Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@Relja kao i na prikazu a i na planu detaljne regulacije planirano je da se spusti odmah posle buvljaka. Pitanje stanice je ostalo kako sam razumeo otvoreno i da se razmatra u nekom od projektnih resenja stanica u nivou verovatno kod buvljaka. Videcemo jos kako ce to biti sa stanicom
 
1 000 % je vec bilo , ali ima mnog stranica pa ne mogu toliko da listam

Koliko vidim, početak i kraj Drazerove bice preopterecene tačke (ukrštanje vrlo ,,jakih,, pravaca)
tačka kod Miloševog konaka i tačka kod porodilišta
Kako ce se te tačke regulisati kada se otvori most i petlja :rolleyes:
a sama ulica i raskršće nema baš nikakvih mogucnostri proširenja
ili su u planu još po neki nadvožnjak - podvožnjak ? (sobzirom da je tunel sada mnooogo daleko )
 
Odlično pitanje. Sada je Drajzerova jako opterećena u špicu jer masa ljudi izbegava Sajam i Mostar, ali kad se raščisti situacija tamo, smanjiće se pritisak donekle. Saobraćaj sa novog mosta ne bi trebalo previše da ugrožava Banjicu jer je ipak tu alternativa i relativno je lako okrenuti se na Topčideru i vratiti se preko Sajma ili čak Senjaka, ko zna foru... ;)
 
Igor":gw0xi7wz je napisao(la):
@Relja kao i na prikazu a i na planu detaljne regulacije planirano je da se spusti odmah posle buvljaka. Pitanje stanice je ostalo kako sam razumeo otvoreno i da se razmatra u nekom od projektnih resenja stanica u nivou verovatno kod buvljaka. Videcemo jos kako ce to biti sa stanicom
Stanica u nivou kod buvljala-zeleznicke stanice NBG i mogu mirno da spavam :kk:
 
Igor":1295gvq3 je napisao(la):
@Relja kao i na prikazu a i na planu detaljne regulacije planirano je da se spusti odmah posle buvljaka. Pitanje stanice je ostalo kako sam razumeo otvoreno i da se razmatra u nekom od projektnih resenja stanica u nivou verovatno kod buvljaka. Videcemo jos kako ce to biti sa stanicom

Hvala. Još jedno pitanje, čisto da utvrdimo: - gde tačno se pruga uključuje u Jurija Gagarina ?
 
Čoveka nema dva dana na BB i onda mu treba još dva da isklikće sve pluseve. :)
Bravo VV za uobičajeno fascinantne reportaže "s licinog mesta", bravo Goje za impresivne zapise iz Nebeske Srbije. Bravo i tebi Relja za "oko kamere" i umetanje kockica u ovaj veličanstveni mozaik.
Da vas nema, trebalo bi vas izmisliti. I ne samo vas. Rajsko je mesto ovaj BB. :cool:
 
Neke stvari mi ovde nisu jasne. Firma "Primorje" je dobila posao izgradnje petlje u Jurija Gagarina. Mašine koje su bušile šipove i oprema koja se sada koristi je sa oznakama "PORR". Sem natpisa na ogradama, ništa drugo nisam video da ima oznaku "Primorje". Znači nameća se zaključak da je "Primorje" uzelo posao i angažovalo "PORR" kao glavnog podizvođača. Sve bi to bilo u redu, da na tenderu za izgradnju petlje Jurija Gagarina nije učestvovao i "PORR" i, koliko smo obavešteni, dao lošiju ponudu. E sada, kako im se isplati da rade kao glavni podizvođači, kada će veći deo zarade (kojom nisu bili zadovoljni obzirom da su dali skuplju ponudu) uzeti "Primorje". I onda, kako ubediti običnog čoveka da nije postojao dogovor "Primorja" i PORR-a pre tendera kako bi se naduvala cena izvođenja, obzirom da su jedine učestvovale na ponovljenom tenderu, pošto je Turski „Kolin” odustao od slanja ponude.


