Ronche":hosnvfqx je napisao(la):Ja sam rekao. Koliko sam primetio počelo je iza Buvljaka. A pored mašina su ležale armature u obliku stubova.
relja":337qsxt0 je napisao(la):Ronche":337qsxt0 je napisao(la):Ja sam rekao. Koliko sam primetio počelo je iza Buvljaka. A pored mašina su ležale armature u obliku stubova.
Mašina - znači više od jedne?
Не ако је у питању салвет-пројектовање.Ronche":279bl6cx je napisao(la):Pa zar tlo ne trba da se ispita pre bilo kakvog početka radova? Odnosno u fazi planiranja...
edgeman":26z2aipd je napisao(la):Ma dzabe ispituju. I da ustanove da ne može, šta menjaće plan? Ako su onolike zgrade nikle na nbg a ovo ne mogu tu da naprave onda da ga ... Mislim da oni to buše uveliko za temelje. Šta tu, ima GPS im sve kaže a njegovo je da dodje i buši ako nema ništa pod zemljom. Mislim da upravo to i rade. Kao što kaže Njile to je projektovanje po sistemu:
Crtaj buši, ako smeta ruši. Ovde npr. smeta pumpa a u Požeškoj šta tek smeta...
relja":37g0uyyv je napisao(la):Naravno, i tih 30 hiljada manje koje on spominje (odakle mu uopšte 30 000?)
Nikola":14nr1rmg je napisao(la):Pi*da ti ma**rina. Izgradi je*enu obilaznicu vec jednom(makar u poluprofilu). Eto ti resenja.
spatiotecte":2rxf0ihs je napisao(la):Nikola":2rxf0ihs je napisao(la):Pi*da ti ma**rina. Izgradi je*enu obilaznicu vec jednom(makar u poluprofilu). Eto ti resenja.
Pa i nije bas resenje, tranzit predstavlja 5% opterecenja gazele tako da obilaznica tu ne resava nesto znacajno.