Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541227#p541227:2ft30lk3 je napisao(la):
Baston » 29 Мај 2018 12:34 pm[/url]":2ft30lk3]
"Za spajanje Bulevara umetnosti i Ulice Dr Agostina Neta, Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda već je raspisivala tender tokom 2015. godine, međutim tada nije bilo zainteresovanih ponuđača. Probijanje železničkog nasipa, ipak, nije nepoznato domaćoj građevinskoj operativi, s obzirom na to da je na istoj železničkoj pruzi, na ukrštanju sa Ulicom Jurija Gagarina uspešno izgrađeno 200 metara železničkog mosta sa izmeštanjem kontaktne mreže i sve to bez dužih prekida u železničkom saobraćaju", zaključio je Goran Vesić.

Kako to ranije su radili samo kilometar nize zahtevniju i duzu deonicu, a za ovo od 2015. do danas nije bilo zainteresovanih za tender ?!?
@Бастон, наравно да је било заинтересованих. На прву јавну набавку, која је објављена крајем 2014.године и трајала скоро целу 2015., су се јавила два грађевинска предузећа (МБА-Ратко Митровић и Мета Балкан), али су одбијени због неких неиспуњених обавеза тражених у јавној набавци. Касније је, почетком 2016. године сама Дирекција упутила позиве на девет грађевинских предузећа, али без јавне набавке, али се нико није јавио.
Ево документације о обустави поступка:
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1

Иначе ово што @Реља каже је тачно, мада су касније у измени техничке документације, навели и обуставу железничког саобраћаја, и ту измену сам тада поставио на овој подтеми. Ако успем да је пронађем, обновићу је ! :D

Иначе сам био убеђен да ће на овој садашњој јавној набавци, конкурисати и Новкол, који је урадио један сличан железнички подвожњак у Сремској Митровици http://www.novkol.co.rs/general.php?id=292, али ето, није им изгледа било интересантно.
 
@ГАГА, Хвала пуно на детаљним информацијама. Да, сећам се тих постова са фотографијама из СМ. Можда НОВКОЛ има друге приоритете сада, а можда ће и новоизабрани користити исту технику. Надам се да ће овога пута успети и што пре почети :)
 
Сада је наводно само нека групација на челу са Енергопројектом дала понуду која ће се анализирати наредних пар недеља.

Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
Zašto već danima ne radi semafor na raskrsnici Bulevara crvene armije i Bulevara heroja sa Košara?

I kada će biti zakrpljene one dve rupe na pravcu NBG - hipodrom pre i posle autobuskog stajališta koji se nalazi tačno iznad kružnog toka?
Te dve rupe tamo su već mesecima.
 
I dobro je što ne radi.

Ja sam pisao da uklone one plastične barijere jer neće skro probijati podvožnjak i postave fiksnije barikade. Posle jačeg vetra ili kačenja, bude haos.

Rupe će se zakrpiti kada ih neko prijavi pa dodju na red.
 
Bude haos zato što plastične barijere nisu napunjene vodom do vrha nego samo do 1/3 ili do 1/2, a ima i praznih.
 
Mogli bi da ih napune pjeskom sta ce biti tu kad krenu radovi na probijanju nasipa
 
Saobraćaj je mnogo bolji od kako ne radi semafor na raskrsnici sa bul. crvene armije.
 
Ne znam da li je spomenuto već, ali drugar (arhitekta) mi reče da Slovenci nisu dobro uradili neki nagib (prelaz), pa sada moraju da budže nešto na mostu da bi mogao tramvaj da prođe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541227#p541227:lp91wfaq je napisao(la):
Baston » Tue May 29, 2018 11:34 am[/url]":lp91wfaq]
Kako to ranije su radili samo kilometar nize zahtevniju i duzu deonicu, a za ovo od 2015. do danas nije bilo zainteresovanih za tender ?!?

2009 godine su jednostavno pomjerili trasu pruge na novoizgradjeni nadvoznjak pa onda stari nadvoznjak uklonili.


Pogledajte prilog 1



Sada trasu nije moguce pomjerati. Trasa mora da se probija tu gdje jeste - "pod saobracajem".
 
