Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Слике 31. август 2016.

Разгртање песка и земље напредује, али је сад поново искрсао проблем воде у темељима подрумских просторија зграде/објекта који су ту откривени.
Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13
Замишљени радници како да реше проблем појављивања воде, пошто иста стално надолази из једне цеви. Ископали су један канал, поред темеља, а одакле вода надолази и покаушавају да зауставе цурење.
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Ова цев је проблем из које се излива чиста вода. Кад се напуни вода у каналу, кашиком багера комбинирке је ваде и пресипају у „подрум-базен“, па је онда пумпом ваде.
Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Још једна пауза и размишљање, шта и како урадити ?
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Поздрав,

занима ме да ли се у целој овој причи око приступница и УМП икада спомене реконструкција/проширење раковачког пута? :)

Чак и претрага самог форума даје јако мала резултата на ту тему :)

Хвала пуно на сваком одговору, и све похвале за квалитет целокупног beobuild.rs портала.
 
Bilo je dosta pisanija na temu rakovičkog pravca (jesi li tražio i pod "Bulevar patrijarha Pavla"?), ali nažalost uglavnom samo na nivou špekulacija.
Nažalost, od mnogobrojnih investicija u infrastrukturu za kojima plaču i vrište mnogi delovi grada, u sadašnjem trenutku proširenje rakovičkog pravca ima relativno nizak koeficijent povraćaja investicije (ne samo ekonomski, već i pre svega mereno u političkim indeksnim poenima).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403298#p403298:148wlvl3 je napisao(la):
MonoManjana » 01 Sep 2016 10:14 am[/url]":148wlvl3]Поздрав,

занима ме да ли се у целој овој причи око приступница и УМП икада спомене реконструкција/проширење раковачког пута? :)


У време претходне градске власти план је био да се, по комплетирању новобеоградских приступница, прво ради Булевар патријарха Павла, уз пругу - тунел је био стављен на "стендбај". Сада тунел има приоритет, а булевар се не помиње.
 
Pritom aktuelna vlast kao prioritet prepoznaje tunel koji BNV povezuje sa dunavskim potezom, a UMP tunel kroz Topčidersko brdo je praktično mrtav. Sa stanovišta UMP-a, verovatno je jedina realna opcija spajanje sa Kanarevim Brdom i Borskom ulicom (hibridna UMP-SMT varijanta) i to je verovatno jedina šansa za rakovički pravac.
Iskreno i ja smatram da 4 trake od Topčidera ka Košutnjaku ne znače apsolutno ništa ako se o istom trošku ne izbije i na Borsku ulicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403301#p403301:3hpau8bi je napisao(la):
stanislaw » Čet Sep 01, 2016 11:24 am[/url]":3hpau8bi]Bilo je dosta pisanija na temu rakovičkog pravca (jesi li tražio i pod "Bulevar patrijarha Pavla"?), ali nažalost uglavnom samo na nivou špekulacija.
Nažalost, od mnogobrojnih investicija u infrastrukturu za kojima plaču i vrište mnogi delovi grada, u sadašnjem trenutku proširenje rakovičkog pravca ima relativno nizak koeficijent povraćaja investicije (ne samo ekonomski, već i pre svega mereno u političkim indeksnim poenima).


Моја грешка, тражио сам само по појму 'раковачки пут', као становник тог краја у свакодневног разговору готово никад не користимо званичну одредницу, те је и ја заборавих кад сам претраживао :oops: :) Хвала још једном на одговорима!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403371#p403371:1oq2q6kb je napisao(la):
MonoManjana » Čet Sep 01, 2016 8:58 am[/url]":1oq2q6kb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403301#p403301:1oq2q6kb je napisao(la):
stanislaw » Čet Sep 01, 2016 11:24 am[/url]":1oq2q6kb]Bilo je dosta pisanija na temu rakovičkog pravca (jesi li tražio i pod "Bulevar patrijarha Pavla"?), ali nažalost uglavnom samo na nivou špekulacija.
Nažalost, od mnogobrojnih investicija u infrastrukturu za kojima plaču i vrište mnogi delovi grada, u sadašnjem trenutku proširenje rakovičkog pravca ima relativno nizak koeficijent povraćaja investicije (ne samo ekonomski, već i pre svega mereno u političkim indeksnim poenima).


Моја грешка, тражио сам само по појму 'раковачки пут', као становник тог краја у свакодневног разговору готово никад не користимо званичну одредницу, те је и ја заборавих кад сам претраживао :oops: :) Хвала још једном на одговорима!

Evo i još jednog (odgovora) - nedavno je usvojen plan detaljne regulacije toka Topčiderske reke, a sa njim i sve saobraćajnice/pruge na tom potezu. Plan za Bul. Patrijarha Pavla planiran je kao 2+2 i 3+3 celom trasom, sa denivelisanim petljama sa okolnim saobraćajnicama, i ponekom raskrsnicom. Završava se raskrsnicom sa trasom SMT-a.

