavljanja sina pa je sve preusmereno na gornji kruzni tok pa dalje ka Rakovici zato su i postavljeni putokazi.
 
ne znam, meni su ti П stubovi sasvim ok, a definitivno su mi bolji nego oni u sredini koji izgledaju kao za zeleznicu kao sto ima na novom beogradu i u rakovici
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577112#p577112:30xnwsfv je napisao(la):
Delija » 26 Oct 2018 07:12 pm[/url]":30xnwsfv]Друштво које је подржало градњу 3-4 км друмског булевара за 450 милиона евра апослутно заслужује овакав третман. Реализација трамвајске компоненте је лрт фијаско на квадрат а сви су иначе заборавили аутобуске станице које се налазе на чак два денивелисана нивоа радничке петље а која су и после оволико година неупотребљена.

Очигледно је да је примарна функција целог пројекта била ојађивање овог града и изведен је и екслоатисан као средство борбе против јавног превоза сваке врсте.

Podrzavam svaku izgovorenu rec . Apsolutno je potrebno ponavljati i ovde i u drustvu i bilo gde da se nadjete , dok svi ne nauce , kakav je ovo fijasko . Prosto , ne zna se sta je gore , ovo ili Beograd na vodi .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564096#p564096:28v0a3wx je napisao(la):
astrodule » 02 Sep 2018 11:16 am[/url]":28v0a3wx]Je l' tačno ovo što se vrti po Tviteru?


file.php

Most na adi je sa svim pristupnim saobracajnicama , koje manje vise , ne vode nigde , kostao 450 miliona eur , tako da tu cifru treba da koristimo , a ne 150 miliona. Na kraju Zezeljev most je takodje preskup , ali ne vidim neku svrhu poredjenja ova dva mosta
 
U prevodu ova vlast pljačka još i više nego prethodna, a i oni su nenormalno mnogo pljačkali. I to naravno nema veze sa pristupnim saobraćajnicama, već se govori o ceni samog mosta. U svakom slučaju, most na Adi je mnogo veći, duži i nema stubove u vodi, pa bi po toj logici Žeželjev most morao da košta značajno manje.

Šta više reći, kad 1 dužni km autoputa koji se sada gradi košta oko 7,5 miliona evra, a u Nemačkoj nešto preko 1 mil po dužnom km, sa njihovim cenama radne snage, daleko većim porezima, energenatima koji su skuplji, sirovinama koje su skuplje itd.
 
Ma nas teren je tezak to u njemackoj nista za ravnu vojvodinu ...
 
Bogami i južni delovi Nemačke su poprilično brdoviti :roll:. Neki kažu i da su Alpi dosta visoke planine, a ni severno od Bavarske nije baš ravno kao u Panoniji :kafa:. A tek radijusi krivina na njihovim AP koji su predviđeni za veće brzine, nego kod nas, pa je samim tim i manje mogućnosti za izbegavanje nezgodnog terena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578373#p578373:2etabum7 je napisao(la):
bboris7 » Čet Nov 01, 2018 7:05 pm[/url]":2etabum7]Most na adi je sa svim pristupnim saobracajnicama , koje manje vise , ne vode nigde
Most je pristupnim saobraćajnicama povezao Novi Beograd i Čukaricu a završetkom severnih pristupnih puteva i Bežanijsku kosu. Takođe je povezan i pravac prema Adi a dalje prema Obrenovcu. Mostu je i sada moguće pristupiti iz pravca Rakovice ali izgradnjom i proširenjem Bulevara Patrijarha Pavla će taj pravac imati bolju vezu. Naravno predstoji izgradnja tunela ka Autokomandi tj preostale faze UMP-a.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578459#p578459:2miqwdy2 je napisao(la):
Igor » 02 Nov 2018 05:53 am[/url]":2miqwdy2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578373#p578373:2miqwdy2 je napisao(la):
bboris7 » Čet Nov 01, 2018 7:05 pm[/url]":2miqwdy2]Most na adi je sa svim pristupnim saobracajnicama , koje manje vise , ne vode nigde
Most je pristupnim saobraćajnicama povezao Novi Beograd i Čukaricu a završetkom severnih pristupnih puteva i Bežanijsku kosu. Takođe je povezan i pravac prema Adi a dalje prema Obrenovcu. Mostu je i sada moguće pristupiti iz pravca Rakovice ali izgradnjom i proširenjem Bulevara Patrijarha Pavla će taj pravac imati bolju vezu. Naravno predstoji izgradnja tunela ka Autokomandi tj preostale faze UMP-a.

