Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@Relja
Mislim da svi ovi dodaci i male prepravke (dodatak 7m pilona, poboljsanje osvetljenja, liftovi, itd)spadaju u lickanje projekta kao zavrsni radovi da se skocka kako valja. To mu dodje kao finish, te kao sto si rekao, ne spada u prepravku projekta. Predpostavljam da spada u cenu jer se za ovo nisu zaduzili dodatno a i procentualno na ceo projekat to je mala suma koja tu spada u doterivanje.
 
Спот,не вреди.Малопре сам баш на том примеру градио цео свој став а ти једноставно не капираш.

ПС: Ја не тврдим да остали лажу већ само ти што сам лепо и доказао.

Картограф,јавне увреде и оптужбе засноване на лажима заслужју у најмању руку одбрану тамо где су изречене.
 
relja":1t0a8rqt je napisao(la):
Nešto mi se stalno vraća izjava Jovina ili Maletina, ne sećam se ko jo to od njih spomenuo, da će ovo biti izgradnja koja nikada neće imati svoj završetak, pošto nema jasnog glavnog projekta.

Naknadno se povećava visina pilona za konstrukciju od još 7 metara - zbog 7 metara.
Naknadno se pravi lift na špicu, naknadno se rade stepenice za pešake.
Ako sam dobro video na fotografijama, pešačke staze nisu asfaltirane (da li tako treba prema projektu ili će se naknadno ustanoviti da je bolje sa asfaltom?)

Jasno je da još ništa nije završeno, ali koliko će biti naknadnih odluka, namerno ne kažem promena projekta, zato što je po odlasku radnika neko shvatio da ipak nije gotovo, i da ima još nešto što nedostaje?
Jer, to košta. Ili je baš to poenta?

To je taj sistem design & build ili salvet projektovanje koje nazalost vise ne pominju jovin i maletin a vazno je,a to je da bez zavrsenih projekta se odpocinju kapitalni projekti kao sto je ovaj most.Stoga je i cena mnogo veca.Samo je Maletin povecao da je moguce povecanje u odnosu na raniju racunicu od 3%-5% cene projekta na idejnom projektu a ne vise.Bas cemo videti koliko ce biti na kraju.Ako bude kao sa Beskom,probijanje prvobitne racunice ce biti znatno vece.
 
@ spaciotete
ja govorim o magičnoj reči - "Aneks" i o tome koliko će ih biti pošto glavni projekat ne postoji.
 
relja":3n1u0ugo je napisao(la):
@ spaciotete
ja govorim o magičnoj reči - "Aneks" i o tome koliko će ih biti pošto glavni projekat ne postoji.

Aha ok izvini, nisam te shvatio, video sam filmic na youtube-u, tacno je da ima bas puno aneksa i kao sto rece Vucko rade po principu, design and build tako da glavni projekat ne postoji. (Iskreno, ne volim ni ja taj princip...) :|
 
Pozdrav svima i srećni praznici, protekli i predstojeći :)

Već dugo vremena pratim ovaj fenomenalni forum, još iz vremena izgradnje dijela obilaznice od ostružnice do orlovače. Registrovao sam se prije izvjesnog vremena kada je uvedena opcija plusića, da bi na taj način dao doprinos ocjenjivanju kvaliteta diskusije.
Za sve to vrijeme nisam postovao, jer nisam osjećao da mogu da doprinesem forumu, a ne volim trolovanje. Ovaj post je posljedica dešavanja na forumu u zadnje vrijeme, neke kulminacije negativne energije u trenutku kada za to nema razloga, jer eto ovaj most se privodi kraju, most koji ima mana, mogao je da se posadi tamo ili ovdje, biti jeftiniji, njegova izgradnja transparentnija itd. Ali ne treba zaboraviti da je ovaj most korak naprijed i mnogima će svakodnevne muke u transportu značajno umanjiti.
Takođe, most je bio inspiracija za (do sada) 500+ stranica jako kvalitetne diskusije na ovom forumu. Svima sam preporučivao beobuildov forum kao mjesto na kome se vodi razumna diskusija, sa malo vrijeđanja i sa dosta međusobnog uvažavanja. Mislim da su mjesta kao ovaj forum pravi inkubatori pozitivne svijesti, da je ovaj forum na neki način akomulator pozitivne energije koja će nadam se jednog dana dostići kritičnu tačku i pogurati stvari u ovoj zemlji nabolje.

