Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Maglev, monorail, stelt tehnologija, ok....

What else? Stavrno prvi put vidim ovakve kocke za sinski sistem na jednoj mostovskoj konstrukciji.
 
Mani liči na oslonce-postolja koji bi nosili nekakve poprečne pragove na kojima bi se montirale šine.

Kažem - liči, ali nisam ubeđen. Prag u formi grede bi bio opterećen na savijanje, a to je nelogično.
Možda bi bio prag u obliku "kratkog T" koji bi se oslanjao na ova dva postolja i u trećoj tački između njih?

Pojma nemam...
 
relja":vno2o4b0 je napisao(la):
Mani liči na oslonce-postolja koji bi nosili nekakve poprečne pragove na kojima bi se montirale šine.

Kažem - liči, ali nisam ubeđen. Prag u formi grede bi bio opterećen na savijanje, a to je nelogično.
Možda bi bio prag u obliku "kratkog T" koji bi se oslanjao na ova dva postolja i u trećoj tački između njih?

Pojma nemam...

Upravo sam i ja zamisljao to sto opisujes, stvarno je cudno...
 
Pozz svima, nisam do sad pratio ovu temu mozda ste i pisali ranije o tome. Da li se zna kada ce poceti izgradnja sinskog koloseka na mostu?
 
Most na Adi: Tramvaji tek 2015. godine!
N. Vukić | 15. april 2014. 22:20 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... 015-godine

Kasni postavljanje šina preko Mosta na Adi, još nije izabran ni projektant. Kada bude odabran izvođač radova imaće na raspolaganju 200 dana da obavi posao
bg-1620x0.jpg


PRVI tramvaji preko Mosta na Adi neće krenuti pre 2015. godine! Šine će, izvesno je, biti sastavni deo atraktivne saobraćajnice, međutim, još je nejasno da li će savske obale spajati uski ili široki kolosek, da li će preko njih prelaziti samo tramvaj ili u doglednoj budućnosti metro, kao ni kada će uopšte biti postavljene.

Rok za izbor projektanta pruge preko istekao je 31. decembra, ali postupak javne nabavke za izradu projekta, koju je raspisala Direkcija za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, još nije završen.

Posle niza izmena, koje su se uglavnom odnosile na zahtevanu stručnost i kompetentnost inženjera (u tenderskoj dokumentaciji prvobitno se tražio projektant samo za tramvajsku, a ne i železničku prugu) i Saobraćajni institut CIP podneo je zahtev za zaštitu prava.

U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju nisu mogli da nam odgovore koliko se ponuđača javilo, koji su, niti kada će početi postavljanje šina.

- Postupak javne nabavke za izradu projekta tramvajske pruge je još u toku, tako da za sada nemamo druge odgovore - kratko su odgovorili u Direkciji.

Kada ponuđač bude izabran i prione poslu, imaće na raspolaganju 200 kalendarskih dana od potpisivanja ugovora da obavi zadatak.

Petlja "Radnička" u tri nivoa povezuje Most na Adi, petlju "Hipodrom" i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa Jugopetrola, kao i trasu Beogradskog metroa. Ona predstavlja glavni deo južnog pristupnog puta, a na njenom trećem nivou, između saobraćajnih traka na pravcu od Hipodroma do mosta, predviđeno je da prolazi metro. Ipak, kako su ranije najavili u gradu, u početku će biti uspostavljen samo tramvajski saobraćaj.
bg-2.jpg


PREKO MOSTA ĆE IĆI 11 I 13

PREKO Mosta na Adi trebalo bi u dogledno vreme da saobraćaju tramvaji 11 (Blok 45 - Sajam - Kalemegdan) i 13 (Blok 45 - Banovo brdo).

Ponovna vožnja "jedanaesticom" i nova izmena "trinaestice" moraće, ipak, da sačekaju postavljanje šina za koje se trenutno tek radi projekat.

RAZLIČITE ŠIRINE KOLOSEKA

ŠINE za tramvaj su uže u odnosu na one za metro. Železnički standard je 1.435 milimetara i tu širinu pruge imaju mnogi gradovi u Evropi i svetu, za tramvaj i za metro. Međutim, drugi poput Beograda, imaju širinu koloseka od 1.000 milimetara. Uvođenje šireg zahtevalo bi veći prostor, kao i ogromna finansijska sredstva.
 
Neka uvedu lijniju 8 koja ce praviti istu preko mostova ha ha , polako ma to je blzu sledeca godina
 
Као што рекох на новој теми "Тошин бунар: проширење и реконструкција улице" viewtopic.php?f=16&t=3185 , ево једне мале лепе вести :D , а тиче се раскрснице Тошин бунар-Николе Добровића. Преносим целу моју поруку (пост):

Гага":28rvowk8 je napisao(la):
Да вас само мало обрадујем и орасположим.

Јуче (четвртак) приметих из аутобуса једну "новину" на раскрсници Тошин бунар и Николе Добровића и наравно одмах изађох из аутобуса да снимим.

Срушена је сад већ до пола чак и више, она кућица која је делимично била односно почета да се руши па стали, а која се налази у оквиру дворишта предузећа Инекс Укус. Пре неки дан сам пролазио и била је у стању како је и била последњих година.

