Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Гага":34in8b7v je napisao(la):
Хоће ли неко можда сликати вечерас-17.марта, "Мост на Ади" ?
Ајде постављајте слике да видимо како је мост био осветљен.


Beograd osvetljava most na Adi za dan Svetog Patrika

BEOGRAD, 16. marta 2015. (Beta) - Beograd će se ove godine prvi put pridružuti svetskim metropolama koje obeležavaju irski nacionalni praznik - Dan Svetog Patrika, osvetljavanjem Mosta na Adi zelenim svetlom, u sumrak, 17. marta, saopštila je Turistička organizacija Beograda.

Kako se navodi, gradjani će moći da prisustvuju tom dogadjaju, koji promoviše Beograd medju 70 miliona ljudi na šest kontinenata sveta, koji obeležavaju taj dan.

Beograd je prvi grad u zapadnom Balkanu koji učestvuje u toj globalnoj akciji.

Na taj način Beograd će se pridružiti svetskim metropolama, poput Empajer Stejt Bildinga u Njujorku, Sidnejske opere, egipatskih piramida, Koloseuma u Rimu, kao grad koji prati svetski trend u proslavi dana Svetog Patrika.

http://beta.rs/default.asp?tip=article& ... 2&id=&ime=

Beograd osvetljava most na Adi na dan pogroma nad preostalim srpskim narodom na Kosmetu

BEOGRAD, 16. marta 2015. (Beta) - Beograd će se ove godine prvi put pridružuti svetskim metropolama koje ne obeležavaju dan poslednjeg velikog stradanja srpskog naroda - Dan etničkog čišćenja na Kosmetu 2004. godine, osvetljavanjem Mosta na Adi zelenim svetlom, u sumrak, 17. marta, saopštila je Turistička organizacija Beograda.

Kako se navodi, gradjani će moći da prisustvuju tom dogadjaju, koji promoviše Beograd medju 70 miliona ljudi na šest kontinenata sveta, koji ne obeležavaju taj dan.

Beograd je prvi grad u zapadnom Balkanu koji učestvuje u toj globalnoj akciji.

Na taj način Beograd će se pridružiti svetskim metropolama, poput Empajer Stejt Bildinga u Njujorku, Sidnejske opere, egipatskih piramida, Koloseuma u Rimu, kao grad koji prati svetski trend u ignorisanju srpskih žrtava i satanazaciji srpskog naroda.

http://beta.rs/default.asp?tip=article& ... 2&id=&ime=

Unutrašnji Magistralni Prsten, Most preko Ade - [ Magistrala ] je super projekat. Svaka čast zaslužnima koji su za samo par godina predanog rada realizovali ovaj projekat od velikog značaja za Beograd i Srbiju.
 
relja":1jsv9nwz je napisao(la):
tzoran1":1jsv9nwz je napisao(la):
Kad ljudi nemaju sta da pisu o mostu na kome se nista ne desava... :p Da li postoji jos neki nacin da se postavi ona resetka na vrh osim helikopterom?

Jok, će ga parašutiraju iz aviona :D

Postoje tri opcije
a) helikopter (a nemamo odgovarajući)
b) kran pored mosta (to se neće desiti)
c) prvi put u istoriji podizanje takvog tereta i postavljanje na petoparac pomoću bespilotne letelice za građevinske radove
Moze i cetvrta opcija , da ga polako podignu na sankama uz pilon povlaceci ga odozgo... :D ta skalamerija nema sto tona.[/quote]


To sam izostavio zbog neizbežnog oštećenja limenog špica. Sanke ili točkovi kolica ne mogu da oštete beton pilona, ali lim mogu itekako, a treba izbeći i ogrebotine, kamoli ulubljenja i deformacije.

[/quote]

Za tih dvadesetak metara po limu-plehu mogu da se postave privremeni kanali-sine-vodjice koji ce da sprece grebanje od gumenih tockica ili ulubljivanje...
 
tzoran1":lcpp81ch je napisao(la):
....
Za tih dvadesetak metara po limu-plehu mogu da se postave privremeni kanali-sine-vodjice koji ce da sprece grebanje od gumenih tockica ili ulubljivanje...

