Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Nisam profesionalac u tome kao ti, nego sam građanin koji posmatra situaciju i priča onako kako vidi. Neka je to i drenazna voda, ona ce uvek da curi tu. A ne moze jednostavno da se zapuši nekim čepom i da ne curi, pošto je bas postavljena da se izliva tu odnekle. A koliko vidim, ne zna se odakle tačno dolazi.

Za taj drugi seo pasusa bi voleo da nisam u pravu, da ti posteno kazem, ali to pisem onako kako sam video. I voleo bi da znam da se i taj posao radi valjano i odgovorno, što opet kazem, kao nemi posmatrač, nisam primetio.
 
Плус за слике, међутим нема одавно "прилога" са локације надвожњака преко Ђорђа Станојевића. Извођач се ту обрукао, јер нису завршили посао до 1.септембра како је договорено. То ствара велике проблеме трамвајском погону ГСП-а јер сада по зимском реду вожње морају цео возни парк да увозе и истерују из гараже по једноколосечној прузи, што ствара не мале тешкоће. :grand:
 
Ono što sam iz kola mogao da primetim, je da je cela konstrukcija nadvožnjaka preko Đorđa Stanojevića u oplati. Jeste, postoji kašnjenje u izlivanju te konstrukcije i puštanju saobraćaja, ali na osnovu onoga što se na prvi pogled vidi deluje da je kraj ipak blizu.
 
Мислим да данас завршавају са ливењем бетона ндвожњачке конструкције на делу ближе железничком насипу. Даља конструкција је готова у смислу основне конструкције. Треба још додати бочне ограде које претпостављам да ће урадити од раније префабрикованих елемената са неког другог места.
Ови из ББЦ-а су обећали да ће сутра прати прозоре па ћу покушати да сликам из канцеларије.
 
Хвала Чика Брано, чекамо слике! :sesir:
Проблем је и кад се избетонирају распони, због њихове велике дужине, мора се дуго чекати док бетон довољно очврсне да би се уклонила оплата. Неће ту трамваји проћи пре половине октобра рекао бих, али ко још овде брине за туђу муку... :rant:
Чудиме да је Милош.тро пропустио да услика атрактивну операцију бетонирања овако великих распона из "горњег ракурса" са платоа Ж.станице :mrgreen:
 
– Заједно смо прошли кроз све пројекте јер је веома важно да не каснимо ни са чим што смо обећали грађанима Београда. Пројекат припреме за изградњу нове аутобуске станице у Блоку 42 иде превиђеним током, пројекат изградње трамвајских шина преко Моста на Ади такође, као и пројекат изградње тунела који ће повезивати Дунавску и Савску падину. То су пројекти који ће потпуно променити лице престонице и који најзад почињу да се реализују – истакао је градоначелник.

Он је прецизирао да ће 15. октобра бити расписан тендер за избор извођача радова за изградњу трамвајске пруге преко Моста на Ади, чиме ће бити повезана чукаричка и новобеоградска обала.

Izvor: Grad Beograd
 
jutros kada sam prolazio buvljak nije radio, tj nije bilo prodavaca vec ekipa koja kao da je cistila one nanose smeca .. da li sam nesto propustio, da li su najvljene ikakve promene u vezi buvljaka (pozicije, radnog vremena..)? ne znam da li je povezano ali juce popodne su na cosku buvljaka u milutina milankovica bili sns aktivisti sa nekakvim standom.
 
Ево једна фотка телефоном.

Данас су се на бившем паркингу за возила која су учествовала у саобраћајкама мували један комби и камион бушилица за сондирање тала. Видео сам да је камион стао на крају платоа код самог вијадукта и подизао торањ. Када сам следећи пут погледао ту се возала нека Корса аууто-школе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406707#p406707:4155mtnm je napisao(la):
razgradjevinar » Уто Сеп 20, 2016 3:13 pm[/url]":4155mtnm]jutros kada sam prolazio buvljak nije radio, tj nije bilo prodavaca vec ekipa koja kao da je cistila one nanose smeca .. da li sam nesto propustio, da li su najvljene ikakve promene u vezi buvljaka (pozicije, radnog vremena..)? ne znam da li je povezano ali juce popodne su na cosku buvljaka u milutina milankovica bili sns aktivisti sa nekakvim standom.
Још у понедељак око подне је "омладина" СНС-а организовала чишћење. Њих четворо је држало штанд и делило неке папириће. Око 17:48, 30-ак Рома градске чистоће у новим наранџастим прслуцима је грабуљама скупљало ђубре са тротоара и Милутина Миланковића. Пробао сам да сликам из Е-буса али кроз фолирани прозор није успела слика.
 
