Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Petak 21.7. oko pola pet,semafor UMP i OB pravac od tosinog bunara, kolona duga sigurno nekih 300,400m u sve tri kolovozne trake? Jel to resenje semafora? Mislim da ljudi sve vise i vise koriste UMP...pod hitno rasturiti raskrsnicu i napraviti kruzni tok...ostaviti semafore pa ako bas ni ovo resenje ne funkcionise vratiti ih opet.. :):):) znam da je neozbiljan predlog ali veljalo bi probati...tako da napomenem da semafor UMP i TB pravac od OB za skretanje levo u TB, traje prekratko...na silu prodje 5 vozila...ali na silu...verujte mi...semafori nas ubijaju...kunem vam se...
 
Da li neko zna kome može da se prigovori za to što i dalje ne radi ulično osvetljenje od skretanja sa mosta ka blokovima( prvo isključenje sa mosta u pravcu Bežanije) do novoizgrađenog dela puta,totalni mrak.Na stranu to što je silazak kod buvljaka obeležen jednom tablom bez ikakvih horizontalnih oznaka i što je i on u mrklom mraku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467256#p467256:3ebor8qt je napisao(la):
dane bezanija » Pon Jul 24, 2017 10:52 am[/url]":3ebor8qt]Petak 21.7. oko pola pet,semafor UMP i OB pravac od tosinog bunara, kolona duga sigurno nekih 300,400m u sve tri kolovozne trake? Jel to resenje semafora? Mislim da ljudi sve vise i vise koriste UMP...pod hitno rasturiti raskrsnicu i napraviti kruzni tok...ostaviti semafore pa ako bas ni ovo resenje ne funkcionise vratiti ih opet.. :):):) znam da je neozbiljan predlog ali veljalo bi probati...tako da napomenem da semafor UMP i TB pravac od OB za skretanje levo u TB, traje prekratko...na silu prodje 5 vozila...ali na silu...verujte mi...semafori nas ubijaju...kunem vam se...

jeste neozboljan predlog, ne zato sto nema mesta za kruzni tok, ima sasvim dovoljno, nego zato sto je ump dizajniran kao glavni pravac koji ne treba biti ometan, zato je neozbiljna i ovakva raskrsnica, jer previse usporava saobracaj u ump-u, za sad je to nebitno, al kad se uradi ceo, nece biti dovoljan protok
 
Да се присетимо: раскрсница Немањине и Кнеза Милоша је површинска, регулисана семафорима и - пристојно функционише. Значи да може и ова, трајно.
 
@Bonvivan

Ne radi ni pola osvetljenja na samom mostu kao ni komplet osvetljenje na tek pustenom delu nadvoznjaka. Jbg stednja.
 
Узмите у обзир чињеницу да још увек није пробијен подвожњак који спаја Булевар Црвене армије - Булевар уметности па преко њега још један правац из Земуна, Булевар Николе... Има још много простора за побољшање пре денивелисања.
 
Hoce li skoro poceti probijanje podvoznjaka ka/od Bulevara Umetnosti, to bi dosta rasteretilo Omladinskih Brigada - pa bi posledicno mogao duze biti otvoren semafor UMP jer se ne bi stvarale guzve u OB?
 
Meni nije jasno zašto se to već ne radi, osim ako razlog nije - neće da urade. Niti je neki posao, niti bi trebalo puno vremena da se uradi.
 
Bili tenderi pa se niko nije javio.
Dakle čeka se sledeći tender.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467923#p467923:2h8g5omm je napisao(la):
Pegasus » 28 Јул 2017 01:10 am[/url]":2h8g5omm]Hoce li skoro poceti probijanje podvoznjaka ka/od Bulevara Umetnosti, to bi dosta rasteretilo Omladinskih Brigada - pa bi posledicno mogao duze biti otvoren semafor UMP jer se ne bi stvarale guzve u OB?
Неће скоро почети. Прво треба да се обнови јавна набавка или да се обнови само позив грађевинским предузећима, као што је задњи пут било. Ако се и објави ове године јавна набавка или позив, следеће године од пролећа би била градња.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467972#p467972:2h8g5omm je napisao(la):
Blade » 28 Јул 2017 12:36 pm[/url]":2h8g5omm]Meni nije jasno zašto se to već ne radi, osim ako razlog nije - neće da urade. Niti je neki posao, niti bi trebalo puno vremena da se uradi.
Посао је доста захтеван, мислим да је по претходним јавним набавкама рок био 6 или 7 месеци.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468043#p468043:2h8g5omm je napisao(la):
vlasta » 28 Јул 2017 08:19 pm[/url]":2h8g5omm]Bili tenderi pa se niko nije javio.
Dakle čeka se sledeći tender.
Наравно да су се јавила грађевинска предузећа, конкурисало је укупно осам предузећа. Сви су одбијени из разноразних разлога. Има на подтеми који су разлози.
 
Oprostite, ali mislim da je mnogo urgentniji nastavak izgradnje UMP-a na desnoj obali Save, od jos jednog ukrstanja na levoj. Sadasnje stanje je izgradnjom UMP-a do Tosinog bunara popravljeno za svetlosnu godinu. No desno od Save imamo situaciju da se osim u Radnickoj, saobracaj sliva u vec prilicno preopterecene saobracajnice koje su sve od reda 1+1 profila.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Čak ne postoji ni plan aktivnosti gradnje, ni tenderi u najavi za nastavak UMP sa ove strane Save. Katastrofa.
 