Zato, molim sve članove foruma i nove i veterane, da ih ne zahvata euforija ovih jadnih izbora na kojima nema pravog izbora, da se mi ne spuštamo na njihov nivo već i dalje da argumentovano kritikujemo, da se divimo pozitivnim stvarima, i da uvijek tražimo istinu gdje i na šta se troše naše pare. A jednoga dana ko zna, možda se na nekim novim izborima pojavi pravi izbor, izbor sastavljen od ljudi kao što su beobildovci, koji strastveno i iskreno vole svoju zemlju i grad.

Bebuild :kk:
 
Delija":3jey6pbw je napisao(la):
Спот,не вреди.Малопре сам баш на том примеру градио цео свој став а ти једноставно не капираш.

ПС: Ја не тврдим да остали лажу већ само ти што сам лепо и доказао.

Картограф,јавне увреде и оптужбе засноване на лажима заслужју у најмању руку одбрану тамо где су изречене.

@delija

Da te podsetim samo da si napravio polemiku i na Skyscrapercity-u oko mosta (pratim i taj forum tako da znam vrlo dobro sta si tamo pisao), tamo su ljudi isto stekli utisak da si pun mrznje prema mostu.

Ovde na beobuild-u imas smelost da kazes da ne treba da se mesa politika u diskusiju oko mosta a na Skyscrapercity-u smatras da ko god ne pljuje most je "partijski pacov" i mesas itekako politiku u razgovore.

Zato sam ti i rekao (bez namere da te vredjam naravno) da nisi kompetentan da drzis predavanja drugima u vezi politiziranja topic-a.

Ja samo iznosim ono sto si ti rekao i drzim se tvojih reci, zato me nemoj nazivati lazovom molim te.

Sve ovo kazem u cilju da Beobuild ostane mesto strucne rasprave i mesto razmene informacija na respektabilnom nivo-u a ne da propadne kao sto je trenutno slucaj na skyscrapercity-u.
 
Ја направио полемику?! Ето опет лажеш људе овде.Реци онда на које сам ја то ствари тамо реаговао као и многи други форумаши самном. Причаш о квалитету овог форума а сам си овде покренуо ову расправу међу нама која никоме не користи а ја хвала богу нећу да допустим да ме неко овде пљује. (Ето нађосмо одоговарајућу примену за ону уличарску реч)
 
A da se vi lepo nadjete negde u gradu i razresite vase nesuglasice? :laugh:
 
@Delija,
Postovani buduci kolega arhitekta, shvatili smo ovde na forumu da ti se ne dopada most, prihvatamo tvoje misljenje i postujemo ga.
Zato kad nesto nije po tvom ukusu, nemoj ulivati negativnu energiju onima koji se raduju njegovom izgradnjom i nemoj da citas postove o mostu ako ti smetaju, jednostavno ih preskoci.

@Kingmanowar, moracemo da idemo na neku zvezdinu tekmu uz pivo Delija i ja ;)
 
relja":3vfgum73 je napisao(la):
@Rastafari - još je rano tebi da reaguješ na takav način na diskusiju koja ovde traje godinama.

Nema ravnopravnosti između članova koji su svojim prvim postovima unapredili temu fotografijama, vestima sa gradilišta, insajderskim informacijama ili jednostavno svojim stučnim komentarima, i nekoga ko je ovde došao da bi se svađao i vređao zato što ne može da istrpi tekst koji čita na ekranu.

Pa pročitaj onda lepo redom moje poruke od prve do poslednje, pa zaključi zašto sam se registrovao na forum, pa tek onda pričaj o ravnopravnosti!

A to na šta ja reagujem se ne može nazvati diskusijom, već klasičnim proseravanjem, ili finije (kao što bi rek'o spatiotecte i dr strangelove) hejtom i trolovanjem!
 
Ljudi, ajd' malo relax...šta ste se svi primili k'o saučešće pa se prepucavate zbog radi ničega :p ...

Mir Božiji, Hristos se rodi :)

U zdravlje :vops:
 
Ево ја се извињавам сада што сам заиста истроловао са неколико последњих постова али нисам имао куд.


Спот,ово је све само не ствар укуса .Ово је ствар струке,урбанизма,рационалности,дугорочног планирања....А то су само нека питања на којима је по мом мишљењу пао пројекат УМП-а.

