Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411881#p411881:32wwyar1 je napisao(la):
igor1970 » Pet Okt 21, 2016 2:08 am[/url]":32wwyar1]Znate li kada je ovo planirano da bude gotovo, cela deonica.
2004. su pominjali 2016, možda 2020. U praksi vidimo da još uvek nisu u stanju da završe ni prvu deonicu (od 4), i to najlakšu!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411881#p411881:5gkw5xk0 je napisao(la):
igor1970 » 21 Окт 2016 08:08 am[/url]":5gkw5xk0]Znate li kada je ovo planirano da bude gotovo, cela deonica.
@Игоре1970,
Деоница (лот 1) која се сад ради на Новом Београду треба да се заврши до 07. априла 2017. + месец дана пребацивање рока, пошто се мало касни, али није нешто страшно.
Пробијање тунела испод Сењака и део до Аутокоманде (кружног тока), би требало да почне 2018. године и радиће се три године.
За даље је све знак питања, доста зависи од експропријације, која је обимна (скупа) на потезу од Аутокоманде до Панчевачког моста + још тунел у делу испод Жичке, Булевара Револуције,....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412029#p412029:mi6p2ap6 je napisao(la):
Гага » 22 Oct 2016 12:49 am[/url]":mi6p2ap6]
Пробијање тунела испод Сењака и део до Аутокоманде (кружног тока), би требало да почне 2018. године и радиће се три године.

Koliko je ovo izvesno? Da li postoji obezbeđena kreditna linija za taj tunel?
A uostalom, sprovesti tunel do Autokomande koja je već sada potpuno vezana u čvor, ne rešava apsolutno ništa. Čak ni nadvožnjak UMP-a nad Autokomandom, koji bi se ulivao u autoput, ne rešava ništa, dok na Dušanovcu nema saobraćajnica kojima bi moglo da se siđe sa autoputa. Ukratko, da bi bilo kakav produžetak UMP-a od Hipodroma doneo bilo kakav benefit, morala bi da postoji trasa makar do Dušanovca, sa vezom na Kumodrašku licu. Bez toga su bačene pare. A tek krak od Dušanovca ka severu je daleka budućnost...
 
Ma da, dok grad ne počne da radi potez do Šumica sve ostalo što sada šatro rade po gradu je zamajavanje. A to 2018-a je po meni samo zato što se u budžetu za 2017-u ne šuška nista, pa se shodno tome do difoltu prebacuje na 2018. Nisam do sad video nikakve garancije da će tada zaista i krenuti da rade.
 
To se zove prebacivanje guzve u periferne krajeve, gde (uslovno receno) zivi ili bar koristi manje ljudi. Jasno je da bez metroa nema pravog resavanja problema i kad bi se uporedila cena metroa i cena realnih resenja mreze ulica/tunela/parkinga, mnogi bi promenili misljenje o "skupoci" metroa.
 
Treba metro, mada sam ja iz ličnih razloga :D zainteresovan i za ovaj UMP iznad zemlje da se malo raskrči i sredi taj potez Autokomanda-Šumice-Pančevac, da kraj prodiše, samo ga čičkaju višespratnicama ni jednu ulicu da prošire, parking ili park da naprave. Ne mislim da je metro skup već da smo mi svojim glupostima u urbanizmu došli u situaciju da sada istovremeno moramo raditi masu skupih projekata: metro, tunel ispod Terazija, tunel ispod Senjaka, drugi tramvajski most, Spoljna tangenta, krčenje i enormna eksproprijacija ostatka UMP-a, završetak obliaznice do Pančeva... A nešto ne vidim da grad išta ozbiljnije po svim tim pitanjima radi (sem obilaznice to je zadatak republike) sem ova 2km: Most na Adi-Tošin Bunar. Dakle, mislim da nije tolko problem u ceni metroa kolko smo se mi lošim urbanizmom zaglibili (a i dalje se zagibljujemo gradnjom staniva bez prateće infrastrukture) i što nas loše planiranje mnogo košta. Kad bi bar za budućnost neke pouke izvukli iz toga...
Lurker hvala na slici nisam je viđao do sad :kk:
 
Слике 22. октобар 2016.