A ovo pravdanje samo potkrepljuje sumnje:
[box]Izgradnja petlje "Jurija Gagarina" skuplja skoro pet miliona evra. Slovenačko "Primorje" zbog dodatnih tenderskih uslova naplatiće radove 40,8 miliona evra

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:336307-Izgradnja-petlje-skuplja-zbog---novog-izvodjaca[/box]

110924-JGPET-21.jpg
 
Deluje jako sumnjivo, ali je sasvim logicno da se podigne cena zbog ubrzanog, tzv usiljenog vremena izvodjenja radova. U project management-u se u ovakvim uslovima izvodi dodatna racunica, pravi se novi mrezni dijagram radova sa vecim brojem resursa, prvenstveno ljudskih, e sad da li je korekcija od 5 milki previsoka, procenu daje konsultant, koji je, kao i glavni izvodjac, izabran na tenderu.
 
@ Igore mogao bi da stavis petlju "Jurija Gagarina" u Belgrade eye na prvoj strani. Cisto da se vidi progres kao i kod ostalih objekata. :)
 
Boki bice popodne stavljeno u Belgrade eye ;)
 
Da, i mogli bi i trolejbus da provucemo pa da budemo full sa svim vrstama prevoza :D :laugh:
 
то није лоше. да трола скрене са Дедиња, преко Топчидера и новог моста, трасом УМП-а до Бежаније
 
blagoje":xt98z0v4 je napisao(la):
Neke stvari mi ovde nisu jasne. Firma "Primorje" je dobila posao izgradnje petlje u Jurija Gagarina. Mašine koje su bušile šipove i oprema koja se sada koristi je sa oznakama "PORR". Sem natpisa na ogradama, ništa drugo nisam video da ima oznaku "Primorje". Znači nameća se zaključak da je "Primorje" uzelo posao i angažovalo "PORR" kao glavnog podizvođača. Sve bi to bilo u redu, da na tenderu za izgradnju petlje Jurija Gagarina nije učestvovao i "PORR" i, koliko smo obavešteni, dao lošiju ponudu. E sada, kako im se isplati da rade kao glavni podizvođači, kada će veći deo zarade (kojom nisu bili zadovoljni obzirom da su dali skuplju ponudu) uzeti "Primorje". I onda, kako ubediti običnog čoveka da nije postojao dogovor "Primorja" i PORR-a pre tendera kako bi se naduvala cena izvođenja, obzirom da su jedine učestvovale na ponovljenom tenderu, pošto je Turski „Kolin” odustao od slanja ponude.


A ovo pravdanje samo potkrepljuje sumnje:
[box]Izgradnja petlje "Jurija Gagarina" skuplja skoro pet miliona evra. Slovenačko "Primorje" zbog dodatnih tenderskih uslova naplatiće radove 40,8 miliona evra

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:336307-Izgradnja-petlje-skuplja-zbog---novog-izvodjaca[/box]

110924-JGPET-21.jpg


Da li uop[te ima smisla reagovati :rolleyes:
 
Ono što mene zanima: Veslački klub Partizan dobija novu zgradu na ulazu u zimovnik Brodogradilišta, na špicu ispod stubova Novog železničkog mosta, jel'da?

VK Partizan još uvek koristi zgradu opasanu nasipom na špicu Ade - samo 20-tak metara od pilona i gradilišta. Sećam se da smo pričali da se ruši neki objekat VK Partizan - očigledno neki drugi.

Da li neko zna o čemu se radi, kakvi su planovi, da li se zaista sele?
Na njihovom sajtu nema nikakve informacije.

Sve ovo pitam zbog uređenja špica i tog lifta i stepeništa koji se stidljivo spominju.
 
Nova zgrada na ulazu u zimovnik Brodogradilišta se gradi za Akademski jedriličarski klub "Beograd", čija je zgrada srušena prilikom počinjanja radova na pilonu. Sve je to lepo ostalo u arhivi Beobuilda. Mislim da će Veslački klub "Partizan" ostati tu gde je.

