Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ja bih rekao da može, ali nisam ja građevinac.

Zaustaviš saobražaj na pruzi. Bager proleti kroz nasip. Postavi se ova betonska kutija. Naspe zemlja okolo, vrati pruga...

No to je kako mali Perica (Dule) zamišlja ovakve radove...
 
На делу УМП-а између Омладинских бригада и Тошиног бунара већ две недеље се не обављају никакви радови !
Једина мала промена је та што је срушен још један део зидова од оне куће, а остао је још део где се настанио онај цига. Слика од 04. јуна па сам је искористио и прецртао сада срушени део.

 
Primetio sam da sada tramvaji idu ka garaži na novom Beogradu kroz bulevar Crvene armije, pored Delta City-ja.
Izgleda da im je zabranjen saobraćaj kroz Đorđa Stanojevića, zbog izgradnje UMP-a.
 
Kosmajac":3cqwghz1 je napisao(la):
Primetio sam da sada tramvaji idu ka garaži na novom Beogradu kroz bulevar Crvene armije, pored Delta City-ja.
Izgleda da im je zabranjen saobraćaj kroz Đorđa Stanojevića, zbog izgradnje UMP-a.
Ulica je zatvorena za saobracaj.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jutros sam primetio da radi bager bukvalno ispred Petoševića, uklanja se zemlja. Lepo je videti da rade opet, posle par dana pauze :)
 
Слике 17. јун 2016.

Земљани радови полако и стидљиво „прогледавају“ на Тошин бунар. Исти су настављени, а чекало се опет Градско Зеленило (као и у случају кад се радио Тошин бунар) да посече она стабла која су засађена са њихове стране. Та стабла су била углавном поред зграде Цептера. Део стабала су однели овим наранџастим камионом.
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14

Са леве стране УМП-а, а ближе раскрсници са Тошиним бунаром, багером је у самом брду земље оивичено докле ће бити ширина УМП-а са његове леве стране. Ту код тог дела ће бити аутобуско стајалиште неке будуће градске линије (на цртежу који сам поставио испод следећег пасуса, се види то стајалиште).
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10

Са те леве стране су постављене и табле са ознакама грађевинске линије. То су ознаке ПР 5 2+840, ПР 9 2+960, ПР11 2+98740 на слици, а на цртежу који сам поставио се виде исписане те ознаке сивом бојом.
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6

Попех се опет на ону бетонску коцку да направим „панорамске“ слике :wink: ,
Поглед према Омалдинских бригада
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3

Поглед према Тошином бунару
Pogledajte prilog 2

Кад се буде урадио УМП и пролазило тротоаром, бицикистичком стазом и коловозом, видећемо разноразне шркаботине, цртеже и разна упозорења у унутрашњости ове још не завршене ругобе од зграде.
Pogledajte prilog 1

Е и он је ту, мирно пасе, а зеленила има у изобољу и нико му не смета.


Хвала на пажњи народе, :sesir:
наставиће се ... ваљда :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392693#p392693:2uo50gmo je napisao(la):
Гага » Sub Jun 18, 2016 2:47 am[/url]":2uo50gmo]Слике 17. јун 2016.

Е и он је ту, мирно пасе, а зеленила има у изобољу и нико му не смета.
Njemu je najbolje. Baš ga briga, uživa
 
Jutros nije moglo da se skrene iz Bulevara Milutina Milankovića ka Belvilu (tj u Đorđa Stanojevića). Vide se mašini na trasi prstena, a sve je odlično obeleženo (sa znakovima za obilazak).
 
Зато јуче кр**** у Мерцедесу обилази прву препреку и скреће. Када је видео да не може да скрене баш нигде вратио се у Булевар Милутина Миланковића и продужио даље. Па, мамлазе, препреку су ту са сврхом. ст*** бахата.
 
До септембра се неће моћи возити једним делом улице Ђорђа Станојевића, треба то максимално испоштовати:

Затварање саобраћаја у Улици Ђорђа Станојевића

Сектор за привремени и планирани режим саобраћаја - Измене режима саобраћаја

уторак, 14 јун 2016 14:24
Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда изводиће радове, при чему ће доћи до затварања саобраћаја у Улици Ђорђа Станојевића, од Булевара Милутина Миланковића до Улице Марка Христића, у периоду од 15.06 до 01.09.2016. године.

http://www.bgsaobracaj.rs/index.php?opt ... &Itemid=67
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392710#p392710:2mr91ryd je napisao(la):
jocasax » 18 Јун 2016 10:32 am[/url]":2mr91ryd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392693#p392693:2mr91ryd je napisao(la):
Гага » Sub Jun 18, 2016 2:47 am[/url]":2mr91ryd]Слике 17. јун 2016.

