Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Kao što pretpostavih

Нова стаза још није трасирана, али учиниће се то већ ове недеље јер стаза мора да добије „употребну дозволу” Међународног удружења маратона и уличних трка (АИМС) и Међународне асоцијације атлетских федерација (ИААФ) како би на њој као и до сада могле да се постижу норме за велика такмичења – светска првенства и олимпијске игре.

Засад је сигурно да ће поред Бранковог моста на траси бити и Мост на Ади, да ће старт и даље бити пред Домом Народне скупштине, а циљ на Теразијама. Почетна је идеја да маратонци и полумаратонци из Булевара краља Александра скрену ка Славији Београдском улицом... Део трасе који води кроз Земун продужио би се Главном улицом, до Бежанијске (или још даље), на новобеоградске булеваре би се стигло улицом Тошин бунар, а затим преко Моста на Ади у стари део града. Можда ће маратонци трчати и крај „Београда на води”...

http://www.politika.rs/scc/clanak/37050 ... g-maratona
 
Trcace pored (panoa) BnV ispred zeleznicke stanice :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424112#p424112:2l1l1zhx je napisao(la):
laki72 » 21 Dec 2016 01:10 am[/url]":2l1l1zhx]Trcace pored (panoa) BnV ispred zeleznicke stanice :D

Da. To je apsolutno jedina mogucnost, s obzirom da na prostoru iza tog panoa apsolutno nema nigde nikakvog puta sa cvrstom podlogom, bez zemlje i blata, tako da nijedna trasa koja ulazi u BNV teoretski ne bi mogla da bude odobrena.
 
Lako se sve to asfaltira.

Padaju mi mnoge putanje na pamet, ali i kolaps u najavi te aprilske subote (2 mosta planiraju da zatvore, mada mogu da zatvore samo po pola mosta.
 
kad ste se vec dotakli trase maratona... visinska rzlika koju bi maratonci trebalo da savladaju u poslednjih 2 kilometra je prevelika ako bi trasa isla kroz/pored bnv-a a cilj, kao sto rekose, bi i dalje bio kod moskve.. ko se bavio atletikom makar rekreativno razume da iako je naizgled isto popeti se na terazije iz brankove ili iz karadjordjeve to su dve potpuno druge price posle predhodno pretrcanih 40 kilmetara.. mada, kad se setim scene sa bgd maratona od pre desetak godina kada umorni crnac traci poslednji kilometar a ispred njega ide kabriolet trabant u kome je kamera a koji iza sebe a ispred crnc ostvalja oblak dima kroz koji se skoro pa ne vidi onda me ni ovo ne bi iznenadilo..

da se odmah ogradim, verovatno ne postoji striktno pravilo o maksimalnim visinskim razlikama za maratonce ali ne postoji ni striktno pravilo da se ne prdi u liftu ali se to jednostvano ne radi tako
 
Beograd nije za brzu trasu maratona, jer je mnogo brdovit. Ne možeš da provučeš trasu i kroz centar i mostove bez velike visinske razlike.

Upravo je to jedan od razloga što je rekord Beogradskog maratona dosta loš i što ne dolaze vrhunski maratonci (pored toga što u aprilu ima par baš jakih maratona sa mnogo većim nagradnim fondom).

Verujem da će ga po svaku cenu progurati kroz Promenadu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423770#p423770:2qfkrziz je napisao(la):
laki72 » 18 Dec 2016 10:43 pm[/url]":2qfkrziz]@bboris7
U cemu je problem?
Osecas se neshvacenim?

Replicirao sam clanu @RioBL u vezi odnosa ulaganja u drumsku i zeleznicku infrastrukturu u Beogradu.

U sledecem delu posta izneo sam 'svoje' iskustvo.
Dakle, ne pricali mi, citao sam i slicno, nego doziveo.
I mozda TI nisi procitao moj post, jer sam naveo sledece:
"ukljucenje i prelazak mosta su trajali od 20 do 30 minuta."
Dakle, apsolutno nigde nisam govorio da je u to vreme ukljucen i prolazak pored sajma.

Citaj pazljivije ;)


Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Nikakav ja problem nemam , samo mi nije jasno da ne vidis , da su guzve na sajmu u to doba , znacile i da ce ukljucenje na gazelu biti u problemu , jer nije postojao most na adi . Ja sam u to doba ziveo na Banovom brdu i odlicno znam kako je to izgledalo , i opet ponavljam osim benefita koji su dobili stanovnici Cukarice u ostalim delovima grada , guzva nije znacajno smanjena u vreme spica .Pored toga sto je pustena obilaznica , ukinut teretni saobracaj i pusten most na adi .

