Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423249#p423249:3do24op2 je napisao(la):
Earthmoving » Pet Dec 16, 2016 12:19 pm[/url]":3do24op2]Ma da drumski saobraćaj je neodrživo i neperspektivno rešenje evo gledamo svaki dan kako ga ljudi napuštaju i on propada...
Malo istorije: razvoj železnice se vezuje za 30-e godine 19. veka i to je bio prvi veliki biznis u Americi. Pre toga su građeni kanali kao najbrže, najlakše i najjeftinije sredstvo prevoza ljudi i robe: Veliki Kanal Kine (1700km od 5 v. pne - 6 v. ne), prvi veliki evropski kanal - francuski Kanal di Midi (otvoren 1681.) za povezivanje Mediterana sa Atlantikom, zatim u 18. veku Engleska, Francuska, Nizozemske zemlje i krajem 18. veka u SAD gde izgradnja kanala dostiže vrhunac 1830ih kada se pojavljuje železnica i počinje da ih potiskuje kao vid prevoza. Tu počinje da se primenjuje i prva mehanizacija - Otisov parni bager iz 1939-e na šinama koji opslužuje 8 ljudi i ima kašiku kapaciteta 1,1m3, a koji je kasnije omogućio izvodljivost međuokeanskih kanala Sueckog (Francuzi: Le Seps 1859-1869), a posebno Panamskog kanala (neuspeh Francuza, pa preuzimanje Amerikanaca 1904-1914). Dakle od 1830ih do masovne proizvodnje automobila sa Fordovim modelom T od 1908-e godine, železnica je bila najudobniji, najbrži, najmoderniji prevoz i daleko KOMFORNIJI (pošto neki to danas spočitavaju vozačima automobila) prevoz od drumskog ili makadamskog prevoza od 1820-e (po Škotskom inženjeru McAdamu). Međutim trend je da posle 1908-e taj trend počinju da preuzimaju automobili i to dovodi do investicija u izgradnju asfaltnih puteva i autoputeva (Italijanski Milano-Laghi 1921-26, pa po tom uzoru nemački autoputevi 1930-ih, pa stopiranja zbog rata, pa nastavak posle rata gde prednjači američki Interstate koji se intenzivno gradi od 1956-e do 80ih dužine 77.000km, i na kraju Kina koja počinje 1988-e, a danas ima preko 123.000km autoputeva).
Rezime: železnice su bile primat od 1830-ih do prve polovine 20.veka kada im primat preuzimaju automobili. Pa stoga prioritet treba dati izgradnji drusmkih saobraćajnica po gradu : UMP, SMT, obilaznica, proširenje ulica, tuneli. Železnice su tek sledeći prioritet.

Drumski saobraćaj nije najbolji strateški vid saobraćaja, bilo na većim distancama, bilo u gradovima. Nema kapacitet, brzinu, efikasnost, ali ima fleksibilnost. Najbolji efekti se postižu paralelnim razvojem i međusobnim nadopunjavanjem različitih vidova saobraćaja. Ista ta Kina ima više kilometara brzih pruga (300km/h) nego sve države sveta zajedno. I to su sve izgradili od 2007. godine naovamo!

A umesto međusobnog dopunjavanja, u Beogradu (i u Srbiji) imamo apsolutnu dominaciju drumskog saobraćaja koja šteti ekonomiji. Ko to ne shvata, žalim slučaj.

Bez stabilne saobraćajne kičme (tj. šinskog transporta), pojedinačne drumske investicije neće imati svoj puni efekat.

A da, još jedna stvar - progres nije linearan. Moguće je i potpuno opravdano da železnica ponovo dobije primat nakon izgradnje putne infrastrukture kod nas, a pogotovu u svetu. I to iz prostog razloga što je savremeni drumski saobraćaj dosta mlađa kategorija od železnice, koja je već bila razvijena u doba početnog uspona motornih vozila. Sada, nakon zenita razvoja drumskog saobraćaja, očekuje nas novi ciklus razvoja železnica, ili nekog sličnog vida masovnog transporta. (govorim o svetskim trendovima, ne nužno o Srbiji)