Potraži javni uvid za plan detaljne regulacije toka Topčiderske reke na urbelovom sajtu, odvešće te na sajt grada gde je to sve okačeno još uvek (jer je sajt grada kao lavirint, bolje je kloniti ga se).

P.S. Koliko znam, i dalje je "Rakovica", a ne "Rakovac". ;)
 
Слике 03. септембар 2016.

Сав песак на делу УМП-а између Омладинских бригада и до пред Тошиног бунара је разгрнут, а у даљини се види да га заливају водом „да боље легне“.
Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20
Песак једино није још разгрнут на делу трасе уз сам крај УМП-а где се гради. На том делу где су ископани темељи неке од зграда/објекта бившег аеродрома, још увек муче муку, како да зауставе цурење/изливање воде цеви, а пре свега да пронађу одакле долази та вода тј. цев.
Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13
Вода цури из ове цеви, а која је сад потопљена, скупља се у ту нанкандно ископану рупу, где је и та цев, а висина воде је неких 60-70 цм. Да не би стално пресипали кашиком багера-комбинирке, из ископане рупе у подрум зграде, пробили су рупу у темељу између рупе и подрума и сад вода отиче у тај подрум. После ће сигурно ту накупљену воду да избаце помоћу пумпе.
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2
Иначе одмах до УМП-а, а између зграде балканског ЦНН-а (Н1) телевизије и не довршене зграде, постављају/монтирају две дизалице, значи нешто почиње ту да се гради. Ту је већ саграђен и коси бетонски потпорни зид, који је баш изграђен према УМП-у (види се на сликама).
Pogledajte prilog 1
 
Kisa u bg je velika elementarna nepogoda jer dost ljudi ima problem da vozi po kisi
Plus kvalitetno rekonstruisana autokomanda
 
Слике 07. септембар 2016.

На делу трасе УМП-а ближе Омладинских бригада гледано из правца Ђорђа Станојевића
се на утабани песак поставља ризла и одмах утабава. Песак још није постављен до саме ивице обеју коловозних трака које се уливају у раскрсницу. На том једном делу (средишњем) није још скроз ни разбијена бивша бетонска полетно-слетна стаза Старог аеродрома. Преко ње се довози песак и остали материјал.
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9
На делу трасе УМП-а према Тошином бунару, од Омладинских бригада па до зграде из насеља Вест 65 која је паралелна са овом саобраћајницом, се ништа не дешава.
Pogledajte prilog 8
Већ код Тошиног бунара мало је живље ! Утабава се песак и наравно још увек испумпава вода.
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Вода стално надолази, а сад је пумпом избацују у један од сливника у Тошином бунару тј. на самој раскрсници. Кашиком комбинирке су притисли пумпу да што дубље буде зароњена у воду, а у корпи комбинирке су поставили агрегат.
„Борба“ са водом се наставља даље.
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404262#p404262:7eprinz8 je napisao(la):
Mair » Tue Sep 06, 2016 6:21 pm[/url]":7eprinz8]Ovako juče bilo oko 17 časova na Novom Beogradu. Nije bilo sudara ili slično, već jednostavno gužva.


A ovde lijevo ce biti nova autobuska i zeljeznicka stanica :roll:
 
Šta se desilo, osim kiše, u ponedeljak za ovakav raspad u milutina Milankovića mora da je bio neki sudar? Milsim odatle do mosta na adi ima da se preskoče još jedna zaje*******ana raskirnica sa JGagarina, a ni okolo nije ništa manje.

Ipak, kada se probije nova saobraćajnica, ovaj potez će konačno biti nešto rasterećeniji pošto će se direktno izlaziti na bulevar ka mostu na adi sa više tački na nbg, a ne samo oko buvljaka. I dokaz kako se moralo odmah sve završavati, a ne ovako, 3-4 godine kasnije glavna pristupna saobraćajnica.
 
Situacija od pre neki dan nije merodavna s obzirom da je ceo grad bio u kolapsu.
 
Situacija bi se rasteretila već sada kada bi ukinuli ono polukružno kod Buvljaka i "terali" sve ljude koji dolaze od Sava centra da se penju na most kod Buvljaka.

Ovako svi na most idu iz Jurija Gagarina na rampu koja ima jednu traku (tj. dve privremene trenutno)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404606#p404606:19hj46j1 je napisao(la):
DusanBG » Thu Sep 08, 2016 11:56 am[/url]":19hj46j1]Slažem se da je i to nešto što su morali do sada već da urade. Umesto što tolerišu parkiranje u dve trake oko buvljanja, trebalo je zabraniti bilo kakvo zaustavljanje isrped buvljaka i uspon na novi most sa ove strane bi bio mnogo efikasniji.

Pre 4-5 meseci sam pričao sa čovekom koji i dalje nije ZNAO da ne mora da radi polukružno, već da može da se uključi na most kod buvljaka.
 