Da vam je neko te 2008 rekao ( a da ste bili u mogucnosti da odlucujete ) : "sta mislis da na napravimo most na adi koji ce kostati 400 miliona i ostatk ump koji ce sve zajedno biti skoro milijardu eur ", ne verujem da bi vecina sa zdravorazumskim razmisljanjem rekla super , kreni u gradnju


Nemoj da mesamo babe i zabe . I ja sam za most , kao i svi , al ne po svaku cenu ...
 
i meni je iskreno zacudilo kako ovaj pupinov most uoste nije uticao na guzvu oko pijace na vidikovcu, koja je zajedno sa prilaznim saobracajnicama i lezecim pandurima kostala 743 miliona maraka, ili prevedeno u evre 6 milijardi trista cetri RSD.

isto, ja kad upalim svetlo u predsoblju zigne me ispod desne podlaktice, da li to ima veze sto sam kao mali dugo piskio u krevet?
 
Zavisi od toga da li na satu vidis 13 ili 18 brojeva i od brzine putovanja kroz vreme. Mada ako u duhu tolerancije kazemo da je guzva u oku i osecaju posmatraca pazite se pored Arene i SC kad letite sa 100 na sat jer mozda ima nekih koji stoje na praznom putu usled subjektivnog dozivljaja.
 
Ti si verovatno jedan od onih sto je za most po bilo koju cenu , a kudjenje istog ne dolazi u obzir ma koliko argumenata neko prikazao , jer se uvek nadje neki kontra argument , "ja kasnio na posao pola sata pre mosta "
Dok nam je takvih u drustvu bicemo uredno na dnu Evrope po svim parametrima...
 
Човече...

Мост на Ади је намењен за јужни Београд и део Савског венца. И то је корист за тај део града. Што се показало већ пар недеља по пуштању истог у саобраћај.
 
@bboris7

Pobogu, deja malo siri pogled. 100 puta sam ponovio da nisam bio za to sto nam je (namedten) izbor bila "zirafa" koja je zavrsila kao ovakvo resenje.
Ok, to je podiglo cenu izgradnje sto je po meni manje bitno od toga sto je odrzavanje ovakvog mosta mnogo, mnogo skuplje od nekih drugih resenja.
Ali NIKADA (pazi nikada) ne bih rekao da nam UMP nije potreban. Ne za 1 milijardu. Ne ni za jednu ipo.
Jer kada trosim pare za nesto, ja gledam i sta za to dobijam. Pa tako, kada mi treba lek za roditelje, kada kupujem obucu za dete (primeri) ja gledam to kao potrebu, korist i eventualnu stetu koju otklanjam tim ulaganjem (trosenjem).

I da se vratimo na most.
Cak da ga koriste samo i iskljucivo stanovnici rakovice, savskog venca, cukarice i dela vozdovca i NIKO DRUGI od sugradjana iz drugih opstina, most je rasteretio ostale beogradske mostove za toliki broj vozila i tako posredno znaci i onima koji ga ne koriste!!!
Svako ko to ne moze da shvati, ima problema sa elementarnom logikom.

I jos jedna stvar. Most je deo UMP-a. UMP je projekat u izgradnji. Sa svakim novim uradjenim sektorom UMP-a koriscenje mosta ce biti vece. Sa svakim novim sektorom, posrednu korist ce imati i oni koji ga nece koristiti.

Beograd i beogradjani imaju nekoliko prioritetnih projekata. U oblasti saobracaja to su UMP I METRO.
Ta dva projekta su uslov da grad funkcionise u transportno saobracajnom smislu.

Vise vredi 500m metro tunela ili km UMP-a nego li cela planirana veza iz Vojvodjanske do nove surcinske petlje i pocetka A2 autoputa.
Ta dva projekta su cak nesto sto bi se moglo podvesti pod nacionalni interes, a ne neki kriminalni i stetni BnV.
Da je pameti tako bi rezonovali i u gradskoj vlasti. Da je pameti i da je casti i postenja...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Мост изнад Саве на том месту, је требало да се изгради још 1981. - 1983., али ето тадашњи некакви "зелени" то спречише !!!
 
Гаго, зелени су спречили градњу преко превлаке на Ади, како је тада били планирано. Сматрали су да би огромни објекат који би ишао преко половине острва трајно нарушити и визуру и екосистем острва. Мислим да је то један од главних разлога због којег је ГУП-ом померен на доњи врх Аде.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424513#p424513:gxi8anp1 je napisao(la):
laki72 » 22 Dec 2016 11:11 pm[/url]":gxi8anp1]@bboris7

Pobogu, deja malo siri pogled. 100 puta sam ponovio da nisam bio za to sto nam je (namedten) izbor bila "zirafa" koja je zavrsila kao ovakvo resenje.
Ok, to je podiglo cenu izgradnje sto je po meni manje bitno od toga sto je odrzavanje ovakvog mosta mnogo, mnogo skuplje od nekih drugih resenja.
Ali NIKADA (pazi nikada) ne bih rekao da nam UMP nije potreban. Ne za 1 milijardu. Ne ni za jednu ipo.
Jer kada trosim pare za nesto, ja gledam i sta za to dobijam. Pa tako, kada mi treba lek za roditelje, kada kupujem obucu za dete (primeri) ja gledam to kao potrebu, korist i eventualnu stetu koju otklanjam tim ulaganjem (trosenjem).

