Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Završetkom UMP-a i intervencijama kod Ušća i starog sajmišta praktično se završava izgradnja NBG-a sa aspekta drumskog saobraćaja. Ovde ne računam Surčinsku ulicu i delove Bežanije i ka Zemunu koji trebaju da se grade.

Onda ostaje teži i skuplji deo, a to je sređivanje starog dela Beograda, pogotovu dela trase sever-jug koji se odvija jednosmernim ulicama ili ulicama sa po jednom trakom. Zato je i planiran UMP, da bi sredio i haos u starom delu Grada.
 
@ink
Gužva se stvara i u ulici Jurija Gagarina, a sama raskrsnica sa ulicom Antifašističke borbe ne pravi problem, već jednostavno treba da se završi izgradnja UMP-a do ulice Tošin bunar. Tada se sitacija drastično menja na postojećim saobraćajnicama na Novom Beogradu.

@vučko
Treba podvožnjak da se izgradi kod Bulevara umetnosti koji znači za centralini deo Novog Beograda i za gradsko jezgro Zemuna, jer tim pravcem preko Bulevara umetnosti se najlakše i najkraće uključuje na Most na Adi iz Zemuna. Takođe se ujedno time rasterećuje ulica Omladinskih brigada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404634#p404634:37ki43hk je napisao(la):
ink » Thu Sep 08, 2016 2:11 pm[/url]":37ki43hk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404262#p404262:37ki43hk je napisao(la):
Mair » 06 Sep 2016 07:21 pm[/url]":37ki43hk]Ovako juče bilo oko 17 časova na Novom Beogradu. Nije bilo sudara ili slično, već jednostavno gužva.

Ovako je bilo danas 6.9.2016. oko 17 časova.

Zanimljivo da se gužva stvara samo u Bul. Milutina Milankovića, a su Jurija Gagarina i sam Most na Adi relativno rasterećeni. Da nije moguće da su raskrsnice Bul. MM-a sa Antifa borbe i Jurija Gagarina loše rešene i da bi veći protok na tim tačkama zapravo rasteretio i sam Bul. MM?

Stara se ink gužva u Jurija Gagarina i to često sve do Belvila, pa ponekad i čak do raskrnice sa oml brigada. Tako da je trenutno ta poslednja raskrsnica pred most najveći generator gužve jel se tu slije praktično 99% saobraćaja pre nego što se uključe na most.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404664#p404664:2ht4zmz7 je napisao(la):
Mair » 08 Sep 2016 03:14 pm[/url]":2ht4zmz7]
@vučko
Treba podvožnjak da se izgradi kod Bulevara umetnosti koji znači za centralini deo Novog Beograda i za gradsko jezgro Zemuna, jer tim pravcem preko Bulevara umetnosti se najlakše i najkraće uključuje na Most na Adi iz Zemuna. Takođe se ujedno time rasterećuje ulica Omladinskih brigada.
To podrazumevam pod UMP, i bio je ucrtan u svakom planu UMP-a. Kao što rekoh posle toga je generalno NBG rešen što se tiče drumskog saobraćaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404551#p404551:1boeqamn je napisao(la):
Гага » 07 Sep 2016 11:58 pm[/url]":1boeqamn]Слике 07. септембар 2016.

На делу трасе УМП-а ближе Омладинских бригада гледано из правца Ђорђа Станојевића
се на утабани песак поставља ризла и одмах утабава. Песак још није постављен до саме ивице обеју коловозних трака које се уливају у раскрсницу. На том једном делу (средишњем) није још скроз ни разбијена бивша бетонска полетно-слетна стаза Старог аеродрома. Преко ње се довози песак и остали материјал.