Морам да се осврнем и на оно што је поставио Giorano Angelo

most5.jpg


О овоме сам причао и на теми Београд 2000.Још од 1976. пеостоје идејни пројекти две верзије метро моста.Ово на слици је она која конструкцијски подсећа на газелу а друга је такође подразумевала пилон.Изабрали су ову варијанту која је вероватно јефтинија.Битно је и нагласити да би се овај мост нашао у продужетку Немањине.А коштао би неколико пута мање из простог разлога што би премошћавао далеко мању раздаљину а и стављање шина у труп моста је далеко практичније решење.

Ето,између јефтинијег метро моста са 6 трака на далеко важнијем правцу (уз већ готов пројекат) ови су изабрали знатно скупљи трамвајски мост са далеко компликованијим приступним саобраћајницама,на дискутабилној локацији и преко најширег дела Саве на целом току од чега је само 150м пловни пут.

Нека ми сад неко кроз урбанизам и аргументе објасни ову одлуку или ја опет хејтујем? :rolleyes:
 
rastafari":udmsk7bi je napisao(la):
relja":udmsk7bi je napisao(la):
@Rastafari - još je rano tebi da reaguješ na takav način na diskusiju koja ovde traje godinama.

Nema ravnopravnosti između članova koji su svojim prvim postovima unapredili temu fotografijama, vestima sa gradilišta, insajderskim informacijama ili jednostavno svojim stučnim komentarima, i nekoga ko je ovde došao da bi se svađao i vređao zato što ne može da istrpi tekst koji čita na ekranu.

Pa pročitaj onda lepo redom moje poruke od prve do poslednje, pa zaključi zašto sam se registrovao na forum, pa tek onda pričaj o ravnopravnosti!

A to na šta ja reagujem se ne može nazvati diskusijom, već klasičnim proseravanjem, ili finije (kao što bi rek'o spatiotecte i dr strangelove) hejtom i trolovanjem!


Ti nisi u centru pažnje ove teme i nećemo se baviti tobom, niti o tome da li se tebi nešto dopada ili ne.
 
Ne razumem cemu toliko zapaljivi i strastveni postovi bas u momentu otvaranja mosta kao da svih ovih godina nismo vec spominjali neke od postojecih dilema ali na daleko civilizovaniji nacin.

Meni jedna stvar definitivno nikako nece biti jasna a to je da sticem utisak da neki od forumasa koji su se protivili mostu na ovaj ili onaj nacin kao da prizeljkuju da most i njegova funkcija pre svega budu neuspesni kako bi se eto njihove katastroficne manje ili vise prognoze ostvarile. Pa zar je moguce da se bez obzira na politicku i ekonomsku pozadinu ovog velicanstevnog projekta makar malo ne radujete njemu ili ce se uvek i sve svoditi na beskonacno kritizerstvo sa malo ili gotovo nimalo argumenata.

Jedno je za mene sigurno a to je da je neophodno zavrsiti petlju radnicka a pre svega jurija gagarina kako bi most imao punu finkciju i maksimalni kapacitet tako da trenutna situacija nije do kraja merodavna.
 
Декларација Академије архитектуре Србије о мосту преко Аде Циганлије:

aas2w.jpg
 
Odgledah i ja onu emisiju sa Jovinom i ne mogu reci da sam cuo bog-zna-kako uverljive argumente da je most na pogresnom mestu, da je posredi korupcija nevidjenih razmera, da su se mogla izgraditi 2 mosta jednostavnije konstrukcije itd.

Interesuje me koliko je kostala izgradnja Gazele, a koliko Mostarske petlje i pristupnih saobracajnica? Da li bi se isti efekat dobio bez petlje i autoputa? Mislim da je i laiku jasno da "kalemljenje" mosta na postojecu saobracajnu infrastrukturu ne bi znacajnije doprinelo smanjenju guzvi.

Jedan od argumenata za tvrdnju da je most izgradjen na pogresnom mestu je bio da izmedju Dunava i autoputa zivi "vise od milion stanovnika" i da je mnogo vaznije resavati guzvu u tom delu grada. Po popisu iz 2011. godine, Beograd ima 1 150 000 stanovnika. Kako ozbiljno da shvatimo "strucnjaka" koji iznosi ovakve argumente?!

A tek ne bih znao kako da okarakterisem tvrdnju kako je Ljuba Andjelkovic ubedio Bogdanovica da je prioritet Most na Adi, zato sto je u to vreme ziveo na Banovom brdu.. Jel to nivo diskusije koji se ocekuje od jednog akademika?
 
relja":16s2gjgk je napisao(la):
rastafari":16s2gjgk je napisao(la):
relja":16s2gjgk je napisao(la):
@Rastafari - još je rano tebi da reaguješ na takav način na diskusiju koja ovde traje godinama.