P.S. Da, železnice jesu tek sledeći prioritet, pošto je situacija toliko loša.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423254#p423254:3sofe5rx je napisao(la):
bboris7 » Pet Dec 16, 2016 6:41 pm[/url]":3sofe5rx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421992#p421992:3sofe5rx je napisao(la):
Михаило » 09 Dec 2016 11:01 am[/url]":3sofe5rx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421962#p421962:3sofe5rx je napisao(la):
dane bezanija » 09 Дец 2016 09:31 am[/url]":3sofe5rx]Ako neko zeli da napravi ozbiljniju analizu broja vozila tj. prometa vozila preko gazele a i preko brankovog,pre i posle izgradnje mostova na dunavu i adi,moze da vidi da je to neko minimalno smanjenje a mozda cak i povecanje broja vozila na pomenutim mostovima...jer pre 4,5 god se znalo kad je guzva pogotovo na brankovom mostu a sada??? za brankov most pogovoto smer ka gradu, se skoro nikad, ne zna kad je guzva ali mogu i da kazem da cak i kad je tolika guzva prolazi se sasvim solidno...sto se tice gazele,nisu mi bas jasne guzve od gazele pa do autokomande tj dusanovca...vrvt kao sto su i rekli prethodnici zbog velikog broja ukljucenje tj .iskljucenja...pa ljudi zar nismo hteli da mostom na adi smanjimo broj vozila???? mislim da nismo uspeli ili vrlo malo tj. ni blizu nije smanjenje koliko je kostao ceo projekat UMP. mozda ja nisam strucan ali na ovom forumu je pricao arhitekta Jovin da je totalno pogresan projekat a pogotovo ako se nekad bude gradio tunel ispod topcidera. moram jos da napomenem da retko koristim i most i petlju na cukarickoj strani ali kad god da sam prosao (desavalo se vise puta i petkom popodne oko 5,kad je svuda ogromna guzva) na kruznom toku ili je bilo jedno ili nijedno vozilo...jel nam to nista ne govori??? pretpostavljam da se vise koristi put ka banovom brdu i iskljucenje u radnicku...voleo bi da neko uradi jednu ozbiljnu analizu, prometa saobracaja pre i posle izgradnje Pupinonovog i Mosta na adi, pa da pricamo dalje...
Jel si ti putovao negde pre izgradnje mosta na adi? Znaš koliko puta sam tad pešačio od bloka 30 do centra jer je sve stajalo? Jednom sam brojao koliko sam autobusa prestigao pešačeći na toj relaciji - 19. I to je bilo skoro svakodnevna situacija. Ništa bolje nije bilo ni na Gazeli od Arene do Sava centra se putovalo po pola sata.
Neverovatno mi je koliko su pojedinci u stanju da zaborave kakvo stanje je bilo ranije samo da bi popljuvali most na adi... :violina: A iz Jovina govori sujeta i ponaša se kao derište kome su oduzeli igračku...

O kakvim guzvama pricas ? Isao si pesaka od bloka 30 do centra ? Pricas o vremenu kada je bila rekonstrukcija Gazele ili je to trajalo unazad 10 godina ?

Neko je odobrio rekonstrukciju Gazele godinu dana pre pustanja u saobracaj mosta na adi , da bi takvim likovima objasnio postojanje mosta od 400 i vise , miliona eur .

Do pocetka rekonstrukcije Gazele , guzve su bile manje vise iste kao i danas , s tim da je guzva kod sajma postojala , ali to je zato sto je stari tobogan imao 2+2 trake
Ne, nego je bila sto puta veca guzva i bilo je normalno da se u svako doba dana vozi start stop od minimum...pa...arene. A ka Brankovom mostu je bilo jos gore pa je u spicu redovna bila kolona do siv-a, a van spica u opterecenom periodu minimum 2-3 cekanja semafora kod Usca, pa onda kolona. Svaka tvrdnja suprotno je uvreda svima koji su godine zivota ostavili u tim je*** guzvetinama. Potpuno je prodisao grad cak iako most preko Ade radi sa 30% kapaciteta.
 
Za most na Adi se i predviđalo da će biti poluprazan dok se ne ne završi ceo UMP, a posebno tunel i povezivanje sa autoputom kod Autokomande i Šumica, tako da krivica za neiskorišćenost punih kapaciteta ne leži u samom mostu, nego na sadašnjoj i prošloj gradskoj vlasti koja je stopirala gradnju nastavka sa ove strane Save. Totalno glup potez, a plašim se da ni u gradskom budžetu za 2017-u neće biti predviđena sredstva za nastavak.
 
