Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

boli me wood za bollywood

u kojim jos banana republjikama dozvoljavaju da se ceo jedan smer mosta zatvori NENAJAVLJENO???
 
A kome idu pare od snimanja? U budžet grada ili...?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548993#p548993:2o53mms0 je napisao(la):
ink » Uto Jul 03, 2018 7:51 am[/url]":2o53mms0]A kome idu pare od snimanja? U budžet grada ili...?

Pa pola u budzet grada pola u dzep, logicno :)
 
I da idu pare u budžet grada pitanje je koliko košta gužva u celom gradu koja nastane zbog nenajavljenog zatvaranja mosta. Da su najavili ljudima bi bilo lakše.
 
Izgleda da Beograd više služi stranim turistima i kao kulisa za film nego da građani tu žive. Potpuno sumanuto...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Danas su bili u Marka Hristića. I Indijci i Anlave i vatrogasci i kran i uništen policijski auto i skakaonica...

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546651#p546651:1dn0b578 je napisao(la):
mmlad239 » 22 Jun 2018, 13:37[/url]":1dn0b578]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546622#p546622:1dn0b578 je napisao(la):
goranjak » Pet Jun 22, 2018 9:08 am[/url]":1dn0b578]Ne znam da li je vec bilo reci o tome, ali moram prokomentarisati neuskladjenost horisontalne i vertikalne signalizacije kada iz ulice Nikole Dobrovica hocete da presecete ulicu Tosin bunar. Do pre neki dan su "starije" (iz vremena pre novog bulevara) i "novije" (nakon pustanja novog bulevara) strelice na putu bile slicne boje i medjusobno razlicite pa je srednja traka bila cas samo za levo, cas za levo i pravo.

E sad su stavili "najnovije" strelice i trenutno kad prilazite semaforu nailazite na:
- strelice nacrtane na asfaltu koje pokazuju 2 trake za levo, a treca je za pravo i desno
- stavljen je plavi znak koji pokazuje 1 traka za levo, 1 za levo i pravo, 1 za desno i pravo
- 10tak metara pre plavog, stoji beli znak koji pokazuje 1 traka za levo, 2 za pravo i 1 za desno

Kao da razlicite sluzbe odrzavaju razlicite tipove signalizacije :bash:

Ima više slučajeva neusklađenosti vertikalne i horizontalne signalizacije po gradu. Vertikalna signalizacija "ima prednost" u odnosu na horizontalu, tako da ako postupaš po saobraćajnom znaku III-203 ("prestrojavanje vozila") sigurno nećeš biti u prekršaju, bez obzira na to koja namena traka je izvedena na kolovozu u vidu strelica.

Takođe, na ovoj raskrsnici je nemoguće nameniti jednu traku za pravo i levo zbog zaštićenog levog skretanja, tako da su napravili kompletan haos.

Dodali su novi znak koji je usklađen sa horizontalnom signalizacijom.
levo | levo i pravo | pravo | desno
 
update, cetvrti radnik se vratio sa odmora ili mu je nadjena zamena. dva radnika su radila sa lopatama na sredini mosta a dvojica su sedela u po jednom kamioncicu u visini brodogradilsta.
 
Koliko ih ima radovi odlicno napreduju. Ne moze se suditi iz jednog prolaska preko mosta. Ljudi rade po ceo dan na mostu. Trenutno zavrsavaju izlivanje betonskih nosaca za kontaktnu merzu tramvaja.
 
slazem se apsolutno. e sad, ja ne sudim, ja informisem sugradjane o necemu sto vidjam svakodnevno posto most koristim u odlasku na i povratku sa posla.

naravno, moguce je i da ja ne vidim dobro ili da lazem
 
Daleko od toga da lazes...i ja koristim most cesto u toku dana i 10tak puta. Zavisi i raspored radnika most je 1km na tu razdaljinu treba mnogo radnika da bi napravili guzvu. Mene zanima kako napreduju kod hipodroma ? Ono sto sam video je da je masina za sipove radila neko vreme. Na nekom od rendera je deo gde su stanice buseva i tramvaja pokriveni ako bi to uradili promenili bi totalno izgled. Ali teska prica...
 
Da li postoji mogućnost da se jednog dana preko Mosta na Adi protera metro, tj. da li je središnje ostrvo dovoljno široko, odnosno da li metro zahteva veću širinu od tramvaja i koje bi opcije šinskih vozila mogle da dođu u obzir u tom slučaju? I da li postoji mogućnost da se ta linija skrene na Prokop?
 
Tramvaj je privremeno rešenje. Most je projektovan za LRT. Ono što može da bude problem je silazna rampa na NBG. I tramvaj će morati dobro da uspori da bi se provukao između stubova konstrukcije LOT-a 1.
 
U prevodu: da je Bulevar Heroja sa Košara rađen na stubovima sve do Bežanijske Kose sa denivelisanim petljama ka Zemunskoj i Omladinskih brigada, mogli smo da dobijemo lako i prvu i logičnu liniju metroa, bez ekstremnih ulaganja.

Metro bi tada mogao da uđe u tunel čim pređe Zemunsku, pa krticom sve do aerodroma ili pak na površinu ( ako je taj nagib moguć ) kod kvantaške pijace, pa dalje nadzemno, a posle sve do Surčina. Na drugu stranu od Mosta na Adi do Prokopa, tunelom ispod Senjaka, pa prema KCS-e i Slaviji ( umesto najavljene rekonstrukcije Kneza Miloša ) i dalje gde je moguće. Dobila bi se veza: Surčin - aerodrom - B. Kosa- Nova autobuska stanica - Ada- Prokop- KCS- Slavija- dalje.

