Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Verovatno je jedna od ideja (ili izgovora, kako ko voli) bilo da bude po jedna staza u svakom smeru. Odnosno ko ide ka Bežaniji ide desnom stranom, a ko ide ka centru on ide suprotnom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461545#p461545:37ej3zs7 je napisao(la):
Golfer » 26 Jun 2017 07:34 am[/url]":37ej3zs7]Prosao jutros. Brza saobracajnica. Jedina zametka semafor na raskrsnici sa Bul. Crvene Armije, predugo drzi a nema saobracaja iz istog. Dok ne urade tunel zuto trepcuce svetlo bi bilo dobro resenje.

u pravcu ka tosinom bunaru semafor je drzao crveno jos jedno pola minuta duze nego za suprotan smer, uz zeleno za pesake, tj u ovom slucaju fazane koji bi da sa pruge predju jednu traku umpa i malo kljuckaju na razdelonom pojasu.
 
Zar nije u bloku 25 Kombank Arena?
Ako jeste, kako može biti skretanje ka Bulevaru Umetnosti označeno kao skretanje ka bloku 25?
Duž Bulevara Umetnosti su blokovi 11A, 12, 28, 29, 30, 31, 32, 39, 41 i 41A.
I zar nebi bilo korisnije da se skretanja označavaju sa imenima ulica, a ne sa brojevima blokova?
Naprimer, da umesto blok 25, da piše Bulevar Umetnosti.

nbgd.gif


Screenshot_2017-06-26_09.03.17.png
 
To sa označavanje je posebna priča. Dok su neki Blokovi opšte poznati (kao npr. savski), ostali blokovi uopšte nisu.

Ovde je trebalo staviti Beogradska Arena (iako to nije zvanično ime), ali sigurno tu halu niko ne naziva "hala u bloku 25".

Pored Čukarica je trebalo da napišu i Rakovica ili Most na Adi.

Arenu i Most spominjem zato što za njih već postoje putokazi po Novom Beogradu.

A to što su oznake postavili iza bandere, a ne ispred, neću komentarisati.
 
Bulevar Crvene armije i Bulevar Umetnosti ne vode ka BG areni i bloku 25 direktno nego ulica Đorđa Stanojevića / Španskih boraca i ulica Antifašističke borbe vode direktno ka BG areni.

Kao i oznaka Univerzitetsko naselje, po meni to pokazuje smer ka studentskom kampusu (studentskim domovima, fakultetima kao što naprimer u Novom Sadu su 90% fakulteta i studentskih domova na jednom mestu), a ne ka stambeno poslovnom naselju koje je 2 sedmice pre 8 godina korišteno za smeštaj učesnika Univerzijade. Bolje da su napisali skretanje ka ulici Đorđa Stanojevića.
 
Sinoć sam prošao kolima sa mosta ka Omladinskih brigada i primetio par stvari,ulično osvetljenje od isključenja za blokove (prva rampa posle mosta) pa do Španskih boraca ne radi iako je saobraćaj pušten.I još nešto nevezano za sam novi bulevar,svetlo na otprilike 30-40 % bandera na mostu takođe ne radi. E sad da li je to nemar tipa to će samo da se popravi od sebe,što bi se mi zamajavali ili varijanta,most je zidao Đilas,on neka i menja sijalice.
Kod nas ni nove stvari ne mogu da rade kako treba a ne nešto što je starije od 20 godina.Samo čekam da dođe vreme za redovno servisiranje mosta na Adi,pa kad počnu izgovori,nema para,može to još da izdrži i slično.Liftove na mostu neću ni da pominjem.
 
Omladinskih brigada izgleda da postaje ulica za izbegavati. Semafor me je držao dva intervala oko 14h, pa sam imao vremena da snimim sjajno vidljivu tablu (putokaz) sa desne strane.

4f6c8cbd76e7b9cf1409a33d6e748c6c.jpg
 
Reklame na železničkom nadvožnjaku mogu da stoje, a putokazi ne mogu.
Reklamne table se odlično vide, dok putokaz jedna.
I koja je onda svrha putokaza?

Te gužve su bile za očekivanje jer glavni pravci kretanja su istok - zapad u tom delu, a ne toliko sever - jug.
U bulevaru Milutina Milankovića su gužve retkost, dok u Jurija Gagarina i u Omladinskih brigada su svakodnevna pojava.
Treba pod hitno probiti nasip i povezani bulevar Umetnosti sa bulevarom Crvene armije.
A moglo bi se i povezati ulicu Đorđa Stanojevića sa Evropskom i Japanskom i tako dobiti još jedan pravac istok - zapad.

Dok se kod Zmaj-a ne napravi prava detelina od petlje, dok se ne sagradi ulica oko bežanijskog groblja prema Ledinama i Surčinu i dok se ne zabrani parkiranje na ulici u Nikole Dobrovića većina će izbegavati ovaj pravac. UMP kao i SMP su totalni promašaj sa ograničenjem brzime od 50 km/h, većina će uvek radije koristiti autoput koji ima ograničenje 80 km/h, bez semafora i 'ležećih policajaca'.
 
Ne može da bude totalni promašaj ni jedna nova saobraćajnica.

Jedino može da ne bude iskorištena u planiranom (punom) kapacitetu.

Totalni promašaj mogu da budu semaforizovane raskrsnice.

Sa svakom novom saobraćajnicom se povećava izbor putanja, a pametni ljudi to znaju da iskoriste.
 
