Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Један јако леп чланак из Политике од 03. августа 2018., о градњи трамвајске линије преко "Моста на Ади". Све је лепо објашњено и пренешено, шта је све до сада урађено, а урађено је прилично, поготово они радови који нису оком видљиви.

Постављање шина на Мосту на Ади
На новобеоградској страни и на мосту лепи се еластомерни тепих, обавља ископ за темеље усадних стубова контактне мреже и бетонирају темељи стопастих стубова. – На чукаричкој страни армирају се темељи потпорног зида
Аутор: Дејан Алексић петак, 03.08.2018. у 11:12

http://www.politika.rs/scc/clanak/40850 ... stu-na-Adi
 
на Гуглу и даље не стоји име за Булевар Хероја са Кошара, већ само Николе Добровића у делу од Тошиног Бунара до Омладинских бригада. после нема ништа
 
Google Maps, је променио поступак измена и пријављивања промена и рекао бих, уврстио Србију у ранг афричких земаља, када је у питању приоритет регистровања измена и ажурност уноса нових података.
Ако хоћеш да поставиш слику тањира у неком ресторану или направиш рецензију неког места за излазак, то ће моментално бити објављено. Али ако хоћеш да урадиш нешто озбиљније, е то се чека. Будимо реални, 6 месеци смо чекали да уцртају део УМПа од бувљака до Тошиног Бунара.
Видим да људи све више остављају Гугл мапе и прелазе OSM, Here а и Yandex Maps, је у изузетној експанзији.
Можда и није лоше тако, то је бар показатељ позитивног утицаја конкуренције.

Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
ОСМ је супер зато што је далеко детаљнији од Гугла и што можеш да експортујеш одређени део као слику, што на Гуглу не може
 
Po ovom tekstu iz politike radovi ne kasne kao sto smo mislili, ako je tacno da se puno radi tih poslova koji se ne mogu videti golim okom spolja.
 
Штета је што ово постављање шина није урађено одмах, у исто време када су се и радиле друмске саобраћајнице моста.
 
Izvor: Beobuild.rs

Novi Beograd i Rakovica sve bliže

Radovi na postavljanju tramvajskih šina preko mosta na Adi počeli su u martu ove godine i za sada dobro napreduju. Fokus je trenutno na izgradnji preostalih delova tramvajskog koridora i nedostajućih krakova u okviru petlje u Radničkoj ulici, kao i na izgradnji nove ispravljačke stanice na Novom Beogradu. Na čukaričkoj strani radiće se četiri velika potporna zida uz nasipe koji će spustiti prugu na zemlju, kao i rekonstrukcija postojeće tramvajske baštice sa novim automatizovanim skretnicama. Pobijeni su šipovi za betonske stope na nasipu bliže Senjaku, dok kod Hipodroma traju pripreme za rekonstrukciju mosta preko Topčiderske reke i nadvožnjaka preko železničke pruge. I na samom mostu preko Ade teku radovi nešto manjeg obima, gde se završava betoniranje postolja za buduće nosače kontaktne mreže.

Celu vest kao i vise fotografija radova mozete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/novi-beograd-i-rakov ... p2803.html
180813-pruga-petlja-jurija-gagarina-most-adi-07.jpg

180813-pruga-petlja-jurija-gagarina-most-adi-10.jpg

180813-pruga-petlja-jurija-gagarina-most-adi-13.jpg

180813-pruga-petlja-radnicka-04.jpg

180813-pruga-petlja-radnicka-13.jpg

Celu vest kao i vise fotografija radova mozete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/novi-beograd-i-rakov ... p2803.html
 
Кад су оно беше реконструисали/градили овај део шина које сада руше?

И тако, топчидерска долина са нула грађевинских парцела, нула становника и нула преседачких путника постаде тачка у којој у 3-4 циклуса граде један те исти, у тој зони независни трамвајски систем, и као такав је по метру дужном убедљиво највећа инвестиција у јавни градски превоз од другог светског рата на овамо.

Трмвајски фијаско без премца у светским оквирима.
 
Ove šine koje se sada vade su rekonstruisane 2010. godine ako se ne varam, a onda je godinu dana kasnije rađena adaptacija nove kontaktne mreže na tom potezu zbog izgradnje petlje iznad.
 
Pre neki dan sam prijavio pesak i prljavštinu na pešačko/bici stazi na Mostu preko Ade i danas dobih odgovor ko je nadležan

Одговор ЈКП "Градска чистоћа
 
@astrodule
Što napisa Direktor, pitanje je šta su računali u svaku od tih pojedinačnih cifri (sa ili bez pristupa, sa ili bez PDv-a...znamo kako se manipulisalo ciframa)...

Sa druge strane, preko novog Žeželjevog mosta idu dva železnička koloseka, i to "prave" železnice, za brzine putničkih vozova do 160km/h i teretnih do 120km/h, a preko Ade će da ide običan gradski tramvaj, što u suštini relativizuje poređenje po "ceni po kvadratu" jer nije isto da li po tim "kvadratima" mogu da se kreću teški vozovi velikim brzinama ili ne mogu.
 
I most preko ade je projektovan za teži šinski saobraćaj od tramvaja.
 
Za koji teži šinski saobraćaj je projektovan most na Adi? Možda i jeste za zaboravljeni LRT, metro bi do njega trebalo sproversti kroz slabo naseljene delove grada, a i krivina u pristupu mostu bi usporila kompoziciju.
Od početka je bila namera da se sprovede tramvaj, samo što je maglovita i nejasna priča o LRT i metrou lepše zvučalala kada je trebalo prodati priču o "novom simbolu Beograda"...
I nemam ja ništa protiv tramvaja preko ovog mosta, naprotiv, sve vreme sam ubeđivao sanjalice na forumu da će ih na kraju sproveri preko Ade.
 
Uglavnom, most na Adi je barem duplo veći. Molim vas da ne spinujete ovakva neumesna poređenja.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Da li se zna koje se nove linije uvode i koje će trase imati? Ili, da budem precizniji, da li će biti linija B. Brdo-Rakovica?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566769#p566769:2x9ybwu2 je napisao(la):
Zuma » Uto Sep 11, 2018 9:38 pm[/url]":2x9ybwu2]Poslednje svetlo na vrhu


file.php

Ali zato tu je 24/7 kamera! :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566996#p566996:s4ocznbp je napisao(la):
Lurker » Sre Sep 12, 2018 1:37 pm[/url]":s4ocznbp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566769#p566769:s4ocznbp je napisao(la):
Zuma » Uto Sep 11, 2018 9:38 pm[/url]":s4ocznbp]Poslednje svetlo na vrhu

Ali zato tu je 24/7 kamera! :mrgreen:
 
Teško da je "bulevar" kada tabla stoji na žičanoj ogradi iza koje je kontejner...
 
@Реља, јесте Булевар, а табла стоји на жичаној огради иза које је грађевински контејнер из разога јер је ту иза грађевина где се сада гради кула у насељу "запад 65" и тржни центар. Кад се то изгради и уклони ограда и грађевинки контејнери, табла ће бити постављена на одговарајућем стубу.
 
Da Gago, možda tako i bude,možda i tablu postave na neku zgradu, samo ostaje mnogo gorak utisak kada dobiju "bulevar" a onda poginu na gradilištu na kojem su primorani rade na crno.
Ova tabla je deplasirana.
 
Vrh