Nije bio nigde sudar, nego je bio jak pljusak kiše 20 ili 40 minuta ranije od ovog snimka. Mislim da ljudi nisu mogli da uđu u svoj automobil dok kiša nije stala. Odložili su malo, jer to je bilo oko 1 litar vode u sekundi na glavu. To je taman dok otvori vrata automobila da bude potpuno mokar ako stigne do automobila suvog odela na sebi, pa su zato verovatno sačekali. Kiša se desila oko 16:30 časova. Tako da su se u ovim kolonama u ove dve saobraćajnice svi spojili, i oni koji kreću kući posle 16 časova i oni koji kreću kući posle 17 časova. Dok na Autokomandi i Slaviji je iz istih razlog, s tim da je tamo za jednu stvar još teže bilo jer se i na Slaviji osetilo zatvaranje mosta "Gazela" u smeru ka Novom Beogradu na 10 - 15 minuta dok je prošla delegacija preko mosta "Gazela", a sve to neposredno posle kiše.

Ceo pravac i okolina na Novom Beogradu ka Mostu na Adi nije imao problem zbog te delegacije, već je čist faktor pljusak i popodnevni špic kao što sam već objasnio. Zbog toga je ta kolona duga u Milutna Milankovića, a Jurija Gagarina ima običaj da bude gužva i do Delta city i kada je suvo vreme, ali da je malo hladnije. Međutim ovaj put je to zbog tog istovremenog polaska svih kao što sam objasnio. Oni od 16 i oni od 17 časova. Napravila se kolona u ulici Jurija Gagarina sve do ulice Gandijeva, a možda i do Nehruove ulice.
Što se tiče Milutna Milankovića. Pored svega navedenog kolona je toliko dugačka i zbog toga što je pravac iz ulice Španskih boraca ka ulici Đorđa Stanojevića zatvoren za saobraćaj zbog izgradnje UMP-a i onda su svi morali ka ulici Antifašističke borbe. Međutim već sutra dan je situcaija bila 3 puta lakša u isto vreme, tačnije kolona tri, četiri puta kraća. Takođe i u Jurija Gagarina. To da treba da se završi ovo što se gradi i koliko je to bitno. To važi i dalje. To smo znali i pre ove saobraćajne situacije od ponedeljka, ali je ona nekako pojačala utisak i prikazala blisku budućnost. :)
 
Ne bih se slozio.
Mislim da zavrsetak ove dionice UMP-a od Tosinog Bunara do buvljaka nece imati znacajan uticaj na saobracajnu sliku u gradu. Kisa ce opet da padne. Eto, zivi bili pa vidjeli.
 
Neće biti ni isto sa ili bez nje. Sigurno će biti bolje sa njom, nego bez nje.
 
Najveći deo NBG će se uključivati na prilazne saobraćajnice daleko pre mosta, tako da će situacija dosta da se promeni, naročito u Jurija Gagarina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404262#p404262:ostlx240 je napisao(la):
Mair » 06 Sep 2016 07:21 pm[/url]":ostlx240]Ovako juče bilo oko 17 časova na Novom Beogradu. Nije bilo sudara ili slično, već jednostavno gužva.

Ovako je bilo danas 6.9.2016. oko 17 časova.

Zanimljivo da se gužva stvara samo u Bul. Milutina Milankovića, a su Jurija Gagarina i sam Most na Adi relativno rasterećeni. Da nije moguće da su raskrsnice Bul. MM-a sa Antifa borbe i Jurija Gagarina loše rešene i da bi veći protok na tim tačkama zapravo rasteretio i sam Bul. MM?
 
sta znaci "nece imati znacajan uticaj na saobracajnu sliku u gradu"? naravno da nece uticati na kruzni tok kod bogoslovije, na raskrsnicu kneza milosa i bulevara i na autokonandu ali bi recimo mogao da obratis paznju, kad vec zelis da podelis svoja predvidjanja, koliko je na saobracajnu sliku u recimo bulevaru milutina milankovica uticalo prosto zatvaranje samo jednog od 4 pravca na jednoj raskrsnici u tom bulevaru... ako tome dodamo da ce u spomenutom bulevaru u narednih par meseci biti otvoreno nekoliko desetina hiljada kvadrata novog poslovnog prostora sto ce na dnevnom nivou "dovuci" nekoliko stotina novih vozila a da se u paralelnoj ulici, jurija gagarina, zavrsava ogroman broj stambenih jedinica onda je stvarno ne razumem odakle tebi ideja da osporavas potrebu da se ova saobracajnica konacno zavrsi, makar u ovom novobeogradskom delu?

ps: mi koji bulevarom MM prolazimo svakodnevno znamo koliko je drasticna razlika ponedeljkom u odnosu na ostale dane. zvarsetak ump ce ako nista saobracajno pretvoriti svaki dan u ponedeljak.. malo li je?
 
Vrh