Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Mair":1rlte6qo je napisao(la):
@Došljak
Tvoj predlog ima smisla onog trenutka kada 20% ili više turista iz Srbije bude letovalo na Hrvatskom primorju i budu putovali vozom koji prosečno ide od 80km/h do 100 km/h. Možeš smatrati da sam ti predlog podržao kada se to desi. Što se tiče bezbednosti na železničkoj stanici Tošin bunar kada prolazi voz koji se tu nezaustavlja, postoje različiti načini za poboljšanje bezbednosti.

Ja искрено маштам о редовним и честим возовима (регоанлним возовима) из Београда за Шид, Сремску Миторвицу, Нови Сад, Инђију, Шабац, Лозницу, све градове у радијусу од 50-70 километара од Београда, а не о туристичким возовима за Хрватску (и што рече Пантограф, направе велику композицију и очас превезу 1000 туриста до мора). За тако нешто биће нам потребна железница веће проходности, посебно на том правцу који покрива север и запад, тј. пруге на Новом Београду. А данас људи из Западне Србије и Срема сви гравидирају ка Београду због посла.

Мислим да ће Београд бити права метропола тек када добије метро (као осовину градског саобраћаја) и регионалну железницу (као осовину међуградског регионалног саобраћаја) и када неко буде могао да свакодневно удобно, брзо, тачно и безбедно путује нпр. из Руме до Београда на посао и натраг кући, користећи регионалну железницу да дође до Београда, а онда метро да од станице стигне на посао.

Што се тиче Тошиног бунара, проток стајалишта није толики безбедоносни проблем колико јесте позиција стајалишта на кривини испред тунела, један човек је већ погинуо због тога, ја мислим да то треба да не треба штедети нове како би смо побољшали безбедност на сваком кораку.
 
Дошљак":gcua9ukx je napisao(la):
Мислим да ће Београд бити права метропола тек када добије метро (као осовину градског саобраћаја) и регионалну железницу (као осовину међуградског регионалног саобраћаја) и када неко буде могао да свакодневно удобно, брзо, тачно и безбедно путује нпр. из Руме до Београда на посао и натраг кући, користећи регионалну железницу да дође до Београда, а онда метро да од станице стигне на посао.

:kk:

+100
 
Ок, слажеш се ти Пантографе, слажем се и ја и то понављам овде као папагај али погледај ефекте изградње фртаља УМП-а. Хоћемо ли икада више имати на гомили 450 милиона евра за градску инфраструктуру? У наредних деценију-две нема шансе а град Београд можда неће имати те новце за наших живота. Не улазим у квалитете УМП-а али да ли и даље тврдите да је то био приоритет свих приоритета, пошто је тако третиран и као таквог сте га бранили?

А погледајте како су нам због презадужености и сјебавања целог кредитног потенцијала града политичари и белосветски преваранти увалили моделитет (за сада само у теорији) изградње републичке инфраструктуре тако што нас крате за највредније земљиште, додатно задужују државу (не град пошто то више није ни могуће) а све уз обећање или обавезу да од њих некако позајмимо још пара да довршимо прокоп, мост код винче, жел. чвор...

За мене је УМП био и остао још једна карика у ланцу дезинтеграције града и државе, потпуног економског и политичког потчинавања града и напослетку друштва, односно свих грађана.

Пре 5 година сам овде свађајући се са вама предвиђао да се УМП неће наставити а да метро ни у теорији више неће бити могућ, нити ће га ико више озбиљно гурати. За 2020. годину предвиђам исту или још гору ситацију с тим што ће можда довршити овај фртаљчић до Т. Бунара.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zVWvdl7Dx4s[/youtube]

Nema mogućnosti da izgrade podvožnjak tehnologijom sa kojom su zamislili to da urade. Železnički nasip nema dovoljnu visinu, a ispod nasipa je pesak koji svojim osobinama nedozovljava takvu vrstu gradnje. Stvarno je neozbiljno raditi takav podvožnjak na ovom mestu pod železničkim saobraćajem. Nije ni čudno što im se niko ne javlja na tender.


