Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Nema ništa posebno što znam, samo mi je neobično da su toliki odvodi začepljeni. Most nije uopšte star. koliko mu ima? 5 godina?

S druge strane, nije rijedak slučaj da se odvodi na mostovima zatvore još u postupku izgradnje kad u njih uđe hidroizolacioni materijal, bitumen ili katran ili neki drugi materijal a da se to ne otkrije sve dok ne krenu kiše. Da li je uopšte vršen pregled odvoda u prvoj godini?

Ako voda sa asfaltnog sloja ne može da otiče na pravilan način, ona će oticati na ne pravilan način i pri tome vršiti ispiranje betonskih elemenata na svom putu ili se nakupljati na mjestima na kojim ne treba da se nakuplja. Dolaziće vrućine, ta voda će isparavati. Dolaziće zime ta voda će se lediti. Led i vodena para posebno oštećuju i betonske i čelične elemente na mostu.

Samo napominjem da su moguće i veće posljedice ne pregledanja i ne održavanja mosta.
 
Ne, ti si se pitao

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367135#p367135:8tjsb34w je napisao(la):
RioBL » 15 Jan 2016 06:58 pm[/url]":8tjsb34w]Ja se pitam da li je sistem za odvodnju sa mosta uopšte pravilno projektovan/izveden. Kako je moguće da je toliko slivnika zapušeno. Problem može biti daleko ozbiljniji nego što se na prvi mah čini. Zbog ovog mogu stradati i konstruktivni elementi mosta.


nisi napominjao na posledice nepregledanja i neodržavanja mosta.

O tome smo svi mi ostali pisali, ti si se pitao da li je sistem slivnika dobro projektova i izveden.

A pošto tvrdiš
"S druge strane, nije rijedak slučaj da se odvodi na mostovima zatvore još u postupku izgradnje kad u njih uđe hidroizolacioni materijal, bitumen ili katran ili neki drugi materijal a da se to ne otkrije sve dok ne krenu kiše. Da li je uopšte vršen pregled odvoda u prvoj godini?"

Daj nam primere tih "ne retkih slučajeva". Da vidimo.


Mi smo pratili izgradnju mosta iz dana u dan, sve do otvaranja (1. januara 2012, dakle pre 4 godine) i
znamo kako su postavljene cevi kišne kanalizacije, u kojoj fazi i koliko je bilo (ne)moguće da se zapuše tokom izgradnje, i znamo da je most bez održavanja 4 godine.

Rio, razvodnjavaš temu skretanjem pažnje sa neodržavanja mosta.
 
Relja. Ti izgleda imaš neku potrebu da se s nekim svađaš bez obzira šta taj neko napisao.

Kako ja to "skrećem pažnju sa neodržavanja mosta"? Jesam li ja neki plaćeni Vladin zavjerenik koji treba da skreće pažnju javnosti sa saznanja da se most ne održava kako treba? Lupetaš.

Pa upravo sam gore napisao...

S druge strane, nije rijedak slučaj da se odvodi na mostovima zatvore još u postupku izgradnje kad u njih uđe hidroizolacioni materijal, bitumen ili katran ili neki drugi materijal a da se to ne otkrije sve dok ne krenu kiše. Da li je uopšte vršen pregled odvoda u prvoj godini?

U održavanje mosta spadaju i redovni i vanredni pregledi svih dijelova mosta. Kako uopšte neko može održavati most ako ne pregleda kako on funkcioniše? To što je neko primjetio nakon 5 godina eksploatacije da je začepljen odvod ne znači da nije bio začepljen i prvog dana. Osim ako ti lično možeš da tvrdiš da ste na forumu sve dobro pazili i da je sve bilo ispravno na dan otvaranja mosta.

Relja, praviš sukobe tamo gdje nema potrebe.
 
RioBl

ovde si ti izneo ovo

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367135#p367135:3qo7x0ar je napisao(la):
RioBL » 15 Jan 2016 06:58 pm[/url]":3qo7x0ar]Ja se pitam da li je sistem za odvodnju sa mosta uopšte pravilno projektovan/izveden. Kako je moguće da je toliko slivnika zapušeno. Problem može biti daleko ozbiljniji nego što se na prvi mah čini. Zbog ovog mogu stradati i konstruktivni elementi mosta.