Možda, ali treba imati u vidu i da konstrukcija na koju se lim oslanja nije predviđena za tu vrstu opterećenja.

Kao četvrtu opciju, koju nisam naveo, ja bih dodao sasvim drugačiju rešeteku - ne ovu koja je već napravljena i čeka da bude postavljena, već novu, koja bi se u delovima dopremila kroz okno u pilonu i zavarivala na licu mesta...
 
Ulica Djordja Stanojevica, na potezu od naselja Belville prema trgovini Super Vero, preko puta hotela HolidayInn, odmas posle nasipa i nadvoznjaka za prugu se nesto gradi. Prosrot manje povrsine je ogradjen i okaceno je postansko sanduce, a koliko sam video i izbetonirana je proca na vecini tog ogradjenog prostora. Da li neko zna sta ce to da bude i da li ima veze sa nastavkom gradnje saobracajnice od Mosta na Adi do Tosinog bunara?
 
U danasnjem stampanom izdanju novosti pise da je potrebno dodatnih 4 000 000 evra da se omoguci tramvajima da idu preko mosta. Hahah cena ovog idiotluka samo raste.
Ono sto su takodje pomenuli u toj vesti je da bi se sa tim novcem ostvario i osnov za metro. Verovatno misle na LRT
 
Bio danas do buvljaka. I dok meni nije bio problem da se parkiram kod "Vera" i prepešačim tih 150m, drugi su iskoristili prostor između dve rampe za "UMP", kod Buvljaka.

Kako samo jadno i bedno izgleda gola ledina ispod vijadukta, nakrcana automobilima
Vozači ulaze i izlaze sa u tog divljeg parkinga preko rampi za saobraćajnicu i zaustavljaju saobraćaj.

A odmah preko puta - Parking servis, oko buvljaka kruži Komunalna. I nikom ništa.
Šta košta da se prostor ogradi?
Prostor ispod Železničke stanice Novi Beograd je ograđen, i tu sad nema nikakvog nereda.
 
skoro tri (ako se ne varam) godine kasnije

ima li bilo ko bilo kakvu informaciju o pacenom vrhu koji je trebalo da bude postavljen?

mada je sada ostao samo jos jedan mi17...
 
U isecku teksta iz novosti se kaze:

Procena komisije je rađena u novembru prošle godine, pre usaglašavanja sa Sekretarijatom za saobraćaj i Direkcijom za javni prevoz - objašnjavaju u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište. - U međuvremenu je postignuta saglasnost kako se može obezbediti tramvajska veza ka Rakovici, bez povećanja troškova od četiri miliona evra

Da li bi za to moguce resenje mogla posluzi okretnica kod Gospodarske mehane gde bi tramvaj okrenuo i prakticno krenuo nekom buducom redovnom trasom ka mostu.

Inace u radnim verzijama pdr-a crtane su i direktne mostovske veze iz pravca rakovice. Pored trenutne ustede ja sam vise za dugorocnije resenje koje bi u potpunosti moglo da opsluzi pravi metro a ne da kasnije pravimo ko zna kakve prepravke pogotovo ne u situaciji ako je moguca ova alternativa koju sam pomenuo iznad ako je vec povezivanje rakovice pitanje izbora.
 
Igor":2nm8xep5 je napisao(la):
U isecku teksta iz novosti se kaze:

Procena komisije je rađena u novembru prošle godine, pre usaglašavanja sa Sekretarijatom za saobraćaj i Direkcijom za javni prevoz - objašnjavaju u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište. - U međuvremenu je postignuta saglasnost kako se može obezbediti tramvajska veza ka Rakovici, bez povećanja troškova od četiri miliona evra

Da li bi za to moguce resenje mogla posluzi okretnica kod Gospodarske mehane gde bi tramvaj okrenuo i prakticno krenuo nekom buducom redovnom trasom ka mostu.

