Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

LUCAS":f05zxi7i je napisao(la):
radax":f05zxi7i je napisao(la):
LUCAS":f05zxi7i je napisao(la):
Sta li je u njihovim mozgovima da mi je znati?! UNDERGROUND uzivo!

Kako ti nije jasno? Pa to su komentari po direktivi podmladaka opozicionih stranaka po principu "što gore - to bolje".

Svaki je ili koliko su ukrali, puno je kostao ili gladni smo!!! Mislim da to vise nema nista sa politikom. Proslo je puno godina od svih sranja koje smo imali. Da li je moguce da od 106 komentara mi imamo 100 koji su negativni i na svakom gomila pluseva ododbravanja? Pa to nema veze sa politikom ili opozicijom to je nasa svest, ne promenjena vekovima. Pa nama nemogu da pomognu ni deset ovakvih mostova ni milion kilometara auto-puta ni sve investicije ovoga sveta jer mi sve znamo i svako od nas je expert za sve.

Znaci ipak smo mi tupav narod, nije nesto drugo u pitanju... :(
 
Uprkos sto ja nisam blagonaklon prema "narodu", mislim da bi te frustracije u komentarima bile daleko manje da je u ovoj podsekciji foruma aktivno 20-30 tema umesto samo jedne i povremenog aktiviranja jos dve-tri ;)
 
da, mnogo dosadan ugao, nista se ne vidi iz njega. pogotovo je dosadno jer ne vidimo napredovanje uporedjujuci ovaj post sa prethodnim. ne vidimo ni raskrpetljano ukrstanje fino. zahvalio bi ti se sto si dosadan, i nastavi da dosadjujes molim te!
Kartograf":3nabz8q2 je napisao(la):
Malo sam dosadan, ali opet bio u setnji po Kosutnjaku (oko 15h) i svratio da okinem 2-3.

img2779.jpg





Napreduju dosta dobro, cini mi se da se i na dnevnoj bazi vidi progress :)
 
Paz´ ovo.

http://www.ebrd.com/pages/news/press/2006/70jun19.shtml

jun 2006. godine EBRD daje 70 miliona eura da se napravi most.

+EIB

http://www.eib.org/projects/loans/2009/20090526.htm

BELGRADE CITY SAVA BRIDGE
Description

Construction of new Sava bridge and access roads in Belgrade
Amount
EUR 160,000,000
Sector(s)

Transport: EUR 160,000,000

Countries

Serbia: EUR 160,000,000

Signature date(s)

29/11/2010 : EUR 90,000,000
18/12/2009 : EUR 70,000,000

Dakle samo za most 160 miliona EIB-a +70 EBRD-a=230 miliona eura
 
vucko":1qfi72u4 je napisao(la):
Najvise volim kada najave neki dogadjaj i pise-ovaj clanak nije moguce komentarisati.Na osnovu toga znate da ce se gradonacelnik pojaviti tamo :laugh:
E to će ti pisati kada konačno objave članak o ukupnoj ceni mosta. :shok:
 
@Vučko - sačekajmo konačnu specifikaciju. Jedna nezavisna revizija bi rešila sve kontraverze.

Bobb":rhw1qwg0 je napisao(la):
E sad, naravno, umesto ovog mosta se moglo mnogo kilometara puteva obnoviti, što jes, jes, ali obzirom da je ovo isključivo beogradska investicija, mislim da je sasvim ok uloženo. Da su ove pare uložene u veštačko održavanje kojekakvih fabrika u životu samo radi tobožeg očuvanja socijalnog mira (a u zadnjih 20 godina je desetina puta više novca bacano bukvalno u vetar) bilo bio opet pojeo vuk magarca i Jovo nanovo. Ovo su bezbroj puta pametnije uložene pare, čak i od dva jeftinija i prosečna mosta. Ovo je 21 vek i nije sve u funkciji, marketing je isto tako bitan.

