Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Sve sve, ali ovi semafori postavljeni za ove što "prolaze" kroz železnički nasip :laugh:

file.php

Miloše, hvala puno za fotografije :kk:
 
Valjda nece pokrasti kao one na t6 nije mi jasno zasto ne stoje u magacinu dok se to ne uradi i tako ce ih demontirati kad krenu radovi Bas me zanima hoce li ih programirati kao 4 kraku radkrsnicu ili ne
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460765#p460765:3pveqz4w je napisao(la):
Žika » 22 Јун 2017 10:06 pm[/url]":3pveqz4w]Misliš Miloš.tro ?
Miloše odlično urađeno, kako si izdržao danas na suncu ?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460782#p460782:3pveqz4w je napisao(la):
Žika » 22 Јун 2017 11:53 pm[/url]":3pveqz4w]Zato ovaj forum i vredi. Pohvale za trud i naravno i za Gagu.
Управо тако @Жико, слике тј. фоторепорташе су @Милошеве, вероватно је @Мекбејн аутоматски написао мој надимак, с обзиром да сам у поседњих неколико дана често постављао фоторепортаже. Иначе хвала ти за похвале за фоторепортаже.

Ево три слике снимљених јуче-22.јун преподне, где се види да су сређивали земљани појас до тротоара-бициклистичке стазе, од саме раскрснице са Тошином бунаром до иза ове незавршене скарабуџевине. Надам се да ова прва грађевинска машина-комбинирка на слици, није оштетила део оног ниског зидића који је остао од бетонске ограде бившег аеродрома, који се баш ту налази. Иначе је он био прекривен земљом док су се обављали радови на УМП-у. У неким ранијим фоторепортажама сам баш постављао и слике тог зидића., док га нису затрпали.

Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1

Иначе се каним, а за сад још никако од обавеза, итд., да предложим општини Нови Београд или можда Заводу за заштиту споменика културе града Београда, да се на том месту постави спомен плоча или неки споменик у облику мањих авионских крила или већ и да се трајно обележи место постојања некадашњег аеродрома.

Ево и сличице где се види поправљен асфалт на тротоару који је био оштећен од преласка возила за кафану, за нелегални балон и ону пословну зграду, а и од камиона извођача ових радова, а на дивљем улазу/излазу који је направљен од стране власника кафане.



@Жико, видим поставио си аватар код свог имена-надимка, и то баш Сабов-Сканијин знак. Предпостављам онда да возиш Саб-а. :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460766#p460766:319p7038 je napisao(la):
milos.tro » Thu Jun 22, 2017 10:20 pm[/url]":319p7038]Bilo je naporno ali vredelo je :gobb:

Svaka čast - bez suvišnih ponavljanja a krajnje pregledno !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460787#p460787:3hf46e9q je napisao(la):
relja » Pet Jun 23, 2017 3:28 am[/url]":3hf46e9q]Sve sve, ali ovi semafori postavljeni za ove što "prolaze" kroz železnički nasip :laugh:


Miloše, hvala puno za fotografije :kk:
:violina: vrhunski nema sta, na sve su mislili
 
Mogli su ovu zicanu ogradu da produze jos par metara i zatvore taj divlji ulaz. Ovako lici na deal sa vlasnikom kafane. Tri metra pola metra visokog zidica bi trajno resilo prelaz preko staza vozilima.Prodali se za rucak i par sendvica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460817#p460817:38uek9rm je napisao(la):
Žika » Pet Jun 23, 2017 8:09 am[/url]":38uek9rm]Samo da ne bude i režim za levo skretanje.

Što da ne ? Značiće za polukružno :D
 
Semafor kod neprobijenog podvožnjaka će morati "nelogično" da radi ako bude u zelenom talasu sa semaforom kod Omladinskih brigada. Jedino bi bilo logično da (do probijanja) uvek stoji uslovno desno za one koji iz B. Crvene armije skreću ka mostu, kao i za one koji skreću desno u B. Crvene armije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460846#p460846:1ssi5scm je napisao(la):
tzoran1 » 23 Јун 2017 09:54 am[/url]":1ssi5scm]Mogli su ovu zicanu ogradu da produze jos par metara i zatvore taj divlji ulaz. Ovako lici na deal sa vlasnikom kafane. Tri metra pola metra visokog zidica bi trajno resilo prelaz preko staza vozilima.Prodali se za rucak i par sendvica.
file.php
Дотле је била линија пројекта. Сваки извођач радова гради онако како је у пројекту.
 