Ocigledno ne koristimo isti most , pa ajmo redom .

Mosta na adi koji je kostao do sada 450 miliona eura sa pristupnim saobracajnicamam i koji je zamisljenj da bude deo projekta unutrasnji magistralni poluprsten sa denivelisanim raskrsnicama , na kraju se pretvorio u ne zavrsenu cupriju sa gomilom semafora .Zamisli koliko je moglo da se ustedi da je od pocetka bilo planirano da se samo premoste dve obale saobracajnicom sa semaforima .

Broj vozila koji je projektovan u pocetku za jedan takav most je oko 20 000 vozila na sat , a sada jedva da moze da izdrzi i 2000 do 3000 vozila na sat , jer prosto pristupne saobracajnice ne mogu da izdrze veci broj vozila .

Znaci ovde je najveci problem ulozeno - dobijeno i to svima treba da bude jasno , a ne da non- stop komentarisemo , dobar je most , povezuje Blok 70a i Banovo brdo . Pa nije Beograd jedanko Blok 70a i Banovo brdo
 
Sad si zamenio uzrok i posledicu.
Projekat je naknadno dobio semafore umesto denivelisane saobraćajnice. Pretpostavljam zbog investitora u West 65 koji bi bio devastiran denivelisanom saobraćajnicom.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Koliko ja pratim, na NBG nikada nije trebalo da budu denivelisane raskrsnice sa Omladinskih brigada i Bulevarom umetnosti. Kružni tok kod Tošinog bunara bi vrv bio bolje rešenje od semafora, mada bi to trebalo analizirati.
Najveći problem je semafor kod hipodroma koji zaista tu ne bi smeo da bude i suženje u Topčideru.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Da nije suženje u Topčideru, bilo bi u Teodora Drajzera. Uglavnom, rasterćeni su autokomanda i gazela.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Тако је, никада није планирана 100% денивелисана траса на НБ, то је урбана легенда. Планирана је само петља са Тошиним бунаром и за њу је остављен простор. За потпуном денивелацијом нема потребе, а коштало би стотинак милиона евра.

Капацитет моста (теоријски 2.000 возила по траци на сат, пута 6) није угрожен семафорима на НБ, а, за сада, ни семафором на раскрпетљи (која ће, нажалост, утицати на саобраћајне перформансе будућег тунела). На пропусну моћ крајње десне траке моста у смеру ка Чукарици утиче преплитање токова у Булевару војводе Мишића, и ту се мало шта може учинити. Ипак, далеко је од страшног, има доле много трака и све то врло брзо прође.

Везу са Драјзеровом и саобраћајницу кроз парк, после изградње планиране везе Булевар патријарха Павла - Борска - Бањица у 2+2 траке, треба укинути.

Мост је пун погодак, објекат који омогућава да Београд током шпицева не буде подељен град. Управо по односу уложено/добијено, то је објекат без премца у Србији.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578459#p578459:1m4pq675 je napisao(la):
Igor » 02 Nov 2018 05:53 am[/url]":1m4pq675]
Most je pristupnim saobraćajnicama povezao Novi Beograd i Čukaricu a završetkom severnih pristupnih puteva i Bežanijsku kosu. Takođe je povezan i pravac prema Adi a dalje prema Obrenovcu. Mostu je i sada moguće pristupiti iz pravca Rakovice ali izgradnjom i proširenjem Bulevara Patrijarha Pavla će taj pravac imati bolju vezu. Naravno predstoji izgradnja tunela ka Autokomandi tj preostale faze UMP-a.


