Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Hvala Igore!

Nisam pazio na času. Da li će biti na novom potezu i biciklističkih staza, "ozbiljnog" drveća i kojim materijalom se rade trotoari (asfalt ili behaton)?
 
Šta se dešava sa tramvajskim šinama? Deluje mi da će sve biti spremno sa novobogradske strane ali dokle je stigao projekat sa druge strane mosta? Izluđuje me kada postoji vredan resurs koji se godinama ne koristi - u ovom slučaju dva koloseka preko novog mosta.

(Mada će apsolutni rekorder biti drugi kolosek Pančevačkog mosta koji se nije koristio decenijama, i pored suludih gužvi na tom istom mostu.)
 
Kad se vec dotakosmo tramvaja, otprilike mi je jasno da ce se tramvajske šine sa čukaričke strane povezati sa postojecim u Bulevaru vojvode Mišića, a na NBG strani? Ićiće do Tošinog bunara, pa nedge dalje šinama koje bi tek trebale da se izgrade ili postoji neki drugi plan?
 
Blade":1ljmrqms je napisao(la):
Kad se vec dotakosmo tramvaja, otprilike mi je jasno da ce se tramvajske šine sa čukaričke strane povezati sa postojecim u Bulevaru vojvode Mišića, a na NBG strani? Ićiće do Tošinog bunara, pa nedge dalje šinama koje bi tek trebale da se izgrade ili postoji neki drugi plan?

Jok nego ce ici preko novog mosta pa III Bulevarom i onim putem de sad saobraca eko1 linija zatom Bulevarom Crvene Armije kod delte i na blok 45


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409733#p409733:37gog7oe je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » Ned Okt 09, 2016 12:01 am[/url]":37gog7oe]Hvala Igore!

Nisam pazio na času. Da li će biti na novom potezu i biciklističkih staza, "ozbiljnog" drveća i kojim materijalom se rade trotoari (asfalt ili behaton)?
Trebalo bi da bude ovako:

Зелене површине уз саобраћајницу припадају категорији ивичног заштитног зеленила и могу се дефинисати као:
зелене разделне траке између два коловоза – ширине 8m обрадити као травњак, а за озелењавање користити листопадне, зимзелене и четинарске жбунасте врсте,

зелене разделне траке између коловоза и тротоара - ширине 4m обрадити као травњак и пре двидети садњу линеарног заштитног зеленила
- дрворедних садница високих лишћара старости најмање 12 година уједначене висине са очуваним терминалним избојком, правилно развијене крошње, висине дебла најмање 2,5m.

зелене разделне траке између тротоара и регулационе линије предвиђене су као шкарпе и треба их обрадити као травњак , а за
озелењавање користити листопадно, зимзелено и четинарско жбуње које добро везује терен.

Избор биљног материјала прилагодити условима средине. За озелењавање применити врсте које су се показале отпорније на градске услове средине, брзог пораста, декоративне са густом и разгранатом крошњом.

НАПОМЕНА :
На раскрсницама не планирати садњу дрворедних садница на дужини коју захтевају услови прегледности и безбедности саобраћаја, као и садњу зимзеленог, листопадног и четинарског шибља висине преко 60 цм како би се обезбедила прегледност у саобраћају.

Mislim da ce biti asfalt na trotoarima.
 
Ja ne razumem samo šta će im one ulazno izlazne rampe za ulicu Đorđa Stanojevića?
Da li to znači da oni prave mostove preko ničega? Lеpo će čovek da vozi UMP-om od T.Š i krene da se penje na nadvožnjak a onda će desno da siđe u ĐS ili obrnuto ima da se popne da bi sišao. A ispod ništa. Pa što onda rampa nije prošla pored tj. po zemlji i spojila se po zamlji s umpom?

Jedino mogu da se vade da nije bilo mesta zbog tramvajskog depoa što je pitanje da li je i tačno uopšte. Mogli su da naprave uzidani nasip a pored njega da idu ti jednosmerni putevi koji bi bili u nivou a ne ovako sa penjanjem i spuštanjem.