@Pantograf
Da li možeš preciznije da citiraš tuđe tekstove, po mogućstvu sa tačnim imenom ko je i šta napisao?
 
Delija":3dq9skch je napisao(la):
Ок, слажеш се ти Пантографе, слажем се и ја и то понављам овде као папагај али погледај ефекте изградње фртаља УМП-а. Хоћемо ли икада више имати на гомили 450 милиона евра за градску инфраструктуру?


Ако не будемо имали више никад 450 милиона евра на гомили за инфраструктуру Београда, онда да се сви лепо селимо одавде у три лепе...
Мислим, инфраструктура неопходна за градњу БнВ коштаће једно два и по пута више од тога.

А ко је упућен колико коштају инфраструктурни пројекти који се управо реализују у градовима широм света и Европе, тај онда тешко да може да мисли како је Мост на Ади са петљом Радничка нешто скупо. Праг је управо отворио аутомобилски тунел од шест километара (за болесних милијарду и по евра), Техеран од 10 км са шест трака... Софија тек што за пола милијарде евра направи другу линију метроа - креће да гради трећу, и дограђује прву. Албанија има аутопутеве, а развијене земље... па Италија је направила подземну брзу пругу од Болоње до Фиренце, као од БГ до НС, само да скрати време путовања за 20 минута!
Ми и наши трошкови и наша наводна мегаломанија смо смешни.

Све више ми се чини да је прича како треба бежати од задуживања као од куге једна опасна будалаштина коју су лансирали центри који желе да они код којих се прими та мисао за век векова остану сиротиња, за разлику од њих.

Са друге стране, не бих више да се понављам о позитивним ефектима фртаља УМП-а.
 
Ниси ми Пантографе одговорио да ли је фртаљ УМП-а требао да буде приоритет свих приоритета?

Београд је у просеку на сваких 40 година започињао неки велики инфраструктурни пројекат и у време много веће и богатије државе није био у стању да гради инфраструктуру ни близу онога што је било пожељно. Ја знам, а и ти знаш да град Београд у догледно време неће моћи себи приуштити ни упола мањи кредит. Уз то, управо смо поклонили арапима (и ко зна коме иза њих) једини градски ресурс који смо могли да трампимо за градњу кључних инфраструктурних пројеката.

Лепо ти у потпису стоји - фавела Београд, тако јесте и тако ће да бидне.
 
Требало је, бар 20 пута сам писао да су градња моста узводно од Газеле и отклањање уског грла код тобогана и подвожњака - односно деблокада читавог јужног дела Београда - били апсолутни приоритет на саобраћајној мрежи.

То Фавела Београд је моја спрдња са онима који, правдајући арапске ракље и рогове уз обалу Саве, пореде центар Београда са дивљим насеобинама Бело Хоризонтеа и Порто Алегреа.
 
Једини успех овог моста (умп де факто не постоји) је тај што је децентрализовао гужву таммо где их некада није било, код Милошевог Конака, на Дедињу и у Јурија Гагарина. Понављам мост као мост је најмање споран и користио би ма где да су га изградили. Проблем је што су га они изградили на најгорем могућем месту и повезали га са путном мрежом на најскупљи, најнерационалнији и најбесмиленији могући начин, посебно на НБГ страни.
 
Ипак нема разлога да ја ко зна који пут оспоравам исте ставове са којима се не слажем. Сматрам да је мост на идеалном месту. Користим га врло често и веома ми олакшава живот. Кад буде завршена веза са Тошиним бунаром, биће још знатно боље. Кад се направи тунел, стизаћеш од бувљака до Аутокоманде за пет минута (а већ сад си могао да стигнеш за 15 уместо за 25, да си ишао преко Моста на Ади).
 
Koliko sad treba od buvljaka do Autokomande preko Gazele? I kada tunelom stigneš do autokomande šta ćeš onda? Kako će autokomanda da izdrži taj dodatni saobraćaj? A da ne pričam ostatak starog dela grada, s obzirom da je cilj doći do Pančevca... Isto je urađeno i sa mostom Zemun - Borča, sve lep prođe se Banat, nema gužve i uđete u gusto naseljeni deo Zemuna i žurka počinje.