I da se vratimo na most.
Cak da ga koriste samo i iskljucivo stanovnici rakovice, savskog venca, cukarice i dela vozdovca i NIKO DRUGI od sugradjana iz drugih opstina, most je rasteretio ostale beogradske mostove za toliki broj vozila i tako posredno znaci i onima koji ga ne koriste!!!
Svako ko to ne moze da shvati, ima problema sa elementarnom logikom.

I jos jedna stvar. Most je deo UMP-a. UMP je projekat u izgradnji. Sa svakim novim uradjenim sektorom UMP-a koriscenje mosta ce biti vece. Sa svakim novim sektorom, posrednu korist ce imati i oni koji ga nece koristiti.

Beograd i beogradjani imaju nekoliko prioritetnih projekata. U oblasti saobracaja to su UMP I METRO.
Ta dva projekta su uslov da grad funkcionise u transportno saobracajnom smislu.

Vise vredi 500m metro tunela ili km UMP-a nego li cela planirana veza iz Vojvodjanske do nove surcinske petlje i pocetka A2 autoputa.
Ta dva projekta su cak nesto sto bi se moglo podvesti pod nacionalni interes, a ne neki kriminalni i stetni BnV.
Da je pameti tako bi rezonovali i u gradskoj vlasti. Da je pameti i da je casti i postenja...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

UMP sa raskrpetljom i ko zna cime jos . Stvarno mi nije jasno da pozivas na elementarnu logiku . Potrositi milijardu eura na saobracajnicu sa semaforima . Bravo . Ocigledno nisi ni shvatio moje pitanje .

I da , i ja sam da se ne zali i da se nesto uradi kako treba , ali ne da se razbacuje i prave gluposti . A ovo je vec odavno postala glupost , samo nikako to sami sebi da priznamo .

Neko je ovde jednom rekao i to je jedini komentar koji moze da prodje " rodilo se , treba ga ljuljati " ...

Nemoj misliti da ja ovde ne zelim sve najbolje , kao i ti , ali preko nekih stvari ne mogu da predjem , a cast , postenje ihaaa, mnogo vode ce ovde proteci dok se to pojavi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424605#p424605:3vfhc2as je napisao(la):
bboris7 » Pet Dec 23, 2016 4:28 pm[/url]":3vfhc2as]Ovo je za one koji kazu da su se guzve smanjile . Sreca je samo sto nemamo kameru negde tamo kod zmaja pa da i na uslika prazan auto-put
bboris7, trenutno je petak popodne, nedelju dana pred Novu godinu, u celom gradu je saobraćajni kolaps. Tako je oduvek u ovo doba godine.
 
И онда на "Наксију" погледаш камеру која снима Мост на Ади, видиш да је и тамо пристојна гужва, али је проходно, и изведеш закључке:

1) Боље би било да су и та возила на Газели;

2) Веза Чукарице и Раковице са НБ и Земуном (укупно 650.000 људи) је неважна, и никакав добитак није што се саобраћај између тих целина одвија несметано - свеједно би било да сви иду преко Газеле.


Колико се сећам, Борис је човек који је бранио ограничење од 50 на сат на Северној тангенти, па се није овоме ни чудити. Не можемо сви у свакој области да будемо рационални.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424607#p424607:3pj11e51 je napisao(la):
bboris7 » Pet Dec 23, 2016 4:39 pm[/url]":3pj11e51]Potrositi milijardu eura na saobracajnicu sa semaforima .
Opet izmisljene price o jednoj milijardi ili kako Jovin rece 2.4 milijarde :bash:
 
To se zove spinovanje ili po naski vadjenje. Kad pokrenes temu kako most nije pomogao saobracaju u gradu pa kad ukapiras sta si rekao onda bi da na kraju ispadnes strucnjak jer si ti zapravo sve vreme ukazivao na neracionalnost projekta.

Neki od nas duze od dva posta i 4 dana imaju isto misljenje pa da rezimiram-niska iskoriscenost mosta kao kljucnog dela UMP samo dokazuje koliki je potencijal i potreba za celim projektom i koliko je hitno zavrsiti ga.
 
+1
Nenormalne gužve su ovih dana na autoputu.
Ali zato Savska, K. Miloša (koliko može), sajam i dalje ka adi prohodno.
Kad se završi paralela UMP sa AP siguno će biti znatnog rasterećena ali može se očekivati veliki porast saobraćaja od kvantaša preko Bežanije.
Realno je očekivati rešavanje pravca ka Rakovici.
 
Koliko je novca potroseno do sada za UMP? Znamo da nije milijarda u pitanju, ali koja je precizna cifra?

Most na Adi
Petlja Radnicka
Petlja Hipodrom (Careva Cuprija)
Petlja Jurija Gagarina
Blok 42 - Tosin Bunar

Ja iskreno nemam precizne podatke, ali verujem da ima temeljnih forumasa, koji imaju podatke.
 
Vrh