Hvala Igore :wink:
 
https://www.youtube.com/watch?v=C_xuuz8rBoA

Mi definitivno ne koristimo isti most .Guzva je katastrofalana i to ne sa nekim velikim brojem vozila i sa tendecijom da se to ne resi ni sa kakvim kvazi projektima . Gazela nije rasterecena niti ce biti . Onaj ko svaki dan bije bitke vozeci na jednu i drugu stranu zna o cemu pricam i to nije zbog ovog ili onog , to je zato sto Most na Adi nije zavrsen onako kako je bilo planirano .



Ponavljam , a za to nam je potrebna samo zdrava logika , ne pravis ogroman most sa denivelisanim petljama , ako ce na sledecoj raskrsnici to sve da " udari " u semafor . Ne znam da li je ovo potrebno dodatno objasnjavati
 
borise, sta kao objektivni gradjanin sa kako vidimo zdravom i naprednom logikom mislis o novom bulevaru kroz bnv i njegovom planiranom vezivanju u postojecu saobracanu mrezu?
 
Iskren da ti budem , citav taj projektat je toliko katastrofalan da ga uopste i ne pratim. Sto bi se reklo , istorija ce im suditi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578674#p578674:1vcampa7 je napisao(la):
bboris7 » 02 Nov 2018 08:39 pm[/url]":1vcampa7]https://www.youtube.com/watch?v=C_xuuz8rBoA

Mi definitivno ne koristimo isti most .Guzva je katastrofalana i to ne sa nekim velikim brojem vozila i sa tendecijom da se to ne resi ni sa kakvim kvazi projektima . Gazela nije rasterecena niti ce biti . Onaj ko svaki dan bije bitke vozeci na jednu i drugu stranu zna o cemu pricam i to nije zbog ovog ili onog , to je zato sto Most na Adi nije zavrsen onako kako je bilo planirano .



Ponavljam , a za to nam je potrebna samo zdrava logika , ne pravis ogroman most sa denivelisanim petljama , ako ce na sledecoj raskrsnici to sve da " udari " u semafor . Ne znam da li je ovo potrebno dodatno objasnjavati

Sve to o čemu pričaš nije problem samog mosta, već urbanizma.
Grad nam je takav kakav je, ne postoji idealno mesto za most (mostove), gde god da se postavi moraće da se uklopi u postojeću mrežu ulica.
I zato je ovde jedino sporno "velelepno rešenje" za "novi simbol Beograda", zato što je ista površina mosta koja bi saobraćaju Beograda pružila istu stvar, mogla da se dobije i za manje para - ali takva rešenja su odbačena. Ali zato nam je ostao pilon od 200 metara sa limenim šiljkom da dominira gradom, a zbog veze NBGa sa Čukaricom, Rakovicom i Obrenovcem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578642#p578642:1b63lz9x je napisao(la):
bboris7 » 02 Nov 2018, 19:11[/url]":1b63lz9x]

Ocigledno ne koristimo isti most , pa ajmo redom .

Mosta na adi koji je kostao do sada 450 miliona eura sa pristupnim saobracajnicamam i koji je zamisljenj da bude deo projekta unutrasnji magistralni poluprsten sa denivelisanim raskrsnicama , na kraju se pretvorio u ne zavrsenu cupriju sa gomilom semafora .Zamisli koliko je moglo da se ustedi da je od pocetka bilo planirano da se samo premoste dve obale saobracajnicom sa semaforima .

Kada govorimo o prisripnim saobracajnicama, da li govorimo i o resavanju problema "tobogana" i onog tunela kao uskog grla prelaska iz radnicke u bul.v.m? Da li se neko seca kolona i sate cekanja da se predje to usko grlo, pa grad ne da nije bio podeljen rekom na istok i zapad, vec je bio podeljen i na sever i jug. ( samo da pojasnim, po svim vazecim planovima bilo je predvidjeno da gl.zel.stanuca opstane sa 4 koloseka) Da li se u pristupne saobracajnice racuna i resavanje problema prelaska pruge kod careve cuprije, ili se sve to zaboravlja?