RioBL":19l7tnux je napisao(la):
Da se na svakih 100km novog asfalta u Beogradu, izgradi 1km pruge, bilo kog kolosjeka (uskog, normalnog), Beograd bi se infrastrukturno znatno pravilnije razvijao. Cini mi se da se predugo vremena na sinsku infrastrukturu gleda kao na teret za drzavu a na drumske saobracajnice kao "put u Evropu". (Govorim iskljucivo o gradskim saobracajnicama).

Kad se takvo gledanje na stvari promjeni, mozemo poceti vjerovati i da ce Beograd izaci iz saobracajnog kolapsa.
Rio, previse si srcan.
Nije to lose, ali implicirati kako je Beograd u proslosti ulagao ogromna sredstva u drumski saobracaj je totalni promasaj.
Veruj mi, pisem najdobronamernije.
Druga je stvar sto ulaganja u zeleznice koja su bila znacajna, nisu dobila pun znacaj zbog inata i nedoslednosti, pa nam se radjaju i umiru beovoz, bgvoz, umesto da imamo jedan ziv, brz, pouzdan sistem gradsko-prigradske zeleznice.
Ali sve to... (!) Sve to nema veze sa takodje zapostavljenom i zakrzljalom mrezom saobracajnica na (prvenstveno) sumadijskoj strani Beograda.

bboris7":19l7tnux je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421992#p421992 je napisao(la):
Михаило » 09 Dec 2016 11:01 am[/url]":19l7tnux]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421962#p421962 je napisao(la):
dane bezanija » 09 Дец 2016 09:31 am[/url]":19l7tnux]Ako neko zeli da napravi ozbiljniju analizu broja vozila tj. prometa vozila preko gazele a i preko brankovog,pre i posle izgradnje mostova na dunavu i adi,moze da vidi da je to neko minimalno smanjenje a mozda cak i povecanje broja vozila na pomenutim mostovima...jer pre 4,5 god se znalo kad je guzva pogotovo na brankovom mostu a sada??? za brankov most pogovoto smer ka gradu, se skoro nikad, ne zna kad je guzva ali mogu i da kazem da cak i kad je tolika guzva prolazi se sasvim solidno...sto se tice gazele,nisu mi bas jasne guzve od gazele pa do autokomande tj dusanovca...vrvt kao sto su i rekli prethodnici zbog velikog broja ukljucenje tj .iskljucenja...pa ljudi zar nismo hteli da mostom na adi smanjimo broj vozila???? mislim da nismo uspeli ili vrlo malo tj. ni blizu nije smanjenje koliko je kostao ceo projekat UMP. mozda ja nisam strucan ali na ovom forumu je pricao arhitekta Jovin da je totalno pogresan projekat a pogotovo ako se nekad bude gradio tunel ispod topcidera. moram jos da napomenem da retko koristim i most i petlju na cukarickoj strani ali kad god da sam prosao (desavalo se vise puta i petkom popodne oko 5,kad je svuda ogromna guzva) na kruznom toku ili je bilo jedno ili nijedno vozilo...jel nam to nista ne govori??? pretpostavljam da se vise koristi put ka banovom brdu i iskljucenje u radnicku...voleo bi da neko uradi jednu ozbiljnu analizu, prometa saobracaja pre i posle izgradnje Pupinonovog i Mosta na adi, pa da pricamo dalje...
Jel si ti putovao negde pre izgradnje mosta na adi? Znaš koliko puta sam tad pešačio od bloka 30 do centra jer je sve stajalo? Jednom sam brojao koliko sam autobusa prestigao pešačeći na toj relaciji - 19. I to je bilo skoro svakodnevna situacija. Ništa bolje nije bilo ni na Gazeli od Arene do Sava centra se putovalo po pola sata.
Neverovatno mi je koliko su pojedinci u stanju da zaborave kakvo stanje je bilo ranije samo da bi popljuvali most na adi... :violina: A iz Jovina govori sujeta i ponaša se kao derište kome su oduzeli igračku...