I drugo šta bi sa spajanjem Bulevara umetnosti i Bulevara Crvene Armije? Ko će da prokopa pružni nasip?
Mislim da sam ovde video negde da je tender za to propao tj. niko se nije odazvao isl. Niko neće ili se traži mnogo para?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409723#p409723:1cuh9w4g je napisao(la):
Igor » Sat Oct 08, 2016 10:39 pm[/url]":1cuh9w4g]Izvor: Beobild.rs

Novom saobraćajnicom na proleće

Konačno jedna reportaža sa logičnim sledom fotografija :sesir:
 
@kruuki, @Blade

Imate na temi tramvaji: http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=18&t=2&start=13900#p398579, postavio @Igor pre par meseci.

plan%20pruga.jpg
 
Синиша Мали: Инфраструктурним пројектима мењамо слику града

7e9491204d55b2b2eaffa80ecc347c6a_6741141108.jpg


Градоначелник Београда Синиша Мали обишао је данас радове на изградњи приступних саобраћајница Мосту на Ади, на деоници од Улице Ђорђа Станојевића до Тошиног бунара. Обиласку радова присуствовали су градки урбаниста Милутин Фолић, градски секретар за саобраћај Душан Рафаиловић и директор Дирекције за изградњу града Београда Бранислав Поповић.

На градилишту је завршена конструкција преко Улице Ђорђа Станојевића дужине 88 метара, затим насип за саобраћајницу у дужини од 1,5 километара, уграђено је 111 шипова, а од 44 стуба, на њих 37 урађене су наглавне греде. Изградња конструкције наставља се са обе стране, и ка Мосту на Ади, где ће се спојити са постојећом, и ка Булевару Црвене армије, где се конструкција спушта на земљу.

Синиша Мали подсетио је да су радови на изградњи ове деонице почели почетком априла и навео да је вредност радова скоро 13 милиона евра.

– Извођачи радова поштују динамику, Град Београд исплаћује своје обавезе на време, тако да ће и ова деоница бити завршена и отворена на време, до краја јуна идуће године. Тиме ће бити остварена много боља веза Тошиног бунара са Старим градом чиме испуњавамо обећање суграђанима са Новог Београда – рекао је Синиша Мали.

Градоначелник подсетио је и да ће до краја октобра бити расписан тендер за рад на постављању шина преко Моста на Ади.

– Очекујем да ћемо до краја ове или почетком наредне године имати изабраног извођача, а вредност тог посла износи око 15 милиона евра. Након тога ће и трамваји кренути преко моста и са завршетком приступних саобраћајница у потпуности ћемо обезбедити да се цео комплекс Моста на Ади стави у функцију. Остаје нам тунел кроз Топчидер за који се ради идејно решење заједно са излазом из тунела ка Аутокоманди. Ако све буде како је предвиђено, до краја 2017. године имаћемо идејно решење, можда чак и главни пројекат, а 2018. би могли да почнемо са градњом – рекао је Синиша Мали.

Он је подсетио да је у припреми и пројекат тунела од Економског факултета до Булевара деспота Стефана, као и мост преко Саве код Београда на води.

– То су инфраструктурни пројекти који потпуно мењају наш град. Ако их започнемо током 2017. и 2018. године, завршићемо их до 2020. године, стварајући тако један нови Београд, са основом за изградњу нових стамбених и пословних објеката. Само у Булевару Милутина Миланковића тренутно се гради 100.000 квадрата, а у Блоку 42 на пролеће наредне године можемо да почнемо да градимо нову аутобуску станицу са још 300.000 квадрата. Уз сва друга градилишта, то ће бити слика града који ствара инфраструктуру и саобраћајнице и где долазе инвеститори. Тако запошљавамо наше људе и фирме, обезбеђујемо им сигурну егзистенцију, истовремено улепшавајући наш град, што је обећање које смо дали почетком мандата – истакао је Синиша Мали.

Деоница од Тошиног бунара до Ђорђа Станојевића дугачка је два километра и има три четворокраке раскрснице, две рампе и четири прикључка по систему улив-излив. Раскрснице се налазе на укрштању са Булеваром Црвене армије, Омладинских бригада и Тошиним бунаром и имају пун програм веза у семофоризованим раскрсницама. Остале везе са околном саобраћајном мрежом су у Улици Ђорђа Станојевића и на местима постојећих објеката уз трасу саобраћајнице.

Izvor: Grad Beograd
 
2017.,2018., 2020... a jel bi mogli nešto SAD da urade? Ova 2km nove ulice je stvarno nedovoljan tempo na grad od 2 mil ljudi. Gde je gradnja i širenje ijedne druge ulice? Ocena za trenutnu gradnju gradske infrastrukture je nula.
 
