Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Јуче је завршена јавна набавка за извођење трамвајске пруге преко моста на Ади. Истог дана су понуде пред понуђачима и отваране. Рок за доношење одлуке ко је добио посао је 25 радних дана, рачунато од 22. јануара. Значи негде 27-28.фебруара знаћемо ко ће добити посао.


http://nabavke.beoland.com/javnenabavke/1410-9-17.html
 
Vesić: Otvorene ponude za postavljanje šina na Mostu na Adi

Danas su otvorene ponude za postavljenje šina na Mostu na Adi i javile su nam se tri velike kompanije sa svojim ponudama, rekao je gradski menadžer Goran Vesić u emisiji „011” na TV Pink.

– Ponude su dali „Energoprojekt”, „Štrabag” i jedna španska firma. Naredne dve nedelje Direkcija za građevinsko zemljište izvršiće procenu svih ponuda, utvrditi da li su sve zasnovane na zakonu i onda će izabrati najpovoljnijeg ponuđača sa kojim ćemo potpisati ugovor za izvođenje radova. Mi očekujemo da oni počnu u narednih nekoliko meseci, radi se o 2,7 kilometara šina odnosno povezivanju Banovog Brda i Rakovice sa Novim Beogradom tramvajskim šinama što će omogućiti ljudima da za pet minuta dođu na drugu stranu, što do sada nije bilo moguće. Kada to završimo, proširićemo mrežu tramvaja i stvorićemo uslove da radimo Bulevar patrijarha Pavla što je u stvari pristupna saobraćajnica iz Rakovice prema Mostu na Adi. Prošle godine smo završili od Tošinog bunara, a sada je u toku tender za prvi deo Bulevara patrijarha Pavla, do Pere Velimirovića, vredan 300 miliona dinara. Kada to budemo završili raspisaćemo tokom godine još jedan tender u drugoj fazi u iznosu od 1,5 milijardi dinara i tada ćemo imati kompletno urađene pristupne saobraćajnice od Rakovice prema Mostu na Adi, sa novim tramvajskim šinama – kazao je Goran Vesić.

izvor: beograd.rs
 
Вероватно ће Енергопројект да добије посао !

Мост на Ади: Пругу поставља „Енергопројект”?
С. Б. МИЛОШЕВИЋ | 23. јануар 2018. 22:15 | Коментара: 1
Отворене тендерске понуде за постављање трамвајске пруге преко новог Моста на Ади. Најповољнија понуда српске и француске фирме. Две обале шине ће повезати 2019. године

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%BA%D1%82
 
Ne znam da li je jos neko primetio ali poslednjih mesec dana NIS-ovo skladiste pored Mosta na adi deluje napusteno. Mesec dana vec ne dolaze kompozicije, a ni cisterne ne razvoze vise naftne derivate jer nemaju sta. Pritom nema vise ni vagona ni auto cisterni, a ne vidim ni ostale radnike nigde u krugu skladista. Zna li neko nesto o tome?
 
Ето га на фотографији, видиш колики је, зар не.
А што се тиче самог прохромског врха пилона, висине 7 метара, он је у складишту и чека .... !
 
А где је П И Л О Н? :lol:
Da vrlo interesantna fotografija :D
izgleda kao da je vrh pilona u drugom svetu ... što bi rekli ,, s one strane ,,duge,, ... a što i jeste u realnosti još uvek je u zemlji snova :lol:
 
Dok deonica Buvljak - Tošin Bunar nije puštena u saobraćaj, ni deo funkcionalnosti ovog mosta nije viđen, nije imao 20% funkcije koju ima sada. Celu deonicu od Bežanije do druge obale Save sam prošao možda 5 puta od kada je puštena, prosto me ruta retko tera tuda, ali koga tera bar 2-3 puta nedeljno, kaže - izmišljena stvar. A i dalje ima potencijala da se drumsko, a i tramvajski preko mosta povežu i drugi delovi grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516950#p516950:3nrcjgjz je napisao(la):
Blade » Pet Feb 16, 2018 11:18 am[/url]":3nrcjgjz]Dok deonica Buvljak - Tošin Bunar nije puštena u saobraćaj, ni deo funkcionalnosti ovog mosta nije viđen, nije imao 20% funkcije koju ima sada. Celu deonicu od Bežanije do druge obale Save sam prošao možda 5 puta od kada je puštena, prosto me ruta retko tera tuda, ali koga tera bar 2-3 puta nedeljno, kaže - izmišljena stvar. A i dalje ima potencijala da se drumsko, a i tramvajski preko mosta povežu i drugi delovi grada.

sto je najgore i nema sanse za tramvaj da se produzi dalje od djordja stanojevica, jer su na tom mestu suzili konstrukcju, a u samom bul heroja sa kosara je dovoljno siroko, tako da bi taj deo morali da rade opet

 
Da li na deonici od ulice Teodora Drajzera do bulevara Crvene armije i u suprotnom smeru postoje stacionarne kamere koje snimaju prekršaje (mislim na prekoračenje brzine)?
 
I da šine idu do Đorđa Stanojevića, ne treba razmišljati samo dotle. Nije mi jasno kako niko ne potencira da se tramvajem poveže Zemun. Nije to lako, a nije ni mali posao, ali će puno da znači.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516990#p516990:16pocjx4 je napisao(la):
Stomatolog » 16 Feb 2018 01:42 pm[/url]":16pocjx4]Da li na deonici od ulice Teodora Drajzera do bulevara Crvene armije i u suprotnom smeru postoje stacionarne kamere koje snimaju prekršaje (mislim na prekoračenje brzine)?

