Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ja sam rekao. Koliko sam primetio počelo je iza Buvljaka. A pored mašina su ležale armature u obliku stubova.
 
Ronche":hosnvfqx je napisao(la):
Ja sam rekao. Koliko sam primetio počelo je iza Buvljaka. A pored mašina su ležale armature u obliku stubova.

Mašina - znači više od jedne?
 
relja":337qsxt0 je napisao(la):
Ronche":337qsxt0 je napisao(la):
Ja sam rekao. Koliko sam primetio počelo je iza Buvljaka. A pored mašina su ležale armature u obliku stubova.

Mašina - znači više od jedne?

Pre nekoliko dana je bila samo jedna za bušenje šipova,nisam išao ovih dana pored Buvljaka pa ne mogu da kažem.
 
Ne držite me za reč, ali čini mi se da su bile 2. Možda je bila samo 1, ali nisam siguran.
 
Već neko vreme radi jedna.
Dok je samo jedna, 99% su šanse da je u pitanju ispitivanje tla.
Zato pitam da li je jedna ili više.
 
Pa zar tlo ne trba da se ispita pre bilo kakvog početka radova? Odnosno u fazi planiranja...
 
Ma dzabe ispituju. I da ustanove da ne može, šta menjaće plan? Ako su onolike zgrade nikle na nbg a ovo ne mogu tu da naprave onda da ga ... Mislim da oni to buše uveliko za temelje. Šta tu, ima GPS im sve kaže a njegovo je da dodje i buši ako nema ništa pod zemljom. Mislim da upravo to i rade. Kao što kaže Njile to je projektovanje po sistemu:
Crtaj buši, ako smeta ruši. :D Ovde npr. smeta pumpa a u Požeškoj šta tek smeta...
 
Mrkonjić: Most kod Ade nije rešenje
Izvor: Beta, NIN

Beograd -- Ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić kaže da će Beograd dobiti lep, ali prilično skup most preko Save, kod Ade Ciganlije, između Čukarice i Novog Beograda.

19543849014eba8310bda11233033665_orig.jpg


Dobićemo (predsednik SANU, Nikola) Hajdinovo remek delo, ali nećemo rešiti saobraćajne probleme", kazao je ministar.

Mrkonjić navodi da mozt Gazela na auto-putu kroz Beograd dnevno pređe 160.000 vozila što "retko koji most na svetu može da izdrži".

"Mislim da je, paralelno sa postojećim mostom, na mestu između starog 'Brankovog' mosta i Gazele, trebalo napraviti most vrednosti od 45-50 miliona koji bi privukao polovinu saobraćaja", kaže Mrkonjić.

Most prema Čukarici će, kako je ocenio, rasteriti pet do 10 odsto saobraćaja, a i 'kineski most' (preko Dunava, između Zemuna i Borče) će imati takav promet.

"Posle izgradnje ta dva nova mosta, Gazelu će i dalje prelaziti 130.000 vozila, što je katastrofa", zaključio je Mrkonjić.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=11&dd=09&nav_id=556271
 
Pi*da ti ma**rina. Izgradi je*enu obilaznicu vec jednom(makar u poluprofilu). Eto ti resenja.
 
edgeman":26z2aipd je napisao(la):
Ma dzabe ispituju. I da ustanove da ne može, šta menjaće plan? Ako su onolike zgrade nikle na nbg a ovo ne mogu tu da naprave onda da ga ... Mislim da oni to buše uveliko za temelje. Šta tu, ima GPS im sve kaže a njegovo je da dodje i buši ako nema ništa pod zemljom. Mislim da upravo to i rade. Kao što kaže Njile to je projektovanje po sistemu:
Crtaj buši, ako smeta ruši. :D Ovde npr. smeta pumpa a u Požeškoj šta tek smeta...


Da, samo treba da zna koliko šipova, kakvih i do koje dubine ih treba postaviti.
Nije to ništa, samo razlika između inženjera projektanta i majstora crnotravca.
Prvi treba da proračuna temelje, a drugi meri krampom kako ga je babo naučio.
O razlici u ceni optimalno proračunatih i predimenzionisanih temelja bih prepustio nekome ko o tome zna malo više.
 
^^^ + :kk: i od mene.

Mrko ako možeš za 45-50 mil. da proteraš 80.000 vozila preko onih hotela na nbg i zelezničke stanice izvoli.
To o cemu on govori ličilo bi na pontonac za lido za ove što idu na splavove da mogu peške kući uz to da ih voz ne izgazi.
 
Ma Mrka sere, po običaju.
Preko Gazele je toliki saobraćaj prvo i pre svega zbog obilaznice koja je u "poluprofilu" i nije dogurala do Bubanj potoka.

