Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Delim uverenje da aktuelna gradska vlast blago prezire Most na Adi, ali nije baš da ga skroz ignoriše. Naravno, fokus je bio na radovima koji nisu vidljivi golim okom - priprema dokumentacije za nastavak izgradnje, izgradnja stanova za raseljavanje ljudi koji žive na trasi mosta (i samo preseljenje koje se nedavno dogodilo), pokretanje sudskih sporova u vezi sa nelegalnim objektima izgrađenim na trasi (u delu kod Tošinog bunara), priprema i raspisivanje tendera u saradnji sa EBRD-om...

Naravno, na proleće kada krenu radovi na nastavku izgradnje UMP-a, Vesić i Mali će reći kako im je Đilas ostavio haos, loše projekte, nelegalne objekte na trasi, neraseljena neformalna naselja itd, i kako su oni, eto, izgubili dve godine da sve to reše. Delom ima istine u svemu tome, ali sigurno je da će, po uobičajenom scenariju, to sve biti dignuto na kub :D
 
zasto petlja radnicka na sajtu beobuilda stoji na 95% vec mesecima
desava li se tu sta, sta jos fali?
 
Fali sinski zavrsetak ka postojecim pravcima
 
Dok nema vertikalnog pešačkog saobraćaja na petlji, a nema ga zbog nepostojanja stajališta, nije sve kompletno.

Po meni trebalo je napraviti i planirani krov nad stajalištima ali koliko se sećam to je tiho izbačeno iz projekta davno.
 
Везано за изградњу подвожњака испод (кроз) постојећи насип железничке пруге и спајању Булевара уметности и Булевара Црвене Армије, за сада нема ништа.

Обустављен је поступак јавне набавке извођача радова тј. изградње подвожњака, из разлога што се нико није јавио на позив за подношење понуда за те радове. Иначе процењена вредност јавне набавке је око 210 милиона динара.

Још се не зна када ће поступак бити поново обновљен, а ево целе документације о овом пројекту, коју сам поређао по датумима објаве тј. догађања:

Ово је био позив за подношење понуде:
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 102-15.pdf

Конкурсна документација и овде је описано како би требало да изгледа подвожњак:
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 102-15.pdf

Измена конкурсне документације од 30.09.2015.:
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 102-15.pdf

Обавештење о продужетку рока о достави понуда од 30.09.2015.:
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 102-15.pdf

Обавештење о обустави поступка јавне набавке од 26.10.2015.:
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 02-15_.pdf
 
Neverovatno je da se nijedna firma nije javila. Motivi mi nisu jasni da li je stvar neisplativa (oko 2mil evra) ili logisticki tehnicki zahtevna? Strancima je ovo verovatno sitan posao posto bi svakako jurili podizvodjaca, ali sta bi sa domacim firmama. Bice da su nam gradjevinske firme toliko unistene da ne mogu ni jedno probijanje nasipa pruznog da urade.

Mislim da im je pametnije bilo da su ovo lepo objedinili sa radovima u okviru LOT-a 1 pa ne bi bilo ovih problema. Vecito cepkanje projekata jos malo pa kao koridor 10 :)

Vidim da ce da padne neki aneks na buduci ugovor sa izvodjaceom na lotu 1 a i ne bi im bio prvi put :p
 
Игоре кад већ спомену ЛОТ 1 за УМП, усаглашена су документа и закључен је уговор. Ваљда ће ускоро нешто бити око наставка градње:

Усаглашавање техничке документације за изградњу УМП – Северни приступни путеви ЛОТ 1 са новим законом о планирању и изградњи
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -36-15.pdf

ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -36-15.pdf
https://nabavke.beograd.gov.rs/Dokument ... idd=115075
 
Hvala video sam ih.

Ovo je zakljucen ugovor o usaglasavanju tehnicke dokumentacije a ne za izvodjenje radova tek da napomenem da se ne pomisli suprotno :)
 
Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Беогарда је још у септембру објавила позив за подношњење понуда за идејно решење за трасу УМП-а за деоницу од изласка из тунела Топчидер до уласка у тунел Шумице

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ, датум: 09.09.2015
За идејно решење за УМП сектор III – деоница од изласка из тунела Топчидер до уласка у тунел Шумице
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 103-15.pdf

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ УСЛУГА
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 103-15.pdf

нека питања и одговори за додатна објашњења:
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 103-15.pdf

Реч је о овој деоници, а приказ је дат на 62. страни конкурсне документације:
 
Izvor: Beobuild.rs

Uskoro radovi u Tošinom bunaru
UMP_028_fhdrbb.jpg


U okviru projekta završetka severnih pristupnih puteva mosta preko Ade nalazi se i rekonstrukcija raskrsnice ulica Tošin bunar i Nikole Dobrovića. Prethodne nedelje završen je tenderski proces za taj deo radova i posao na proširenju ove raskrsnice dodeljen je domaćem preduzeću AR Gradnja.