Glavni razlog za odugovlačenje je zahtev da železnički saobraćaj ne sme da se prekida što bitno komplikuje i rešenje i izvođenje i podiže cenu.
Mislim da imamo nekoliko situacija
- odustajanje od ovog zahteva i prekid železničkog saobraćaja na nekoliko dana zbog izvođenja radova
- bitno povećanje vrednosti tendera pa će da se pojavi neka ozbiljna strana firma (bez uvrede) koja to može i da garantuje i da izvede rutinski, ali po realnoj ceni
- bitno povećanje vrednosti tendera kako bi domaće firme sa svojom tehnologijom mogle da izvedu neko predimenzionisano rešenje koje će da radi posao
- dodeljivanje nekoj burazerskoj firmi koja će da krene u posao, stane i napravi teško s*anje
- odugovlačenje u nedogled (po meni najizglednija)
- odustajanje od probijanja nasipa
 
A zasto ZS trazi da se zeleznicki saobracaj odvija bez prekida? Zar nema drugi alternativni pravac ili je to cisto neciji hir?
 
Zapravo ima.
Preko ostruznice i rakovice, pa nazad pored sajma do glavne zeleznicke stanice u SA, ili dedinjskim tunelom do prokopa.
E sad, procenjujem da bi ovo "kruzenje" trajalo dobrih sat vremena, ako ne i duze, sto znaci da bi se zel. linije i na relativno konkurentnim linijama marginalizovale.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Samo za teretni saobraćaj, putnički može tim delom autobusima kao i do sada kad su bili radovi. Znači iskrcaju se na Tošinom bunaru , busevi ih prevezu do NB ili GlŽSt i rešen problem do ovi lagano kopaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468179#p468179:2yn8u5gp je napisao(la):
Žika » 29 Jul 2017 09:49 pm[/url]":2yn8u5gp]Samo za teretni saobraćaj, putnički može tim delom autobusima kao i do sada kad su bili radovi. Znači iskrcaju se na Tošinom bunaru , busevi ih prevezu do NB ili GlŽSt i rešen problem do ovi lagano kopaju.

A polazi putnika sa Glavne železničke, potom putnički tranzit kroz Beograd?

More, ja bih to rešio privremenim "Bejli" mostom iznad ulice, paralelno sa postojećom prugom i privremenim proširenjem nasipa za pristupne koloseke pa nek se ruši nasip. Ej bre, Indijci su svoj prvi nuklearni reaktor podizali ručnim hidrauličnim dizalicama i ređanjem greda ispod, mi filozofiramo oko nečega što bi se u nekoj ne daj Bože vanrednoj situaciji rešilo očas posla. Mnogo smo postali pasivni i inertni.
 
Potpuno se slazem sa reljom.
Ne mogu da cenim dal se to radi namerno kako bi se kroz mistifikaciju posla 'napumpala' cena ili su to posledice neznanja, nezainteresovanosti, ili nedostatka kreativnosti i snalazljivosti.

U svakom slucaju, stamotno je sto se cela prica o probijanju nasipa toliko oduzila a da se pocetak radova i ne nazire.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
6,7 meseci? Za ono?
Da nije tužno i tragično, bilo bi smešno, kako i deluje. Da zdravorazumna osoba ne poveruje.
 
Meni nije jasno kako Beograd koji ima budžet skoro milijardu evra, nema svojih para da radi nastavak UMP-a godinama, a I za sve što radi uzima kredite na koje posle ima dodatne troškove kamate. Zaboravih kolka je procenjena vrednost nastavka - topčiderskog tunela, al ako je 50 mil evra I gradi se recimo 2 godine, onda kako je moguće da grad sa skoro milijardu budžeta ne može da odvoji 25 mil godišnje I krene gradnju nego će čekati kredit još xy godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468111#p468111:1kaq0ajb je napisao(la):
relja » 29 Jul 2017 09:51 am[/url]":1kaq0ajb]Glavni razlog za odugovlačenje je zahtev da železnički saobraćaj ne sme da se prekida što bitno komplikuje i
rešenje i izvođenje i podiže cenu.... Mislim da imamo nekoliko situacija
- bitno povećanje vrednosti tendera pa će da se pojavi neka ozbiljna strana firma (bez uvrede) koja to može i
da garantuje i da izvede rutinski, ali po realnoj ceni
- bitno povećanje vrednosti tendera kako bi domaće firme sa svojom tehnologijom mogle da izvedu neko predimenzionisano ..
Beogradska firma 'NOVKOL' gradi podvožnjak kod Sremske Mitrovice bez prekida saobraćaja.
http://www.novkol.co.rs/general.php?id=292
http://mitrovica.info/probijen-tunel-po ... ija-slika/
 
Hvala dragane što si pronašao i podelio ovu vest s nama :sesir:. Par slika sa linkova koje si postavio govore da nam je tako nešto potrebno u produžetku Bulevara umetnosti (i Crvene armije):

Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468268#p468268:2v6uy3dr je napisao(la):
Bukira » 30 Jul 2017 04:19 pm[/url]":2v6uy3dr]Hvala dragane što si pronašao i podelio ovu vest s nama ...
Nema na čemu i drugi put.. :)... evo i slike od pre par dana :
 
Vrh