RioBL » 08 Sep 2016 07:23 pm[/url]":296bvzxm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404637#p404637:296bvzxm je napisao(la):
razgradjevinar » Thu Sep 08, 2016 1:22 pm[/url]":296bvzxm]sta znaci "nece imati znacajan uticaj na saobracajnu sliku u gradu"? naravno da nece uticati na kruzni tok kod bogoslovije, na raskrsnicu kneza milosa i bulevara i na autokonandu ali bi recimo mogao da obratis paznju, kad vec zelis da podelis svoja predvidjanja, koliko je na saobracajnu sliku u recimo bulevaru milutina milankovica uticalo prosto zatvaranje samo jednog od 4 pravca na jednoj raskrsnici u tom bulevaru... ako tome dodamo da ce u spomenutom bulevaru u narednih par meseci biti otvoreno nekoliko desetina hiljada kvadrata novog poslovnog prostora sto ce na dnevnom nivou "dovuci" nekoliko stotina novih vozila a da se u paralelnoj ulici, jurija gagarina, zavrsava ogroman broj stambenih jedinica onda je stvarno ne razumem odakle tebi ideja da osporavas potrebu da se ova saobracajnica konacno zavrsi, makar u ovom novobeogradskom delu?
Ne osporavam ja potrebu da se ova saobracajnica dovrsi, vec samo kazem da zavrsetak ove dionice kroz NBG nece bitno uticati na saobracajne tokove u gradu. Bice to sto kazes... Imace znacaja lokalno. Pre svega na blokove koji se direktno oslanjaju na saobracajnicu i koji ce time biti bolje povezani sa ostatkom grada.
Ali, saobracaj ce se i dalje odvijati najvecim intenzitetom pravcem autoputa, mosta Gazela, mostarske petlje i autokomande. I dalje ce biti guzve na prilazima Gazeli, jednako kao i prije izgradnje mosta i dijela UMP-a.
A zar nebi trebao znacaj ove saobracajnice biti siri, za citav Beograd a ne samo za par blokova na NBG i Banovo Brdo?