Полако али сигурно овај део УМП-а код Тошиног бунара добија своје обрисе. Свуда је насут и утабан песак, а спојен је и са делом раскрснице који је урађен у оквиру реконструкције и изградње овог дела Тошиног бунара. Још увек је присутан проблем са водом, а сад се боре са њом код дела где је она кафана и балон за рекреацију.
Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22
Сада је ископан канал, ширине неких 2 метра, дуж границе грађевинске линије радова тј. до међе катастарске парцеле кафане. У каналу се скупља подземна вода и вода из заосталих бунара којих још има у овом делу, о чему сам раније већ писао. Накупљену воду касније избацују пумпом, мада данас није било радника. Ипак се полако сваки од њих исушује и затрпава.
Pogledajte prilog 21
Радови из другог угла
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Ширина УМП-а у овом делу где ће се спојити са постојећим делом изграђене раскснице са Тошиним бунаром
Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14
Нешто што ми се није свидело, а нема везе са овим радовима, а тиче се овог дела. То је да је власник постојеће кафане и овог балона за рекреацију, самовољно избетонирао прилаз од ивице тротоара и бициклистичке стазе до паркинга кафане и даље према оближњем предузећу. Мада му је раније док су трајали радови у Тошином бунару, направљен привремени улаз/излаз на паркинг из Тошиног бунара и тај део је асфалтиран.
Овде је сад, на делу раскрснице где се иде тј. одакле ће се ићи из правца Омладинских бригада и код десног скретања у Тошин бунар према надвожњаку, избетонирао је тај део косине и ту се колима већ увелико улази и излази. Чак шта више, на једном месту већ пуца асфалт тротоара од тежине кола и доставних возила која долазе у кафану, на рекреацију у балон и у оближње предузеће, и то баш до поклопца од подземних инсталација. Пуца и избетонирани део прилаза који је самовољно урађен, али мање-више за то и није битно.

Можда ће се неком учинити да то није ништа страшно, али уколико се ово не спречи, све ће се више урушавати и ширити пукотина, а у мају месецу је урађено. Постоји могућност да почне да пуца и асфалт од бициклистичке стазе, јер се полако види да се одваја ивичњак између тротоара и ње (бициклистичке стазе).
Гледаћу да ово пријавим прво извођачу радова проширења овог дела Тошиног бунара и раскрснице тј. АР-Градњи, а после и грађевинској инспекцији Новог Београда.
Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
И једно обавештење за све возаче са форума. Полиција већ неко време на овом делу контролише саобраћај, односно на десном скретању из Тошиног бунара у Николе Добровића. Тако да мало опрезније возите у овом делу.
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412075#p412075:abevwuyw je napisao(la):
Earthmoving » Sub Okt 22, 2016 7:40 am[/url]":abevwuyw]
Lurker hvala na slici nisam je viđao do sad :kk:

Nema na čemu Zemljani! :kk:

Nego, mene sada zanima ima li neko idejni prikaz deonice od Autokomande do Južnog bulevara? Mislim da bi svima vrlo interesantno bilo da vide kako je predviđena (te 2004.) petlja Šumice, kao jedan od najznačajnijih čvorišta UMP-a.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411750#p411750:17f5dror je napisao(la):
dane bezanija » 20 Oct 2016 12:03 pm[/url]":17f5dror]jel se perionica Petosevic rusi ili ostaje? Ruzno sve to izgleda ako ostane...
Ostaje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411853#p411853:17f5dror je napisao(la):
Гага » 20 Oct 2016 10:45 pm[/url]":17f5dror]
Зависи од Петрола новог власника. Мислим да ће саградити нове модерније објекте тј. нову перионицу, бензинску станицу наравно, а да ли ће остати технички преглед и вулканизер, не знам.
Ne zavisi od Petrola jer je on vlasnik parcele iza Petoševićeve, ne i njegove.
 
restoran i balon mi deluju da posluju potpuno bez ikakve dozvole tj. neko blizak vlastima. klasicno "teranje sile" dok se neko trudi da nesto uradi...ovde treba odmah da reaguje kako komunalna ispekcija tako i saobracajna policija jer se ocigledno krse i saobracajni propisi...kako on uopste misli da kad se zavrsi pristupna saobracajnica koristi restoran?isto ovako ili ce napraviti pristip iz same saobracajnice? do kada ce bre vise da pojedinci budu jaci od drzave?do kadddddd???? ocigledno zauvek...srbijoooooo
 
