Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Sinoć sam se provozao UMP-om, malo više nego obično. Ulaz iz Jurija gargarina je mogao da ima duže uključenje, ovako kako jeste nije baš pregledno, a to je brza saobraćajnica. A za sad dok nema i daljeg dela UMP, ulaz iz Jurija Gargarina bi mogao da ima svoju traku.
 
Šta se dešava, da li se nastavlja izgradnja "UMP-a" na Novom Beogradu?
 
a sta se desava sa pravcem ka rakovici i bulevarom Patrijarha Pavla?
Ako se dizu sve sine u SA zbog moguceg projekta BGD na vodi, onda bi se tu mogao provuci lep bulevar ka jugozapadu grada
 
Ma kakav bulevar jos nam samo fali jos betona i asfalta. Dovoljno je prosiriti postojeci put u bulevar Patrijarha Pavla kako je planirano.

Inace ja sam izneo ideju koja se delom na forumu iskristalisala a to je zeleni koridor i oaza za setanje i rekreaciju od savskog amfiteatra do rakovice tj kosutnjaka.

Voleo bih recimo da delija ili neko na forumu ko je vican tome odradi neki render i prikaz vise pozicija tako jedne trase za uzivanje sa klupicama odmoristima, cesmicama, po neki javni toalet pre svega u zoni petlje radnicka, i naravno pesacko biciklisticke staze i staze na kojoj bi moglo da se trci rekreativno. Naravno adekvatno osvetljenje se podrazumeva i ozelenjavanje delova koji nisu pod zelenilom a to je manji deo trase.
 
Igore, pa bulevar kudis, bulevar spominjes? ;-)
Mislim da me nisi razumeo.
Trasa Bulevara Patrijarha Pavla po sadasnjim planovima mnogo vise preseca park i zelenilo, nego u slucaju da se trasira po trasi sadasnje visekolosecne pruge.
 
Po planu, novi bulevar će ići sa obe strane tramvajske pruge, odnosno trake ka mostu će biti u samom parku. Ovo je tako isplanirano ili da bi se izbeglo pregovaranje sa železnicom oko uklanjanja šina, ili je to samo još jedna glupost naših urbanista. Jel zna neko šta je od ta dva?
Tako je ideja da se uđe u park sa bulevarom nadvladala razumno rešenje da se uklone 2 koloseka koja se ne koriste i na njihovm mestu izgradi saobraćajnica. Tako bi se i izbeglo ukrštanje pruge i bulevara.
 
A posto zelejznici vise nece trebati 4 kolosjeka tako da ce nam park biti postedjen smanjenja ,ako i kad zavrsimo prokop
 
Žika":19g74y1v je napisao(la):
toshke":19g74y1v je napisao(la):
jel zna neko kada će da puste stanicu 94 na petlji radnička?
Nema neke svrhe dok ne puste metro zvani tramvaj.

pa ja bi na basket brate :) a nemam kola a peške se ne bih usudio da eskiviram automobile,tramvaje i vozove od Topčiderskog parka do Ade.Jedino ako krenem sa nekim pripadnikom SAJ ili Kobri
 
Ne znam koju vrstu materjala nameravaju da postave do samog betona, ali mi izgleda da na tramvajskoj stanici nije dobro urađena drenaža. Ovde će se zadržavati voda. Imaćemo pravo malo jezero skoro 10 cm duboko.

IMG_4993_resize.jpg

IMG_4998_resize.jpg

IMG_4995_resize.jpg


Problem je što je nivo slivnika skoro 10 cm iznad okolnog betona. Čak i kad bi se ovde dodao novi vodoneprousni sloj na višem nivou, u zavisnosti od toga koliko je on kompaktan i stabilan, voda bi opet mogla da pronađe prolaz, pa bi tako opet imali jezero na nižem nivou. Zna li neko da li ovde ide samo šljunak, kao što izgleda sudeći po situaciji na ostatku mosta, ili imaju neke druge namere?

IMG_4999_resize.jpg


I još malo noćnih pogleda

IMG_5002_resize.jpg

IMG_5009a_resize.jpg
 
Najboje nagađanje onda je da će staviti asfalt. i to nije jedino mesto gde se javljaju barice.
 
