Delija":12ki3u4n je napisao(la):
Сви који кажу мост на Ади када причају о његовој цени мисле и на приступне саобраћајнице или чак (са правом) на цео потез ди сада изграђеног УМП-а. А то намерно инсистирање на томе шта се подразумева под мостом је произашло пре свега из покушаја обмане аутора овог пројекта причајући искључиво о цени самог моста.
То намерно инсистирање није произашло из "покушаја обмане аутора" како тврдиш, већ као последица нестручне критике, која стално пореди неупоредиве ситуације. До сада нисам нити једном налетео на критику засновану на поређењу са неким другим мостом, а да та критика није одмах оборена.
Мислим да је до сада најсмешније поређење вијадукта Милау у Француској и Моста на Ади. Увек се слатко насмејем тој тенденциозној критици. Толико различити пројекти.....у сваком детаљу, али то није препрека ни стручној јавности да се позива на очигледно лош пример. Ево га најновији пример, "опозиција" има да свисне од среће:
http://www.rts.rs/page/magazine/ci/story/501/Занимљивости/1021938/Висећи+мост+за+Гиниса.html
Delija":12ki3u4n je napisao(la):
А онда следи логично питање шта ће ми мост без приступница,колико кошта све то?! Е тад већ нема јасног одговора. У осталом тај исти Јовин се сам неколико пута фокусирао на петљу Радничка говорећи да је она последица најгоре могуће локације моста.
И ово стоји на тако танким и лабавим ногама....поново ћу се позвати на Мостарску петљу, која је много компликованија од Радничке. Да ли то значи да је Газела на лошем месту? Искрено, да ли су могли да нађу компликованије место за приступну петљу? Да ли нам је данас жао због тога?
Истина је да је сама локација поприлично поскупела решење, али ни ја не видим где би га угурали а да он буде довољно користан, и да не унакази еколошки систем Аде. А инсистирање на приоритетном мосту у СА је погрешно, јер је много мање растојање између Бранковог и Газеле, него између Газеле и Остружнице, зар не? Осим тога, постоје огромне препреке код моста у СА, које је МилисаВ лепо навео. Рашчишћавање и расељавање које би било неопходно би нагурало цену, можда и више од 400 милки....али ни о томе нема помена код Друга Јовина.
Delija":12ki3u4n je napisao(la):
Иначе,СТФ кад бисмо само посматрали конструкцију моста он би био јефтинији 25% само да су ишли са два пилона.Опет,по мени испадамо глупи када причамо о цени самог моста преко убедљиво најширег дела тока Саве.То нас опет враћа на локацију.Мост који би био на некој разумној локацији би био 2 до 3 пута јефтинији што је струка и потврдила.Ево имаш и документе о томе.
Што се конструкције тиче, то стоји. Та критика је увек и стајала, то сви прихватају, и критичари, и "бранитељи" моста. Овакве расправе се увек покрену после неадекватних поређења којима се вређа интелигенција.