Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

zavrsenep je poplocavanje dna pilona , tako da ocekujem da se uskoro mozemo popeti stepenicama na most......
 
img20120922175555.jpg
 
Ne vidim dobro, da li je to pesak na toj crvenoj stazi ili je jednostavno već sastrugana?
 
Meni deluje da crvena boja baca senku na "pesak", odnosno na beton ispod crvene boje. Klikni na sliku pa je zumiraj. Možda grešim, ne mogu 100% da tvrdim da je sastrugana :D
 
Da je oljušteno, bilo bi oljušteno i tamo gde su prorezi za vodu na Jersey barijerama. Tu je voda odnela talog.
 
vozači da li ste primetili da su trake na novom mostu ofarbane bojom koja ispušta zvukove kad se točkom pređe preko nje?


jel ima negde drugde srbiji da je korišćena slična farba.
 
MilisaV":26zziqkl je napisao(la):
vozači da li ste primetili da su trake na novom mostu ofarbane bojom koja ispušta zvukove kad se točkom pređe preko nje?


jel ima negde drugde srbiji da je korišćena slična farba.

Primetio sam, i voleo bih da neko objasni zbog čega je to primenjeno na mostu? (u trenutku sam pomislio - ABS se pokvario :) ali sam se setio da mi je neko spominjao te trake pre par dana)

Koliko ja kapiram, takve trake se postavljaju da opomenu pospane vozače da prelaze u suprotnu traku ili su obasno blizu da izlete sa puta.
Zašto su postavljene na sred mosta na kojem ne može da se prispava i to za isprekidane linije koje razdvajau trake?
 
има на доста места, по тунелима и сл. а има и у устаничкој на белој траки између два супротна смера
 
Igor":3iql46pt je napisao(la):
Kako zar nije pesak u pitanju
Kao što reče već blagoje, pesak je. Danas sam prošao tuda. 8) A, prošao sam jer sam od objekta Porsche SCG kod Ade, pa sve do silaska sa mosta na Novom Beogradu išao peške. Katastrofa, totalni haos je danas bio, nijedne nedelje zbog zatvaranja pravca ka gradu nije bilo kao danas. Bukvalno je sve stajalo.
Ako nekoga zanima, od pomenutog auto salona sve do semafora nakon silaska sa mosta (ne u pravcu Belvila, već ona prva silazna rampa), ukupno 28 minuta hoda. :D
 
Ja sam se juče isto istripovao kad sam prelazio most i menjao trake :D Prvo sam mislio da je to zbog diletacionih spojnica, a onda sam u povratku izvalio da je do traka :D Čini mi se da ovo nije bilo pre, da su relativno skoro postavili...ili su takve od kad je most otvoren za saobraćaj? xD
 
Da pokušam da napravim presek radova u prethodnom periodu i trenutnih dešavanja na petlji "Radnička".

Trenutno najaktivnije gradilište na ovoj petlji je na nadvožnjaku koji spaja Bulevar vojvode Mišića sa Radničkom ulicom, a koji prelazi preko pruge (smer ka Sajmu). Sa strane Sajma je ranije završeno pet polja gornje konstrukcije i nedavno je počelo postavljanje ivičnih venaca. Radi se i na pristupnom nasipu koji će nadvožnjak povezati sa postojećom saobraćajnicom u Bulevaru vojvode Mišića. Na suprotnoj strani (bliže Adi) su završena 3 polja gornje konstrukcije nadvožnjaka i trenutno se izvode radovi na postavljanju armature za četvrto polje. Iznad same pruge je juče (nedelja) završeno izlivanje ovog segmenta nadvožnjaka. Kada dostigne potrebnu čvrstinu, ova konstrukcija će biti spuštena na delimično izrađene stubove, spojiće se izvedena armatura stubova sa izvedenom armaturom gornje konstrukcije i zaliti betonom. Po završetku ove operacije, ostaje samo da se gornja konstrukcija iznad železničke pruge poveže sa već završenim delovima nadvožnjaka sa obe strane pruge. Sama izrada ovog segmenta je trajala nešto duže, kako zbog njegovog položaja iznad same pruge, tako i zbog specifičnosti vezane za postavljanje armature i sam proces prednaprezanja ovog segmenta sa već završenim delovima konstrukcije.

Da podsetim,nadvožnjak koji je trenutno u izgradnji će po završetku biti korišćen za protok saobraćaja u suprotnom smeru (smer ka Adi) kako bi se omogućilo rušenje tobogana i izgradnja nadvožnjaka za taj smer. U tom cilju se obavljaju i trenutni radovi na mostu preko Topčiderske reke. Saobraćaj u smeru ka Adi je po silasku sa tobogana preusmeren na novoizgrađeni deo mosta, a stari čelični most je isečen i uklonjen. Na delu koji je on zauzimao su u toku pripremni radovi na fundiranju šipova kako bi se mostovska konstrukcija nadovezala na već završeni deo. Izrada prefabrikovanih betonskih greda za ovaj (srednji) segment mosta preko Topčiderske reke se obavlja na delu gradilišta kod NIS-a i u završnoj je fazi.