Ево слике од тачно пре три године, односно од 03. априла 2011. године:


А ево слике од јуче, 17. априла 2014.:



Кућа је иначе тачно на траси УМП-а.

Поставићу ово и на теми УПМ.
 
Gago,
Srusise oni tu malu kucicu, ali sta se desava sa velikom "kucicom"? Za ovu im je trebalo tri godine, jer je mala valjda, sto znaci za ovu veliku jedno desetak. Bar tako izgleda. :) :?: :?: :?:
 
Лукас,
ух бре мајку му десет година ! :p Да ипак мало то преполовимо :) . А пошто је неки тајкунчић сад власник бившег Инекс Укуса, сад ваљда Инекс неко обезбеђење !!!, сигурно ће бити препуцавања око надокнаде. Кажу да је и зато "купио" ово предузеће !!!
 
serbianac":3v5to7dp je napisao(la):
Писао сам о том полукружном окретању на теми о новој аутобуској станици.

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... 89#p269489

Међутим у том посту видећете да није само полукружно окретање проблем већ и лоша стара сигнализација.

Посало сам маил надлежнима у општини Нови Београд са питањем да ли је у плану да се то иакада среди, добио сам следећи одговор:

"Vaše pitanje će biti zavedeno kao zvanični predmet Sekretarijata za saobraćaj. Stručna ekipa Sekretarijata za saobraćaj će izaći na teren kako bi snimila stanje i razmotrila moguće mere na predmetnoj lokaciji. O nalazima sa terena i mogućim merama ćemo Vas naknadno obavestiti.

Vaš Servisni centar opštine Novi Beograd"


Наравно сви би могли да прокоментаришу како је то било узалудно, али ето дошли ми да их тестирам и ко зна можда некад и ураде нешто.

Jel' prošao neko ovim pravcem skoro, da li su možda stavili znak koji upućuje desno ka buvljaku kao smer za novi most, bar nešto da urade?
 
Гага":1p8ayma2 je napisao(la):
Лукас,
ух бре мајку му десет година ! :p Да ипак мало то преполовимо :) . А пошто је неки тајкунчић сад власник бившег Инекс Укуса, сад ваљда Инекс неко обезбеђење !!!, сигурно ће бити препуцавања око надокнаде. Кажу да је и зато "купио" ово предузеће !!!
He, pa eto najmanje pet, za sada. Eto toliko sam ja na ovom forumu i poceh da se interesujem samo zbog toga. Ali ajde, sta je tri, cetiri, pet godina medju prijateljima. :)

Koliko sam samo planova isprintao, koliko sluzbenih glasnika procitao. Sad mi je sve smesno. Bice valjda jedan dan, videcemo.
 
Иначе,причао сам са неким мојим друштвом са Сењака који живе у овом делу ка Топчидеру.Кажу да је сада постало скоро па немогуће прећи пешке са Сењака до Бановог Брда. Као што је и прави подухват ићи пешке из Топчидерског Парка на мост на Ади.
 
Velika zgrada Ineksa nije u ovoj fazi ni predvidjena za eksproprijaciju i nije na toj osnovnoj trasi UMP-a, tačnije jeste deo one šire saobraćajne celine, predviđene ya buduću petlju na ovom prostoru, kao što je to i novootvorena perionica prekoputa, kao što su to i kuće u Vladimira Nazora ulici opet prekoputa perionice. Međutim, regulisanje imovinskih odnosa na tom delu terena je za sada daleka budućnost, u narednih 5-6 godina sigurno ništa od toga.
 
Ceo taj potez je uništen. Umesto da ukopaju prugu pod zemlju i naprave lep bulevar oni ceo kraj unište sa ogromnom količinom stubova i beskorisnim prostorom ispod.
Za tih par desetina vozova koja protutnje tim pravcem mogli su komotno da ostave dva koloseka / podzemna.
 
Sreća pa se ti nisi pitao.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Интересантан пројекат за мост на ади домаћег пројектног бироа Дел инг који ето "неким чудом из процедуралних разлога" није ни узет у разматрање, а био је по процени и за трећину јефтинији од постојећег:

http://www.deling.rs/lang_sr/references ... nlija.html

анимација пројекта:

http://www.deling.rs/lang_sr/gallery/animations.html

Мени се допада баш због једноставности и све више сумњам у регуларност својевременог конкурса иако спадам у заљубљенике изведеног решења што сам раније (многи се вероватно сећају) и демонстрирао стотинама фотографија :p :oops:

Иначе друмско-железнички мост у Новом Саду који се тренутно гради пројектовао је управо Дел инг!!
 
Beograd kojeg nikada neće biti, na žalost.
A ovo je tako logično i racionalno rešenje, ima sve ono što sam zagovarao godinama, plus što mu simetrija daje i estetiku i eleganciju koja se toliko tražila.
Stubovi bi mogućavali pečaku vezu sa Adom, bez budženja... i sve za manje para. Naravno, koštao bi više nego što su procenili, ali sigutno manje od mosta koji je izgrađen.
Ni jednog trenutka nisam ni posmislio da konkurs nije namešten. Sve je već objavljeno i prežvakano.
 
Vrh