Rekonstrukcija na ovom delu Tošinog bunara dugo je bila odlagana zbog pravno imovinskih problema u prethodnim godinama, pa je deo ulice ostao nerekonstruisan izazivajući značajne saobraćajne i bezbednosne probleme. Projekat rekonstrukcije raskrsnice na Tošinom bunaru uključuje proširenje ulice u dužini od oko 200 metara, omogućavajuci nesmetano funkcionisanje buduće raskrsnice na ukrštanju Tošinog bunara i UMP-a. Ovo ukrštanje biće rekonstruisano u raskrsnicu sa punom četvorokrakom vezom i novom regulacijom, što će značiti i konačno uklanjanje ovog uskog grla.

Radiće se i temeljna zamena vodovodnih i kanalizacionih instalacija, radovi na elektroenergetskim vodovima i nadzemnim instalacijama. Vrednost ugovorenih radova je 107.504.390 dinara i finansira se iz budžeta Direkcije za izgradnju grada. Rok za izvođenje radova je 149 dana od uvođenja izvođača u posao. Sada je u toku pribavljanje odgovarajućih saglasnosti, a očekuje se da radovi počnu u drugoj polovini decembra.

Pored ovog tendera, na UMP-u je tražen i izvođač za probijanje pružnog nasipa i izgradnju podvožnjaka koji će povezati Bulevar umetnosti i Bulevar Crvene armije. Nakon inicijalnog poziva za dostavljanje ponuda za izvođenje radova na ovom projektu i kasnijeg produženja roka nijedna kompanija se nije prijavila, pa je postupak nabavke i zvanično obustavljen.

U prilogu pogledajte plan novog ukrštanja Tošinog bunara i Ulice Nikole Dobrovića čija izgradnja kreće u decembru.

umptosin%20bunar.jpg

umptosin%20bunar02.jpg
 
Надајмо се да ће за 149 дана (непуних 5 месеци) све бити готово, тј. барем до почетка Београдског маратона 2016.године, било би лепо.

На неки начин су већ и почели "припремни" радови. У четвртак су почели тј. наставили са рушењем оне кућице поред зграде Инекс укуса. Та кућица и није баш буквално на траси УМП-а, малим делом јесте због тротоара, а мислим да је и нелегална и да је то један од главних разлога рушења. Нелегалан је и онај бело-зелени балон поред, мада он у опште није на траси УМП-а, али ће се рушити.

Ево неколико сличица стања раскрснице Тошин бунар-Николе Добровића и рушења те кућице.

Слика из априла 2011. године


Слика из априла 2014. године


Слике из новембра 2015. године (слике од јуче и данас)




Пошто имамо и подтему "Тошин бунар: проширење и реконструкција улице" на теми "Булевари, улице,...", поставио сам ове две поруке, Игор се неће љутити :D , и на ту подтему, барем да не оптерећујемо ову која је прилично обимна, бар што се тиче радова проширења ове улице.
 
Гага":q6u5xmyb je napisao(la):
Надајмо се да ће за 149 дана (непуних 5 месеци) све бити готово, тј. барем до почетка Београдског маратона 2016.године, било би лепо.
...

Počinju u sred decembra? Blago sam skeptičan, a najviše me zanima režim saobraćaja u toku izvođenja radova.
Valjda će da rade jednu, pa potom drugu stranu, kao što su radili u Vojvođanskoj.
 
Па у сваком случају би за тих пет месеци трабало избагавати, што је више могуће, овај део Новог Београда.
 
Zapravo, uz malo organizacije saobraćaj može i da se ubrza dok traju radovi.
Bilo bi još lakše da na delu od EKO pumpe do suženja ulica ima profil 3+3, kao Vojvođanska, umesto postojećih 2+2 zbog parking mesta...
 
VIdecemo kako ce se snaci ako stvarno krenu :) mada na pocetku i ne idu radovi poput asfaltiranja koji zahtevaju bas lepo vreme.

Inace radovi se izvode u okviru formiranih gradjevinskih parcela S1 i S32
umptosin%20bunar02.jpg
 
Mislim da neće biti problema što se tiče odvijanja saobraćaja. Samo treba pogledati crtež.
Nova trasa jedva i da "kači" ovu postojeću.

Možemo da nastavimo na posebnoj temi.
 
Саобраћај ће ићи као и до сада и радиће се сигурно обе траке одједанпут до улице Владимира Назора, а после ће пребацивати саобраћај са траке на траку, да би могли да раде овај део где треба да се споје Тошин бунар и Земунска улица.

Мислим да би о овоме требали да дискутујемо само на подтеми "Тошин бунар: проширење и реконструкција улице" на теми "Булевари, улице,..." јер је ова подтема о УМП-у доста оптерећена. Овде можемо да дискутујемо само о наставку градње УМП-а кад он дође на ред на пролеће, а можда и раније.
 
Морао је неко да погине на том вијадукту, јер се вози потпуно ненормално. Требало је то направити са средишњом оградом; тада би још брже возили, било би можда и више судара, али не и чеоних.
 
Vrh