Ogroman strah imam kada se u ovoj državi bilo šta radi.
 
Кад стигнеш тунелом до Аутокоманде онда ћеш... без проблема да наставиш ка Вождовцу, Бањици, Душановцу и Медаковићу.
Иначе, знаш ли каква је лепота укључити се на аутопут ка Новом Београду на Аутокоманди, у јутарњем шпицу?

Са НБ до Панчевца возићеш будућим Базисним тунелом (Пицин парк - дунавско приобаље). А моћи ћеш и УМП-ом, кад се (за 30 година) заврши.
 
I dok ovde pričamo o epohalnom uticaju "UMPa", restoran "Talija" na Tošinom bunaru se nadziđuje...
 
Нешто копају код надвожњака на Душановцу, у Маринковој Бари, на месту где је одавно требала да буде изграђена петља. Не знам да ли је то у овиру УМП-а. Има ли нека информација?
 
Ali, to na Dušanovcu (kod pijace, sa druge strane nadvožnjaka) se radi već neko vreme... i mislim da to niko na forumu nije spominjao.
 
Пантограф":3lef2wew je napisao(la):
Кад стигнеш тунелом до Аутокоманде онда ћеш... без проблема да наставиш ка Вождовцу, Бањици, Душановцу и Медаковићу.
Иначе, знаш ли каква је лепота укључити се на аутопут ка Новом Београду на Аутокоманди, у јутарњем шпицу?

Са НБ до Панчевца возићеш будућим Базисним тунелом (Пицин парк - дунавско приобаље). А моћи ћеш и УМП-ом, кад се (за 30 година) заврши.

Морам да признам да си непоправљив оптимиста... за теразијски тунел је требало двадесет година да пробију преградне зидове пошто је већ при изградњи зграда изнад тунела остављен простор за трасу тунела, а за тај од НБ до Панчевца мало је још тридесет година...очекујмо тамо негде после 2050 године... у паузи између А6 и Н2 фазе изградње прве линије метроа да тунелокопачица не стоји докона... :lool:
 
vladanc":34le0ssj je napisao(la):
Нешто копају код надвожњака на Душановцу, у Маринковој Бари, на месту где је одавно требала да буде изграђена петља. Не знам да ли је то у овиру УМП-а. Има ли нека информација?
Moguce da su radovi oko Kumodraskog kolektora u pitanju.
 
О проширењу броја колосека код жс Тошин бунар, односно надвожњака и једног дела железничког насипа, од тога нема ништа.

Разлог је једноставан, ту (то је блок 40) ће се поред УМП-а односно између УМП-а и железничког насипа градити зграда комерцијалног садржаја, тј. „насељска индустрија, производно занатство и складишта“.

На сајту Беоланда има лепо приказана „Локација у припрему за доделу инвеститорима“ у пдф-у, са приказом и описом те локације и шта ће се градити. Значи по том плану се уклања онај балон за спортове, који је ионако не легалан, руши се зграда бившег Инекс укуса (а можда и неће пошто пише у обавештењу о локацији, да је проценат изграђености 50%) и још неки мањи дивљи објекти. Кафана Талија остаје јер није на траси УМП-а, зато се и сад обнавља један њен део.


http://www.beoland.com/images/Lokacije_ ... lok_40.pdf

Ово је увећани преглед локације на мапи
http://gis2.beoland.com/direkcijaSpoljni/?value=18

То је то, заборавите проширење овог дела железничког насипа за по један колосек са сваке стране јер и на другој страни су већ неки мањи објекти и блоковска уличица.
 
Nisam siguran da bi taj objekat smetao prosirenju na 4 kolosjeka, pa ni prosirenju za stajaliste Tosin Bunar.
 
Могу да се ураде додатни колосеци на стубовима уз насип.
 
Vrh