Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Reportaza Gago kao i uvek, na vrhunskom nivoa a kao sto sam pre pisao tako cu i sada. Toliko mi bode oci taj divlji ulaz i buduce ocekivano ostecenje trotoara i biciklisticke staze da to je zrelo za prijavu i komunalnoj i redovnoj policiji. Zasto ga nisu ogradom zagradili? Ova 3 kontejnera naravno nece vise stojati na tom mestu...ne bi me cudilo da ga bude neka proslava ceo trotoar bude prepun automobilima. Strasno...sta drugo da kazem...inace ulica kao ulica izgleda lepo..posebno deo od TB do OB...od OB mi je nekako bezpotrebno urbanisticki krivudav...ocekujemo ponedeljak...i Sinisu the Little :):)
 
Какав булевар АВНОЈа, Весић опет лупа по обичају.
 
... tako da će kompletan posao biti završen u roku i 26. juna ovaj bulevar će biti pušten u saobraćaj", naglasio je Vesić.
Kako će biti završen u roku, kad je rok istekao pre više od dva i po meseca?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460456#p460456:nz9y9kql je napisao(la):
Bukira » 21 Jun 2017 01:05 pm[/url]":nz9y9kql]
... tako da će kompletan posao biti završen u roku i 26. juna ovaj bulevar će biti pušten u saobraćaj", naglasio je Vesić.
Kako će biti završen u roku, kad je rok istekao pre više od dva i po meseca?


Neupuceni ljudi, a vecina ih je, popice ovu pricu bez problema. Kao i mnoge druge stvari.
 
vesic ne laze samo oko rokova, posao nije zavrsen kompletno, ako pricamo o ovome lot-u nije probijen zeleznicki nasip a ako pricamo o celom novobeogradskom delu umpa nisu postavljene sine tamo gde su planirane
 
Nije fer prozivati Rubau jer su pokazali da spadaju u ozbiljne izvođače.
Meni isto nije jasno zašto probijanje železničkog nasipa nije uključeno u ovaj posao.
 
Ваљда се чекају радови на проширењу пруге.
 
Da malo analiziramo Vesićev hvalospev

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1274428

Kako je rekao, to je najmoderniji i najnoviji bulevar koji postoji u Beogradu, a urađen je tako da spaja Most na Adi i Tošin bunar.

Najnoviji - to ne može da se ospori.

Najmoderniji - bez kružnih tokova, sa staromodnim običnim raskrsnicama, sa uskim bici stazama, nazubljenim ivičnjacima (i za pešake i za bicikliste). Ne znam baš šta je tu najmodernije, ali dobro - to je Vesić

"Na početku i na kraju mosta postavljene dve izlazno-uzlazne rampe, a imamo i tri raskrsnice koje se nalaze na Tošinom bunaru, Bulevaru AVNOJ-a i Bulevaru Crvene armije", rekao je Vesić.

Bulevar AVNOJ-a : Lapsus, dešava se... (kada se mnogo laže)

On je naglasio da je posao, sa današnjim danom, završen u roku, a prema ugovoru koji španska kompanija 'Rubau' ima sa Direkcijom za građevinsko zemljište i izgradnju grada Beograda imaju još pet dana da završe posao.

Dobro, dobili su produženje roka.

On je naveo da je osnovna prednost tog bulevara što će se od Tošinog bunara do Požeške ulice stizati za deset minuta.

Tošin bunar - Kneza Višeslava : 5.77km 50km/h skoro 7 minuta- 3 semafora koja će držati minimum po 60 sekundi, ali biće valjda u zelenom talasu. Nije nemoguće, ali nije baš ni realno.

"Ovo je još jedan infrastrukturni projekat u Beogradu koji radimo i još jedan projekat koji menja grad i olakšava ljudima život", ocenio je Vesić.

U principu nije ništa slagao, samo je prećutao ko je započeo ovaj projekat.
 
И рекао је да неће ићи линије том трасом јер нико ту не живи. Рекао пре месец и по.
 
