Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Glasanje je bilo ranije, kada je po prvi put bila reaktivirana ideja o mostu na Adi - mislim da se glasalo na sajtu Direkcije početkom 2004. godine. Tada je pobedila tzv. Žirafa. Ko su bili autori nemam pojma. Neko je skrpio desetak rendera vrhunski ružnih mostova, za čiju je izradu trebalo tipa pet dana, i naravski da je Žirafica pobedila (i ja sam glasao za nju). Onda je prosipana fora kako je eto "narod izabrao" rešenje mosta da bi nešto kasnije bio raspisan normalni međunarodni arhitektonski konkurs na kom su pobedili Slovenci.

Ono što je, međutim, očigledno jeste da se od starta navlačilo na rešenje sa kosim kablovima (mada je na konkursu bilo svega - i mostova sa dva pilona, i mostova sa više pilona, i greda mostova, i mostova sa lukovima, a bili su i neki Splićani sa idejom da pilon istovremeno bude i poslovna kula - ima sve to u pdfu na onom gornjem linku).
 
mastercat":2sel37yf je napisao(la):
Izteresantni klipovi ovog lika,unutrasnjost mosta,pilona,i snimak sa vrha :)

http://www.youtube.com/watch?v=AYNb4Pi2At4


Koji fitness trening :D

Ja sam mislio da je zazor između pilona i metalnog vrha "zaptiven", kao ono - nije. U mraku pilona se vidi kak dnevna svetlost probija spolja na mestu spoja.
Verovatno zbog temperaturnih deformacija.
Mogu da zamislim kako će da bude unutra leti ako neko bude morao da se penje na vrh, a ne bude vetra da hladi metalni špic :o
 
@homer jay
Hvala na objasnjenju.Da,jasno mi je da je navlaceno resenje sa kosim kablovima.Bas juce hajdin prica kako je uslov konkursa bio da most nema stubove u vodi i da skace sa jedne na drugu obalu.Stvarno,svaka im cast,u toj opciji jedino je pilon ili zirafa mogao dobiti.

Izasao je budzet grada za 2012. godinu. 63 miliona eura ce biti dato na pristupne puteve mostu 2012.te godine.Zanimljiva stvar je da se i veliki projekti izgradnje i rekonstrukcije ulica pominju i za 2013 i 2014 godinu.Nigde se ne pominje tunel makar ni u naznakama.

A ovo je mozda i najzanimljiviji deo,u zadnje vreme su bile indicije od strane Vasovica da ce se graditi nadvoznjak preko Autokomande ali ne za UMP vec za Bulevar oslobodjenja.Time ce i ukucati zadnji ekser u kovceg ideje poznate kao UMP jer je ocigledno da nema niceg od mosta,a izgradnjom ovog nadvoznjaka ne moze se poterati tuda nadvoznjak za UMP.


6.15 Пројекат за надвожњак Аутокоманда (изградњу надвожњака преко кружног тока – Булевар ослобођења)
960.000.000


Dakle,9.6 miliona eura za taj nadvoznjak planiran 2014te godine.

Adios UMP! :cool:
 
vucko":1ydqk5qd je napisao(la):
6.15 Пројекат за надвожњак Аутокоманда (изградњу надвожњака преко кружног тока – Булевар ослобођења)
960.000.000

Da li može nešto više informacija o ovom projektu?
Da li treba otvoriti potpuno novu temu?
 
Postoji tema oko Bulevara oslobodjenja pa tamo mozemo da diskutujemo.Nista ne znamo vise osim tog intervjua blicu koji je dao Vasovic.U njemu je pomenuo da ce raditi taj nadvoznjak posle rekonstrukcije Bulevara Oslobodjenja i slavije.

Homere,samo nam fali jos jedna raskpetlja,kapiram da bi se drug Njile zapalio iz protesta na ovoj prvoj raskrpetlji :lol:
 
Aha, malopre videh i tu drugi temu.

