Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Nekoliko slika sa petlje "Radnička" u zimskom ambijentu koje ilustruju trenutne radove. U prethodnih mesec dana radovi su se izvodili smanjenim intezitetom, što zbog praznika, što zbog nepovoljnih vremenskih uslova.


U toku je sečenje i demontaža kolovozne konstrukcije tobogana:

c01to.jpg


c02v.jpg


c03c.jpg


c04j.jpg



Postavljene su dve prefabrikovane betonske grede preko Topčiderske reke na mestu buduće pešačko-biciklističke staze:

c05k.jpg


c06le.jpg



Na uzlaznoj rampi iz Radničke ulice na kružni tok trenutno se postavljaju ivični venci i raščišćava teren za pristupni nasip:

c07t.jpg



Na uzlaznoj rampi iz Bulevara vojvode Mišića na kružni tok u toku je izrada potpornog zida za pristupni nasip:

c08h.jpg
 
Zbog čega će novi biciklistički most-ić biti toliko uzan, da mi je znati!? Da li je nepobitno utvrđeno da će to biti to?
 
To je osnova na koju ide gornja konstrukcija koja je gotovo po pravilu sira od osnove tako da treba najverovatnije ocekivati siri prelaz od ovoga sto se sada vidi.
 
Kako tuzno izgleda do pola rasklopljen stari nadvoznjak preko pruge... :(
Privremeni, al posluzio nas je poprilicno duze nego sto je bilo planirano.
 
Igor":a1s341gu je napisao(la):
To je osnova na koju ide gornja konstrukcija koja je gotovo po pravilu sira od osnove tako da treba najverovatnije ocekivati siri prelaz od ovoga sto se sada vidi.

Ima tu jedna stvar koja se po meni ne uklapa u tu priču. Ako su hteli preko greda da postave gornju konstrukciju koja bi bila šira, zašto nisu projektovali niže oslonce greda kako bi gornja konstrukcija bila u nivou zemlje? Ovako bi morali da podižu pristupne nasipe. Ako se pogleda slika, prednapregnute grede sa donje strane imaju ispuste koji bi mogli da budu oslonci za prefabrikovane ploče koje će da čine osnovu gazne površine. U tom slučaju bi prelaz preko mosta bio u nivou zemlje i prednapregnute grede bi služile i kao ograda ovog pešačko-biciklističkog mosta.

Ako se uporedi širina mosta sa širinom kola na slici, rekao bih da će tu biti dovoljno mesta i za pešačku i za biciklističku stazu (nekih 3 metra). U svakom slučaju više prostora nego na pešačko-biciklističkim stazama preko mosta.

c06le.jpg
 
Evo novih fotografija. Ovde se nije stedelo na betonu i armiranom gvozdju. Sudeci po kolicini koja je ostavljena da viri, ovaj spoj ce trpeti prilicna opterecenja. Zna li neko sta bi tu trebalo da bude? Ili je sve to samo zbog pouzdane veze sa betonskim osloncem?

IMG_5645_resize.jpg

IMG_5635_resize.jpg

IMG_5636_resize.jpg
 
Novi momenat u pitanju zasto je betonski zid na izlasku sa novog tobogana zakosen. Nasuta je zemlja u njegovom produzetku. Da li to znaci da ce biti pustena i treca traka?

IMG_5647_resize.jpg
 
Zuma":6nz46e4d je napisao(la):
Evo novih fotografija. Ovde se nije stedelo na betonu i armiranom gvozdju. Sudeci po kolicini koja je ostavljena da viri, ovaj spoj ce trpeti prilicna opterecenja. Zna li neko sta bi tu trebalo da bude? Ili je sve to samo zbog pouzdane veze sa betonskim osloncem?

Neverujem da je išta predimenzionisano u ovom projektu i da se rasipalo sa bilo čim. S obzirom da je i most tako rađen da iskorišćenje materijala i elemenata bude na gornjoj granici, koristeći sve moguće olakšice i izuzetke koje im pruža Eurocode. Zato služe i proračuni ostalom, nemam ništa protiv toga.

Na slici ima duplo više od statički potrebne aramture jer se ona na tom mestu nastavlja preklapanjem. Što je jedan od načina za nastavljanje. Moglo je da se vari, šipka na šipku, pa bi bila manja gužva ali veći posao, pa se zato i neisplati.
 
Негде сам ових дана прочитао (или чуо) да се након скидања асфалта са старог тобогана утврдило да је он (насупрот тврдњама неких наших форумаша) у веома добром стању, без обзира што је стар скоро пола века. То поново актуелизује моју иницијативу да дамо идеју где преместити конструкцију. Нажалост, адреса на коју се треба обратити није град, већ извођач коме по уговору припада конструкција и који ће одлучити да ли ће је негде инсталирати или продати у старо гвожђе.

Хајде, људи, да ми будемо ти који ћемо иницирати неко корисно решење. Верујем да би, мало уз подилажење мало уз јавни притисак, ПОРР пристао да донира конструкцију тамо где би корисно послужила.

Мени као најрационалније решење делује премошћавање неког од пружних прелаза где постоје рампе, или каквог канала у банатском делу града, али не познајем довољно добро ситуацију на терену, па би било добро да наши чланови који одлично познају железницу, или живе на левој обали Дунава укажу на могућа решења.

Грехота да пропадне.
 
^^ I ja sam bio baš iznenađen kad sam video kako sve to dobro izgleda, ili bar u odnosu na ono šta sam očekivao. Ja ne znam da li je imao neku sanaciju ili je bolje održavan, ali kako izlgleda opušteno bi mogao da i dalje služi...negde..
 
sizif":3kxuj9xf je napisao(la):
Негде сам ових дана прочитао (или чуо) да се након скидања асфалта са старог тобогана утврдило да је он (насупрот тврдњама неких наших форумаша) у веома добром стању, без обзира што је стар скоро пола века. ....

To može da bude samo glasina. U kom smislu "u dobrom stanju"?
Vizuelno se može primetiti samo da li ima korozije na površini materijala, ali se ne može ustanoviti da li ima mikro prskotina, nagomilanih napona, zamora...
 
Tesko da se moze ponovo upotrebiti. Tobogan nije rastavljen vec isecen. To znaci da su ivice rezova polu istopljene i nepravilne, a neki delovi skraceni. Grede koje nose kolovoz su isecene, itd. Bilo bi isuvise skupo sve to sredjivati za ponovno koriscenje. Posto je proces vrlo slikovit, nisam mogao da odolim, pa sve mozete videti na slikama :)

IMG_5657_resize.jpg

IMG_5462_resize.jpg

IMG_5445_resize.jpg

IMG_5686_resize.jpg

IMG_5662_resize.jpg

IMG_5670_resize.jpg

IMG_5674_resize.jpg

IMG_5736_resize.jpg

IMG_5746_resize.jpg

IMG_5744_resize.jpg

IMG_5750_resize.jpg

IMG_5742_resize.jpg
 
Isekli su deo konstrukcije "tobogana" preko pruge i položili sa strane.
 
Kako pretpostavljam, UMP se ukrsta sa Omladinskih brigada... Zna li neko na koji ce to nacin biti izvedeno?? Nadvoznjakom ili jednostavno u nivou i sa semaforima??
 
Biće klasična raskrsnica sa semaforima. Ta raskrsnica je napravljena odavno (u nekim drugim vremenima kada je neko imao viziju da tu bude bulevar paralelno sa prugom).

P.S. Sada mi palo na pamet...da li neko zna da li se planira skorije iskorišćavanje raskrsnice kod bežanijskog groblja i kvantaša? Koliko sam shvatio ulica koja ide pored groblja ka kvantašu će biti nastavljena na toj raskrsnici sa zadnje strane kvantaša, tj. buduće Veletržnice. E sad, da li se planira i nastavak ulice koja ide iz pravca auto puta BG-NS pored kvantaša pa pored Bežanijskog groblja ka blokovima?
 
Ronche":evpuzapv je napisao(la):
P.S. Sada mi palo na pamet...da li neko zna da li se planira skorije iskorišćavanje raskrsnice kod bežanijskog groblja i kvantaša? Koliko sam shvatio ulica koja ide pored groblja ka kvantašu će biti nastavljena na toj raskrsnici sa zadnje strane kvantaša, tj. buduće Veletržnice. E sad, da li se planira i nastavak ulice koja ide iz pravca auto puta BG-NS pored kvantaša pa pored Bežanijskog groblja ka blokovima?


Jesto off, ali odgovoricu, pa neka moderatori premeste gde treba - ulica ce biti nastavljena, preko takodje vec izvedene raskrsnice, i ici ce pravo pored buduce Veletrznice. Na toj, postojecoj raskrsnici, gledano iz pravca auto puta BG - NS je takodje ostavljena veza za buducu saobracajnicu koja bi isla takoreci "iza" Novog Bezanijskog groblja, odnosno, sa njegove zapadne strane. Ta saobracajnica bi trebalo da ima vezu sa Surcinskom i Grckom ulicom (kod Grand kafe, okretnica 75, 74), i zatim da se nastavi nizbrdo na vezu sa dr Ivana Ribara, odnosno Vinogradskom i Vojvodjanskom. To je cuveni T6 koji je planiran i isprojektovan, ali nikako da se ceo izvede.
 
Vrh