Osim na nadvožnjaku preko pruge, trenutno su najintezivniji radovi na rampama koje spajaju kružni tok sa Radničkom ulicom. Na rampi koja se spušta sa kružnog toka je do sada izliveno 4 od 6 polja gornje konstrukcije. Za rampu koja se iz Radničke ulice penje na kružni tok su završeni svi noseći stubovi (ukupno 5) i trenutno se postavlja skela za izradu gornje konstrukcije na prva dva polja (od 4).

Dobro napreduju i radovi na rampi koja se sa kružnog toka spušta u Bulevar vojvode Mišića. Izlivanjem gornje konstrukcije prvog segmenta je premošćena pruga, a trenutno je u toku postavljanje oplate na preostala dva segmenta. Završetak grubih radova na spajanju ove rampe se može očekivati u narednih desetak dana. Na rampi koja se iz Bulevara vojvode Mišića penje na kružni tok nije se dalje odmaklo od završetka izrade nosećih stubova (njih 4). Obzirom da je prethodnih dana izmeštena konstrukcija koja je držala električne vodove iznad pruge, a koja je smetala radovima na ovoj rampi, stvoreni su uslovi da se u narednom periodu inteziviraju radovi i na njoj. Ovde je neophodno uraditi 3 segmenta gornje konstrukcije rampe.

Sredinom septembra je završeno i spajanje rampe koja sa kružnog toka vodi ka Hipodromu. Sada imamo spojene sve četiri rampe koje kružni tok spajaju sa mostom i sa vijaduktom koji vodi ka raskrsnici kod Hipodroma. Na rampama koje spajaju kružni tok sa mostom završni radovi su u poodmakloj fazi. Završeno je postavljanje ivičnih venaca, Jersey barijera, hidroizolacije i odvoda za kišnu kanalizaciju, kao i betoniranje tehničkih staza. Nedavno je postavljen i noseći sloj asfalta, a sem habajućeg sloja, ostalo je da se postavi zaštitna ograda i rasveta. Na dve rampe koje spajaju kružni tok sa raskrsnicom kod Hipodroma završeni su samo grubi radovi na gornjoj konstrukciji rampi.

Utisak je da nema nekih većih prepreka da kompletan kružni tok i pristupne rampe budu kompletno završeni do kraja godine. Naravno, pod uslovom da nisu planirali da građevinsku sezonu završe tokom novembra.

Na kružnom toku je završeno postavljanje hidroizolacije i odvoda za kišnu kanalizaciju, nakon čega je postavljen noseći sloj asfalta. Završni (habajući) sloj asfalta će se verovatno postaviti kada se završe sve pristupne rampe i postave dilatacione spojnice. U narednom periodu je ostalo da se završi i postavljanje zaštitne ograde i rasvete.

Završeni su i radovi na asfaltiranju ispusta za autobuska stajališta na vijaduktu iznad kružnog toka, kao i radovi na postavljanju lifta (smer ka mostu). Na oknu lifta za suprotni smer u toku je zastakljivanje panoramskih otvora. Na južnom pristupu "metro" stanici (bliže Hipodromu) počela je izrada stepeništa (lifta?).

Gledaću da, kada budem imao slobodnog vremena, napravim i fotoreportažu koja će slikovito predstaviti sve gore napisano, mada je i prethodnih dana bilo dosta slika na kojima se to vidi.
 
благоје легендо +1 имагинарни.

реци ми само да ли мислиш да ће свих 8 приступа кружном току бити завршено до краја године или?
 
svrca":q4s7dpr1 je napisao(la):
Feanor":q4s7dpr1 je napisao(la):
Jel ce beton na stepenicama postepeno da dobije boju betona mosta ili ne?

Dobice grafite, kao i pilon. Cim uklone ogradu. Samo strpljivo. :roll:
Која кретенчина ће прва да се "попиша" на пилон?

Stu? Imsko? Suxo?
 
Evo nešto ilustracija uz blagojev genijalni tekst

img5132p.jpg


img5134a.jpg


img5137t.jpg


img5143bz.jpg


img5131hd.jpg


Slikano je pre nalivanja visećeg segmenta, ali bar se vidi sistem armiranja :mrgreen:

img5122ny.jpg


img5120mb.jpg


img5110ea.jpg


img5111w.jpg


img5098v.jpg


img5106w.jpg


img5109z.jpg


img5147l.jpg


img5092jv.jpg
 
drum1":2016zu1z je napisao(la):
реци ми само да ли мислиш да ће свих 8 приступа кружном току бити завршено до краја године или?

Izneo sam svoju procenu u prethodnom postu. Mislio sam na sve rampe:

Utisak je da nema nekih većih prepreka da kompletan kružni tok i pristupne rampe budu kompletno završeni do kraja godine. Naravno, pod uslovom da nisu planirali da građevinsku sezonu završe tokom novembra.