Nema ravnopravnosti između članova koji su svojim prvim postovima unapredili temu fotografijama, vestima sa gradilišta, insajderskim informacijama ili jednostavno svojim stučnim komentarima, i nekoga ko je ovde došao da bi se svađao i vređao zato što ne može da istrpi tekst koji čita na ekranu.

Pa pročitaj onda lepo redom moje poruke od prve do poslednje, pa zaključi zašto sam se registrovao na forum, pa tek onda pričaj o ravnopravnosti!

A to na šta ja reagujem se ne može nazvati diskusijom, već klasičnim proseravanjem, ili finije (kao što bi rek'o spatiotecte i dr strangelove) hejtom i trolovanjem!


Ti nisi u centru pažnje ove teme i nećemo se baviti tobom, niti o tome da li se tebi nešto dopada ili ne.

Naravno da nećete.

A ako već prozivaš, onda pre nego što napišeš, proveri šta je tačno! plavo ili crveno ?
 
@Black Само насеље Београд има толико становника а цео Београд има 1.639.121 становника. Урбанистичким плановима је покривена скоро цела територија града на којој живи највећи део од тих 1.639 милиона.

@Giorano Angelo

Хвала на овоме.Волео бих да видим нека мишљења или документе друге стране стручне јавности пошто од свега имамо само изјаву Хајдина: "Стручна јавност то сам ја".
 
@ vaskoliki forum - Mir Božiji, Hristos se rodi!

@ Igor
Zbog tendencije da se izbegava konflikt prozivanjem "nekih tamo pojedinaca" i ne navođenjem imena, ne znam da li treba da se prepoznam, tj da li si zbog mene stekao takav utisak.
Što se tiče mojih "katastofičnih predviđanja" hoću samo da kažem da ćemo sa posledicama (po mom mišljenju) lošeg planiranja jednostano - nastaviti da živimo, isto kao što smo živeli bez obilaznice, bez metroa, Brankovim mostom koji ulazi u centar grada kroz tunel pravo na malu raskrsnicu, sa hektarima železničkih koloseka... itd. Posledice će postati sastavni deo svakodnevnog života, o kojima se neće preterano razmišljati zbog drugih briga.

Ja sam obišao most i kosntatovao da još dosta toga nije završeno - NE MISLIM na šareno osvetljenje i uvećanje šiljka, već na pristupne saobraćajnice. Načekaćemo se dok budemo mogli da vidimo u praksi funkcionalnost celog projekta, ali ja očekujem da će biti daleko ispod uloženog.

I da - "petlja" Jurija Gagarina je - završena. :D Sad čekamo produžetak do sledeće rampe u Antifašističke borbe.
I, tu je, po meni, jedna od ključnih mana cele zamisli - za vozače koji dolaze na most sa severne strane železničkog nasipa praktično neće postojati "desno skretanje" za uključenje na most. Tj, postojaće, ali uz dosta kruženja okolnim ulicama. Moralo je to mnogo, mnogo bolje, ako se već insistiralo na toj lokaciji mosta.

Ja i dalje ostajem pri tvrdnji da je saobraćajna situacija u gradu takva, da gde god da "baciš" most preko Save, osetiće se neko poboljšanje. Samo ne verujem da ćemo zauzvrat dobiti onoliko koliko je uloženo i koliko smo se zadužili.
 
Black":37qjjur2 je napisao(la):
Odgledah i ja onu emisiju sa Jovinom i ne mogu reci da sam cuo bog-zna-kako uverljive argumente da je most na pogresnom mestu, da je posredi korupcija nevidjenih razmera, da su se mogla izgraditi 2 mosta jednostavnije konstrukcije itd.
Такође. Иако потпуно подржавам такве емисије и ту телевизију, јер мора да постоји и друга страна приче, а ова телевизија је можда и једина која није прорежимска.
Али емисија о мосту је тенденциозна и као таква, огроман промашај. Сви аргументи су им јако натегнути. Сем аргумента о побрканим приоритетима. То стоји као Ловћен.
Black":37qjjur2 je napisao(la):
Interesuje me koliko je kostala izgradnja Gazele, a koliko Mostarske petlje i pristupnih saobracajnica? Da li bi se isti efekat dobio bez petlje i autoputa? Mislim da je i laiku jasno da "kalemljenje" mosta na postojecu saobracajnu infrastrukturu ne bi znacajnije doprinelo smanjenju guzvi.
Одлично запажање. И велики пропуст свих противника моста. Па Мостарска петља је коштала много више од Газеле, као што ће Радничка коштати много више од Моста на Ади (сад се примећује промашај са називом).
ДА не заборавимо саобраћајну катастрофу код Ушћа, због никад изграђене петље за Бранков мост (због своје скупоће)
Могли су да изграде обичну гредурину, али би то смаљило цену пројекта недовољно да би се изградио још један мост (коме би опет фалиле приступне петље).
Тај аргумент је толико блентав, да ме многи стручни људи толико разочаравају и сами себе дискредитују (Јовин), а и многи цењени чланови форума....
relja":37qjjur2 je napisao(la):
@ vaskoliki forum - Mir Božiji, Hristos se rodi
Мир Божији. Ваистину се роди.
 