Одлично Чика Брано, хвала за слику и информације :kk: +.Види се да је да је овај ближи завршени распон још на скелама, а онај даљи се баш налива бетоном како си и јавио у претходном посту. Стајаће те скеле бар још десетак дана, па док се размонтирају, све испод очисти, повеже контактна мрежа, начекаће се још трамвајџије и намучити на оној једноколосечној прузи код Делта ситија, а и организација собраћаја унутар депоа им је сад наглавачке, али кога је брига, Дирекцију за саобраћај па тешко... :kafa:
 
Једно још увек не проверено обавештење, а везано за један део УМП-а, па да поделим са вама.

Прича се да је продат Ауто центар Петошевић (перионица, технички преглед, вулканизер, кафић) предузећу Петрол које ће ту на углу са Омладинских бригада и УМП-а да градити бензинску станицу !

Колико знам било је речи да ће бити бензинска станица, али до тог центра. Чак су и на овом првом цртежу који имам одраније, уцртани и улаз и излаз за ту пумпу (на левој страни УМП-а тј. до железничког насипа), а такође се види на цртежу да и преко пута, има исто уцртани улаз и излаз за пумпу, али са већим залеђем.
Pogledajte prilog 1

На другом цртежу се види да на том делу има само један улаз/излаз са/на УМП, који је сад скоро па на средини између улица Омладинских бригара и Булевара уметности.


И на овом трећем цртежу се види да има само један улаз до насипа, а на другој страни нема ни једног улаза/излаза на УМП.
pic host

Колико знам и колико сам упућен, свака бензинска станица, по закону, треба, да не кажем мора, да има посебан улаз и посебан излаз са станице, а не да има један улаз/излаз. Гледаћу да ових дана сазнам више података.
 
Pa bio je javni uvid za neku od tih bs i za onu nisovu dolje na tb po meni mjesto koje nije trebalo protraciti na taj nacin
 
Ako nista drugo, Beograd ce biti grad sa najvise benzinskih pumpi po stanovniku (ili automobilu).....A sto se te "nepoznate" vode tice....ima I za to resenje....da se uradi kako je zamisljeno I nacrtano originalno I stvar resena.....DE-NIVELISANA raskrsnica sa T Bunarom.....
 
Тражили сте слике из Ђорђа Станојевића сада их гледајте. Сликано 22.09.2016.
Као да су са југоисточног ћошка делимично скинули оплату.
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Мајстор на ћошки је једно 20 минута дрндао са брусилицом. Из ове моје жабље перспективе тешко је проценити шта је стругао.
 
Док не објаве нови јавни тендер за извођача радова железничког надвожњака изнад Булевара уметности, а до краја месеца би требала да буде објављена нова јавна набавка, ево цртежи надвожњака. Цртежи су били објављени још током 2014. године.

Као што видите надвожњак ће бити са четири колосека, што значи да ће у ближој будућнсти да се шири и сам насип.
У конкурсној документацији на странама од 49 до 76 је дато све до детаља везано за надвожњак (опис техничке документације, технике грађења и цртежи надвожњака) http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 171-14.pdf

Ситуациони план
Pogledajte prilog 3
Подужни пресек подвожњака
Pogledajte prilog 2
Попречни пресек подвожњака
Pogledajte prilog 1
Синхрон план
 
Opet ovaj lobi što propagira četiri železnička koloseka od železničke stanice "Novi Beograd" do TPS "Zemun". Sada su kao predvideli i u tehničkoj dokumentaciji. Sve se da izmeniti.
 
Mair da se pita on bi ukinuo železnički saobraćaj dok se budi nadvožnjak.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Слике 24. септембар 2016.

На делу трасе УМП-а од Омладинских бригада до Тошиног бунара је насут песак и утабан. И део где је био проблем са изливањем воде је решен и баш данас тај део насипају песком тј. затрпавају.
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9

Изгледа да су решили проблем изливања воде, а решили су тако што је дошао ЈП "Водовод и Канализације" и затворили воду која је изливала. Шта, где, како ?

Данас су баш затрпавали песком и набијали га комбинирком, она два накнадно ископана канал а поред темеља где су касније скупљали воду и одатле је пумпама испумпавали у оближњи сливник. Још је остао мањи део једне рупе да се затрпа и да коначно и овај део изравнају са песком и наставе даље радове на овом делу трасе.
Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407436#p407436:k8v6mcdj je napisao(la):
Mair » 24 Sep 2016 03:41 pm[/url]":k8v6mcdj]Opet ovaj lobi što propagira četiri železnička koloseka od železničke stanice "Novi Beograd" do TPS "Zemun". Sada su kao predvideli i u tehničkoj dokumentaciji. Sve se da izmeniti.
Lobi? Ponekad se istinski zapitam da li si trol.
 
Ali stvarno četiri koloseka tu neće proći ni za 30 godina, to nam nije prioritet. Prioritet je da se sve prvo obnovi. Ova dva postojeća koloseka i na taj način će se i bezbednost poboljšati kao i brzina saobraćaja. Pogotovu ako se uvede kabinsko upravljanje. Drugačiju železnicu i nesmatram u XXI veku, a sve to nije skupo, jer je stanje takvo da moramo da radimo iz početka.
 
Vrh