@Veliki Vracar

Tekst i slike su najbolja kombinacija :kk:
 
Juče sam prešao peške preko mosta i primetio sam taj zvuk kad kad točkovi vozila prelaze preko linije, toga ranije nije bilo.

Ono što se vidi na biciklističkoj stazi je pesak koji je korišćen pri pravljenju podloge na koju je naneta farba i od tada nije očišćen. Ima ga svugde, nadam se da će to počistiti kad budu otvarali stepenice i liftove.

Prilaz stepenicama i liftu na špicu Ade:

dsc04542.jpg


Ovde naravno postoji razmak između stepenica i konstrukcije mosta:

dsc04546.jpg


Kada se postavi ovaj spoj, stepenice će biti gotove. :vops:

Ono što je pola staze ofarbano crveno za bicikliste, a pola belo za pešake nema baš mnogo smisla jer je staza uska i ljudi se mimoilaze kako stignu. Ako ima više biciklista i pešaka na mostu, može biti malo nezgodno, a kad se otvore stepenice i lift za špic most će se možda još više koristiti za dolazak na Adu i može biti gužve. Mislim da bi bilo dobro da ovde ispred lifta ima više prostora.

Ima još nekih sitnica koje su malo improvizovane i koje će se valjda srediti do konačnog završetka mosta (neki spojevi delova ograde, stubići za saobraćajne znake,...). Reflektori koji osvetljavaju znake za plovidbu su tako postavljeni da idu u oči pešacima koji su uz ogradu. Pokretna konstrukcija za održavanje mosta malo prelazi preko ograde iznad pešačke staze, pa neko ko ne pazi može da udari glavom.

Nadam se da će uskoro otvoriti ove stepenice i lift na špicu.
 
Mogli su metalni most preko čukaričke "reke" da privremeno prebace par metara uzvodno od betonskog mosta i preusmere saobraćaj na njega iz pravca Ade pa onda na miru rade kompletnu situaciju na tim prelazima "reke"...
 
Ajde da im damo ideju gdje da postve topogan kad ga demontiraju recimo nadvoznjak preko pruge u batajnici ako je tehnicki moguce.Blagoje svaka cast za objasnjenja.Nadam se da ce beton zastitiit od zvrkljaca
 
Pesak na stazi je nagomilala voda koja dolazi iz otvora do kolovoza prilikom pranja ulica, i on se skuplja ispred neke prepreke.

IMG_1767.jpg


Armatura se povila pod sopstvenom tezinom.

IMG_1724.jpg


Jos malo pa poljubac. "Veza" mosta i lifta.

IMG_1763.jpg
 
blagoje":f2y0fk9g je napisao(la):
Da podsetim,nadvožnjak koji je trenutno u izgradnji će po završetku biti korišćen za protok saobraćaja u suprotnom smeru (smer ka Adi) kako bi se omogućilo rušenje tobogana i izgradnja nadvožnjaka za taj smer. U tom cilju se obavljaju i trenutni radovi na mostu preko Topčiderske reke. Saobraćaj u smeru ka Adi je po silasku sa tobogana preusmeren na novoizgrađeni deo mosta, a stari čelični most je isečen i uklonjen. Na delu koji je on zauzimao su u toku pripremni radovi na fundiranju šipova kako bi se mostovska konstrukcija nadovezala na već završeni deo.

Sudeci po onome sto trenutno rade, sumnjam da je sledeca faza pobijanje sipova. Sva zemlja koja se vidi na ovom kadru, od leve do desne ivice slike, je nova. Posle vadjenja metalnog mosta, na obe strane reke je ostala povelika rupa koju je zauzimala delom metalna konstrukcija, a delom je to bio prazan prostor na obalama, ispod nje. Potpuno su je zatrpali nasipajuci desetine tona zemlje, zatim dodali fini beli sljunak po vrhu, da bi ga zatim valjcima savrseno poravnali. Armatura koja viri na vertikalnim osloncima novog mosta je zatrpana. Ne verujem da bi sada zatrpali prostor koji ionako moraju odmah da iskopavaju da bi zavrsili ivice novog mosta. To ce se desiti kasnije, ali ocigledno ne u sledcoj fazi. Isto tako, zasto da pobijaju sipove kroz novo nasutu zemlju, ako su to mogli da urade pre nasipanja, sa istog nivoa kao sto su radili sa novim mostom, dakle sa trenutnog nivoa Tociderske reke, pa da onda iznad toga prave betonski okvir oslonca mosta (jedinstvenog, produzenog prvog ili drugog)?

Ovo vise lici na jedan drugi od cetri do sada pobrojana scenarija, a to je postavljanje privremenog mosta po poravnatim delovima nasute zemlje mada je to meni izgledalo najmanje verovatno.

IMG_1734.jpg
 
Vrh