Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ne vidim neki problem sa ovim portalima za kontaktnu mrežu.
Osim na fotografijama u krupnom planu, ko će to da primeti dok koristi most, tj. prelazi ga?
A tek će da se postavlja sama kontaktna mreža...
 
Kad bi povezali Blok 45 odnosno ul Dr. Ivana Ribara i Čukaricu preko Ade (gde je sada nadvožnjak) sigurno bi se rasteretio saobraćaj i u manjoj meri spasio Topčider kad prođe autoput kroz njega.
 
Ja ne razumem zašto ljudi misle da je ulica dr. Ivana Ribara pogodna za prilaz nekakvom mostu.
To je ulica koja služi za ulaz/izlaz sa parakinga okolnih stambenih zgrada, nije zamišljena da se penje i spušta sa mosta.
Najbliža raskrsnica za isključenje za parking u bloku 45 je samo nekoliko destina metara od nasipa.
Po meni, bolje je produžiti Jurija Gagarina i sagraditi most uzvodno od Ade... ukoliko to ne ugrožava vodoizvorište u Makišu.
 
Што се тиче правца ка Раковици, дискутовало се доста о томе. Ради се исправљање трасе булевара Патријарха Павла, тако да исти не креће више од конака кнеза Милоша, већ ће ићи паралелно са железничком пругом тако да ће већина саобраћаја која сада иде кроз један од најлепших паркова бити измештен. Остаће само као проблематична по мени веза са Драјзеровом улицом кроз парк.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=574427#p574427:dccl3ezy je napisao(la):
relja » 14 Oct 2018 09:09[/url]":dccl3ezy]Ja ne razumem zašto ljudi misle da je ulica dr. Ivana Ribara pogodna za prilaz nekakvom mostu.
To je ulica koja služi za ulaz/izlaz sa parakinga okolnih stambenih zgrada, nije zamišljena da se penje i spušta sa mosta.
Najbliža raskrsnica za isključenje za parking u bloku 45 je samo nekoliko destina metara od nasipa.
Po meni, bolje je produžiti Jurija Gagarina i sagraditi most uzvodno od Ade... ukoliko to ne ugrožava vodoizvorište u Makišu.

Није мост, него тунел, али види се да је замишљена за већу саобраћајницу и да су оне гаражице само привремено стављене ту
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=574427#p574427:u40xojtd je napisao(la):
relja » Ned Okt 14, 2018 9:09 am[/url]":u40xojtd]Ja ne razumem zašto ljudi misle da je ulica dr. Ivana Ribara pogodna za prilaz nekakvom mostu.
To je ulica koja služi za ulaz/izlaz sa parakinga okolnih stambenih zgrada, nije zamišljena da se penje i spušta sa mosta.
Najbliža raskrsnica za isključenje za parking u bloku 45 je samo nekoliko destina metara od nasipa.
Po meni, bolje je produžiti Jurija Gagarina i sagraditi most uzvodno od Ade... ukoliko to ne ugrožava vodoizvorište u Makišu.

Zato što neki ljudi već planiraju tunel.

34813_tunel-ada-cig-trgovacka-1_f.jpg


https://www.republika.rs/vesti/beograd/ ... -ciganlije
 
Hvala, ali.. ovo je neozbiljno. Pa odmah na izlazu iz tog tunela je presecanje - skretanje u blok.
Taj koji je to zamislio kao da nikada nije video kako tu živo izgleda.

Ostavljam mogućnost da da otvor tunela bude van ose ulice, ali opet... ta ulica je sada 2+2 i bez razdelnog ostrva, ima nekoliko ulaza na parkinge, ne mogu da poverujem da neko ovo ozbiljno razmatra.
(doduše: gondola, jarbol, 420 dana za trg... više nema granice)
 
Разматрано је још 70их кад је измишљен СМТ, дакле нема везе са УМПом

Није као да не могу те небитне прилазе после накнадно да преместе
 
Ulazi u blok 45 se nemaju gde premestiti. Jednostavno je tako zbog položaja zgrada. Nisu nebitni.

Možda je "razmatrano", ali po istom principu kako je razmatrano da npr "BELAM" ide preko savskog nasipa u blokovima (da, bilo je i toga).