Za sada mogu da jednostavno stave mnogo duži interval u Oml brigada pošto je to mnogo frekventniji pravac kako i kaže Stomatolog.
 
astrodule,

slažem se ja sa tobom. Nisi me dobro razumeo, totalni promašaj sam mislio na loš projekat, a ne na izgradnju, izgradnja magistralnih saobraćajnica u Beogradu bi trebala mnogo brže da se gradi i da ih bude što više.
 
dusane bg, ja vazda kontriram pa evo, cisto da ostanem dosledan.. sta znaci "za sada"? danas, ove nedelje, preko leta.. do kog trenutka, odnosno sta bi to trebalo da se desi pa da bulevar izgubi prioritet nad magistralom?

da se razumemo, ocigledno svi vidimo problem i zelimo da damo neku sugestiju i potencijalno resenje, tvom predlogu nista ne fali ali je i i potpuno suprotan stav skroz legitiman.. maksimalno skratiti zeleno u oml brigada i "naterati" ljude koji bi sa jedne strane zeleznickog nasipa na drugu da idu preko dj. satnojevica..

u svakom slucaju, svakako treba malo sacekati i videti kako ce u praksi sve to funkcionisati, rano je o iskoriscenosti jedne nove saobracajnice goovoriti posle nepunih 24 sata od pustanja u promet a svakako ce i ljudi koji su do sada svaknodnevno koristili oml. brigada vremenom naci optimaalnu putanju u novim okolnostima, bas kao sto smo godinama mi koji smo isli od brda do t, bunara isli okolo, kroz milankovicev ili gagarinov bulevar
 
Kod Omladinskih brigada i UMPa je trebao kruzni tok po mom misljenju da se uradi.
 
Kružni tok bi na tom mestu bio dobro rešenje samo ako bi se gradio 'turbo' kružni tok.

Primer:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461639#p461639:l85zm5se je napisao(la):
Stomatolog » 26 Jun 2017 05:57 pm[/url]":l85zm5se]Kružni tok bi na tom mestu bio dobro rešenje samo ako bi se gradio 'turbo' kružni tok.

Primer:

Kužni tok te vrste je za nas nažalost puka naučna fantastika.

Imao sam priliku da koristim jedan takav više puta u Italiji... milina! Na asfaltu ti piše u kom pravcu ide traka u kojoj se nalaziš pre nego što uopšte dođeš do kružnog toka tako da kad uđeš u raskrsnicu nema mozganja. Inače, ta signalizacija farbana na samu površinu puta je zakon! Nema više ono da gledaš ko bu**** okolo ne bi li slučajno uočio trougao koji se krije iza krošnje drveta (Dorćolu, mislim na tebe!).
 
koliko god bilo opravdanih zamerki na ovu fazu radova, slicno kao i za prvu, izgradjeni deo ce mnogo znaciti odmah a svakako ce i ubrzati transformaciju citavog tog kraja. licno cenim da cemo u praksi sa funkcionalnom bas stanicom i dovrsetkom west65, airport-a i preostalih neizgradjenih parcela u tom delu od t.bunara do dela na stubovima imati "obican" novobeogradski bulevar a odatle ka mostu u stvari ump i magistralnu vezu sa desnom obalom save. mozda ce jedog dana ako ump profunkcionise i kao veza bus stanice i autoputa morati nekim podvoznjacima provuci om. brigada i bul umetnosti ispod kad vec nisu mogli da dignu ump iznad.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461569#p461569:3rmygoz2 je napisao(la):
Igor » 26 Jun 2017 09:58 am[/url]":3rmygoz2]Izvor: Beobuild.rs

Novi bulevar povezao Tošin bunar i most preko Ade



[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jy48shfww5k[/youtube]

Igore +1 za reportazu. Muzika je vrh! (ne zezam se) mislim onako je futuristicki retro od pre 15 godina ali naglasava svetlu buducnost Beograda. :mrgreen: :kk:
Vidi se da ste izlazili po anderground tehno mestima dvehiljaditih. :wink:
 
Samo sam čekao ovakav komentar.

Da li mi se država nekako zahvali kada kupim nešto u radnji i 20% ode njoj preko PDV-a?

Šta da pohvalim? Što su napravili novu saobraćajnicu u 21. veku? Što je asfalt crn i ravan? Mogu da pohvalim Đilasa koji je sve ovo započeo, ali od toga nemamo ništa.

Ali imamo mnogo ako ukažemo na greške koje su vrlo lako otklonjive. Eno i Folić i Mali su kritikovali izvođače što su stavili ivičnjake na bici staze i što staza nije malo šira, a trava malo uža.

A imamo Vesića koji će da se hvali...
 
Bulevar je ok, ali je Izuzetno oskudno sve obelezeno...doduse u celom gradu je tako...i jako puno zemlje je ostavljeno izmedju kolovoza i trotoara...to treba sve popatositi sa travom makar.
 
Ovo sa semaforima u novoj saobraćajnici je čista sramota !!! Asinhrono rade.
Slično je bilo i sa Tošinim bunarom.
Pa zar niko u ovoj zemlji nezna to u startu da proceni i izreguliše!?

Sramota!

Prošao sam danas oko 10h. Solidan saobraćaj. Ali prvi semafor koji vodi u nigde je katastrofa.
 
Булевар јесте ОК, али су генијалци успели да им се на раскрсници са Омладинских бригада - понови Тошин бунар. Ваљда овај пут неће морати неко да долази из Беча, да штелује семафор.

(Паметан се учи на туђим грешкама, бу**** на својим, а шта рећи за ове...)
 
Vrh