Igor":3pvmy332 je napisao(la):


Ovde gde se ukrsta sa ulicom Omladinskih Brigada definitivno mora kruzni tok! Ako ga ne naprave bice haos iskreno se nadam da je isti u planu...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410517#p410517:132xe08y je napisao(la):
kruuki » 13 Окт 2016 09:06 pm

Ovde gde se ukrsta sa ulicom Omladinskih Brigada definitivno mora kruzni tok! Ako ga ne naprave bice haos iskreno se nadam da je isti u planu...

Sent from my iPhone using Tapatalk
Као што Дуле рече није кружни ток у плану, ово је у плану и ово ће се г/радити. Исти тип раскрснице ће бити и са Булеваром Црвене Армије-Булеваром уметности.

Зашто мислиш да ће бити хаос ?


photo storage
 
Гага":1df6go5s je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410517#p410517 je napisao(la):
kruuki » 13 Окт 2016 09:06 pm

Ovde gde se ukrsta sa ulicom Omladinskih Brigada definitivno mora kruzni tok! Ako ga ne naprave bice haos iskreno se nadam da je isti u planu...

Sent from my iPhone using Tapatalk
Као што Дуле рече није кружни ток у плану, ово је у плану и ово ће се г/радити. Исти тип раскрснице ће бити и са Булеваром Црвене Армије-Булеваром уметности.

Зашто мислиш да ће бити хаос ?


photo storage


Vecito je tu haos pogotovo vikendom kod ukljucenja za autoput :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nikada nisam tu video gužvu na uključenju za autoput vikendom.
Naime, vikendom nikad zastoj na auto-putu ne "dobaci" do O. brigada kao radnim danom.


Poslato sa telefona
 
Dobro napreduje. Nadam se da je planirano i uređenje zelenog prostora između UMP i pruge, možda neki drvored, pešačke staze i parkinzi sa strane. Da i parkinzi, iako na mostu saobraćajnica deluje brza, ipak pre i posle mosta kad se spusti na zemlju i uspori semforima nema razloga da nema parkinge. To bi posebno trebalo biti pod moranjem na drugoj strani UMP-a, tj od Autokomande do Pančevca, eto prilike da se ta trasa korz stari, gusti deo grada ljudski proširi i ublaži problem manjka parkinga. Doduše tempom Vesića i Malog, negde oko 202XY godine.
 
Pogledaj malo bolje plan UMP-a jer na desnoj obali grada reke Save sve je u tunelima i na nadvožnjacima, jer drugačije i ne može u takvoj (ne)urbanističkoj sredini. Tako da tamo parkinga od UMP-a nema. Dok je na Novom Beogradu jedina deonica od celog UMP-a u Beogradu u nivou sa okolinom ova koja se sada gradi i deo na Bežanijskoj kosi (ulica Nikole Dobrovića i Marka Čelebonovića) koji postoji od pre. Moraš znati da je ova saobraćajnica urbanistička intervencija u gradu Beogradu. S toga ona ne može biti u svom većem delu klasičan bulevar već je ona kao magistrala.
 
Kolko sam gledao, UMP nije u tunelima od Autokomande do Šumica, kao i od Dimitrijale do Pančevca. Ipak tih 4,5km nije baš ništa. A sem Topćiderskog tunela, nadam se da će se od ostalih odustati i da će se krčiti udžerice iznad zemlje. Baš bi bilo lepo da očiste Grčića Milenka, Pop Stojanovu i Tršćansku da mi kraj prodiše.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410726#p410726:1ot4zcrh je napisao(la):
Earthmoving » Pet Okt 14, 2016 12:54 pm[/url]":1ot4zcrh]Kolko sam gledao, UMP nije u tunelima od Autokomande do Šumica, kao i od Dimitrijale do Pančevca. Ipak tih 4,5km nije baš ništa. A sem Topćiderskog tunela, nadam se da će se od ostalih odustati i da će se krčiti udžerice iznad zemlje. Baš bi bilo lepo da očiste Grčića Milenka, Pop Stojanovu i Tršćansku da mi kraj prodiše.

Udžerice iznad zemlje će se u svakom slučaju većim delom trase od Šumica do pančevca krčiti, jer će nadzemno ići servisne saobraćajnice UMP-a.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411750#p411750:2l83la52 je napisao(la):
dane bezanija » 20 Окт 2016 01:03 pm[/url]":2l83la52]jel se perionica Petosevic rusi ili ostaje? Ruzno sve to izgleda ako ostane...
Зависи од Петрола новог власника. Мислим да ће саградити нове модерније објекте тј. нову перионицу, бензинску станицу наравно, а да ли ће остати технички преглед и вулканизер, не знам.
 
Vrh