Ta staza bi trebalo da je malo dublje, zar ne?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404637#p404637:1qa8irwc je napisao(la):
razgradjevinar » Thu Sep 08, 2016 1:22 pm[/url]":1qa8irwc]sta znaci "nece imati znacajan uticaj na saobracajnu sliku u gradu"? naravno da nece uticati na kruzni tok kod bogoslovije, na raskrsnicu kneza milosa i bulevara i na autokonandu ali bi recimo mogao da obratis paznju, kad vec zelis da podelis svoja predvidjanja, koliko je na saobracajnu sliku u recimo bulevaru milutina milankovica uticalo prosto zatvaranje samo jednog od 4 pravca na jednoj raskrsnici u tom bulevaru... ako tome dodamo da ce u spomenutom bulevaru u narednih par meseci biti otvoreno nekoliko desetina hiljada kvadrata novog poslovnog prostora sto ce na dnevnom nivou "dovuci" nekoliko stotina novih vozila a da se u paralelnoj ulici, jurija gagarina, zavrsava ogroman broj stambenih jedinica onda je stvarno ne razumem odakle tebi ideja da osporavas potrebu da se ova saobracajnica konacno zavrsi, makar u ovom novobeogradskom delu?

Ne osporavam ja potrebu da se ova saobracajnica dovrsi, vec samo kazem da zavrsetak ove dionice kroz NBG nece bitno uticati na saobracajne tokove u gradu. Bice to sto kazes... Imace znacaja lokalno. Pre svega na blokove koji se direktno oslanjaju na saobracajnicu i koji ce time biti bolje povezani sa ostatkom grada.

Ali, saobracaj ce se i dalje odvijati najvecim intenzitetom pravcem autoputa, mosta Gazela, mostarske petlje i autokomande. I dalje ce biti guzve na prilazima Gazeli, jednako kao i prije izgradnje mosta i dijela UMP-a.

A zar nebi trebao znacaj ove saobracajnice biti siri, za citav Beograd a ne samo za par blokova na NBG i Banovo Brdo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404737#p404737:296bvzxm je napisao(la):
RioBL » 08 Sep 2016 07:23 pm[/url]":296bvzxm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404637#p404637:296bvzxm je napisao(la):
razgradjevinar » Thu Sep 08, 2016 1:22 pm[/url]":296bvzxm]sta znaci "nece imati znacajan uticaj na saobracajnu sliku u gradu"? naravno da nece uticati na kruzni tok kod bogoslovije, na raskrsnicu kneza milosa i bulevara i na autokonandu ali bi recimo mogao da obratis paznju, kad vec zelis da podelis svoja predvidjanja, koliko je na saobracajnu sliku u recimo bulevaru milutina milankovica uticalo prosto zatvaranje samo jednog od 4 pravca na jednoj raskrsnici u tom bulevaru... ako tome dodamo da ce u spomenutom bulevaru u narednih par meseci biti otvoreno nekoliko desetina hiljada kvadrata novog poslovnog prostora sto ce na dnevnom nivou "dovuci" nekoliko stotina novih vozila a da se u paralelnoj ulici, jurija gagarina, zavrsava ogroman broj stambenih jedinica onda je stvarno ne razumem odakle tebi ideja da osporavas potrebu da se ova saobracajnica konacno zavrsi, makar u ovom novobeogradskom delu?

Ne osporavam ja potrebu da se ova saobracajnica dovrsi, vec samo kazem da zavrsetak ove dionice kroz NBG nece bitno uticati na saobracajne tokove u gradu. Bice to sto kazes... Imace znacaja lokalno. Pre svega na blokove koji se direktno oslanjaju na saobracajnicu i koji ce time biti bolje povezani sa ostatkom grada.

Ali, saobracaj ce se i dalje odvijati najvecim intenzitetom pravcem autoputa, mosta Gazela, mostarske petlje i autokomande. I dalje ce biti guzve na prilazima Gazeli, jednako kao i prije izgradnje mosta i dijela UMP-a.

A zar nebi trebao znacaj ove saobracajnice biti siri, za citav Beograd a ne samo za par blokova na NBG i Banovo Brdo?


Par blokova na NBG?? To sto ti nazivas par blokova ima izmedju 2 i 3 stotine hiljada stanovnika i ujedno je jedna od najvećih opstina u Srbiji! :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404659#p404659:3q2r5h8f je napisao(la):
vucko » 08 Сеп 2016 03:59 pm[/url]":3q2r5h8f]Završetkom UMP-a i intervencijama kod Ušća i starog sajmišta praktično se završava izgradnja NBG-a sa aspekta drumskog saobraćaja. Ovde ne računam Surčinsku ulicu i delove Bežanije i ka Zemunu koji trebaju da se grade.