Njile, gde god da si a znamo da si tu negde, trebaće nam kum da krsti Raskspetlju Juniora.
 
vucko":cbuy82sy je napisao(la):
A ovo je mozda i najzanimljiviji deo,u zadnje vreme su bile indicije od strane Vasovica da ce se graditi nadvoznjak preko Autokomande ali ne za UMP vec za Bulevar oslobodjenja.Time ce i ukucati zadnji ekser u kovceg ideje poznate kao UMP jer je ocigledno da nema niceg od mosta,a izgradnjom ovog nadvoznjaka ne moze se poterati tuda nadvoznjak za UMP.

Ne vidim zašto bi nadvožnjak u Bulevaru oslobođenja preko kružnog toka na bilo koji način smetao budućem nadvožbnjaku UMP-a. Šta više, smatram da bi se dobrim planiranjem i projektovanjem tu mogla napraviti jako dobra petlja koja bi trajno rešila problem zagušenja. Dakle, prvi nivo kružni tok, drugi nivo nadvožnjak Bulevar oslobođenja i treći nivo nadvožnjak UMP i sve sa odgovarajućim rampama za povezivanje različitih nivoa. U okolini ne vidim neke objekte koji bi bili veći problem za rušenje, a obzirom da je visinska razlika mesta gde izlazi UMP iz tunela i samog kružnog toka oko 25 metara, ima mesta za sva tri nivoa. Uostalom i na petlji "Radnička" imamo tri nivoa: železnička pruga, kružni tok(odnosno nadvožnjak preko šina) i vijadukt prema mostu.
 
mastercat":16uwktdi je napisao(la):
Izteresantni klipovi ovog lika,unutrasnjost mosta,pilona,i snimak sa vrha
Da super je klip :) Meni licno nije jasno zbog cega nisu LRT deo, stavili u "kutiju" ispod drumskog dela. Po mom misljenju mislim da je to bilo bolje resenje, most bi bio uzi a mozda i jeftiniji, no sta je tu je, otvaranje je uskoro i to je bitno :)
btw zao mi sto nisam mogao da budem na beobuild okupu, da upoznam ostale forumase :)
 
blagoje":46vx9lco je napisao(la):
vucko":46vx9lco je napisao(la):
A ovo je mozda i najzanimljiviji deo,u zadnje vreme su bile indicije od strane Vasovica da ce se graditi nadvoznjak preko Autokomande ali ne za UMP vec za Bulevar oslobodjenja.Time ce i ukucati zadnji ekser u kovceg ideje poznate kao UMP jer je ocigledno da nema niceg od mosta,a izgradnjom ovog nadvoznjaka ne moze se poterati tuda nadvoznjak za UMP.

Ne vidim zašto bi nadvožnjak u Bulevaru oslobođenja preko kružnog toka na bilo koji način smetao budućem nadvožbnjaku UMP-a. Šta više, smatram da bi se dobrim planiranjem i projektovanjem tu mogla napraviti jako dobra petlja koja bi trajno rešila problem zagušenja. Dakle, prvi nivo kružni tok, drugi nivo nadvožnjak Bulevar oslobođenja i treći nivo nadvožnjak UMP i sve sa odgovarajućim rampama za povezivanje različitih nivoa. U okolini ne vidim neke objekte koji bi bili veći problem za rušenje, a obzirom da je visinska razlika mesta gde izlazi UMP iz tunela i samog kružnog toka oko 25 metara, ima mesta za sva tri nivoa. Uostalom i na petlji "Radnička" imamo tri nivoa: železnička pruga, kružni tok(odnosno nadvožnjak preko šina) i vijadukt prema mostu.
Slazem se.Ali tih 50-60 miliona eura putem kredita za tako komplikovanu petlju necemo moci da uzmemo bar jos 10 godina,sto znaci nista od UMP-a do tada i da trebaju prestati da nas zamlacuju pricama o povezivanju sa Pancevackim mostom jer ce ovom brzinom 2061. godine napraviti UMP do pancevca.
 