Pusti ti sam mene.
Ja sam tebe uhvatio u perfidnoj insinuaciji da su slivnici zapušeni zbog greške u projektovanju i izgradnji, a ne zbog neodržavanja mosta.
U stvari, ne zbog neodržavanja, već namernog zapuštanja jednog preskupo plaćenog objekta, čime bi trebalo da se pozabavi javni tužilac, jer se svesno izaziva velika šteta.

Slivnici na ovom mostu su projektovani tako da budu i pristupačni i jednostavni za eventualne popravke i za zamenu delova.

Ali, dovoljna je samo jedna plastična flaša, kesa ili parče kartona da počne taloženje peska i blata sa točkova vozila pa da se začepi ceo sistem. A sama slika svake od rešetaka, po količini blata, jasno govori da niko ne reaguje i da se blato i djubre talože već duže vreme.

Ti opet razvodnjavaš temu.
Naš novi član "shebez" je pisao svim komunalnim službama i jasno je da most ni jedna ne obilazi, ne pregleda pa tako ga niti održava. Imamo to napismeno.

Ti ovde jednio čime doprinosiš je - trolovanje, razvodnjavanje, skretanje pažnje i nalaženje izgovora i opravdanja za postupanje (u ovom slučaju - nepostupanje) trenutne gradske garniture.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367284#p367284:1cw0dzce je napisao(la):
relja » Sat Jan 16, 2016 6:50 pm[/url]":1cw0dzce]

Pusti ti sam mene.
Ja sam tebe uhvatio u perfidnoj insinuaciji da su slivnici zapušeni zbog greške u projektovanju i izgradnji, a ne zbog neodržavanja mosta.

Pobogu Relja, kakva perfidna insinuacija!?

Ja sam lijepo napisao da postoji mogucnost greske u projektovanju i/ili izvodjenju. Sta je tu perfidno? Nista ja ne uvijam. Jasno i glasno kazem da postoji jedna takva mogucnost i spreman sa da to uvijek ponovim a tebi to smeta. Zasto? Zato sto hoces da dokazes da se most "namjerno ne odrzava"?

Ja nemam problem ni sa tom teorijom. I to je moguce i ako hoces to da dokazujes ja ti necu stajati na putu.

Druga stvar. Niko a ponajmanje ja ne govori da se most odlicno odrzava. Naprotiv, rekao sam da bi po pravilu trebalo provjeriti odvode na mostu u prvim mjesecima ili u prvoj godini eksploatacije. Da li je to uradjeno ne znam. Ali ako nije to onda ide na teret sluzbi koje bi trebale brinuti o mostu odnosno odrzavati ga.

Trece,...

Slivnici na ovom mostu su projektovani tako da budu i pristupačni i jednostavni za eventualne popravke i za zamenu delova.

Odlicno. Tako i treba,

cetvrto...

Ali, dovoljna je samo jedna plastična flaša, kesa ili parče kartona da počne taloženje peska i blata sa točkova vozila pa da se začepi ceo sistem. A sama slika svake od rešetaka, po količini blata, jasno govori da niko ne reaguje i da se blato i djubre talože već duže vreme.

Ovo gore sto si sam napisao baca sumnju na kvalitet projekta. Sta bi ti rekao o projektu od nekoliko stotina miliona eura koji moze biti ugrozen jednom plasticnom flasom? O kakvom to odrzavanju pricamo? O neophodnosti da se svakodnevno skupljaju plasticne flase na mostu? Nemojmo biti smjesni.

Osnovno je da projekat obezbjedi robustan i izdrzljiv objekat koji nece biti osjetljiv ni u kom pogledu na svakodnevnu eksploataciju a to znaci ni na plasticne flase, parcad kartona, prljave gume ili ko zna sta. Ko bi mogao odrzavati tako osjetljiv objekat!?
Kad se napravi kvalitetan projekat, onda se obavlja kvalitetna izrada po tom projektu. Eto, ti rece "mi smo sve na forumu pratili sve je uradjeno kako treba". Lijepo, ali na zalost vi na forumu niste mogli sve vidjeti. Pozdravljam vjeru u gradjevinarstvo ali ipak postoje tehnicke inspekcije, nadzor i tehnicki prijem objekata, kao i kontrola objekta u eksploataciji.