Е и он је ту, мирно пасе, а зеленила има у изобољу и нико му не смета.
Njemu je najbolje. Baš ga briga, uživa
Него шта да ужива. Барем да сви коњи могу овако да ужувају, те животиње су то заслужиле :)
 
Брдашце које се види на слици од претходне моје креће фоторепортаже, и на којој је овај багер

Pogledajte prilog 2

се више не види тј. нема га, јуче на брзину снимио из 65-це. Сад је коначно УМП "прогледало" на Тошин бунар. :D

Pogledajte prilog 1
 
То ће тако дефакто и бити; ипак, примисао да се из Београда за Чачак вози преко Моста на Ади, па УМП, па Тошин бунар... звучи надреално. Идиотски.

Ако нису хтели да сређују клизиште - ту се помињу десетине и десетине милиона евра, али ће то једном свакако морати да се одради - требало је да трасирају аутопутски излаз из Београда правцем Ибарске магистрале. Могу и Мељак и Степојевац некако да се заобиђу. Овако баш нема никаквог смисла.
 
jedva cekam da se urusi umka u savu i da se zapadna srbija poplavi i ceo novi Beograd pa da "strucnjake" spale na lomaci jer nisu hteli da saniraju najvece kliziste u evropi vec su odlucili da "jeftinije resenje" premoscavanjem Save i da provlace koridor kroz livade i njive. do Beograda , a verujem da je razlika u ceni izmedju ova dva slucaja ovaj drugi jeftiniji za 5 miliona evra od drugog koji bi resio srpski Jelouston za vek i vekova (sa razlikom sto u ovom slucaju ovu katastrofu mozes da izbegnes a Jelouston u Americi nema teoretske sanse) .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393007#p393007:88al2qmr je napisao(la):
Пантограф » Mon Jun 20, 2016 11:20 am[/url]":88al2qmr]

Ако нису хтели да сређују клизиште - ту се помињу десетине и десетине милиона евра, али ће то једном свакако морати да се одради - требало је да трасирају аутопутски излаз из Београда правцем Ибарске магистрале. Могу и Мељак и Степојевац некако да се заобиђу. Овако баш нема никаквог смисла.
Eh koliko je slatkih parica svojevremeno progutalo kliziste izmedju Nis petrol pumpi i groblja M M Luga i Laste na autoputu Nis Bgd na radost i srecu putarskih firmi...
 
Klizišta na području Umke i Bariča moraju jednom da se srede, pa kako god bilo.
 
U beogradskom naselju Umka nalazi se jedno od najvećih klizišta u tom delu Evrope. To je klizista na nekim delovima i preko 26 metara dubine i 3 km duzine,pa ne verujem da se uopste isplati hvatati se u kostac sa njim. Procena je da bi sanacija kostala preko 54 miliona evra sa nasipanjem 7 miliona m3 peska, 1.5 miliona m3 kamena, prosirivanjem korita Save itd i itd... Zanimljivo je da je na nekim delovima sadasnjeg puta debljina asfalta preko 4-5 metara..
 
ja isto mislim da ce ti milioni morati pre ili kasnije da se potrose na sanaciju klizista i da je logicno da se to uradi sada, zajedno sa izgradnjom autoputa. vezivanje ovoga autoputa na obilaznicu kod surcina je jako losa odluka a posletice ce biti trajne i placacemo ih dok postojimo i dok se vozimo. sa dryge strane, vlasnici nekih parcela po surcinu trljaju ruke. da se razumemo, zbog politike koja se ovde kroz sve provlaci a cemu sam ja prvi sklon, za ovo najmanju odgovornost snosi sadasnja vlast, ako izuzmemo onoga vecitog ministra iz cacka, sklonog casici. ovi su samo izvrsitelji, predhodni su sve osmislili i omogucili
 
I taj asfalt poprilično košta. Kao i angažovanje mehanizacije i ljudstva na sanaciji saobraćajnice.
 
Vrh