Onda ostaje teži i skuplji deo, a to je sređivanje starog dela Beograda, pogotovu dela trase sever-jug koji se odvija jednosmernim ulicama ili ulicama sa po jednom trakom. Zato je i planiran UMP, da bi sredio i haos u starom delu Grada.
@Вучко, ни близу није, како ти кажеш "да се завршава изградња Новог Београда са аспекта друмског саобраћаја".

Има по Новом Београду још доста саобраћајница да се раде, завршетак Грчке улице; саобраћајница Т6; улица Срђана Алексића; наставак Норвешке улице од Марка Челебоновића па правац према аутопуту испод подвожњака, који већ постоји, до окретнице аутобуса 77; изградња нове саобраћајнице од садашње лакат кривине код Кванташа па право до насеља Радиофар и излазак на аутопут (са петљом); проширења Тошиног бунара, део од Париске комуне према Земуну; саобраћајница Виноградском улицом од кружног тока у Војвођанској па према Сурчину тј. будућем аутопуту према Обреновцу; изградња подвожњака испод железничке пруге и спајање Булевара уметности и Булвара Црвене Армије, а то није део УМП-а, него се само додирује са њим, а то је посебан пројекат тј. посебна јавна набавка. Сад у септембру треба поново иста да се распише.

Има тога још што ће се градити по Новом Београду и Земуну, а наравно и сам знаш да се раде и граде саобраћајнице паралелно и у старом делу града. Нека се само гради, свима ће бити много лакше и лепше.
 
Samo kažem da se mnogo više ulaže u NBG nego u stari deo grada, a za to ima više razloga.Jasno je da neće biti ulagano u UMP i SMT region starog dela grada već samo u centar. Od rekonstrukcije Bulevara 2010. godine praktično ništa nije urađeno u istočnom i južnom delu BG-a u području gde treba da se gradi UMP.
 
Glavni razlog guzvi u ul. Jurija Gagarina,posebno i poslepodnevnim casovima u delu od Belvila pa sve do Piramide je sve veci broj vozila na ovoj relaciji tj. sve vise ljudi zivi na ovom potezu, da pomenem samo popunjen skoro ceo Belvil, sada su tu A blok i Savada,naselja sa stanarima sa malo dubljim dzepom i min po jednim vozilo po jednom stanu i kad se na to dodaju i oni koji idu na Most na Adi,dodje se do guzvi.A kad se u buducnosti tu ubaci i autobuska stanica,bice to gore nego bilo gde u gradu,to mogu i da garantujem.Sve sto su moji prethodnici naveli ce sigurno rasteretiti JG ali ostaje da vidimo koliko.
 
Svi veliki gradovi imaju gužve koje su veće od beogradskih. Gužve će ostati i kada se završe i UMP i obilaznica, pa čak i metro kada se napravi, ali bar će postojati alternative koje će pametni ljudi znati da koriste.
 
Kako će li tek biti kada popune Blok 67 i autobusku stanicu, i ubace pirključenje autoputa na Surčinsku ili Jurija Gagarina? Bojim se da je ovaj deo NBG-a u dužem periodu problematičan, ne verujem da će mu ni metro pomoći.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404841#p404841:8lz484xu je napisao(la):
dane bezanija » 09 Sep 2016 09:50 am[/url]":8lz484xu]Glavni razlog guzvi u ul. Jurija Gagarina,posebno i poslepodnevnim casovima u delu od Belvila pa sve do Piramide je sve veci broj vozila na ovoj relaciji tj. sve vise ljudi zivi na ovom potezu, da pomenem samo popunjen skoro ceo Belvil, sada su tu A blok i Savada,naselja sa stanarima sa malo dubljim dzepom i min po jednim vozilo po jednom stanu i kad se na to dodaju i oni koji idu na Most na Adi,dodje se do guzvi.A kad se u buducnosti tu ubaci i autobuska stanica,bice to gore nego bilo gde u gradu,to mogu i da garantujem.Sve sto su moji prethodnici naveli ce sigurno rasteretiti JG ali ostaje da vidimo koliko.