Bilo kakvo poređenje količine saobraćaja koji ide preko Gazele (autoputem+inter gradski saobraćaj) sa bilo kojim drugim mostom je besmisleno.

Naravno, i tih 30 hiljada manje koje on spominje (odakle mu uopšte 30 000?) će povećati protočnost Gazele, ali nije u tome poenta. Poenta je u obilaznici, javnom prevozu i metrou koji će da smanje broj automobila u saobraćaju.

I treba da se pokrije ušima, da su se samo njegov resor i Vlada pitali, a da Grad i gradonačelnik nisu zalegli, ne bi se rekonstruisana Gazela otvarala sad za vikend, već ko zna kad.
 
Predlažem administratorima da uvedu minuseve, ako ni zbog čega drugog, onda zbog ljudi koji navode Mrkine baljezgarije, pa još i sa njegovom slikom :notok:
Uništili ste mi dan.... :blah:
 
relja":37g0uyyv je napisao(la):
Naravno, i tih 30 hiljada manje koje on spominje (odakle mu uopšte 30 000?)

30,000 će biti preko novog mosta pre nego što se završe sve pristupne saobraćajnice, bez da kineski bude napravljen.

Možda je njemu čudno, ali nema šanse da ljudi idu preko Gazele a da novi most stoji prazan.

Na stranu što se utopistički nadam da će više ljudi da koristi prevoz ako bude brže funkcionisao, kao što će sigurno brže da funkcioniše. Meni je samo promena rasporeda traka na Gazeli tako da 18 staje kod Mostara ka NBG trenutno svela put do posla na 45 minuta. Ako bude slična situacija i u kontrasmeru kad se pusti sav saobraćaj, neće mi pasti na pamet da idem kolima za isto vreme, ili za pola sata uz žestoke bezobrazluke. A novi most će na tom pravcu ubrzati i gradski prevoz i automobile dovoljno da su živci skuplji od 15 minuta razlike, o gorivu da ne pričamo..
 
obnova gazele košta 50 milki, onoliko koliko je mrka zamislio da košta ceo most.

a most kod beške koji ima samo dve trake plus zaustavnu košta 90 milki.

dalje suludo je počinjati graditi most između gazele i brankvog ako savski amfitetar u onakvom stanju i ako naselje staro sajmište nije raseljeno. prvo skoliniti prugu iz SA, iseliti naselje staro sajmište, spojiti vladimira popovića sa nikole tesle, napraviti kružni tok oko glavne železničke i onda to spojiti. takođe treba znati da li će novi most biti samo drumski, ili i metro, ili možda i tramvajski.........



po meni potrebna su oba mosta, kao alternativa i brankovom i gazeli, kao i cela obilaznica makar u polu profilu.
 
Nikola":14nr1rmg je napisao(la):
Pi*da ti ma**rina. Izgradi je*enu obilaznicu vec jednom(makar u poluprofilu). Eto ti resenja.

Pa i nije bas resenje, tranzit predstavlja 5% opterecenja gazele tako da obilaznica tu ne resava nesto znacajno.
 
spatiotecte":2rxf0ihs je napisao(la):
Nikola":2rxf0ihs je napisao(la):
Pi*da ti ma**rina. Izgradi je*enu obilaznicu vec jednom(makar u poluprofilu). Eto ti resenja.

Pa i nije bas resenje, tranzit predstavlja 5% opterecenja gazele tako da obilaznica tu ne resava nesto znacajno.

па није обилазница корисна само за транзит него и за превоз унутар града, неко ко живи на јужним ободима града ће обилазницом удобно стићи до рецимо Земуна, делова Новог Београда итд.

Уосталом и добар део тог транзита су камиони који процентуално чине велику мањину у саобраћајној слици, али својом величином заузимају много простора, типа да један камион заузима исто толико места колко 3-4 аутомобила.
 
Bio sam danas na uvidu za Bulevar Partijarha Pavla i prosto mi je neverovatno da fali deo od Raskrpetlje do Gardijske?! Da li su zaboravili taj deo ili jos nisu sigurni kako ce to da rese, sto je i najosetljivije zbog parka, ne znam. Tamo naravno nema nikoga ko bi vam pomogao oko tumacenja i sl.
Ono sto se vidi je da ce kod skretanja(podvoznjaka) za Kosutnjak biti jedna Skrpetljica i da ce se siriti raskrsnica buduceg bulevara sa Pere Velimirovica, tj. da nece biti iznad kod rasadnika. Da li to znaci rusenje stanice Kosutnjak, opet ne znam. Pise da ce biti barijera u delu parka sto je pohvalno! Trake su dimenzija 3.5m bastica je 7.5m, i u zavisnosti od trotoara i stajalista ukupna sirina ce biti oko 27m. Plan se zavrsava kod Pere Velimirovica.
 
Vrh