O kakvim guzvama pricas ? Isao si pesaka od bloka 30 do centra ? Pricas o vremenu kada je bila rekonstrukcija Gazele ili je to trajalo unazad 10 godina ?

Neko je odobrio rekonstrukciju Gazele godinu dana pre pustanja u saobracaj mosta na adi , da bi takvim likovima objasnio postojanje mosta od 400 i vise , miliona eur .

Do pocetka rekonstrukcije Gazele , guzve su bile manje vise iste kao i danas , s tim da je guzva kod sajma postojala , ali to je zato sto je stari tobogan imao 2+2 trake

Davne 1994-95. godine cena svercovanog benzina (jer je drzava bila pod sankcijama UN) se spustila na oko 1DM.
U to vreme sam radio u okolini SC.
Svako jutro sam se automobilom ukljucivao iz V. Misica na gazelu i iskljucivao kod S.Centra.
Ukljucenje i prelazak mosta su trajali od 20 do 30 minuta.
I to je vreme kada ljudi nisu bas intezivno vozili i kada je bilo znacajno manje registrovanih vozila nego danas.
Zato bih zamolio sve one koji pricaju kako nije bilo guzvi i kako je novi most i ump suvisan, da ne pricaju gluposti.
Da nema mosta na adi (iako sam bio protivnik ovakve nepotrebno skupe konstrukcije) i dela izgradjenog UMP-a, danas i na Gazeli imali situaciju svakodnevnog visesatnog stajanja u sve tri trake.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
I danas je, kao i poslednjih dvadesetak godina, na Gazeli u tom smeru velika gužva. U jutarnjem špicu ogromne kolone su od Voislava Ilića do Sava Centra, a popodne od Bežanije do Autokomande. U suprotnom smeru gotovo da nema zastoja, osim u slučaju nekih radova ili sudara na mostu. Pogledajte guglove mape i uključite saobraćaj:

 
Da li se planira ukidanje onog polukružnog skretanja kod 'buvljaka'?
I zbog čega to skretanje postoji?
Vidim da ga ljudi masovno koriste, a sa mosta postoji izlaz ka Vladimira Popovića.


Kada dođe u ovaj deo grada još i autobuska stanica to će tek biti totalni haos.
 
To je misterija treba ga zatvoriti koliko sutra pa ce nauciti da imaju rampu kod buvljaka za penjanje na most
 
UMP_decembar_2016_zpsicsxreuq.jpg


Fotografisao sam kada su postavili još jedan kran početkom meseca na izgradnji UMP-a. Sada ima četiri krana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423402#p423402:gq3s8167 je napisao(la):
direktor » 17 Dec 2016 10:17[/url]":gq3s8167]To je misterija treba ga zatvoriti koliko sutra pa ce nauciti da imaju rampu kod buvljaka za penjanje na most

Ako je razlog polukružnog okretanja penjanje na most, onda treba postaviti neku malo vecu tablu da na most se ide desno kod 'buvljaka'.
Mada mislim da je tu još neki razlog jer dosta puta naletim na vozače koji se zalete sa mosta prelete preko tri trake i tu idu polukružno.
To polukružno skretanje treba pod hitno ukinuti jer u gužvama se blokira dva smera, krajnje leva traka za pravo i skretanje levo na semaforu.
 
Ако добро видим, укључење из Ђорђа Станојевића се пење на стубове, па се онда опет спушта?
 
Došljak,
dobro vidiš!


A probijanje nasipa i spajanje bulevara Crvene armije i bulevara Umetnosti izgleda možemo samo da sanjamo.
 
To se radi zbog preglednosti. Slicno je radjeno kod hipodroma samo tamo nije na stubovima vec na nasipu slicno ukljucenje.
 