Uzimajući u obzir koliko se gradi ceo taj potez od planirane autobuske stanice do Zemunske ( West 65, Airport city, A blok, Savada, Belville ) i da se uskoro najavljuju novi kompleksi, a i da će se graditi i na velikom zemljištu IMT-a, ja sam ubeđen, da će taj deo UMP-a, pre ili kasnije, morati da se diže na stubove, kako bi se izbeglo ukrštanje u istoj ravni sa bulevarima sa kojima se sada seče.
 
Apsolutno nije ump, ako nije denivelisan...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
ma nije problem ne-denivelacija nego sto su namerno skupili te silazne rampe da ne moze ni tramvaj da se provuce dalje, vec sam slao sliku sa gogle eartha, jasno se vidi da odma posle silaznih rampi moze da se provuce tramvaj ali su iz nekog razloga one suzene, pretpostavljam da racunaju da ce sledeca vlast hteti tuda da turi tramvaj pa da im otezaju posao
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552667#p552667:1o0zt18g je napisao(la):
Propeler » 18 Јул 2018 10:39 pm[/url]":1o0zt18g]
U prevodu: da je Bulevar Heroja sa Košara rađen na stubovima sve do Bežanijske Kose sa denivelisanim petljama ka Zemunskoj i Omladinskih brigada,

Metro bi tada mogao da uđe u tunel čim pređe Zemunsku,

Uzimajući u obzir koliko se gradi ceo taj potez od planirane autobuske stanice do Zemunske .
Људи научите већ једанпут, није то Земунска улица, него Тошин бунар. Земунска улица је мало даље одатле, она је само део од раскрснице где је Еко бензинске станице, пословна зграда "Западни крај" (West End), будуће насеље "Савада 3", па до раскрснице са Војвођанском и Гандијевом улицом и дугачка је неких 650 метара.

 
а после ње креће Војвођанска. да ми је знати који геније је именовао ту улице...
 
@JohnnyLee - verovao ili ne, taj model je ostao jos iz perioda Austro-Ugarske. Naime, od centralnih trgova, ili nekih bitnih raskrsnica, ulice su dobijale imena prema naseljima, gradovima prema kojima su se protezale. U naseljenom delu je to bila ulica, a nakon poslednje kuće put. Npr. Zemunska ulica na koju se nastavlja zemunski put (put za Zemun) itd. Kako se NBGD sirio, ponesto se spajalo, neki nazivi su se menjali i tako imamo ovo danas. Inace raskrsnica Vojvodjanske, Gandijeve i Zemunske (lokalno popularno "kod Rome"), je i u doba sela Bezanija bila veca raskrsnica. Ima mnogo vise slicnih primera po Vojvodini i dan danas, uz dodatak da su posle drugog svetskog rata glavne ulice koje prozale kroz mnoga sela po Vojvodini bile preimenovane u Marsala Tita.
 
Zemunsku ulicu treba produziti do raskrsnice sa UMPom a od raskrsnice prema Zemunu da ide Tosin Bunar. Ili jos bolje ukinuti Zemunsku pa da to sve do UMPa bude Vojvodjanska. I uopste je krajnje glupo i nelogicno da se jedna saobracajnica razlicito imenuje od semafora do semafora ili od raskrsnice do raskrsnice. Ovde u jednoj saobracajnici imamo 3 ulice - Vojvodjansku, Zemunsku i Tosin Bunar!??
 
... i Vinogradsku i Ivićevu i Bežanijsku.

Znači ako idemo od Glavne u Zemunu ka Surčinu: Bežanijska, Ivićeva, Tošin bunar, Zemunska, Vojvođanska, Vinogradska.

Realno, Ivićeva i Zemunska su višak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552795#p552795:1l08gyji je napisao(la):
Baston » 19 Јул 2018, 13:11[/url]":1l08gyji]@JohnnyLee - verovao ili ne, taj model je ostao jos iz perioda Austro-Ugarske. Naime, od centralnih trgova, ili nekih bitnih raskrsnica, ulice su dobijale imena prema naseljima, gradovima prema kojima su se protezale. U naseljenom delu je to bila ulica, a nakon poslednje kuće put. Npr. Zemunska ulica na koju se nastavlja zemunski put (put za Zemun) itd. Kako se NBGD sirio, ponesto se spajalo, neki nazivi su se menjali i tako imamo ovo danas. Inace raskrsnica Vojvodjanske, Gandijeve i Zemunske (lokalno popularno "kod Rome"), je i u doba sela Bezanija bila veca raskrsnica. Ima mnogo vise slicnih primera po Vojvodini i dan danas, uz dodatak da su posle drugog svetskog rata glavne ulice koje prozale kroz mnoga sela po Vojvodini bile preimenovane u Marsala Tita.

заборавих на ову тему :) не видим смисао да у једном правцу имамо 3 назива једне те исте улице. ок, ако је остала заоставштина, то је једно, али могло је све да буде Војвођанска, или да буде Војвођанска до Николе Добровића, а онда Земунска или Тошин Бунар. а не на сред, ниоткуда, Земунска. иста прича за линију Цара Душана-Џорџа Вашингтона-27. марта-Краљице Марије. мада је о томе већ било приче у теми о називима улица
 
038067d33c39a4bc859ce6a5f4841108.jpg
3b326ead6bb841b669ee04394e4b2df8.jpg
e32afb16263ef7f3d4a471b9682a1b1b.jpg
061884100579a595af07a927ef2b797a.jpg
1ff6a2db362bccebaef86cba8143b521.jpg
085ee3a90b1f4e47028e7f1ec28094d6.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh