Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Hvala :) to me je interesovalo...znači nema najava da će i to da se realizuje skoro.
Back to topic...:D Da li će da otvaraju petlju "Radnička" deo po deo ili se čeka kompletan završetak petlje i pristupnih rampi?
 
Za one koje zanimaju detalji, pokušaću da uz pomoć kamera na gradilištu petlje "Jurija Gagarina" napravim presek završenih
radova i onih koji su trenutno u toku:

Na delu gradilišta kod parkinga za Buvljak je do sada izliveno tri polja (od sedam) gornje konstrukcije vijadukta u smeru ka mostu:

y01ln.jpg



Poslednje (treće) polje je izliveno pre dva dana:

y02v.jpg



Za četvrto polje je već postavljena armatura. Trenutno se postavlja oplata za peto, a u toku je podizanje skele za šesto polje:

y03l.jpg



Gornje konstrukcije ostala dva vijadukta na ovom delu gradilišta (smer ka Tošinom bunaru i šinski vijadukt) su ranije završene:

y04m.jpg



Ranije su završene i gornje konstrukcije sva tri vijadukta iznad ulice Antifašističke borbe:

y05z.jpg



Na delu gradilišta kod Buvljaka izlivena su tri polja gornje konstrukcije vijadukta u smeru ka Tošinom bunaru. Na četvrtom polju je u toku postavljanje armature, na petom se montira oplata, dok se na šestom polju podiže skela:

y06i.jpg



Na šinskom vijaduktu su izlivena dva polja gornje konstrukcije. Na trećem je u toku armiranje, dok se na četvrtom polju podiže skela:

y07m.jpg


y08g.jpg



Završeno je i jedno polje gornje konstrukcije vijadukta u smeru ka mostu:

y09b.jpg



U toku su i radovi na nosećim stubovima silazne i uzlazne rampe koje povezuju vijadukte sa ulicom Antifašističke borbe. Na silaznoj rampi je završeno pet stubova, privode se kraju radovi na šestom, a za poslednji pre silaznog nasipa je izvedena armatura:

y10e.jpg


y11w.jpg


y12je.jpg



Na uzlaznoj rampi iz ulice Antifašističke borbe na vijadukt u smeru ka mostu, radovi se odvijaju istom dinamikom kao i na silaznoj rampi:

y13jr.jpg



Na delu gradilišta u neposrednoj blizini ulice Jurija Gagarina, vijadukt u smeru ka Tošinom bunaru je premostio ovu ulicu i silaznu rampu sa mosta (završeno je šest polja gornje konstrukcije):

y14nf.jpg



U toku su radovi na preostala dva polja do stuba na kome će biti dilataciona spojnica. Završava se postavljanje armature i u narednim danima se očekuje izlivanje gornje konstrukcije:

y15o.jpg


y16j.jpg



Izlivena su i četiri polja gornje konstrukcije šinskog vijadukta najbliža pristupnoj mostovskoj konstrukciji, tako da je ovaj vijadukt došao do razdelnog ostrva ulice Jurija Gagarina. Za sledeća dva polja je u toku postavljanje oplate. Završetkom ova dva polja i ovaj vijadukt će premostiti ulicu Jurija Gagarina i silaznu rampu sa mosta. Na ovom delu gradilišta su počeli i radovi na delu vijadukta u smeru ka mostu. U toku je podizanje skela za prva dva polja koja su najbliža prilaznoj mostovskoj konstrukciji:

y17y.jpg
 
Postoje li neko rokovi za ove prilazne sabracajnice sa obe strane mosta?
Jel spajanje sa Tošinim bunarom predvidjeno da se radi u okviru ovih radova sada, ili u nekoj neodređenoj buducnosti? Ne vidim da se tamo bilo šta raščićava.

Iskreno, ja sam očekivao da ovo bude već uveliko gotovo. Most je otvoren ima evo 13 meseci, a kraj radova se ne nazire. Znam da je bilo nekih problem sa izvodjacima sa NBG strane, ali ni sa čukaričke takodje nije sve završeno.

Stvarno sam razočaran tempom radova.
 
Obzirom na obim radova i trenutno angažovanu operativu sasvim je za očekivati da ovo potraje. Samo da nekm ne padne na pamet da gurne neku lovu da se ovo ubza :)
 
Nikola":10kndwmn je napisao(la):
Postoje li neko rokovi za ove prilazne sabracajnice sa obe strane mosta?
Jel spajanje sa Tošinim bunarom predvidjeno da se radi u okviru ovih radova sada, ili u nekoj neodređenoj buducnosti? Ne vidim da se tamo bilo šta raščićava.

Iskreno, ja sam očekivao da ovo bude već uveliko gotovo. Most je otvoren ima evo 13 meseci, a kraj radova se ne nazire. Znam da je bilo nekih problem sa izvodjacima sa NBG strane, ali ni sa čukaričke takodje nije sve završeno.

Stvarno sam razočaran tempom radova.
Do Septembra eventualno kraja ove godine ce raditi deo koji je trenutno u izgradnji dok ce tek posle dakle do kraja 2014te taj deo ka tosinom bunaru.

Moja pretpostavka je da rade tako sporo da bi iste firme dobile I da rade taj drugi deo pristupnih puteva.
 
vucko":3cadwubi je napisao(la):
Moja pretpostavka je da rade tako sporo da bi iste firme dobile I da rade taj drugi deo pristupnih puteva.

A možda je isto i u Vojvođanskoj....
Prostor od Tošinog bunara do sadašnjeg gradilišta pored ž.st.NBG je već vuže vreme ograđen i pod nadzorom, novac je, ako se ne varam, obezbeđen iz kredita. Šta drugo može da se zaključi, osim da je posao već rezervisan za nekoga?
 
Nikola":2wcr2mp5 je napisao(la):
Iskreno, ja sam očekivao da ovo bude već uveliko gotovo. Most je otvoren ima evo 13 meseci, a kraj radova se ne nazire. Znam da je bilo nekih problem sa izvodjacima sa NBG strane, ali ni sa čukaričke takodje nije sve završeno.

Stvarno sam razočaran tempom radova.

Generalno, izgradnju petlje "Jurija Gagarina" (LOT2) prati loša sreća (da ne kažem nešto ozbiljnije). Posao je prvo dobio slovenački SCT koji je bankrotirao i pre početka radova pa je dosta vremena izgubljeno kako bi se sprovela nova procedura. Novi posao je dobilo slovenačko Primorje. Ugovor je potpisan 29. juna 2011. godine, a radovi su počeli mesec dana kasnije. Rok za završetak radova je bio 400 dana, tako da je rok za završetak petlje bio početak septembra 2012. godine. Sve do sredine decembra 2011. godine, dakle skoro pet meseci, intezitet radova je bio na prilično niskom nivou. Dakle u startu se izgubilo vreme i to u jeku građevinske sezone. Već tada se šuškalo da je Primorje u velikim problemima.

Od sredine decembra 2011. godine primetni su intezivniji radovi na gradilištu i takav tempo se zadržao do sredine juna 2012. godine kada je usled bankrota Primorje definitivno obustavilo radove. Opet imamo prekid radova od 100 dana i to opet u jeku građevinske sezone. Posao preuzima PORR (MBA kao podizvođač) i od početka oktobra 2012. godine do danas radovi se obavljaju prilično visokim intezitetom. Za nepuna četiri meseca (od toga treba odbiti bar 15 dana na praznike i loše vremenske uslove) izliven je 31 par i 12 pojedinačnih nosećih stubova (od 69 parova i 32 pojedinačna stuba) i urađeno je 29 polja gornje konstrukcije (od 96 polja računajući i rampe). U ovom trenutku su završeni svi noseći stubovi i izliveno je ukupno 33 polja gornje konstrukcije. Nije da hvalim PORR, ali da se i ranije radilo ovim tempom, petlja bi bila odavno završena.

Što se tiče radova sa čukaričke strane, obzirom na obim i kompleksnost radova koji se tamo izvode, teško da je to moglo brže (ako ne računamo famoznu opciju plaćanja ubrzanja radova).
 
relja":awwtzu1h je napisao(la):
vucko":awwtzu1h je napisao(la):
Moja pretpostavka je da rade tako sporo da bi iste firme dobile I da rade taj drugi deo pristupnih puteva.

A možda je isto i u Vojvođanskoj....
Prostor od Tošinog bunara do sadašnjeg gradilišta pored ž.st.NBG je već vuže vreme ograđen i pod nadzorom, novac je, ako se ne varam, obezbeđen iz kredita. Šta drugo može da se zaključi, osim da je posao već rezervisan za nekoga?

Malo sam, "zapustio" ovaj topik, pa kako napreduju radovi i "vidi" se neki kraj radova, pitam se hoce li to sve ici na tom nivou do Tosinog Bunara? Totalno denivelisano iznad i u ravni pruge, pa uz N. Dobrovica? Sto bi znacilo da je T Bunar de-nivelisan i to kako je planirano projektom? Malo sam isp'o, ali mi tako lici. Ima li neko informaciju ili pitam mnogo? :bash: :bash:
 
Bezaninac":35nq7lsz je napisao(la):
Ronche":35nq7lsz je napisao(la):
P.S. Sada mi palo na pamet...da li neko zna da li se planira skorije iskorišćavanje raskrsnice kod bežanijskog groblja i kvantaša? Koliko sam shvatio ulica koja ide pored groblja ka kvantašu će biti nastavljena na toj raskrsnici sa zadnje strane kvantaša, tj. buduće Veletržnice. E sad, da li se planira i nastavak ulice koja ide iz pravca auto puta BG-NS pored kvantaša pa pored Bežanijskog groblja ka blokovima?

Jesto off, ali odgovoricu, pa neka moderatori premeste gde treba - ulica ce biti nastavljena, preko takodje vec izvedene raskrsnice, i ici ce pravo pored buduce Veletrznice. Na toj, postojecoj raskrsnici, gledano iz pravca auto puta BG - NS je takodje ostavljena veza za buducu saobracajnicu koja bi isla takoreci "iza" Novog Bezanijskog groblja, odnosno, sa njegove zapadne strane. Ta saobracajnica bi trebalo da ima vezu sa Surcinskom i Grckom ulicom (kod Grand kafe, okretnica 75, 74), i zatim da se nastavi nizbrdo na vezu sa dr Ivana Ribara, odnosno Vinogradskom i Vojvodjanskom. To je cuveni T6 koji je planiran i isprojektovan, ali nikako da se ceo izvede.

Ronche":35nq7lsz je napisao(la):
Hvala to me je interesovalo...znači nema najava da će i to da se realizuje skoro.

Јесте да је и ово скретање са теме, али да би Ронче знао шта има ново о Т6, а вероватно није видео да има и ова тема.

@Ронче , имаш све о саобраћајници Т6 на теми "Булевари, улице....." подтема "Саобраћајница Т6" и баш два лепа и конкретна Белкина објашњења од пре два дана о овој будућој саобраћајници.
Извињавам се још једном.
 
Kako primećujem mehanizacija od Primorja je još na gradilištu i radi?Šta je to ?
 
Popeo sam se juce na most iz pravca Sajma, bio je mrak ali kako mi je izgledalo stari nadvoznjak je vec deo istorije, a vec je pristuna masina za fundiranje temelja novog.
 
djordje*******g":o6u2v9mr je napisao(la):
Popeo sam se juce na most iz pravca Sajma, bio je mrak ali kako mi je izgledalo stari nadvoznjak je vec deo istorije, a vec je pristuna masina za fundiranje temelja novog.

Videh i ja sinoć - od nadvožnjaka su ostali još samo noseći stubovi i poslednji patrljak konstrukcije, nekih 15-ak m, ka Adi. Dugo nas je mučio, a sada je tiho otišao u istoriju...
 
Баш ми је ружно решење преливања 3 траке у 2 искључења и наставак од 2 траке... Делује као буџевина...
 
Što se tiče trenutnih radova na petlji "Radnička", lepo vreme za ovo doba godine ide na ruku građevinarima.
Juče je počelo bušenje šipova za noseće stubove nadvožnjaka preko železničkih šina (smer ka Adi). Čelična konstrukcija starog tobogana je gotovo potpuno uklonjena sa svoje pozicije i već je srušeno nekoliko starih nosećih stubova.

Na nedovršenom šinskom vijaduktu u zoni Hipodroma su počeli radovi na izradi preostalih 6 polja gornje konstrukcije do spuštanja vijadukta na zemlju i spajanja sa postojećom tramvajskom mrežom. Privedeni su kraju radovi na nedovršenim nosećim stubovima i počelo je postavljanje skele za izradu gornje konstrukcije preko Topčiderske reke. Počeli su i radovi na stepeništu, platformama i verovatno liftu koji bi trebalo da povežu stanicu šinskog vijadukta sa budućim proširenjem autobuskog stajališta na nadvožnjaku preko železničkih šina (smer ka Sajmu).

Na rampama koje se ulivaju na kružni tok je završena ugradnja dilatacionih spojnica na gotovo svim rampama. Na pojedinim je u toku postavljanje ivičnih venaca i Jersey barijera (silazna u Radničku ulicu i Bulevar vojvode Mišića i uzlazna iz Bulevara vojvode Mišića). Na rampama koje kružni tok povezuju sa raskrsnicom kod Hipodroma u toku su završni radovi. Betonirane su tehničke staze, završava se postavljanje ograde i od krupnijih poslova preostalo je da se postavi hidroizolacija, posle čega sledi asfaltiranje. Na uzlaznim rampama iz Bulevara vojvode Mišića i Radničke ulice u toku su i radovi na pristupnim nasipima.

Na novom pešačko-biciklističkom mostu preko Topčiderske reke pored NIS-a su još ranije postavljene noseće prednapregnute grede povezane poprečnim prefabrikovanim pločama, na kojima će se nakon armiranja izliti gazna površina most.

Proširen je i asfaltiran silazak sa novog nadvožnjaka preko železničkih šina u smeru ka Adi, tako da se u najskorije vreme očekuje nova regulacija saobraćaja na ovom delu.
 
Izvor: Beobuild.rs

Novi segmenti petlje "Radnička"
130207-RAPET-02.jpg


Radovi na Radničkoj petlji odmiču predviđenim tempom, a kako se radi o poslednjoj fazi gradnje, fokus je na spajanju novoizgrađenih rampi nasipima sa postojećom saobraćajnom mrežom, zatim postavljanju parapetnih venaca i zaštitnih ograda. Najvažniji događaj od našeg poslednjeg obilaska je svakako otvaranje prvog segmenta novog nadvožnjaka preko Topčiderke, koji će zameniti staru konstrukciju, poznatu kao “Tobogan”.

Celu vest kao i kompletnu foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/587.html
 
Odlican pregled stanja radova koje je izneo Blagoje i reportaza Beobuilda :kk:

Juce sam bio malko dokon, pa sam preko ove nove kamere na mostu brojao vozila koja koriste most. Brojao sam u intervalu od 10min, pa bi se okvirni broj na sat diobio mnozenjem sa 6.
U intervalu od 15.40-15.50 u smeru od Nbg ka Cukarici, 267 vozila za 10min, sto je oko 1602 vozila na sat. Nisam brojao ali otprilike oko 1/3 ili malo manje od broja vozila, se iskljucije na izlaznoj rampi ka Radnickoj ulici.
U smeru ka Novom Beogradu u intervalu od 15.50-16.00 prebrojao sam 174 vozila, sto je oko 1044 vozila na sat.

Hteo sam ove podatke da uporedim sa Gazlom, ali nisam nasao neku kameru koja "miruje" vec se non stop pomera, pa sam jedino nasao kameru kod mostarske petlje, tako da sam izbrojao vozila koja idu od Novog Beograda ka Autokomandi, ali bez vozila koja skrecu u Bul. vojvode Misica.
U intervalu od 16.00-16.10- 460 vozila u smeru ka Autokomandi, sto je oko 2760 vozila na sat. Ako hipoteticki dodamo da jos plus 1/3 od ovog broja vozila, koristilo Gazelu, ali se iskljucilo na rampama koje nisam mogao da vidim, dobijamo okvirni broj od 3670 voila na sat.
U smeru ka Novom Beogradu nisam brojao, ali je primetno da je saobracaj u tom smeru i u tom intervalu bio slabijeg inteziteta.

Dakle, treba imati u vidu da se pristupne saobracajnice sa obe strane mosta na Adi rade i da se moze ocekivati veci intezitet saobracaja u narednom periodu, po pustanju svih drugih pristupnih rampi.
Trenutno po ovim podacima,broj vozila koji koriste most na Adi je 43.6% od broja vozla na Gazeli. Ili ako bi hteli da pogledamo koliko je smanjeno opterecenje Gazele, uzecemo hipoteticko razmisnjanje da bi svi koristili Gazelu, a to je 1602+3670 sto je 5272 vozila na sat. Dakle smanjeno je opterecenje Gazele za oko 30.3% (1602/5272)
 
Još par faktora, pored navedenih, treba imati u vidu kada se tumače ovi brojevi. Gazelom će uvek ići fiksni broj vozila iz tranzita koji ne koristi obilaznicu, tako da je rasterećenje Gazele što se tiče unutargradskog saobraćaja i veće. Drugo, vreme merenja protoka na Gazeli je bliže onom špicu kada se ljudi vraćaju sa posla, što ne treba zanemariti i pored toga što je razlika svega 20 minuta. Treba imati u vidu i da se deo saobraćaja koji je išao preko Brankovog mosta zbog smanjenih gužvi na Gazeli preusmerio na nju, što se vidi i u smanjenim gužvama na Brankovom mostu.
 
Ako mi se cini, u studiji o mostu se kaze da ce rasteretiti Gazelu za 30%, znaci vec sad je opravdao ocekivanja. Sto se tice pristupnih rampi na petlji Radnicka, mislim da ce najveci doprinos povecanju saobracaja imati ona sa kruznog toka u Zivojina Misica. Takodje pretpostavljam da ce zavrsetak UMPa do Tosinog Bunara dosta znaciti. A eventualni tunel do Auto-komande i zavrsetak obilaznice prakticno isprazniti Gazelu, plus uvodjenje tramvaja na novi most. Zato mislim da su sve teze Mrkonjica Ilica i ostalih o mostu kao promasaju, pale u vodu....
 
Па УМП ти је пао у воду.Од тунела до аутокоманде СРЕЋОМ нема ништа јер су све паре отишле на ова три километра булевара и мост.Основни концепт брзе денивелисане саобраћајне везе у градском језгру града је у Европи одбачен у корист јефтинијег и немерљиво ефикаснијег висококапцитетног шинског система а у свету је у последњим деценијама у пуној мери спрведен само у Бостону због чега се чак и Американци кају који су традиционално наклоњени аутомобилима жестоко кају.

Милаче,у студији су им главни аргументи били денивелисана,независна веза кроз град као и уштеда горива и било би лепо погледати те податке за ово друго (пошто од првог нема ништа) који су вероватно занемарљиви с обзиром да Новобеограђанима јужно од насипа овај мост скраћује прелаз преко реке за целих 500м а становницима Б. Брда и читавог низа насеља у дужини од пар десетина километара ка југу и западу за неких 800-1000м.

Баш бих волео да видим како та бројка оправдава пола милијарде инвестиције за какву имамо прилике једном у 40 година.
 
Naravno, slazem se sto je rekao Blagoje. Ovu su samo okvirni podaci, za generalno sagledavanje trenutnog stanja. Evidentno je da je smanjena guzva i na Brankovom mostu, prelivanjem dela saobracaja na Gazelu, dovoljno da ne bude haos kakav je bio, ali ne drasticno. Njegovo znatno rasterecivanje se ocekuje izgradnjom prve linije metroa. Ovaj most pre svega ima funkciju rasterecivanja Gazele, Mostarske petlje, ali i Bul. vojvode Misica kao jedine veze grada sa velikim delom Cukarice. I u tome je vec sad dosta doprineo, a sigurno nakon zavrsetka svih radova na pristupnim saobracajnicama, jos vise ce da doprinese.

Usteda goriva se ne odnosii samo na predjeni put, mada ni to nije zanemarljivo, vec i na smanjenje guzvi, odnosno skracenje vreme putovaja. Jer najvise goriva se trosi u gradskim uslovima voznje, pogotovu kreni-stani. I ako neko 20min vozi duze, kreni-stani voznjom, daleko ce vise goriva da potrosi nego obicnom racunicom sto je 2 ili 3km skratio put. Tu spadaju i oni koji i dalje koriste Gazelu, jer je i njima skraceno vreme putovanja. A koliko je to ustede, nemam pojma. Ono sto je bitno je da je most doprineo smanjenju guzvi i rasterecenju bul.voj.Misica, i Mostara i Gazele, sto mi je i primarni cilj bio, a sve drugo sledi iz toga.
 
Delija":1lvegoe0 je napisao(la):
... због чега се чак и Американци кају који су традиционално наклоњени аутомобилима жестоко кају.

daj neku referencu, koji amerikanci se kaju? ovo je banaliyovanje. daj nesto da procitamo...

pricao sam sa ljudima, a i sam se uverio letos kako savrseno denivelsaini putevi funkcionisu u sangaju i tokiju. znam da mozes da kazes kako se ne mogu porediti ti gradovi sa beogradom, tako da nemoj pisati to. evo ja prvi necu da idem sinama da idem na posao, vec hocu da idem kolima.
 
Vrh