Мислиш до граничног прелаза Панчево ? :)
 
vucko":28njhp3g je napisao(la):
Slazem se.Ali tih 50-60 miliona eura putem kredita za tako komplikovanu petlju necemo moci da uzmemo bar jos 10 godina,sto znaci nista od UMP-a do tada i da trebaju prestati da nas zamlacuju pricama o povezivanju sa Pancevackim mostom jer ce ovom brzinom 2061. godine napraviti UMP do pancevca.

Ako se uradi dobar projekat, njegova realizacija bi mogla da ide sukcesivno, što znaći da nije potrebno izdvajanje tih sredstava odjednom. Za početak nek urade nadvožnjak u Bulevaru oslobođenja preko kružnog toka kao što su planirali, ali da to bude deo celokupnog projekta, uzimajući u obzir i buduće radove za UMP. UMP nadvožnjak nek čeka dok se ne uradi tunel. Mišljenja sam da će tunel kad tad neka vlast uraditi i to ne samo zbog samoreklamiranja, jer čak i ako se projekat UMP zbog nedostatka sredstava završi spajanjem na autoput Beograd-Niš kod Autokomande, bar će se delimično zaokružiti kao celina i njegova upotrebna vrednost će biti kud i kamo veća nego trenutna.
 
^^
Aha :p

Nego,pojavila se slicica koja nam jasno pokazuje LOT-ove i faze radova

overview_sb_b.jpg


http://www.savabridge.com/images/overview_sb_b.jpg
 
Ne verujem da ima neke veze sa mojom kritikom ranije postavljenih tabli "Most preko Ade"
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=156822#p156822

Ali danas kada sam prolazio pored mosta kroz Jurija Gagarina video sam nove, velike žute i zelene table kao na auto-putu, sa jasnim putokazima.

Sada i lepo i jasno na velikoj žutoj tabli piše krupnim slovima "Čukarica" sa strelicom za pravac, baš kako i treba.
 
Da li ce i druga strana mosta da ima ovu dekorativnu sharenu svetlecu traku?

edit: da odgvorim sam sebi, izgleda da nece:

blah.jpg



smor :/
 
Што се мене тиче, ако смање засићење боја које користе и не мењају их пребрзо биће ОК.

EDIT:

Кажите ми да ли сам добро унео рампе петље Ј. Гагарин на Гуглову мапу. Колико имају трака, не могу да пронађем?

http://img209.imageshack.us/img209/6840/petljajg.jpg

Не усуђујем се ни да почнем да убацујем делове од моста према ентитету Хиподром, сувише је компликовано.
 
pera&kojot":6ielfczg je napisao(la):


Uploaded with ImageShack.us

Izvor: Blic.rs

U principu, jesam protiv "Pink kica", ali moram priznati da ova slika dobro izgleda.

(Iznenadjujuce, s obzirom na zalosnu skorasnju istoriju upotrebe raznobojnih svetala i dioda u gradu) LEPO! Svidja mi se diskretnost plave nijanse i jednostavnost seme, cisto belo gore, plavicsto dole, bez kerefeka i preterivanja. I 100% se slazem da veca saturacija plave ne bi bila ni priblizno ovako dobra.

Puno znaci kada se to odradi sa merom i ukusom, a i cinjenica je da je to osmisljeno zajedno sa mostom koji je moderan, pa mu ovo jednostavno stoji. Svetla prate glavne linije mosta i naglasavaju nocu ono sto je glavno i danju. Velika razlika od onoga kad se pobesneli diodasi namere na neku staru zgradu i ukrase je disko svetlima i/ili izmisle sta treba naglasiti a sta ostaviti u polutami.
 
Jedan moj ortak iscimao novinare i urednike RTS-a da urade prilog kako trenutno nema ni jedne karte Beograda sa ucrtanim mostom, a kartu najčešće turisti koriste...
Jel neko zna da li se GPS navigacijski softveri brzo ažuriraju, tačnije da li će nam GPS navigacija reći od januara-februara da možemo na NBG preko mosta na adi i kojim tačno putem obzirom da nisu svi pristupni putevi završeni?
 
Vrh