Ja bih ipak više voleo dva mosta na dve lokacije. Ovo ostvarenje će nam u narednim godinama olakšati prelazak Save, ali jednostavno nema potencijal poznatih mostova (London, Sidnej, Budimpešta,San Francisko) ili drugih poznatih gradjevina. Da, možda će mu ljudi iz marketinga dati prioritet u prikazivanju i "prodaji" Beograda kao destinacije. Ali, pogledajmo se u oči: muzeji nam ne rade, nemamo dovoljno hotela za prosečne turiste i poslovne ljude, turisti nam lutaju po gradu tražeći da vide "nešto". Poslovni ljudi traže samo povoljne uslove za biznis (time ne možemo da se pohvalimo). Ova most će teško nekoga da "prevari" (u pozitinom smislu), a sigugurno ne dva puta.
A primera, osim drugog mosta mogu da navedem puno: izmeštanje tranzita iz Karađorđeve i sređivanje starih zgrada (veći potencijal od Knez Mihajlove, treba nam treći most na Dunavu za to), sa sve popunjavanjem "krezavog" dela ulice od Brankove do Pariske (ono što posetioci i kamera odmah vide, a ne veliki most daleko od jezgra), sređivanje Starog sajmišta, naše najveće bruke, .... Obilaznica, koja je u nadležnosti države a koja se najviše tiče naš Beograđana i najviše prihoda će donositi baš Beogradu... Ja sam za održivi razvoj, a ne za "nismo gradili most 40 godina, red je da se otvorimo". I naša zemlja ide u prezaduženost, proizvodnje gotovo i da nema, sve je trgovina, usluge i građevinarstvo iz kredita gde najviše zarađuju strane firme. U problemu smo, ne treba se razbacivati jer nama osnova da verujemo da će nam se vratiti.
 
vucko":tp3eoppl je napisao(la):
....
Construction of new Sava bridge and access roads in Belgrade
Amount
EUR 160,000,000


....

Dakle samo za most 160 miliona EIB-a +70 EBRD-a=230 miliona eura

Malo bolje pogledaj vucko :dil:
 
Jedno pitanje:
Nenad Bajić je spomenuo ove rampe u Jurija Gagarina

rampa broj 5, koja saobraćaj iz Ulice Jurija Gagarina usmerava na most
rampa broj 6 .... u delu preko Ulice Jurija Gagarina, .... i ona će služiti da se saobraćaj usmerava sa mosta ka novobeogradskim blokovima
rampa broj 7, koja saobraćaj sa mosta usmerava ka raskrsnici sa Bulevarom Milutina Milankovića

Koji su onda položaji rampi 1, 2, 3 i 4?
Može se lako pretpostaviti, ali neka kaže neko ko je 100% siguran pa da ubuduće znamo tačno o čemu pričamo.
 
radax":22adz206 je napisao(la):
Kako ti nije jasno? Pa to su komentari po direktivi podmladaka opozicionih stranaka po principu "što gore - to bolje".

Definitivno ima toga - često na BLIC-ovom sajtu primetim dugačak niz komentara postavljanih jedan za drugim, bukvalno iz minuta u minut, svaki pod drugim imenom/nadimkom, a svi se sastoje najčešće od 1-2 rečenice i pisani u istom stilu i istom tonu... Ti koji ih postavljaju nisu očigledno dovoljno vešti, pa ne prave pauze između komentara, i ne umeju da menjaju stil pisanja... :D

Verovatno je slična situacija i na drugim medijskim sajtovima na kojima je moguće ostavljati komentare, pa treba definitivno biti oprezan kada se donosi neki sud o "mišljenju naroda" na osnovu tih komentara...
 
relja":2i9aupjo je napisao(la):
Ovo ostvarenje će nam u narednim godinama olakšati prelazak Save, ali jednostavno nema potencijal poznatih mostova (London, Sidnej, Budimpešta,San Francisko) ili drugih poznatih gradjevina
ok to je tvoje mišljenje ali ne može da budeš siguran u to. Možda ga ne treba porediti sa prastarim planetarinim simbolima kao što su Golden Gate i London Bridge (Harbour Bridge mi nikad nije bio nešto posebno simpatičan) ali potencijal sigurno postoji.
Da je bio bliži centru nikad ne bi mogao da bude ovakav kakav jeste jer jednostavno ne leži. Lokacija mu je itekako turistički atraktivna, Ada, Sajam, vidljiv je iz velikog dela grada, nalazi se na trenutno saobraćajno najugroženijem delu grada i direktno će olakšati život za bar pola miliona beograđana, a indirektno, oslobađanjem Gazele, za bar još toliko ljudi.

