Гага":2wn8nmcm je napisao(la):....... са друге стране да иселе (експропријација) ону кафану Талија.
Дошљак":1g0lyrli je napisao(la):Чему привремено, кад проширење може да се одради за заувек и то у пуној дужини.
relja":1g0lyrli je napisao(la):Niti će se kopati novi tunel, niti ćemo ikada imati saobraćaj kroz NBG koji će zahtevati čak četiri koloseka.
Гага":wj4xuzks je napisao(la):С обзиром да сам становао у блоку 38 и док се градио насип за пругу, као клинци из блока смо малте не стално висили код насипа и гледали радове. Насули су милионе и милионе кубика земље и камења, утабавали сваки постављени слој, а копали су и темеље за насип. Значи нема песка испод насипа или га негде има у јако малим количинама. Наравно исушивали су и баре које су ту биле, а у којима смо се и купали пре изградње насипа. Па и за изградњу аутопут су копали темеље и исушивали баре.
...
Mair":35sb0p00 je napisao(la):@Pantograf
To znači da imamo standard građana i železnički putnički saobraćaj da možemo da pravimo raznorazna proširenja kloseka u Beogradu. Mislim da je važnije proširiti pravac ka Mladenovcu za prigradsku železnicu i kupiti još EMV kompozicija, nego proširivati po Novom Beogradu gde je to jedini pravac uz Rakovicu koji je do skoro imao dva koloseka. Sada imamo ka Pančevu, a trebalo bi i ka Mladenovcu dva koloseka. Takođe treba obilaznicu proširiti na dva koloseka. Šta ti misliš kao vrsni poznavalac železnica?
Пантограф":2ljr2pl4 je napisao(la):....
Све пруге које воде ка Београду су у просторним плановима двоколосечне, чак и Барска до Пожеге, као и обилазна. Тим пре у срцу мреже, а то је деоница од Земуна до Прокопа, треба да постоје више од два колосека.
Да поновим: са два колосека кроз НБ заборавите на фреквентан воз ка аеродрому. Једноставно - заборавите.
viewtopic.php?t=1125&start=150#p269183milos.tro":2ljr2pl4 je napisao(la):Izgradnja železničkog tunela-galerije preko Bežanijske kose. Slikano 30. septembra 1968. godine.
Autor fotografije: Nemanja Ranković