081024-MADANEW-03.jpg
 
ne dobija veslački klub novu zgradu nego jedriličarski.

on se nalazio baš na današnjem mestu gde je pilon, odmah pored veslačkog kluba partizan. vk ostaje tu gde je.

blagoje brži
 
Aaaaa....jedriličarski.... :bash:
Hvala lepo na objašnjenju.
 
spatiotecte":3n1proif je napisao(la):
Da, i mogli bi i trolejbus da provucemo pa da budemo full sa svim vrstama prevoza :D :laugh:

Stvarno, trola i mozda heliodrom na spicu Ade pa onda stvarno nema nista vise. Jedino da neko stavi i lanasirnu rampu za spejs satl na sredinu hipodroma, posto tu ostaje previse slobodnog prostora :D
 
@blagoje Dobro primeceno!

Nema nikakavih usiljenih radova,samo im je vremenski odredjeno da urade deo do Buvljaka do kraja godine a tramvajski deo i ostatak LOT-a 2 do septembra 2012. godine.

Zamisljam i trole na petlji radnicka.Tu bi se i ptica trkacica a kamoli Will.E Coyote izgubili :laugh:

Offtopic,ali zna li neko gde je tacno planirana crkva da se napravi na Adi.Koliko razumeh bice u blizini tog kluba i mosta.Pominjase ¨donji spic¨ Ade.
 
Igor":3dkk700o je napisao(la):
Izvor: Beobuild.rs

Ada bridge - Northern access
110924-JGPET-02.jpg


Radovi na prilaznim saobraćajnicama novom mostu ubrzano napreduju kako bi se završetak u ovoj fazi uklopio sa završetkom mosta preko ade. Ovog puta pripremili smo vam izveštaj sa gradilišta severnih pristupnih puteva mostu, kao i vizuelne prikaze saobraćajne situacije na tom potezu.

Kompletnu vest kao i prikaze petlje Jurija Gagarina i fotografije sa terena mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta na linku http://www.beobuild.rs/read.php/502.html
Јел Приморје ради све до Тошиног бунара или само рампе? И ако ради све до ТБ, јел у то укључено и пробијање насипа у булевару Уметности?
 
Ma ja sve nesto mislim da je to Primorje pola slovenacka pola srpsko-reketaska firma. Da li se uopste zna ko su (glavni) deonicari/vlasnici? Vise me nista ne moze iznenaditi.
 
vucko":11d8jm02 je napisao(la):
LUCAS":11d8jm02 je napisao(la):
Crkva na Adi?! :shok:
Mihailo,rade samo LOT2 to jest do polovine bloka gde je GSP garaza.Dok radove na zemlji se jos uvek ne znamo ko ce raditi,ne znam da li je probijanje nasipa u sklopu te deonice LOT 1.Znacemo ocigledno kada raspisu tender.
Смор :notok: Ако не буду прокопавали насип, дижем буну! :D
 
Нова вест на www.savabridge.com

[box]Више од половине конструкције УМП-а изграђено

У четвртак 22. септембра 2011. завршено је бетонирање деветог поља мостовске конструкције на траси УМП-а, десни коловоз у смеру ка југу, након чега ће уследити преднапрезање и померање покретне скеле на следећу позицију, док је у супротном смеру, ка северу, бетонирано укупно осам поља. Обе УМП конструкције се састоје од 14 поља, од укрштања са суседним градилиштем фазе 1Ц УМП-а до спајања са новим мостом на Сави. Циклус завршетка једног поља које се изводи помоћу покретне скеле и оплате траје приближно 10 дана.

На северној конструкцији УМП-а започели су и припремни радови за постављање техничке опреме и завршних радова који обухватају ивичне венце, хидроизолацију, техничке стазе, New Jersey баријере и металну ограду, коловоз, саобраћајну сигнализацију и сл.

Заједно са изградњом УМП-а, изведени су скоро сви шипови за 4 приступне рампе које су паралелне и праве везу УМП-а са денивелисаним кружним током. Од укупног броја шипова на овим рампама остало је да се изведу још само 4 шипа за 2 стубна места.

Такође, извођење шипова за конструкцију денивелисаног двотрачног кружног тока је у целости завршено и остало је да се изведу још само две наглавне греде да би били завршени сви темељи за денивелисани кружни ток. Прво од укупно 6 поља денивелисаног кружног прстена бетонирано је 18. септембра 2011.[/box]

news46.jpg
 
Vrh