Što se muzeja i ostalih turističkih sadržaja tiče to je nešto što dolazi kao posledica sveukupne kulturološke atmosfere u gradu i na žalost to prvo strada u krizama i zadnje se oporavlja. Ali to ne sme da nas sprečava da ulažemo u infrastrukturu, jer ljudi, to je OSNOV SVEGA.
 
relja":1fopil01 je napisao(la):
Jedno pitanje:
Nenad Bajić je spomenuo ove rampe u Jurija Gagarina

rampa broj 5, koja saobraćaj iz Ulice Jurija Gagarina usmerava na most
rampa broj 6 .... u delu preko Ulice Jurija Gagarina, .... i ona će služiti da se saobraćaj usmerava sa mosta ka novobeogradskim blokovima
rampa broj 7, koja saobraćaj sa mosta usmerava ka raskrsnici sa Bulevarom Milutina Milankovića

Koji su onda položaji rampi 1, 2, 3 i 4?
Može se lako pretpostaviti, ali neka kaže neko ko je 100% siguran pa da ubuduće znamo tačno o čemu pričamo.
rampe 1,2,3 i 4 su na petlji radnicka.Nemam blage veze koja je koja.
 
Nije London posato slavan zbog mosta, a cak ni San Francisko.
VEC OBRNUTO!!!!!! Ti mostovi su odlika tih gradova, i proizvod su razvoja nauke i kulture u tim gradovima.

Traziti da most na Adi postane u svetu poznat je stvarno nerealno. Ne u 21. veku gde se slicni mostove grade skoro svake nedelje. Dovoljno je pogledati Kinu.

Ali ovo ne treba shvatiti kao kritiku, vec naprotiv. Bas zbog toga nismo smeli da prespavamo poslednju priliku da od Beograda napravimo moderan grad.

Lokacija je takav spoj korisnog i lepog, da sam jos uvek odusevljen. Da sam mogao da biram gde da ga postavim, uzimajuci samo estetiku u obzir, postavio bi ga bas tu.
A najbolje od svega je sto upravo tu i logisticki najvise odgovara. Jer da potsetim sve vas koji ne poznaju taj deo grada dobro: nije poenta samo u Cukarici, vec u onom pravcu prema Milosevom Konku, onoj do sada krivudavoj ulici pored hipodroma.
On je mozda najbitniji u celoj prici. On povezuje ovaj most sa Dedidnjem, Banjicom i Rakovicom.
To ce postati jedna mnogo bitna arterija Bg saobracaja i rasteretiti mnoge alternativne pravce.

Toliko se radujem zavrsetku gradnje ovog mosta i obilaznice oko Bg'a. Grad ce konacno da prodise i infrastruktura ce privuci investitore. Ne zato sto ce se oni diviti mostu, vec zato sto jedno drugo vuce. Ipak, infrastuktura jeste osnova svega.
 
relja":1h5qvggg je napisao(la):
Jedno pitanje:
Nenad Bajić je spomenuo ove rampe u Jurija Gagarina

rampa broj 5, koja saobraćaj iz Ulice Jurija Gagarina usmerava na most
rampa broj 6 .... u delu preko Ulice Jurija Gagarina, .... i ona će služiti da se saobraćaj usmerava sa mosta ka novobeogradskim blokovima
rampa broj 7, koja saobraćaj sa mosta usmerava ka raskrsnici sa Bulevarom Milutina Milankovića

Koji su onda položaji rampi 1, 2, 3 i 4?
Može se lako pretpostaviti, ali neka kaže neko ko je 100% siguran pa da ubuduće znamo tačno o čemu pričamo.