Prvo bih svima pozeleo sretnu novu godinu i Božić.Pratim forum nešto više od 3 godine, i kao što neko reče gore (čini mi se filozof) ,svima sam preporučivao ovaj forum kao riznicu saznanja o gradnji u Beogradu.Pre 12 -tak godina sam bio učesnik protesta protiv vlasti,ne svidja mi se ni ovo što se sada radi,jer nisam provodio vreme štrajkujući na ulici da bi mi bilo isto ili čak i gore.Ali smatram da ovaj forum nije mesto za politički obojene razgovore.Proteklih 27 godina radim u LOLI u Železniku,a stanujem u bloku 63.Do posla imam 17.300 m u jednom pravcu.Novi most mi pruža šansu da uštedim 8 km dnevno u prevozu,ili oko 200 km mesečno,a vi izračunajte koliko je to za ovih 27 godina.Koliko vremena ,koliko goriva...i svega ostalog.Ma kako se meni most svidjao ili ne,ma koliko bio skup ili ne ,da je bio izgradjen pre 27 godina meni bi uštedeo 60.000 km.Znam da 99% ljudi u mojoj zgradi (20 spratova) koristi lift,a ja ne, jer sam na prvom spratu i ipak ga plaćam,tako će i ovaj most da koriste samo oni kojima treba,a plaćaće ga svi, estetika je tu stvarno u drugom planu.Ali je takodje i tačno da treba da se istraži do kraja mogućnost da li je i koliko bilo zloupotrebe novca, do čega ,hteli mi to da priznamo ili ne,neće doći.Ipak ovaj forum i nije osnovan kao istureno odeljenje suda u Beogradu ,već kao mesto gde ljudi iznose informacije o građenju nečega,a politiku prebaciti na neko za to predvidjeno mesto.Izvinjavam se zbog mogućeg trolovanja,ali sam morao da reagujem zbog zadnjih 100-tinjak stranana na ovom mestu,i zahvaljujem se za sve informacije i slike koje ste mi pružili u zadnje 3 i kusur godine. :)
I svima velika pluščina od mene.
 
@Delija: zamisli sta bi se desilo da svako sa svakim raspravlja ovde na licnoj osnovi, da se hvata za svaku rec... Svako percepira i interpretira istu stvar uglavnom drugacije, svako kritiku i packu (narocito online) shvata drugacije.

Da idemo tom logikom, ova tema bi umesto 530 imala 5300 strana, od cega bi 95% bilo spam...

Igor i Vucko su previse tolerantni, rekao bih.
 
stf":3qn8j7ze je napisao(la):
Тај аргумент је толико блентав, да ме многи стручни људи толико разочаравају и сами себе дискредитују (Јовин), а и многи цењени чланови форума....

Ово је већ благо спиновање мада се слажем да стручна јавност треба да обрати више пажње на терминологију.Сви који кажу мост на Ади када причају о његовој цени мисле и на приступне саобраћајнице или чак (са правом) на цео потез ди сада изграђеног УМП-а. А то намерно инсистирање на томе шта се подразумева под мостом је произашло пре свега из покушаја обмане аутора овог пројекта причајући искључиво о цени самог моста.Па кад их ови питају колико кошта мост ови им лепо одговоре. :rolleyes: А онда следи логично питање шта ће ми мост без приступница,колико кошта све то?! Е тад већ нема јасног одговора. У осталом тај исти Јовин се сам неколико пута фокусирао на петљу Радничка говорећи да је она последица најгоре могуће локације моста.