Sam si dobro zakljucio "po kolicini blata jasno je da se blato i djubre talozi vec duze vreme". To znaci da odvodi ne funkcionisu jako dugo. Mozda i pune 4 godine jer je potrebno jako puno vremena da se citav niz odvoda visine 20m napune.

Naš novi član "shebez" je pisao svim komunalnim službama i jasno je da most ni jedna ne obilazi, ne pregleda pa tako ga niti održava. Imamo to napismeno.

Svaka cast. Tako i treba

Ti ovde jednio čime doprinosiš je - trolovanje, razvodnjavanje, skretanje pažnje i nalaženje izgovora i opravdanja za postupanje (u ovom slučaju - nepostupanje) trenutne gradske garniture.

To je tvoj subjektivni osjecaj i meni je zao zbog toga jer mi nije ni na kraj pameti da nekog pravdam. Tim prije sto nemam nikakve veze ni sa vlascu u Srbiji ni Beogradu. Po ovom pitanju smo prije na istoj strani nego na razlicitim stranama :sesir:
 
Ne Rio, "vadiš" se kroz nekoliko postova.

Napisao si perfidnu insinuaciju, pa se vadiš, nakon što ti je lepo i jasno predočeno ono što svi na ovom forumu znaju i što zna ceo Beograd:
most se ne održava.

Odkud tebi "mogućnost" da postoji greška? Odkud tebi pravo da iznosiš tako nešto?
Ovde svi koji su pratili izgradnju znaju koliko je to jednostavan i praktičan sistem.
Samo treba biti loš domaćin i dozvoliti ovakvu bruku. Kao što neko već napisa, i čekić bi pokvarili.

Postoje gradske institucije, postoje direkcije Grada, postoje javna preduzeća, a most je tu, koristi se, i u stanju kakvom jeste.
Most ne može da "slučajno" ne održava 4 godine. Dakle, nije "teorija" da se most namerno ne održava, već činjenica.


Stoga, i tvoj poslednji post je još jedno razvodnjavanje i skretanje pažnje sa teme, i sa činjenice da troluješ. I dalje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367295#p367295:3cme4a1m je napisao(la):
relja » Sat Jan 16, 2016 8:44 pm[/url]":3cme4a1m]

Odkud tebi "mogućnost" da postoji greška? Odkud tebi pravo da iznosiš tako nešto?

Cuj, otkud mi pravo da nesto napisem!? :shock: Pa dao sam sam sebi to za pravo. Jel imas problem s tim?

Ti burno reagujes na necije pisanje da postoji mogucnost za nesto sto ti se ne svidja i samim tim pokazujues da si neobjektivan i tendeciozan. Sam si nastetio svojoj tezi da je neko namjerno sabotirao most tjerajuci me da pojasnjavam to sto sam mislio.

Bespredmetno je dalje naglabati oko ovog. Ja se samo nadam da ce se stanje s mostom popraviti i da ce primjedbe gradjana uroditi plodom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367300#p367300:1ighagph je napisao(la):
RioBL » 16 Jan 2016 08:59 pm[/url]":1ighagph]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367295#p367295:1ighagph je napisao(la):
relja » Sat Jan 16, 2016 8:44 pm[/url]":1ighagph]

Odkud tebi "mogućnost" da postoji greška? Odkud tebi pravo da iznosiš tako nešto?

Cuj, otkud mi pravo da nesto napisem!? :shock: Pa dao sam sam sebi to za pravo. Jel imas problem s tim?

Dokazao si moju poentu. Lupetaš bez osnova i razvodnjavaš priču.
 
Ali i dalje ima poturanja insinuacija.
Mnogo ljudi prati forum, a trol je već nahvatao forumskog staža i neko ga može pogrešno shvatiti kao kompetentnog i relevantnog sagovornika (to i jeste plan). A lupa kako stigne i nevešto menja priču svaki put kada ga neko ispravi i ukaže na besmislenost onoga što piše.


Mene ne bi iznenadilo da za koji dan neko iz gradske vlasti zaista i izjavi nešto slično, da je greška u projektu i izvođenju, kao pokriće za svoj nerad.