Inace u radnim verzijama pdr-a crtane su i direktne mostovske veze iz pravca rakovice. Pored trenutne ustede ja sam vise za dugorocnije resenje koje bi u potpunosti moglo da opsluzi pravi metro a ne da kasnije pravimo ko zna kakve prepravke pogotovo ne u situaciji ako je moguca ova alternativa koju sam pomenuo iznad ako je vec povezivanje rakovice pitanje izbora.


Sećaš se kako smo svi lupali glavu zašto nije predviđena još jedna rampa za tramvajski vijadukt preko železničkih koloseka?
https://maps.yandex.ru/?ll=20.427465%2C ... =sat%2Csat
Vizija - nula.
 
Da tu su skroz omanuli nema sta. Pravo je pitanje sta je ispravno a da u nekoj dugorocnoj varijanti stvarno moze da posluzi pravom metrou a ne samo tramvaju.

Ja sam svakako spreman da prihvatim tramvaj kao privremeno resenje dok se ne dodje do druge i trece linije koje bi formirale ceo taj pravac ka Vidikovcu.
 
Tramvaj je za mene i jednio rešeneje za ovaj most (metro nije, tj jeste, ali za treću liniju - treću po prioritetu).

I pomalo je čudno to da Beograd obnavlja vozni park tramvaja (koliko se sećam do kraja godine stiže još jedna tura iz Švajcarske), dok se na proširenju mreže ne radi. Postavljanje šina na mostu je odloženo, ulica Marka Hristića kod Belvila nijde dobila tramvajski kolosek, ne radi se na mini-okretnicama... sa jedne strane imamo neku stalnu produkciju "strateških dokumenata", a u stvarnom životu fali samo par praktičnih rešenja da bi se kvalitet poboljšao...
 
Ranije smo imali poznatu ekipu koja o metrou nije imala pojma a sada imamo fantomsku ekipu koja pitanje je sta zna i sta li radi.
 
Igor":h7zsj313 je napisao(la):
Ranije smo imali poznatu ekipu koja o metrou nije imala pojma a sada imamo fantomsku ekipu koja pitanje je sta zna i sta li radi.
Lepo sročeno.
 
Galeks":33aq97ud je napisao(la):
U danasnjem stampanom izdanju novosti pise da je potrebno dodatnih 4 000 000 evra da se omoguci tramvajima da idu preko mosta. Hahah cena ovog idiotluka samo raste.
Ono sto su takodje pomenuli u toj vesti je da bi se sa tim novcem ostvario i osnov za metro. Verovatno misle na LRT
Evo vesti, prenele b92

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=971511

Na kraju neće praviti vezu za Rakovicu koliko vidim :(
 
Igor":v7zyycog je napisao(la):
Ranije smo imali poznatu ekipu koja o metrou nije imala pojma a sada imamo fantomsku ekipu koja pitanje je sta zna i sta li radi.
:kk: Лепо речено индид.
 
Данас око 12:30 повећа екипа мајстора поправља ону крпљажу од каблова на стубовима осветлења на самом мосту. Ваљда ће сада стручно одрадити посао!? Не стигох да усликам.
 
rasho62":27vpko0m je napisao(la):
Данас око 12:30 повећа екипа мајстора поправља ону крпљажу од каблова на стубовима осветлења на самом мосту. Ваљда ће сада стручно одрадити посао!? Не стигох да усликам.

Pa stiže lepo vreme, biće više biciklista kji prelaze prko mosta do Ade i nazad, krajnje je vreme da se to sredi.
(bilo je vreme i ranije, ali sad je poslednji trenutak)
 
Тачније, има 2 do 3 пута већи обим саобраћаја од Моста на Ади.
 
Pancevcu fali po jedna traka u svakom smeru da bi prihvatio trenutni saobracaj na njemu.
 
Vrh