Zanimljivu tehniku koriste pri izradi spoja nasipa i dela na stubovima prikljucne saobracajnice, prvo su uradili i izbetonirali pocetni deo, a onda su ga delimicno porusili tj. razbili beton da bi postavili drvenu oplatu za deo na stubovima (tamo gde su privremene drvene stepenice)... posle ce ga valjda opet izbetonirati. Zasto izliti jednom, kada moze i dva puta..ili to tako treba ? :mrgreen:

Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423287#p423287:e2n36ye8 je napisao(la):
AleksandarGrf » 16 Dec 2016 07:45 pm[/url]":e2n36ye8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423254#p423254:e2n36ye8 je napisao(la):
bboris7 » Pet Dec 16, 2016 6:41 pm[/url]":e2n36ye8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421992#p421992:e2n36ye8 je napisao(la):
Михаило » 09 Dec 2016 11:01 am[/url]":e2n36ye8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421962#p421962:e2n36ye8 je napisao(la):
dane bezanija » 09 Дец 2016 09:31 am[/url]":e2n36ye8]Ako neko zeli da napravi ozbiljniju analizu broja vozila tj. prometa vozila preko gazele a i preko brankovog,pre i posle izgradnje mostova na dunavu i adi,moze da vidi da je to neko minimalno smanjenje a mozda cak i povecanje broja vozila na pomenutim mostovima...jer pre 4,5 god se znalo kad je guzva pogotovo na brankovom mostu a sada??? za brankov most pogovoto smer ka gradu, se skoro nikad, ne zna kad je guzva ali mogu i da kazem da cak i kad je tolika guzva prolazi se sasvim solidno...sto se tice gazele,nisu mi bas jasne guzve od gazele pa do autokomande tj dusanovca...vrvt kao sto su i rekli prethodnici zbog velikog broja ukljucenje tj .iskljucenja...pa ljudi zar nismo hteli da mostom na adi smanjimo broj vozila???? mislim da nismo uspeli ili vrlo malo tj. ni blizu nije smanjenje koliko je kostao ceo projekat UMP. mozda ja nisam strucan ali na ovom forumu je pricao arhitekta Jovin da je totalno pogresan projekat a pogotovo ako se nekad bude gradio tunel ispod topcidera. moram jos da napomenem da retko koristim i most i petlju na cukarickoj strani ali kad god da sam prosao (desavalo se vise puta i petkom popodne oko 5,kad je svuda ogromna guzva) na kruznom toku ili je bilo jedno ili nijedno vozilo...jel nam to nista ne govori??? pretpostavljam da se vise koristi put ka banovom brdu i iskljucenje u radnicku...voleo bi da neko uradi jednu ozbiljnu analizu, prometa saobracaja pre i posle izgradnje Pupinonovog i Mosta na adi, pa da pricamo dalje...
Jel si ti putovao negde pre izgradnje mosta na adi? Znaš koliko puta sam tad pešačio od bloka 30 do centra jer je sve stajalo? Jednom sam brojao koliko sam autobusa prestigao pešačeći na toj relaciji - 19. I to je bilo skoro svakodnevna situacija. Ništa bolje nije bilo ni na Gazeli od Arene do Sava centra se putovalo po pola sata.
Neverovatno mi je koliko su pojedinci u stanju da zaborave kakvo stanje je bilo ranije samo da bi popljuvali most na adi... :violina: A iz Jovina govori sujeta i ponaša se kao derište kome su oduzeli igračku...

O kakvim guzvama pricas ? Isao si pesaka od bloka 30 do centra ? Pricas o vremenu kada je bila rekonstrukcija Gazele ili je to trajalo unazad 10 godina ?

Neko je odobrio rekonstrukciju Gazele godinu dana pre pustanja u saobracaj mosta na adi , da bi takvim likovima objasnio postojanje mosta od 400 i vise , miliona eur .

Do pocetka rekonstrukcije Gazele , guzve su bile manje vise iste kao i danas , s tim da je guzva kod sajma postojala , ali to je zato sto je stari tobogan imao 2+2 trake
Ne, nego je bila sto puta veca guzva i bilo je normalno da se u svako doba dana vozi start stop od minimum...pa...arene. A ka Brankovom mostu je bilo jos gore pa je u spicu redovna bila kolona do siv-a, a van spica u opterecenom periodu minimum 2-3 cekanja semafora kod Usca, pa onda kolona. Svaka tvrdnja suprotno je uvreda svima koji su godine zivota ostavili u tim je*** guzvetinama. Potpuno je prodisao grad cak iako most preko Ade radi sa 30% kapaciteta.