Sta je poenta, ovom lokacijom mosta je reseno vise gorucih problema, koje bi se svakako morale resavati po hitnom postupku.nije tu pitanje samog mosta vec celokupnog resenja. Ono sto je nesrecno je svakako raskpetlja sa semaforom.

Uostalom, oko svega ovoga se vodila polemika pre i u toku izgradnje, mislim da je sada malo deplasirano.
 
И да се укине пруга, опет је боље што је денивелисано, јесте ружније, али је функционалније, да је у нивоу, онда би Топчидер и Ада били трајно одсечени.
 
Ljudi ponovo stara priča. Kako to da Gazela (i Bulevar Vojvode Mišića kod Sajma) nije rasterećena?
Kako?
Pa skoro svako ko ide preko mosta na Adi je rasteretio Gazelu.



Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Relja ,

potpuno se slazem sa tobom i upravo je to sustina

Milance,

Ovo ponavljam zato sto nam je svima kratka pamet , makar bilo deplasirano sto puta . Da se ovakve greske vise ne ponavljaju .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578674#p578674:22gwkcsa je napisao(la):
bboris7 » 02 Nov 2018 08:39 pm[/url]":22gwkcsa]https://www.youtube.com/watch?v=C_xuuz8rBoA

Mi definitivno ne koristimo isti most .Guzva je katastrofalana i to ne sa nekim velikim brojem vozila i sa tendecijom da se to ne resi ni sa kakvim kvazi projektima . Gazela nije rasterecena niti ce biti . Onaj ko svaki dan bije bitke vozeci na jednu i drugu stranu zna o cemu pricam i to nije zbog ovog ili onog , to je zato sto Most na Adi nije zavrsen onako kako je bilo planirano .



Ponavljam , a za to nam je potrebna samo zdrava logika , ne pravis ogroman most sa denivelisanim petljama , ako ce na sledecoj raskrsnici to sve da " udari " u semafor . Ne znam da li je ovo potrebno dodatno objasnjavati

Мој Борисе, не знам шта ко користи, ал` ја користим овај мост двапут недељно, и то у пет поподне, на релацији Блок 28 - Јужни булевар... коју прелазим за 20 до 35 минута (ова друга вредност важи за петак, кад пада киша). Са дететом од 4 године. А преко Газеле трајало би... А преко Газеле да нема Моста на Ади... Што се мене тиче, људи који направише тај мост и све везе које нуди петља Радничка, заслужују орден. И националну пензију.

Први семафор је, Борисе, на новобеоградској страни удаљен читав километар од моста, и ту никад неће бити "катастрофалне гужве". Са друге стране Саве, семафор је 500 метара далеко, и ту такође он није "заслужан" за застоје, већ сужење из две траке у једну - којег неће бити кад се направи нови булевар.

Е, сад, није да нисам прелазио велике водотокове и на другим местима, рецимо Дунав, Рајну, и оно што ти сугеришеш, да одмах уз обалу треба да стоји четворокрака раскрсница у нивоу и семафор - ја не видех, осим у Земуну, где таква, дебилно ирационална раскрсница смањује капацитет огромног и скупог моста за 50% (где је ту економски резон, Борисе?). То у Немачкој - нема; нема ни у Бечу, у граду. Свуда су, Борисе, петље, комплетне или делимичне, па, ако није аутопут, после километар-два-три имаш семафор. Као са овим нашим мостом.

Ја не видех да је покојни Јовин икад нацртао метро мост у Савском амфитеатру без приступне петље на обе стране, нити чух то од њега, напротив. Али видех да нам се управо спрема један идиотски мост баш на том месту, са два кружна тока одмах уз обалу. Мост који ће само услед тога бити преплаћен 100%, јер, та његова трака уместо 2.000, имаће капацитет 1.000 возила на сат. Видим и да се четворокрако с... са семафорима спрема и у основи Бранковог моста, на НБ, где је сада, због две трокраке раскрснице које следе једна другу и довољно ширине, ситуација добра. А биће колапс. Па ја и овом приликом да упозорим каква будалаштина се спрема, чисто спорта ради, јер ће се она, највероватније, догодити...
 
Vrh