Pa vise je nego ocigledno da ce ici sloj nekog materijala preko cak su i ti slivnici malo izdignuti u okviru prosecenog dela gde se nalaze.
 
Pa zato sam i poslao poruku što su slivnici uzdignuti. Time je naparavljen lep, potpuno zatvoren betonirani bazen prilične dužine, iz koga voda može da ode samo tako što će ispariti. To sam i pitao, koji će to materijal ovde da dođe? Jer, jedini koji bi mogao da spase stvar je priličan sloj asvalta ili novog betona. Ništa drugo nije dovoljno jeftino da bi moglo da posluži kao vodonepropusni sloj koji bi se u potrebnoj dužini mogao staviti na dno "bazena". Ali pitanje je podstaknuto činjenicom da je pomalo čudno trošiti novac stavljajući ovde dodatni sloj asvalta na koga se ionako mora staviti pola metra peska, šljunka ili krupnog tucanika. Samo da bi kontrolisali nagib? Nije li bilo jednostavnije spustiti šahtove ili prosto ostaviti par rupa da voda otiče? Ili svuda projektovati dovoljan nagib? A ako se samo naspe pesak ili tucanik, ispod šina će i dalje da postoji trajan bazen sa velikom količinom vode koja niti ima gde da ode, niti može da ispari.
 
Nagađam da neće biti šljunka i ostalog, već šine za tramvaj i asfalt, i to rešenje će tako trajati cirka 20-30 ili više godina. Metro sigurno neće skoro tuda da prođe tako da nema problema. A kad već ide tramvaj, što ne bi prošao neki brzi minibus ili neka autobuska linija?
 
Pošto su već duž čitavog mosta, koji je osetljiv na svaku dodatnu težinu, nasuli ovako ogromne količine krupnog tucanika (oko pola metra visine), nema razloga da to ne urade i u nastavku. Duž stanice i dalje. Ali ako se dole ne doda još oko 10 cm asvalta, to znači da će toliki sloj vode trajno da leži u njegovom podnožiju. Pitanje je dakle zna li neko da li je to bilo iz nekog razloga neophodno, ili je samo način da se ispravi greška, ili možda uopšte nemaju nameru da dodaju toliko debeo sloj vodonepropusnog materjala? Možda je eventualni asvalt stvarno podloga za neku vrstu rezevnog puta, ali onda bi neko morao da sa mosta prvo skine ogromnu količinu nasutog materjala i da razbija ove betonske kocke koje će valjda držati šine, a stari asvalt bi se ionako morao skidati i stavljati novi. A ako je on samo zaštita betona od vlage, umesto, ili uz uobicajeni premaz, zašto ta zaštita mora biti toliko duboka, ako iznad nje već može postojati mehanička zaštita od, recimo, sitnog peska, na koji onda ide šljunak i tucanik. Nije mi sasvim jasno zašto je drenaža urađena na ovaj način.

IMG_7658c_resize.jpg


Tramvajska stanica, oktobar 2013. :

IMG_7655c_resize.jpg
 
Možda je i neko izmuvao te poklopce? Ne bi bilo prvi put u našem ataru da neko sredi tender ili šta već i ugradi nešto od svog rođaka.
drugo, ovo je petlja, ono je most, možda ima neka razlika u projektu? Na kraju krajeva, ja sam za malo pravnik, ovo je građevina a ja sam tu samo amater i mogu samo ovako da nagađam, nisam video planove petlje i mosta u detalj.
 
Gorstak89":3r476qrf je napisao(la):
A kad već ide tramvaj, što ne bi prošao neki brzi minibus ili neka autobuska linija?

Зато што могу да прођу постојећим саобраћајним тракама на мосту, једнако брзо.
 
Ja i dalje ne znam cemu sluze ove ogromne kocke?

Obicno ih ima po 2 za svaki kolosek a ovde mi uopste nije jasno zasto ima samo jedna po koloseku.
 
@spatio
To je za novu metro tehnologiju.
Bice izmisljena za 40 godina, ali mi mislimo na vreme (pre nam nece trebati) :D ;-)

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Možda su ovo nosači nekog sistema za amortizovanje vibracija i buke? Oba koloseka se oslanjaju na nešto što se preko amortizujuće podloge oslanja samo na ove kocke? Tako nigde ne postoji direkna i kruta veza između šina i betonske osnove.
 
Vrh