Da , izvini . Danas nema guzvi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423317#p423317:1s6v9vuj je napisao(la):
laki72 » 16 Dec 2016 09:04 pm[/url]":1s6v9vuj]
RioBL":1s6v9vuj je napisao(la):
Da se na svakih 100km novog asfalta u Beogradu, izgradi 1km pruge, bilo kog kolosjeka (uskog, normalnog), Beograd bi se infrastrukturno znatno pravilnije razvijao. Cini mi se da se predugo vremena na sinsku infrastrukturu gleda kao na teret za drzavu a na drumske saobracajnice kao "put u Evropu". (Govorim iskljucivo o gradskim saobracajnicama).

Kad se takvo gledanje na stvari promjeni, mozemo poceti vjerovati i da ce Beograd izaci iz saobracajnog kolapsa.
Rio, previse si srcan.
Nije to lose, ali implicirati kako je Beograd u proslosti ulagao ogromna sredstva u drumski saobracaj je totalni promasaj.
Veruj mi, pisem najdobronamernije.
Druga je stvar sto ulaganja u zeleznice koja su bila znacajna, nisu dobila pun znacaj zbog inata i nedoslednosti, pa nam se radjaju i umiru beovoz, bgvoz, umesto da imamo jedan ziv, brz, pouzdan sistem gradsko-prigradske zeleznice.
Ali sve to... (!) Sve to nema veze sa takodje zapostavljenom i zakrzljalom mrezom saobracajnica na (prvenstveno) sumadijskoj strani Beograda.

bboris7":1s6v9vuj je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421992#p421992 je napisao(la):
Михаило » 09 Dec 2016 11:01 am[/url]":1s6v9vuj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421962#p421962 je napisao(la):
dane bezanija » 09 Дец 2016 09:31 am[/url]":1s6v9vuj]Ako neko zeli da napravi ozbiljniju analizu broja vozila tj. prometa vozila preko gazele a i preko brankovog,pre i posle izgradnje mostova na dunavu i adi,moze da vidi da je to neko minimalno smanjenje a mozda cak i povecanje broja vozila na pomenutim mostovima...jer pre 4,5 god se znalo kad je guzva pogotovo na brankovom mostu a sada??? za brankov most pogovoto smer ka gradu, se skoro nikad, ne zna kad je guzva ali mogu i da kazem da cak i kad je tolika guzva prolazi se sasvim solidno...sto se tice gazele,nisu mi bas jasne guzve od gazele pa do autokomande tj dusanovca...vrvt kao sto su i rekli prethodnici zbog velikog broja ukljucenje tj .iskljucenja...pa ljudi zar nismo hteli da mostom na adi smanjimo broj vozila???? mislim da nismo uspeli ili vrlo malo tj. ni blizu nije smanjenje koliko je kostao ceo projekat UMP. mozda ja nisam strucan ali na ovom forumu je pricao arhitekta Jovin da je totalno pogresan projekat a pogotovo ako se nekad bude gradio tunel ispod topcidera. moram jos da napomenem da retko koristim i most i petlju na cukarickoj strani ali kad god da sam prosao (desavalo se vise puta i petkom popodne oko 5,kad je svuda ogromna guzva) na kruznom toku ili je bilo jedno ili nijedno vozilo...jel nam to nista ne govori??? pretpostavljam da se vise koristi put ka banovom brdu i iskljucenje u radnicku...voleo bi da neko uradi jednu ozbiljnu analizu, prometa saobracaja pre i posle izgradnje Pupinonovog i Mosta na adi, pa da pricamo dalje...
Jel si ti putovao negde pre izgradnje mosta na adi? Znaš koliko puta sam tad pešačio od bloka 30 do centra jer je sve stajalo? Jednom sam brojao koliko sam autobusa prestigao pešačeći na toj relaciji - 19. I to je bilo skoro svakodnevna situacija. Ništa bolje nije bilo ni na Gazeli od Arene do Sava centra se putovalo po pola sata.
Neverovatno mi je koliko su pojedinci u stanju da zaborave kakvo stanje je bilo ranije samo da bi popljuvali most na adi... :violina: A iz Jovina govori sujeta i ponaša se kao derište kome su oduzeli igračku...

O kakvim guzvama pricas ? Isao si pesaka od bloka 30 do centra ? Pricas o vremenu kada je bila rekonstrukcija Gazele ili je to trajalo unazad 10 godina ?