@ Гага
Nije projekat "sveto pismo" pa da ne moze da se menja, koriguje, prilagodi, pogotovo kad se uoci potencijalni problem, a nije velika ni skupa promena. Lik je u svom dvoristu legitimno napravio rampu (moze da prica kako je to rampa za skejt) da bi svojim klijentima omogucio da preprece ulazak u objekat. To sto vozila prelaze preko pesackog i staza pravo u raskrsnicu, pa eto ccccc neodgovorni vozaci... .
 
Da li je prohodno da se već sada ide bajsom od omladinskih brigada ka mostu?
 
Jeste već nekoliko dana.

Doduše, mene je pre 5-6 dana zaustavio lik koji je napuštao gradilište (oko 17h) u službenom automobilu i zamolio me da ipak ne idem da ne bih upao u neki šaht ili šta već. Par dana ranije sam prošao ali oko 19h kada nije bilo nikoga na gradilištu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461100#p461100:2rjvtt4z je napisao(la):
Ronche » 24 Јун 2017 08:34 am[/url]":2rjvtt4z]Da li je prohodno da se već sada ide bajsom od omladinskih brigada ka mostu?
@Ронче, можеш слободно од Тошиног бунара до изласа са УМП-а на улицу Ђорђа Станојевића.
Прошао сам данас туда пешке правећи фоторепортажу и било је доста бициклиста, али нажалост и возила и моторциклиста, а чак и неки са ауто-школом ! Следи моја фотрепортажа где сам то и споменуо.
 
Данашње слике - 24. јун 2017., УМП завршни радови: Булевар Црвене Армије - Омладинских бригада – Тошин бунар

Још неких 30-так часова до званичног пуштања ове саобраћајнице у саобраћај. Приметна је мала нервоза код извођача и подизвођача радова да се све стигне на време, па се и нема времена за разговор. Обиђох део УМП-а од дела где се саобраћајница спушта на земљу па до Тошиног бунара.