2009. je proširivan samo nadvožnjak starog železnički mosta, a pretpostavljam da je za to vreme korišćen samo novi most. Ako ne, mogli su svakako da koriste naizmenično jedan pa drugi.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
I sad će od 1. jula, kad zatvore Glavnu žel. stanicu, taj nadvožnjak koji je izgrađen 2009. biti ubuduće van upotrebe. Evo zašto smo na dnu Evrope po standardu, izgradili smo nadvožnjak da bi bio u upotrebi ukupno 9 godina!!!
 
Možda će se koristiti za laki metro ili automobilski saobraćaj ili kao promenada...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Kad prestane da saobraća voz na tom nadvožnjaku može da se koristi i za bob stazu, ali poenta je da je tu ulupano XXX miliona za železnički nadvožnjak da bi se koristio ukupno 9 godina.
 
...može da se koristi i za bob stazu...
zamišljam Malog kako najavljuje
,, zatvaramo Bgd, ulice zbog održavanja svetskog BOB prvenstva na našoj novoj stazi u blizini na daleko čuvenih simbola Beograda JELKE i mosta na Adi
:lol: :lool: :lol:

srecom ode..... jer kako je krenuo uskoro bi najavljivali samo otvaranje Bgd. ulica za redovan saobracaj :lol: :mrgreen: :lool:
 
Ne znam baš koliki je nagib potreban za bob, ali ako nećemo da razvijamo železnicu, može da se napravi dobra alternativa za Gazelu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542383#p542383:1ktvyzar je napisao(la):
roland » 03 Jun 2018 01:58 pm[/url]":1ktvyzar]Kad prestane da saobraća voz na tom nadvožnjaku može da se koristi i za bob stazu, ali poenta je da je tu ulupano XXX miliona za železnički nadvožnjak da bi se koristio ukupno 9 godina.

Kada je to rađeno, bilo je neophodno da se proširi kolovoz na početku Jurija Gagarina.
A, koliko pamtim, tada nije bilo u planu da se železnička stanica zatvori, to je posledica Beograda na vodi.
 
Još "zanimljivije" je premošćavanje 4 koloseka sa druge strane reke.

Kad sam već kod toga, nadam se da ćete razumeti pitanje, da li postoji legalan put peške od stanice Ruska u smeru ka Čukarici do Ade? Da sve vreme idem trotoarom, da ne pretrčavam gorespomenuta 4 koloseka?
 
prugu mozes legalno da predjes na rampi na automobilskom izlasku sa sajma ali nije legalno tako ulaziti u sajam dok je u toku neka manifestacija. ispada da od ruske do ade legalno moze samo autobusom, naravno uz busplus validaciju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545438#p545438:27bk0kvw je napisao(la):
Kokos » Ned Jun 17, 2018 9:01 am[/url]":27bk0kvw]
Da li postoji legalan put peške od stanice Ruska u smeru ka Čukarici do Ade? Da sve vreme idem trotoarom, da ne pretrčavam gorespomenuta 4 koloseka?
To je oduvek bio veliki problem, a nažalost, nisu ga rešili na sa ovim, stotinama miliona evra vrednim projektom. Ni u suprotnom smeru nije mnogo bolje, sve je podređeno automobilskom saobraćaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545479#p545479:1zzv5vlo je napisao(la):
Bukira » 17 Jun 2018, 12:54[/url]":1zzv5vlo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545438#p545438:1zzv5vlo je napisao(la):
Kokos » Ned Jun 17, 2018 9:01 am[/url]":1zzv5vlo]
Da li postoji legalan put peške od stanice Ruska u smeru ka Čukarici do Ade? Da sve vreme idem trotoarom, da ne pretrčavam gorespomenuta 4 koloseka?
To je oduvek bio veliki problem, a nažalost, nisu ga rešili na sa ovim, stotinama miliona evra vrednim projektom. Ni u suprotnom smeru nije mnogo bolje, sve je podređeno automobilskom saobraćaju.

Razvoj grada u malom. I ne samo što automobilski saobraćaj ima prednost, već nepostoji nijedan način da se prođe. Makar neki glupav kao kod Arene ili na Mostaru. I što kažeš ulupane tolike pare, a beneficije koje smo dobili upitne.
 
Da li su beše krenuli radovi na izgradnji tramvajske pruge ili tek trebaju krenuti?
 
Vrh