A ništa ne bi smetalo da se pravac premesti za blok dalje, iza Ivana Ribara.
Čak bi se izbeglo ukrštanje sa tramvajem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=574415#p574415:ol42eatx je napisao(la):
Žika » 14 Окт 2018 08:49 am[/url]":ol42eatx]Šta kažu nije potreban most ili malo će ga ljudi koristiti ?
Na zadnjoj slici se vidi koliko je potreban most ali i potreba da se najzad uradi (možda i uništi) pravac kroz Topčider i dalje ka Rakovici.
Treba proširiti taj deo kod ade od spuštanja sa mosta do nadvožnjaka za Banovo Brdo, dodati još dve trake. Veliki broj vozila se penje na Banovo Brdo.
Наравно да је Мост на Ади оправдао потребу и то што је баш на овом месту. Мислим да би, што @Жика каже, још додатне две траке допринело бржем протоку возила. Ево како изгледа излазна рампа са моста према Ади, Бановом брду, Обреновцу,.... Петак-12.10.2018., време 17:47 до 17:50 часова
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Opet ista priča, tramvajem u 22 vek. To samo mogu naši experti. Umesto da iskoriste priliku i naprave prvu liniju metroa od Rakovice do Tošinog bunara jer već imaju most i ostalo je relativno lako uraditi oni stavljaju tramvaj koji na kraju krajeva nema više šansi da pređe u metro.
Verovatno je o ovome neko već razmišljao ali su mu zapušili usta i rekli mu da prava metro linija ide od makiškog polja do mirijeva!
 
Gago ovako je svaki dan a kulminacija vikendom.
Ma nek ukopaju šine ispod Save tu kod petlje i posle nek izađu negde na NB ili gde god. Rešen problem tramvajskog mosta.
 
@Жико, све зависи од тога у које време се прелази мост. Рецимо током пре поднева и раног поподнева нема уопште гужве, нормалан саобраћај. Једино значи кад је крај радног времена тада почињу гужве.
 
Posle 16 h radnim danom i vikendom od 11 h su kolone.
Nadam se da će Ada Mall napraviti pasarelu i da će se ukinuti semafor Paštrovićeva, to bi ubrzalo odvođenje saobraćaja.
Dalje se može naparviti drugačija regulacija sledeće raskrsnice (Radnička /Savska magistrala), napraviti pešačka pasarela i tu ukinuti semafor. Vozila sa parkirališta i Ade bi izlazila u Svetolika Lazarevića Laze.
 
У понедељак увече на мосту није радила декоративна расвета.
 
Džaba sve, kad uopšte ne nameravaju da prave nedostajuću prugu na NB, nego će da teraju tramvaj br. 13 kao Šargansku osmicu oko železničke stanice...

Očigledno je jedini cilj obezbediti vezu tramvajske mreže sa depoom po rušenju Starog savskog mosta i tokom izgradnje novog.

Skrećem pažnju da po rušenju mosta neće biti tramvajskog saobraćaja od buvljaka do BAS-a bar dve i po-tri godine, da će to uzrokovati ogromnu štetu, kako finansijsku tako i svaku drugu, i da je, ne bi li se to izbeglo, neophodno izgraditi privremenu okretnicu negde u zoni Hajata/Starog sajmišta (nema grada, osim Beograda, koji to ne bi učinio).
 
Ma da, ti si pametniji od naših gradskih otaca ;)
Najgore je to što će se građani malo buniti i novine će taj problem malo propratiti i onda će u najboljem slučaju, da posle godinu dana pokušaju ovo što ti predlažeš.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Pa, da, prvo što će se desiti, to je haos kod Hajata, gde neće moći da se uđe u autobus.

Ali, ono što mene uporno fascinira, to je to odsustvo gena za puki opstanak, to samoubilaštvo u našem sistemu: gotovo jednom nedeljno neko se oglasi povodom sve većeg problema sa vozačima autobusa, i ti onda, ne da ne povećavaš tramvajsku mrežu, nego je srednjoročno i smanjuješ.
Evolucija takve grupe briše.
 
Друштво које је подржало градњу 3-4 км друмског булевара за 450 милиона евра апослутно заслужује овакав третман. Реализација трамвајске компоненте је лрт фијаско на квадрат а сви су иначе заборавили аутобуске станице које се налазе на чак два денивелисана нивоа радничке петље а која су и после оволико година неупотребљена.

Очигледно је да је примарна функција целог пројекта била ојађивање овог града и изведен је и екслоатисан као средство борбе против јавног превоза сваке врсте.
 
Vrh