Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Jedna stvar o kojoj nisam video da je neko pisao na forumu. Za par godina nas nažalost očekuje ukidanje glavne železničke stanice i koloseka oko Kalemegdana(Nećemo ovde o tome koliko je to štetno ili ne). Ukidanjem tih koloseka dolazimo u smešnu situaciju da imamo nadvožnjake u Radničkoj preko ničega, kao i ceo kružni tok iznad ničega a i ceo most na većoj visini nego što bi se gradio da nije bilo železničkih koloseka.
Da li sada neko može da izračuna koliko se otprilike potroši goriva za savladavanje ovih uspona i koliko greška urbanista barem u tom smislu košta a da zanemarimo troškove troškove izgradnje silnih bespotrebnih mostovskih konstrukcija.

Evo link sa street view-a pa se provozajte unaokolo da se prisetite kolika je to bespotrebna konstrukcija https://www.google.rs/maps/@44.7924612, ... 6656?hl=sr
 
Ne ukida se pruga u potpunosti ostace do sajma.
 
Ево, да поновим по 50. пут на овом форуму, јер се свако мало јави неко ко не прати редовно, нити се много бави планским актима: Пруга се не укида, водиће до једне од три главне железничке станице Београда - до станице "Сајам" (погледати: ГУП Београда).

И, Бициклисткиња (-бициклисткиње, маскулинум, 1. деклинација, али мушки род, као агрикола, агриколе, м.) да утврдимо градиво:

Пруга се не укида

Пруга се не укида

Пруга се не укида

Пруга се не укида

Пруга се не укида

...
 
Pa kad vec ostavljaju do sajma mogu da je ostave i do Glavne, nema potrebe da se onda ostavlja do sajma vec komplet je ostaviti da opsluzuje Glavnu Zeleznicku i cekati se za njen dalji razvoj.
 
Dobro, svejedno i ako nisam znao da pruga do sajma ostaje pa šta. To nije razlog za aroganciju nekih članova foruma, Ako ti se ne piše na forumu nemoj da pišeš ali ne shvatam odma taj svađalački ton.

Svejedno i ako ostane pruga do sajma je besmisleno jer za pola kilometara pruge mi smo dobili sve ono što sam napisao u ranijem postu. U tom slučaju stanica bi mogla da se napravi kod NIS-a ili pre hipodroma da se ne bi poklapala sa mostom.
 
Par sičica od juče sa gradilišta kod Depoa "Sava":

1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


Sve fotografije u punoj rezoluciji: https://1drv.ms/f/s!As45T_xHGAcCoBwJvWmyxM16tiig
 
Lep dan pa se svi razvredneli. Ista stvar samo iz drugog ugla, sa železničkog nasipa.
Почео откоп земље и на делу између Булевара Црвене армије и Омладинских бригада
Pogledajte prilog 23
Ближе Булевару Црвене армије још један багер скида површински слој. Ангажовано је више камиона него што ова два багера могу да постигну.
Pogledajte prilog 22
Поглед са "будућег надвожнјака" између Булевара уметности и Булевара Црвене армије. Трећи багер очигледно није у погону
Pogledajte prilog 21
Поглед на ограђену пругу. Ујутру око пола девет виђам Гестаповца са радио станицом код Делат ситија јер им се дешава да се на једноколосечној прузи нађу два трамваја из супротних смерова.
Pogledajte prilog 20
Санација последица невремена од пре неки дан
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
У ову рупчагу још насипају песак.
Pogledajte prilog 17
Опасна машина се заглавила у песку. Ако они са овим развлаче песак завршиће у 22. веку.
Pogledajte prilog 16
Насипају, насипају,...
Pogledajte prilog 15
Утабавају.
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Већина ђубрета је однешена.
Pogledajte prilog 12
Само шта су ова двојица нашли?
Pogledajte prilog 11
Ради се помоћни пут.
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Откопавају се темељне стопе за стубове носаче.
Pogledajte prilog 8
Удуплирани стубови? Да ли су први пут за мало промашили?
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
По распореду арматуре рекао бих да ће бити четвртасти стубови као и на већ изграђеном делу.
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Још пре неки дан су донели водоводне цеви, да ли предвиђају да ће набости коју или припремају за аутобуску станицу?
Pogledajte prilog 2
Ово што ископају одмах ту и истоварују.
Pogledajte prilog 1
 
Hoce li taj pesak koji nasipaju utabati nekako ? umesto valjkom, kao ono ostrvo u Dubajiju su sa nekim vibratornim masinama utabali , a ovako na ne potone ulica posle par godina , trebali bi to da urade :)
 
Da li zna neko, gde bi trebalo da se siđe sa stubova na nivo Tošinog bunara?
 
Зар неће пре, код булевара Црвене Армије?
 
Неће гомила, биће само две, што је са Тошиним бунаром само 3 семафора на траси УМПа. ;)
 
Питање је како би се денивелисана укрштања извела на укрштањима УМП са Омладинских бригада и са булеваром Црвене Армије, по мени већ урађене рампе код бувљака и у Јурија Гагарина нису баш најсрећнија решења.
Можда би кружни ток као на петљама код Арене најбоље легао на свим раскрсницама УМПа, само са обрнутом ситуацијом, кружни ток на нивоу земље, а главна траса (УМП) на стубовима.
 
Inače, juče sam vozio bajs preko mosta (vozim brže od 35km/h :) ) i bukvalno svaki slivnik je zapušen. To sam i prijavio na Beokomu.

Danas sam išao kolima suprotnim smerom i situacija je još gora jer trava raste na svakom slivniku.
 
Да ли постоји могућност да се иде пешачком стазом на мосту са низводне стране?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394223#p394223:38k4oj2v je napisao(la):
Дошљак » 1 minute ago[/url]":38k4oj2v]Питање је како би се денивелисана укрштања извела на укрштањима УМП са Омладинских бригада и са булеваром Црвене Армије, по мени већ урађене рампе код бувљака и у Јурија Гагарина нису баш најсрећнија решења.
Можда би кружни ток као на петљама код Арене најбоље легао на свим раскрсницама УМПа, само са обрнутом ситуацијом, кружни ток на нивоу земље, а главна траса (УМП) на стубовима.

Šta fali uključenju kod Buvljaka? Trenutno jedino smetaju nepropisno parkirana vozila koja ometaju preglednost.

Što se tiče ulaza iz Jurija Gagarina, samo je potrebno zatvoriti desnu traku na UMP pre rampe da bi se ovi iz Jurija Gagarina mogli bezbedno uključiti.
 
Ту су оманули изгледа што нису направили пешачко-бициклистичке стазе и дуж прилазних рампи као са друге стране.
 
Vrh