Не.
А, ако их којим случајем поставе пре него што ограничење брзине на мосту и вијадукту повећају на 80, надам се да ће их крадљивци електричних каблова брзо онеспособити.
 
...Nije mi jasno kako niko ne potencira da se tramvajem poveže Zemun....
Još u vreme gradnje bilo je sugestija da se pod nagibom
postepenim podizanjem visine stubova do nekle a posle usecanjem u zemljanu kosinu, šine dovedu i do B.Kose ....
a dalje da se razvedu u pravcu Zemuna i nj. naselja....

Ostalo je traga o tome i na forumu kao i tadašnji ne uverljivi argumetni da je nagib prevelik
kao da u Beogrdskoj, V.Stepe, i mnogim dr. lokacijama je sve ravno ko tepsija .... al ajd ... sad kažu da je kasno.... dal je kasno ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516955#p516955:zh3ewi3u je napisao(la):
nekianonimnilik » Pet Feb 16, 2018 10:39 am[/url]":zh3ewi3u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516950#p516950:zh3ewi3u je napisao(la):
Blade » Pet Feb 16, 2018 11:18 am[/url]":zh3ewi3u]Dok deonica Buvljak - Tošin Bunar nije puštena u saobraćaj, ni deo funkcionalnosti ovog mosta nije viđen, nije imao 20% funkcije koju ima sada. Celu deonicu od Bežanije do druge obale Save sam prošao možda 5 puta od kada je puštena, prosto me ruta retko tera tuda, ali koga tera bar 2-3 puta nedeljno, kaže - izmišljena stvar. A i dalje ima potencijala da se drumsko, a i tramvajski preko mosta povežu i drugi delovi grada.

sto je najgore i nema sanse za tramvaj da se produzi dalje od djordja stanojevica, jer su na tom mestu suzili konstrukcju, a u samom bul heroja sa kosara je dovoljno siroko, tako da bi taj deo morali da rade opet


file.php

Može pruga da se pusti , (uostalom ima jedan kolosek) kroz bul. Crvene armije i posle levo ka Bežaniji.
Bez veze zakomplikovano ali jedino tako može.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518165#p518165:dvq695ky je napisao(la):
Žika » Uto Feb 20, 2018 10:13 am[/url]":dvq695ky]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516955#p516955:dvq695ky je napisao(la):
nekianonimnilik » Pet Feb 16, 2018 10:39 am[/url]":dvq695ky]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516950#p516950:dvq695ky je napisao(la):
Blade » Pet Feb 16, 2018 11:18 am[/url]":dvq695ky]Dok deonica Buvljak - Tošin Bunar nije puštena u saobraćaj, ni deo funkcionalnosti ovog mosta nije viđen, nije imao 20% funkcije koju ima sada. Celu deonicu od Bežanije do druge obale Save sam prošao možda 5 puta od kada je puštena, prosto me ruta retko tera tuda, ali koga tera bar 2-3 puta nedeljno, kaže - izmišljena stvar. A i dalje ima potencijala da se drumsko, a i tramvajski preko mosta povežu i drugi delovi grada.

sto je najgore i nema sanse za tramvaj da se produzi dalje od djordja stanojevica, jer su na tom mestu suzili konstrukcju, a u samom bul heroja sa kosara je dovoljno siroko, tako da bi taj deo morali da rade opet


file.php

Može pruga da se pusti , (uostalom ima jedan kolosek) kroz bul. Crvene armije i posle levo ka Bežaniji.
Bez veze zakomplikovano ali jedino tako može.

slazem se, al i dalje ne kapiram sto je neki tenkre namerno onemogucio da se u buducnosti napravi prosto, logicno i jeftino resenje
 
Možda je hteo.....
Šta god zakomlikovao je.
Da je produžio pravo onda bi malo više zadržavao semafor sa levim skretanjem od mosta ka bloku 45. Ako puste tramvaj kroz bul. Crvene armije onda će isto tako levo skretanje ka Bežaniji da usporava semafor. Kad već postoji levo skretanja na semaforu to bi produžilo interval desetak sekundi (ipak su tramvaji dugi i sporo se kreću u krivinama).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518131#p518131:my02rhup je napisao(la):
vlasta » 20 Феб 2018 01:17 am[/url]":my02rhup]Beograd -- Gradski menadžer Goran Vesić najavio je izmeštanje korita Topčiderske reke kako bi od jeseni Bulevar patrijarha Pavla bio proširen

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1360611
О измештању Топчидерске реке расправљамо на теми "Булевар Патријарха Павла" http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=16&t=3937 , пошто је повезано једно са другим.
 
Da, vidim postoji.
Tema je vrlo ažurna, ove vesti uopšte nema tamo.
 
Ne mogu da nađem temu o Gugl Mapama, ali napokon je ucrtan Bulevar heroja sa Košara na Google Maps!!!

Doduše, zovu ga Nikole Dobrovića do Omladinskih brigada.



U suprotnom smeru ruta ide normalno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519143#p519143:2308u1qi je napisao(la):
astrodule » Pet Feb 23, 2018 1:10 pm[/url]":2308u1qi]Ne mogu da nađem temu o Gugl Mapama, ali napokon je ucrtan Bulevar heroja sa Košara na Google Maps!!!

Konacno!!! Hvala na info :)
 
da, nikole dobrovica je do omladinskih brigada, a odatle do mosta na adi je unnamed road
 
Vrh