Дошљак
Professional
- Učlanjen(a)
- 31.10.2014.
- Poruke
- 34.177
- Pohvaljen
- 56.973
Mair":1rlte6qo je napisao(la):@Došljak
Tvoj predlog ima smisla onog trenutka kada 20% ili više turista iz Srbije bude letovalo na Hrvatskom primorju i budu putovali vozom koji prosečno ide od 80km/h do 100 km/h. Možeš smatrati da sam ti predlog podržao kada se to desi. Što se tiče bezbednosti na železničkoj stanici Tošin bunar kada prolazi voz koji se tu nezaustavlja, postoje različiti načini za poboljšanje bezbednosti.
Ja искрено маштам о редовним и честим возовима (регоанлним возовима) из Београда за Шид, Сремску Миторвицу, Нови Сад, Инђију, Шабац, Лозницу, све градове у радијусу од 50-70 километара од Београда, а не о туристичким возовима за Хрватску (и што рече Пантограф, направе велику композицију и очас превезу 1000 туриста до мора). За тако нешто биће нам потребна железница веће проходности, посебно на том правцу који покрива север и запад, тј. пруге на Новом Београду. А данас људи из Западне Србије и Срема сви гравидирају ка Београду због посла.
Мислим да ће Београд бити права метропола тек када добије метро (као осовину градског саобраћаја) и регионалну железницу (као осовину међуградског регионалног саобраћаја) и када неко буде могао да свакодневно удобно, брзо, тачно и безбедно путује нпр. из Руме до Београда на посао и натраг кући, користећи регионалну железницу да дође до Београда, а онда метро да од станице стигне на посао.
Што се тиче Тошиног бунара, проток стајалишта није толики безбедоносни проблем колико јесте позиција стајалишта на кривини испред тунела, један човек је већ погинуо због тога, ја мислим да то треба да не треба штедети нове како би смо побољшали безбедност на сваком кораку.