Lurker, evo ima Autokomanda-Šumice ova Gagina sa strane 858. Sam izgled petlje Šumice do sada nisam viđao, možda neko ima... Kolko li ovde samo treba eksproprijacija za petlju Šumice ju ju ju...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412368#p412368:1e0o8bc5 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Okt 24, 2016 4:56 am[/url]":1e0o8bc5]Lurker, evo ima Autokomanda-Šumice ova Gagina sa strane 858. Sam izgled petlje Šumice do sada nisam viđao, možda neko ima... Kolko li ovde samo treba eksproprijacija za petlju Šumice ju ju ju...
file.php
Oni su valjda raspisivali javnu nabavku za izradu PDR-a za taj potez UMP-a do Šumica, uokviren na tom prilogu... I niko im se nije javio. Tako da neće to skoro kad ni planski dokumenti još nisu u izradi.
 
Jesu li to panduri stali kolima delom na travu, a delpm na bici stazu/trotoar?
 
@Боле Коп_МНЕ, ево одговорићу ти ја, иако немам никаквих додирних тачака са грађевином. Питао сам грађевинце, али не ове који граде УМП, него неке друге, и кажу да се песак насипа и утабава ради стабилности терена на коме се г/ради. Песак се после насипања и утабавања посипа водом да се још боље "веже" са подлогом и да има одређену "чврстоћу".
Вероватно ће ти неко од наших форумаша грађевинаца то још детаљније објаснити него ја.
 
Слике 29.октобар 2016.

Песак се и даље насипа и утабава на делу УМП-а код Тошиног бунара. Такође и вода се још увек испумпава из ископаног канала, а истовремено се ту у том каналу гради и потпорни зид. И земља и шут који се још ископавају, се камионима превозе на оближњи земљани „плато“ који се налази испред оне незвршене ругобе од зграде где се велика деца играју са пиштољима на боју.
Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23
Целом ширином УМП-а у делу где ће се спојити са постојећим делом изграђене раскрснице са Тошиним бунаром, осим тротоара и бициклистичке стазе, је постављен песак који привремено спречава да се, кад пада киша, иста не слива низ тај део на трасу дела која се г/ради, јер ионако овде има превише воде са којом се још увек боре.
Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13
Поглед према Омладинских бригада

Вода се још увек испумпава.
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10
Канал који је претходно ископан да би се у њега скупљала вода, па онда испумпавала, сад се полако у том каналу ради потпорни зид, који је иначе и граница ових радова. Ширина канала је 2 метра, а висина ће бити неких један метар. Поставља се жичана арматура, шалунг, бетонира,.... Потпорни зид ће проћи тик поред ћошка зграде и наставља даље.
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Gago,reci mi posto ja ocigledno ne razumem gradnju ovog kanala...oni planiraju da neke buduce podzemne vode sprovedu u njega ili za kisnu kanalizaciju?on ocigledno nije inicjalno planiran???znas li mozda da li jr definitivno rezen onaj problem za onom vodom ili se to ovim kanalom pokusava da se resi??hvala unapred
 
Upravo sam hteo to i ja da pitam. Kako ce to uticati na poziciju trotoara, odnosno, da li je doslo do neke vece izmene plana?

Takodje Gago, znas li nesto o ove dve zgrade i koja je njihova sudbina? Plasim se buducih ilegalnih prikljucaka i slicno...
 
Jel nema sledi UMP-SMT budževina ili mi se to samo čini? Ovako sumnjam da planiraju da UMP odrade do autoputa, a da posle sa autoputa dovedu SMT koji je znatno jeftiniji do mosta preko Ada Huje.
Градски менаџер је рекао да је Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Града Београда завршила и тендер за израду идејног пројекта са студијом оправданости за изградњу моста на Дунаву (код Аде Хује), који ће бити део унутрашњег магистралног прстена.

– Процењена вредност тендера је била 112.500.000 динара, победио је конзорцијум који је понудио цену од 73.569.990 динара, а посао ће обавити за 380 календарских дана –поручио је менаџер.

http://www.beograd.rs/cir/beoinfo/17292 ... -dinara_2/
 
Vrh