Pa sigurno da ce zavrsetak ovog dela UMP na novobeogradskoj strani , dovesti do poboljsanja saobracaja u ovom delu gradu .
To se najvise odnosi na bolji dolazak automobila sa Novog Beograda na mosta , ali ostaje pitanje njihovog silaska sa mosta prema Rakovici , sto opet ostaje problem u narednih par godina . Ja tu ocekujem buduce guzve ...

Malo prebacivanje na drugu temu , a to je guzva na autoputu ...
Oznake na autoputu su katastrofalne . Za vozace koji nisu iz Beograda to predstavlja nocnu moru , a dobrim delom to utice i na guzvu.
 
Слике 09. септембар 2016.

На делу УМП-а код Тошиног бунара, песак се увелико разгрђе и утабава.
Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8
Проблем надолазеће воде, како предпостављају дренажне, је још увек присутан. Вода која је била у првом подруму, је испумпана и сад тај део насипају песком и одмах утабавају вибрационим машинама. Један од подрума је већ затрпан.
А коњић, који се види у даљини, мирно пасе. :)
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
Рупа која је била у темељи између већег подрума и дела одакле вода надолази, је зачепљена и кад се накупи довољно воде, испумпавају је пумпом. Ово наравно морају што брже да реше јер се радови све више приближавају овом делу.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Наравно фазани су овде још увек неизбежан детаљ

:sesir:
 
Odlicno plus samo mi nije jasno kako do sad nisu otkrili gdje je ventil odakle voda dolazi ta cjev mora da se zamjeni
A postoji i masa za zaptivanje koja se krosti za vodovodne cjevu iz kojih izlazi voda
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404861#p404861:1f8bf6ct je napisao(la):
vucko » Fri Sep 09, 2016 11:06 am[/url]":1f8bf6ct]Kako će li tek biti kada popune Blok 67 i autobusku stanicu, i ubace pirključenje autoputa na Surčinsku ili Jurija Gagarina? Bojim se da je ovaj deo NBG-a u dužem periodu problematičan, ne verujem da će mu ni metro pomoći.

Malo je onih koji se to pitaju, a sad je i pomalo kasno :?
 
Cim se otvori ova saobracajnica, mislim da novo usko grlo postaje Bezanijska Kosa, ulice Nikole Dobrovica i u nastavku Marka Celebonovica, tacnije raskrsnica sa Partizanskih Avijacija ce postati haoticna.


Sent from my LG G4
 
Sve se to da rešiti sa pametnim semaforima. Mislim da će najvažnije biti srediti rakrsnicu Nikole Dobrovića i Tošin bunar, a tu se već nalaze pametni Simens semafori (valjda će ih znati programirati u realnom vremenu)
 
Sledeće treba da bude spajanje evropske i japanske sa omladinskih brigada i spajanje bulevara crvene armije da bulevar umetnosti.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Слике 11. септембар 2016.

Изгледа да су притисли рокови па се сад и на овом делу УМП-а код Тошиног бунара ради викендом.
Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8
Затрпани су темељи зграде која је овде била , а претходно су испумпали сву воду из тих просторија, насули гомиле песка и утабали. Остале су још две мање просторије (рупе) да се из њих испумпа вода. У једној од њих се још увек скупља та вода, пошто је отвор који је био у темељу, је сад зачепљен и сад се само ту скупља та дренажна вода.
Сваки дан одатле избацују ту воду и цревом је спроводе у оближњи сливник на улици. Баш кад сам био спремали су се да прикључе ту потапајућу пумпу.
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Mislim da ovo nije van teme (off topic). Greška je napravljena pre 40 godina kada je trasirana pruga kroz Novi Beograd od tošinog bunara (kraja tunela) do obale Save. Prugu nije trebalo postaviti na zemljani nasip vać na betonski vijadukt koji bi bio na stubovima. Koliko bi se prostora tu dobilo!!. Ovako dugačak zemljani nasip kao neki zid deli Novi Beograd. Naravno, i saobraćajnice bi se lakše gradile pošto se ne bi morao bušiti zemljni nasip.
 
Znači da za par meseci tu treba očekivati rupu jer, koliko sam shvatio, rešili su posledicu, ali ne i uzrok, tj. odakle ta voda tu.

Poslato sa telefona
 
Vrh