Ispravka - iznenadilo bi me u slučaju da uopšte reaguju.
 
U pravu je @astrodule. Ignore lista je u slučaju @RioBl neophodna. Argumentacija mu se svodi na spinovanje i pretpostavke bez osnova. Izmišljena opravdanja za nemar i aljkavost. I onda kilometarske prepirke i iščudjavanja. Da se vratimo na temu. Most je zapušten. Ovo je sramota ove gradsske uprave. Bravo @shebez na upornosti
 
Obično se ovakve stvari reše posle pisanja po novinama.

Baš bi bila fora da Đilas lično očisti svaki slivnik.

A ako ih bude čistio Vesić, sigurno će da spomene da je Đilasova greška što most još nije nikome predat na održavanje.
 
Рио је донекле у праву. Од када је мост у функцији сваки, али сваки дан га пређем бар четири пута. Од самог почетка одвод не функционише како треба. Покушаћу да опишем два места где одвод не ради од првог дана. Одмах након искључења за Аду и силаска на кружни ток а прије аутобуског стајалишта створи се велика бара у десној траци, а ако киша дуже пада бара се прошири и на леву траку. Иста ствар се дешава и на супротној страни у истој висини.
Следећа ствар, по мени не логична. Наиме, сви знате да цијелом дужином, са обе стране сваке половине, моста постоје мали правоугаони отвори који треба да одводе воду, али, на страни где ће бити шине, из тих одвода долази вода на коловоз.
 
Zaboga @raso62 pa kakve veze imaju losi slivnici u Radnickoj ulici, sa odvodom vode i samim projektom mosta na Adi??
Eno i na iskljucenju Sa obrenovackog na Lazarevacki drum ulegnuce ispred nadvoznjaka, ljudi izgube kontrolu nad vozilom ako brze udju jer je krivina, pa jel i za to treba kriviti projekat i izvodjenje radova na mostu ?
 
Ма каква Радничка, на мосту Лаки, на мосту. Прочитај пажљиво. На крају моста, тј.на почетку конструкције изнад кружног тока, у оба смера, на истом месту са обе стране!
 
Rašo, to više nije most, most se završava ovde

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=173114#p173114:3ioejbja je napisao(la):
Zuma » 11 Mar 2012 04:59 am[/url]":3ioejbja]

t80qj7.jpg
Zuma, 2012.

Odvodne cevi sa šahtova na samom mostu su postavljene ovako



(ja, okt. 2012)

Vidiš gde su cevi na mostu u odnosi na kosnike?
(treba imati diplomu doktora nauka kod Miće De Božinoff-a pa da ti se ovo zapuši toliko da raste trava na mostu)

Te cevi ne mogu da odu dalje od ovog stuba sa Zumine slike. Ta bara o kojoj tipričaš nije problem mosta.
Uostalom, ni to se ne održava.
 
@rasho62

Aha sad te razumem.
Govoris o silasku ka kruznom toku i penjanju sa kruznog toka ka mostu?

Ajd, da se nadovezem na kompletnu pricu.

Nema opravdanja za neodrzavanje bilo kog objekta.
Imamo deo obaloutvrde, slaviju deo kanalizacione mreze koju je uradio nemacki okupator tokom II svetskog rata. Pa zar smo trebali to ostaviti da propada iz razloga sto nam se ne svidja ko ga je izgradio?
Zasto uopstw most nije "predat"?
Jel zbog ne postavljanja vrha pilona?
OK, izmena projekta, neki aneks i nema pilona u ugovoru. Most se mora odrzavati, ko sto svako od nas mora odrzavati svoj stan, kucu ili neki drugi objekat.

Ovde je po sredi ono srpsko "ma bole me..."
E onda kada se otvori rupa kao na pesackoj stazi na Brankovom mostu, mi se iscudjujemo.

Bogati smo mi jos... pre bogati, cim sebi dopustamo luksuz da ne odrzavamo i ne cuvamo ono sto imamo. :(
 
Можда ће помоћи физичко-техничко обезбеђење Моста на Ади :wink: за одржавање моста, бар ће моћи донекле да укажу где се створио проблем. Донекле је и то њихов задатак.