Neko je odobrio rekonstrukciju Gazele godinu dana pre pustanja u saobracaj mosta na adi , da bi takvim likovima objasnio postojanje mosta od 400 i vise , miliona eur .

Do pocetka rekonstrukcije Gazele , guzve su bile manje vise iste kao i danas , s tim da je guzva kod sajma postojala , ali to je zato sto je stari tobogan imao 2+2 trake

Davne 1994-95. godine cena svercovanog benzina (jer je drzava bila pod sankcijama UN) se spustila na oko 1DM.
U to vreme sam radio u okolini SC.
Svako jutro sam se automobilom ukljucivao iz V. Misica na gazelu i iskljucivao kod S.Centra.
Ukljucenje i prelazak mosta su trajali od 20 do 30 minuta.
I to je vreme kada ljudi nisu bas intezivno vozili i kada je bilo znacajno manje registrovanih vozila nego danas.
Zato bih zamolio sve one koji pricaju kako nije bilo guzvi i kako je novi most i ump suvisan, da ne pricaju gluposti.
Da nema mosta na adi (iako sam bio protivnik ovakve nepotrebno skupe konstrukcije) i dela izgradjenog UMP-a, danas i na Gazeli imali situaciju svakodnevnog visesatnog stajanja u sve tri trake.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk


Mozda nisi procitao da sam napisao , da je jedina guzva i bila u odnosu na danasnju , upravo na tom pravcu pored sajma. Mozda si zaboravio da su tada jos uvek islis teretnjaci kroz grad i na kraju , mozda uopste nisi ni procitao moj post.
 
@bboris7
U cemu je problem?
Osecas se neshvacenim?

Replicirao sam clanu @RioBL u vezi odnosa ulaganja u drumsku i zeleznicku infrastrukturu u Beogradu.

U sledecem delu posta izneo sam 'svoje' iskustvo.
Dakle, ne pricali mi, citao sam i slicno, nego doziveo.
I mozda TI nisi procitao moj post, jer sam naveo sledece:
"ukljucenje i prelazak mosta su trajali od 20 do 30 minuta."
Dakle, apsolutno nigde nisam govorio da je u to vreme ukljucen i prolazak pored sajma.

Citaj pazljivije ;)


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
После несташице бензина, озбиљније гужве су почеле 1995. (како сам баш те године почео да возим, сећам се и преласка са куповине из кантице на пумпе), а до јесени-зиме 1998. био је већ поприличан хаос у граду. Кнеза Милоша је изгледала исто као данас, тунел још горе (јер је постојао семафор на раскрсници са Народног фронта), Зелени венац и Бранкова ка тунелу - ужас (само лева трака водила у тунел, десна у Призренску), прилаз тунелу са друге стране - једнако лош (Нушићева била двосмерна), паркирање у центру - зло, једино је ситуација на Новом Београду била неупоредива са данашњом, што је и логично, с обзиром на отварање више десетина хиљада радних места на левој обали Саве у овом веку. Јавни превоз је био очајан и у богатијим годинама (попут оних после продаје "Телекома"), па је возио свако ко је могао, а постојао је и линијски такси.

Убедљиво највећи саобраћајни проблем деведесетих (и осамдесетих) био је управо правац ка Чукарици и фамозно сужење на подвожњаку/надвожњаку, чије елиминисање је један од највећих добитака прве фазе УМП-а, конкретно петље "Радничка", што би морало одвојено да се плаћа да је мост изграђен на другом месту.

Критике Моста на Ади су - дупло голо.
 
Pantograf :sesir:

Vise nego objektivno sagledavanje situacije pogotovo od strane nekoga ko je ljubitelj zeleznice i zalaze se za sinske sisteme. Jednostavno takvi su nam bili prioriteti i mislim da nismo pogresili sem sto smo mogli nesto jeftiniji most da izgradimo.
 
Још мало па спојено.

Иначе дивљи бувљак је само пресељен на други део блока 42. Још горе сметлиште него што је било.
 
Pročitah da Mali hoće da "protera" maraton preko Mosta na Adi.
Nadam se da nije prikriveni razlog da usput zahvati i BnV.
Čekamo novu trasu.

Poslato sa telefona
 
Vrh