Како нико не живи ? А стамбено насеље "Запад 65", па стамбено-пословна зграда која се ради баш уз УМП, па доста постојећих пословних објеката, а биће их још на овом делу. По обичају Весићева лупетања.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460467#p460467:2pfr6p00 je napisao(la):
razgradjevinar » 21 Јун 2017 02:18 pm[/url]":2pfr6p00]vesic ne laze samo oko rokova, posao nije zavrsen kompletno, ako pricamo o ovome lot-u nije probijen zeleznicki nasip a ako pricamo o celom novobeogradskom delu umpa nisu postavljene sine tamo gde su planirane
@Разграђевинар, овим ЛОТ-ом 1 није обухваћено пробијање подвожњака испод железничког насипа, тако да је овде посао завршен у целини. То је био посебан пројекат тј. посебна јавна набавка и нема додирних тачака са ЛОТ-ом 1, осим оне грађевинске линије где се ова два пројекта, да тако кажем, додирују. :D Да је којим случајем објављена јавна набавка за ова два пројекта-ЛОТ 1 и пробијање подвожњака, као једна јавна набавка, онда би то био сасвим други случај.
Посебан пројекат тј. посебна јавна набака је и постављање трамвајских шина преко Моста на Ади и приступним саобраћајницама.
 
Eto, JEDINA NOVA ulica koja se gradila u gradu od gotovo 2 miliona ljudi se završi. Naravno, u njihovim pričama biće, evo sad će, tek što nije... ali ČINJENICA je da NI JEDNU NOVU ulicu posle ovoga grad ne gradi! Dakle, mi ne da stagniramo, nego nazadujemo jer na postojeću infrastrukturu dobijamo svake godine sve više i više kola, čime dobijamo sve manju i manju korisnost infrastrukture po jedinici korisnika. Naravno to je za Čarapana viša matematika da shvati ali šta očekivati kada na čelo grada od 2 miliona ljudi postavljamo kasablije. Toliko ulica je u gradu koji pretrpan kolima čeka da se izgradi: nastavak UMP-a od mosta na Adi preko Topčiderskog tunela, Autokomande, Šumica do Bogoslovije, Spoljna magistralna tangenta od Pančevačkog puta preko Bulevara, autoputa i Medaka do Banjice, proširenje od Slavije do Vojislava Ilića, proširenje nastavka Tošinog bunara, proširenje Bulevara od Cvetka do Ustaničke,sad su dodali i novi tunel posle tramvajskog mosta, da ne spominjem metro... N I Š T A ! Ili da budem precizniji, nije baš ništa, ovo što su uradili bliže je nekom njihovom kasabskom tempu od 2-3% od onoga što su trebali da započnu ili da odrade. Nisu ni započeli... Njihov maksimum je da skinu asfalt kao u Ruzveltovoj i da ga vrate.
 
Nisu mi jasne te teze da nova infrastruktura dovlači nova kola. Pa da li ljudi kupuju kola zato što je neka ulica (autoput) izgrađen ili zato što im kola realno trebaju ili imaju višak para?

Ko ima kola - voziće ih i ako postoji samo jedan most preko Save. Neće ni metro MNOGO toga promeniti osim što će rasteretiti autobuse i tramvaje.

Samo neka oni grade ulice i mostove jer će to samo olakšati snalaženje i izbegavanje gužve onima koji imaju mozga.
 
Negde dovuče a to odvuče i svi imaju neku korist. Generalno rasterećenje JG i AP sa gazelom.
 
znam gago da je izvodjac radova zavrsio ono na sta se obavezao, odnosno da sine i probijanje nasipa nisu bili deo ove faze. znam i kako je doslo do toga da se nasip ne probija u ovoj fazi a sto se tice sina na mostu evo linka na izjavu najuspesnijeg gradonacelnika u istoriji beograda, datu pre godinu dana.. ko ne zeli da se truje citajuci baljezgarije ukratko - sine su vec postavljene sto je omogucilo rekonstrukciju starog savskog mosta koja krece za koji dan

http://www.blic.rs/vesti/beograd/mali-tramvaji-preko-mosta-na-adi-vec-2017/vhqchjy
 
Misliš Miloš.tro ?
Miloše odlično urađeno, kako si izdržao danas na suncu ?
 
Zato ovaj forum i vredi. Pohvale za trud i naravno i za Gagu.
 
Vrh