Донешена је одлука о додели уговора о физичко-техничком обезбеђењу, а завршен је и расписани конкурс за јавну набавку израде пројекта о видео надзору Моста на Ади.

Одлука о додели уговора о физичко-техничком обезбеђењу Моста на Ади
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -54-15.pdf

ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -54-15.pdf

Видео надзор:

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -18-15.pdf

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
Израда пројектног задатка за видео надзор на Мосту на Ади
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -18-15.pdf
 
Dobro su se setili. Sramota je kako most i petlja danas izgledaju. Svaki dan prolazim tuda i primecujem nove grafite. Najgora gradska vlast do sada je dozvolila da jedan od novih simbola Beograda, koji je basnoslovno placen propada i da ga umobolni grafiteri unistavaju svojim nakaznim crtezima. I niko nista ne preduzima. A iz slivnika bukvalno dziklja zbunje. Da li je ovo nacin najnesposobnije gradske vlasti da se obracuna sa nasledjem vladavine prethodnika ili su stvarno toliko glupi i nesposobni da nisu u stanju da odrzavaju most?!
 
Fotografoses grafite i prijavis komunalnoj inspekciji beokom servisi novinarima uradis nesto za cistiju bg pokusas
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364310#p364310:2nmesjc3 je napisao(la):
Гага » 26 Дец 2015 02:11 am[/url]":2nmesjc3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361505#p361505:2nmesjc3 je napisao(la):
Гага » 07 Дец 2015 02:27 am[/url]":2nmesjc3]Ајмо Јово наново, али овог пута без објављивања јавне набавке тендера за изградњу железничког подвожњака (пробијање насипа) или ти „денивелисаног укрштаја пруге Батајница-Шид(Суботица) и булевара Уметности на Новом Београду.

Сагласно закону о јавним набавкама, овога пута се покреће преговарачки поступак за позив подношења понуда, али путем директног позива грађевинским предузећима која би била способна да ураде ове радове на изградњи подвожњака кроз насип. Директан позив ће бити упућен следећим понуђачима:
ЕНЕРГОПРОЈЕКТ НИСКОГРАДЊА – Београд
АР ГРАДЊА - Београд
МЕТА БАЛКАН – Београд
ГП ПЛАНУМ - Београд
МОСТОГРАДЊА – Београд
СТРАБАГ – Београд
МБА-РАТКО МИТРОВИЋ НИСКОГРАДЊА - Београд
ФРЕСИНЕ (FREYSSINET) Огранак Београд – Београд
ЕЛИТА-КОП - Београд

ОБАВЕШТЕЊЕ О ПОКРЕТАЊУ ПРЕГОВАРАЧКОГ ПОСТУПКА БЕЗ ОБЈАВЉИВАЊА ПОЗИВА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -49-15.pdf

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -49-15.pdf

Рок за подношење понуда је 30. децембар 2015. године.

Сад да држимо палчеве да ће неко прихватити да ради овај подвожњак (пробијање насипа) ! :)

Поново је продужен рок за подношење понуда за радове на пробијању подвожњака кроз постојећи насип :( . Рок је продужен до 11. јануара 2016. године:

http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -49-15.pdf

Још нема ништа око пробијања подвожњака испод пруге у Булевару Црвене Армије + Булевару уметности, поново обустављен поступак. Извештај од 21. јануара 2016., стигло је четири понуде, али нико није задовољио. Значи опет јово-наново или...

Ко хоће да чита одлуку о обустави поступка, нека крене од тачке 14.:
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -49-15.pdf
 
Лепо сам ја причао, прво да додају два колосека а онда да обуставе постојећа и лагано их пробију.
 
Vjerovatno to sa kolosjecima nece moci jer su kolosjeci zeljeznicka infrastruktura a UMP drumska, sto ce reci da se kolosjeci ne finansiraju ovim projektom.
 
Не могу да верујем да и даље нема ништа.
Од када сам дошао на блок 70а, маштам да пробију тај подвожњак, али то и даље остаје, изгледа у домену маште.
Мада, опет толико су ми семафора нагрували на тој деоници, да ми и неће нешто скратити пут :)
 
Vrh