Jedino sa sigurnošću mogu da tvrdim da je silazna rampa u Radničku ulicu označena kao rampa broj 4.
Ako sledimo redosled kao na NBG strani, pretpostavljam da je:

rampa broj 1 - ulazna rampa iz Bulevara vojvode Mišića
rampa broj 2 - ulazna rampa sa kružnog toka
rampa broj 3 - silazna rampa na kružni tok
rampa broj 4 - silazna rampa u Radničku ulicu
 
blagoje":3m7hidjd je napisao(la):
relja":3m7hidjd je napisao(la):
Jedno pitanje:
Nenad Bajić je spomenuo ove rampe u Jurija Gagarina

rampa broj 5, koja saobraćaj iz Ulice Jurija Gagarina usmerava na most
rampa broj 6 .... u delu preko Ulice Jurija Gagarina, .... i ona će služiti da se saobraćaj usmerava sa mosta ka novobeogradskim blokovima
rampa broj 7, koja saobraćaj sa mosta usmerava ka raskrsnici sa Bulevarom Milutina Milankovića

Koji su onda položaji rampi 1, 2, 3 i 4?
Može se lako pretpostaviti, ali neka kaže neko ko je 100% siguran pa da ubuduće znamo tačno o čemu pričamo.


Jedino sa sigurnošću mogu da tvrdim da je silazna rampa u Radničku ulicu označena kao rampa broj 4.
Ako sledimo redosled kao na NBG strani, pretpostavljam da je:

rampa broj 1 - ulazna rampa iz Bulevara vojvode Mišića
rampa broj 2 - ulazna rampa sa kružnog toka
rampa broj 3 - silazna rampa na kružni tok
rampa broj 4 - silazna rampa u Radničku ulicu


Nope. Nisu u pitanju te rampe.
Ukupno 7 rampi ima sa novobeogradske strane:
1.ulazak na most iz jurija gagarija
2.izlazak sa mosta u jurija gagarina u pravcu ka blokovima
3.izlazak sa mosta u jurija gagarina u pravcu ka gazeli
4.smer iz pravca buvljaka ka mostu
5.smer od mosta ka buvljaku
6.silazak sa nadvoznjaka (pravac buljak most) u jurija gagarina u pravcu ka blokovima
7.silazak sa nadvoznjaka (pravac buvljak most) u jurija gagarina u pravcu ka gazeli

Napomena: redosled kojim sam pisao nije autentican kao oznake koje su spominjane. samo sam ih nabrojao.
7.silazak sa
 
samo mi nije jasno kako ce napraviti taj silazak sa nadvoznjaka (pravac buvljak most) u jurija gagarina u pravcu ka gazeli.
Na nekoj slici sam cak video da ce tu ispod mosta biti semafor koji ce regulisati silazak sa mosta (tj nadvoznjaka) i raskrsnicu sa Jurija Gagarina.
 
Ja ipak mislim da je nomenklatura rampi vezana za rampe samog mosta, a ne petlje u Jurija Gagarina.
 
blagoje":1t3u3fqh je napisao(la):
Ja ipak mislim da je nomenklatura rampi vezana za rampe samog mosta, a ne petlje u Jurija Gagarina.
Ja sam to shvatio ovako kako sam napisao.
A i logicno mi je da na novobeogradskoj strani ima sve te rampe, a eto i tacno ih je 7
 
Isto tako je tačno 7 rampi koje vode na i sa mosta, a silaznu u Radničku su definitivno označili kao rampa broj 4. Ko će ga znati.

[box]Građanima će biti omogućeno da 13. i 14. avgusta, od 9 do 19 časova, neometano prelaze s jedne na drugu obalu reke, a pristup mostu će biti moguć sa dve strane - duž Rampe 4 u Radničkoj ulici (čukarička strana) i iz Ulice Savski nasip (novobeogradska i zemunska strana).

10.08.2011. B92
[/box]
 
Bobb":3sffmuwm je napisao(la):
Ali to ne sme da nas sprečava da ulažemo u infrastrukturu, jer ljudi, to je OSNOV SVEGA.