Иначе,СТФ кад бисмо само посматрали конструкцију моста он би био јефтинији 25% само да су ишли са два пилона.Опет,по мени испадамо глупи када причамо о цени самог моста преко убедљиво најширег дела тока Саве.То нас опет враћа на локацију.Мост који би био на некој разумној локацији би био 2 до 3 пута јефтинији што је струка и потврдила.Ево имаш и документе о томе.

Kartograf":3qn8j7ze je napisao(la):
@Delija: zamisli sta bi se desilo da svako sa svakim raspravlja ovde na licnoj osnovi, da se hvata za svaku rec... Svako percepira i interpretira istu stvar uglavnom drugacije, svako kritiku i packu (narocito online) shvata drugacije.

Da idemo tom logikom, ova tema bi umesto 530 imala 5300 strana, od cega bi 95% bilo spam...

Напади на овој теми су прилично скора појава а нисам ја тај који је овде нападао било ког форумаша.Када неко напише нешто што није тачно у вези мене ја бих увек одговорио.Верујем да би и ти.
 
Citiracu ovde deo posta koji sam postovao na temi meto, zato sto se deo odnosi i na disusiju ovde koja se vodi, a u cilju argumentovanog debatovanja, nadam se da Igor nece zameriti

Nisam zeleo da pricam o mostu u nemanjinoj, ali kad si vec spomenuo ajde da kazem zbog cega mislim da insistiraju na mostu pored Brankovog.
Kao prvo Jovin nije precizirao da li pomenutih ~50mil e. je dobijeno iz predmera radjenog '99 kada je uradjen projekat. Ako jeste a mislim da je tako, onda bi izgradnja samog mosta bila daleko skuplja jer su se povecale cene radne snage, materijala, nafte...znaci svega sto utice na cenu. Pa sama rekonstrukcija Gazele je bila 50mil e. Takodje u cenu naravno nije uracunao pristupne saobracajnice, ekspropiaciju, a ima je dosta sa Nbg strane jer je tu naselje sa nekim porodicnim kucama. Onda morala bi se izmestati zel stanica, sa svim pratecim funkcijama koje su tu nalaze, a da bi se to zavrsili moralo bi se kompletirati BG zel. cvor sto nije samo Prokop i izgradtiti sva zel. infrastruktura koja tu postoji (garaza za lokomotive... i sta sve vec), morala bi se izmestiti autobuska stanica, a za to je potrebno izmestiti buvljak, a za njega opet naci pogodan prostor, napr neka napustena fabricka hala koja bi se potom preuredila da lici na bazar na sajmu. Dakle to kad bi se sve sabralo bi bilo blizu 400 mil e, ako ne i vise.
Kao drugi razlog je sto zeleznice nisu u nadleznosti grada, pa bi se to oduzilo i zakomplikovalo.
Kao trece vreme te realizacije bi bilo jako dugo, mozda cak do 10 god za sve ovo sto sam nabrojao.
Iz tih razloga mislim da su se opredelili za najracionalnije resenje, a to je samo da dograde do Brankovog za metro.
Bilo bi napr bolje da su umesto mosta na Adi uradili sve ovo naravno, jer se dobijaju vise stvari za istu sumi para. To je argument koji bi ja naprimer koristio kad bi se javno zalagao za nesta.
Hocu samo da istom mertnom jedinicom racunamo cene za sve. Ako racunamo Most na Adi sa sve pristupnim saobracajnicama, eksproprijaciom i svim drugim pratecim stavkama hajde onda i ovaj "Jovinov' most tako da racunamo. Pa kad bi sad i ja bio maliciozan i zlonameran, rekao bi da bi njegov most u tom slucaju bio najskuplji na svetu, s obzirom na sirinu i duzinu. Ali naravno da to necu da kazem jer bi sve ovo sto bi se uradilo sa tim parama mozda vise znacilo nego jedan most.
Delija":1n7u86to je napisao(la):
Иначе,СТФ кад бисмо само посматрали конструкцију моста он би био јефтинији 25% само да су ишли са два пилона
To pitanje je vec ok postaviti. Takodje ne znam zasto se od "opozicije" ne postavlja pitanje kredita za ubrzavanje radova, sto je apsolutna glupost, nego pricaju prazne price oko polozaja mosta, koje pritom i ne stoje.
I samo da kazem da nisam od onih koji zeli da komsiji crkne krava, naravno da zelim da ovaj most i prevazidje ocekivanja od ocekivanog koriscenja, i mnogo vise pomogne resavanju saobracajnog problema u bg i drago mi je da tako jedan veliki projekat posle mnogo decenija konacno uradjen.
 
Vrh