Оних бетонских темељних самаца, које сам спомињао и сликао, има приличан број, односно на свакој улици тј. раскрсници са којом се укршта УМП су урађена по два комада за сваки смер и сад су већ на њих постављени метални стубови. Такође и на самом УМП-у су по два комада стубова на раскрсницама са којима се он укршта. Биће то путокази за усмеравањен на УМП и са УМП-а на постојеће улице.
Код железничког надвожњака у Омладинских бригада је постављен стуб, висине бар једно 5 метара, а на њега треба да се постави, као и на све остале стубове, метална водоравна конструкција која ће носити путоказ. Једна метална водоравна конструкција је већ постављен баш код излаза са УМП-а на улицу Ђорђа Станојевића.
Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35
Део УМП-а, десни смер се полако пење на мост/надвожњак изнад улице Ђорђа Станојевића, а леви смер са којим се силази са моста/надвожњака на површину земље. У средини се у даљини види део куда ће трамвај силазити са Моста на Ади и уливати се у Ђорђа Станојевића, а одмах на почетку успона у средини је и почетак сервисних стаза за надвожњак.
Pogledajte prilog 33
Правац према раскрсници са Булеваром Црвене Армије, овде се УМП већ „спустио“ на земљу.
Pogledajte prilog 34
Изгледа као да су „заборавили“ да претходно поставе кабл у земљу и испод ивичњака, па су сад бушили асфалт и подлогу, како би провукли кабл до шахта. Кабл је за ткз. „петље“, које се виде на слици које су уграђене у асфалт, а служе за аутоматски рад/регулацију рада семафора у односу на саобраћај и за бројање возила. Све ове „петље“ су постављене испред сваке раскрснице на целој траси овог дела УМП-а.
Pogledajte prilog 32
Поглед од раскрснице са Булеваром Црвене Армије према успону УМП-а на надвожњак изнад Ђорђа Станојевића и даље на Мост.
Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30
Поглед од „железничког надвожњака и краја Булевара уметности“ ( :D :wink: ) на раскрсницу УМП-а са овим Булеваром и Булеваром Црвене Армије.
Pogledajte prilog 29
Десни правац према Омладинских бригада од ове раскрснице. Иначе у делу УМП-а од Омладинских бригада до успона на надвожњак изнад Ђорђа Станојевића, нажалост на тротоару нема бициклистичке стазе.
Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27
Још један шири поглед на раскрсницу са Булеваром Црвене Армије из другог угла. Већ се од стране бициклиста (то је у реду), а нажалост и моторциклиста и појединих, у својим главама, „убеђених уличних-уличарских аутомобилиста тркача“, УМП користи за пробе својих „љутих лимених љубимаца“. Овај са својим „олимпијским круговима А5 купе трактором“ :blah: је прошишао и у овом делу, а и у пуној брзини и до Тошиног бунара и даље уз Николе Добровића :rant: Нажалост чак су и неки са ауто-школом прошли УМП-ом :o
Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25
Риља се земља и сади ниско растиње уз тротоар у ширем појасу са железничким насипом.
Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23
На разделном појасу између смерова целом дужином УМП-а, је засађено ниско растиње које се сваки дан залива, а на овом делу УМП-а је постављен један централни систем за заливање са цревом.
Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20
Нажалост дрвећа (јасени) која се саде и она која су већ засађена на целој дужини УМП-а, немају у опште оваква црева за заливање сваког дрвета, а која су укопана у земљу. Пројектом није ни предвиђено, што је и мало чудно ! :(
Pogledajte prilog 19
Асфалтирана су и сва аутобуска стајалишта на целој траси УМП-а за неке од будућих градских линија, стубови саобраћајних знакова се постављају, а ради се и на подеђавању рада семафора.
Pogledajte prilog 18
На раскрсници УМП-а са Омладинских бригада су исцртане све црвене траке за бициклисте.
Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14
На делу од Омладинских бригада према Тошиногм бунару је углавном мање-више завршено. Залива се већ засађено ниско растиње и засађени јасени. И у овом делу нема никаквог система за заливање. Још на једном делу се саде јасени.
Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11
Сви планирани улази/изали на/са УМП су завршени, код оне пословне зелено-беле зграде, за стамбено-пословно насеље и за будући комерцијално-занатски центар. На том улазу/излазу су постављени попречно ивичњаци да се не може ићи даље, док се не изгради тај центар.
Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
Уз тротоар-бициклистичку стазу са десне стране УМП-а, је остало још да се уради зидић од ограде уз складиште чика Цептера, а узгред рчено, могао би и да коначно заврши пребојавање у бело те своје зарђале ограде, изгледа баш неугледно.
Код раскрснице са Тошиним бунаром, треба још да се асфалтира неких 10-так метара тротоара и једног мањег дела бициклистичке стазе.
Већ сам споменуо да неки са ауто-школама већ возе по УМП-у, као дамица-ученик са Пежоом 308, наравно по наговору учитеља :notok:
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
Лепо ће све то да буде, а ето чак се и метлом и четком чисти коловоз. :D
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Хвала на пажњи :sesir:
 
Danas su bili radovi na rampama u Djordja Stanojevića i asfaltirali su desnu traku Djordja StNojevića u smeru ka Rodiću ispod konstrukcije (oko 15:30)
 
Prvo pitanje zasto cjelom duzinom nije uradjena bic staza
Drugo zasto trotoar nije svugdje iste sirine kod ceptera i kod zapad 65
Gago+ naravno koi uvjek za jos jedno detaljno propraceno gradiliste na nbg
 
Jedna večernja od malopre.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
direktor":3ncdvgrf je napisao(la):
Prvo pitanje zasto cjelom duzinom nije uradjena bic staza
Bici staza ide tamo gde je trotoar. Posle bulevara Crvene armije UMP ide na stubove, pa tu ne može da ide bici staza.
Staza može da skrene u B.Crvene armije i da se spoji sa Jurija Gagarina, a da li će? Nadam se.




Poslato sa telefona
 
Jasno da netreba da ide od bul crvene armije ali do tu je trebalo od tosinog da ide i kad budu radili rekonstrukciju i dodavali kolosjek da urade staze i povezu sa jurija gagarina
 
Vrh