Izvini, ali samo ću se zakačiti za ovo.
Nam infrastrutura nedostaje - kvantitativno, nedostaju nam mostovi, ne "simboli" i pejzažna arhitektura.
Eto, politika zaduživanja bez mere je dovela da smo na nokat od prezaduženosti, a da smo jako malo izgradili. Odakle ćemo finansirati nove mostove, koji nam nesporno trebaju? Zato sam ja sve vreme bio za dva skromija.
Ne vidim po kojem osnovu bi on postao atrakcija. Vidljiv jeste iz daljine, iz bliza ne postoji mesto sa kojeg bi se mogao sagledati u punoj veličini. Jedno da se namesnki sagradi vidikovac sa pogledom na most, što mi je malo preterano.
Ne znam, za mene je elegancija veština ne naglašavanja suvišnog, usklađenost bez preterivanja.
Zato mi ovaj most nije ni elegantan a zbog disproporcija između visine nad rekom i same veličine konstrukcije koja ga drži nije ni lep pa ga i ne doživljavam kao nešto po čemu bi se prepoznavao moj grad.
 
mrki83":dw3wfvrt je napisao(la):
blagoje":dw3wfvrt je napisao(la):
Ja ipak mislim da je nomenklatura rampi vezana za rampe samog mosta, a ne petlje u Jurija Gagarina.
Ja sam to shvatio ovako kako sam napisao.
A i logicno mi je da na novobeogradskoj strani ima sve te rampe, a eto i tacno ih je 7


blagoje":dw3wfvrt je napisao(la):
Isto tako je tačno 7 rampi koje vode na i sa mosta, a silaznu u Radničku su definitivno označili kao rampa broj 4. Ko će ga znati.

[box]Građanima će biti omogućeno da 13. i 14. avgusta, od 9 do 19 časova, neometano prelaze s jedne na drugu obalu reke, a pristup mostu će biti moguć sa dve strane - duž Rampe 4 u Radničkoj ulici (čukarička strana) i iz Ulice Savski nasip (novobeogradska i zemunska strana).

10.08.2011. B92
[/box]

Baš zato sam i ja pitao - da li su 1,2,3 i 4 na NBG, ili su na Čukaričkoj strani (i kako su u tom slučaju obeležene ove na NBG)?
 
mrki83":39gsovfr je napisao(la):
Na nekoj slici sam cak video da ce tu ispod mosta biti semafor koji ce regulisati silazak sa mosta (tj nadvoznjaka) i raskrsnicu sa Jurija Gagarina.
Вероватно си видео стари рендер на Беоленду, који није у складу са стањем на терену. Тамо није ни раскрпетља код Хиподрома, него лепа кружна петља.
 
relja":1i00kz5c je napisao(la):
Baš zato sam i ja pitao - da li su 1,2,3 i 4 na NBG, ili su na Čukaričkoj strani (i kako su u tom slučaju obeležene ove na NBG)?

U sklopu starog plana za UMP, rampe su obeležavane po principu da se prvo označe rampe koje direktno izlaze na most, pa tek onda ostale. Tako su rampe koje izlaze direktno na most obeležene od 1 do 5 i to tri rampe sa NBG strane i dve sa čukaričke (tada je bila aktuelna gitara kao rešenje). Ostale su nazivane redom. Na osnovu toga su se ostale rampe sa NBG strane vodile kao 14, 15, 16 i 17. Obzirom da je umesto gitare usvojena petlja sa kružnim tokom, ovo je sve palo u vodu, ali pretpostavljam da su ponovo prvo označili rampe koje izlaze na most.

Evo kako je to ranije izgledalo:

plan4d1.jpg


plan61.jpg
 
Mali update (ili potvrda) sa lica mesta, pošto sam pre sat vremena prošao kroz Jurija Gagrina:

Rampa koja je na prvom planu koji je postavio Blagoje označena kao Rampa br. 2, odnosno po novom br. 6 (prostim jezikom - ono što prelazi preko Jurija Gagrina) je skoro cela izbetonirana i saobraćaj bez zastoja teče u oba smera (uz suženje kod samog stuba na zelenom ostrvu).
Ostaje još nasip pre ulivanja u ulicu.
 
Ako sam jutros dobro video, izbetonirana je i silazna rampa prema raskrsnici sa ulicom Milutina Milankovića (broj 7 po novom). Ostao je još treći segment nadvožnjaka kako bi se ove rampe spojile sa mostom. Trenutno se postavlja oplata.

Kumkat bi mogao slikovito da potvrdi.
 
Vrh