Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Johnny,naprotiv ima sasvim dovoljno da se za manje od tri meseca to sagradi.Zato i koriste te celicne elemente,da bi ubrzali radove :vops:
 
Jel su namerno ulaznu rampu iz pravca sajma pravili od čelika, ili zbog rokova su morali da se odluče za to rešenje...Sve u svemu, zašto se odmah nisu odlučili za to rešenje i u slučaju silazne rampe ka Radničkoj kad je brzine postavljanja čelične rampe neuporedivo veća od betonske. A i ovako sada most izgleda kao plavi auto, kojem je jedno krilo crne boje...
 
Ne, nije kamera 1 sa www.savabridge.com

slika0839.jpg


OVO je kamera 1 sa www.savabridge.com

slika0833.jpg




slika0835.jpg



slika0837.jpg




Ovo gore mi izgleda kao kontrukcija budućeg lifta.

slika0836.jpg


Ograda - uživo deluje da su prečke baš dosta razmaknute

slika0834.jpg



Sa staze između našeg i Partizanovog VK

Most Kejp Ciganlija

slika0830.jpg



Kolaž - izvalio sam tek kada sam ih upload-ovao i poređao :cool: :D

slika0832.jpg

slika0831.jpg


Zahebana prepreka ova Sava, može čovek da se isprlja u ovom blatnjavom plićaku :D

slika0818.jpg


slika0819.jpg


Temelji, stubovi etc.

slika0828e.jpg


slika0827t.jpg


slika0826.jpg


slika0825.jpg


slika0822.jpg


slika0821.jpg


slika0823.jpg



Na ovoj ispod se vidi nešto zanimljivo. Ako se iko pitao kuda će trotoar i biciklistička staza da prolaze jednom kada izlazna rampa bude spojena sa Radničkom - ovde se može razaznati betonski konzolni ispust

slika0829.jpg
 
A pre podne kada sam prolazio kolima kroz Jurija Gagarina, video sam da je postavljena oplata iznad dela ulice u smeru ka gazeli.

Kada sam se vraćao, ulaz u Jurja Gagarina ispod železničkog nadvožnjaka je bio zatvoren (naravno, nigde obaveštenja niti znaka dok ne priđeš), ali sam malo kružio video da je zatvorena zato što su auto-dizalicom postavljali nosače za oplatu preko drugog smera (ka blokovima) i čini mi se da su to nosači oplate za tramvajski kolosek.
 
img2326ce.jpg
Joj na šta bre ovo liči!? Molim vas neko nek potvrdi da ovo nije finalni izgled spoja metalnog tobogana iz aqua parka i betonskog dela? Prepostavljam da ovo nije finalna širina metalne rampe? :|
 
Bobb":o1ioaued je napisao(la):
img2326ce.jpg
Joj na šta bre ovo liči!? Molim vas neko nek potvrdi da ovo nije finalni izgled spoja metalnog tobogana iz aqua parka i betonskog dela? Prepostavljam da ovo nije finalna širina metalne rampe? :|

Pa valjda će da se posatavljaju ploče na ovaj sanduk. - ?
Ta rampa bi trebalo da ima i troatar za pešake i bicikliste, a ovo je baš nekako usko.
 
Pitali smo se kako će skinuti sa pilona učvršćivače krana koji su ostali nakon njegove demontaže.



Ja sam mislio da će koristiti neki ovakav ogromni mobilni kran kao ovaj crveni na slici sa svim mogućim rešetkastim dodacima na streli, ali oni preduzeše nešto "neočekivano". Naime počeli su opet da podižu kran, ali ovoga puta sa promenjenom konfiguracijom na vrhu:



Ovakav kran može se okretati oko svoje ose bez obzira na blizinu pilona:





Deluje na prvi pogled da je lakše bilo doterati mobilni kran, ali sve je to zapravo pitanje ekonomičnosti. Mobilni kran poseduju specijalizovane firme i najam, pogotovu ovih ogromnih, jako puno košta po danu angažovanja. Jeftinije je očigledno podići svoj nešto drugačiji kran, naročito što će se on koristiti i za sanaciju oštećenja na pilonu nakon demontaže metalnih ankera, a za to treba vremena.

Ima on još dosta da raste do gornje platforme:



S druge strane, potpuno su rasturili platformu za naguravanje, popularni "stounhendž", tako da je sada dosta proširena vizura ispod mosta:





 
+ za izvođače . Još jedan dokaz da nije uvek sve kao što izgleda.
 
vucko":3e7f538z je napisao(la):
Johnny,naprotiv ima sasvim dovoljno da se za manje od tri meseca to sagradi.Zato i koriste te celicne elemente,da bi ubrzali radove :vops:

Pa JT ako koriste celicne elemente SAMO da bi ubrzali radove a inace bi koristili nesto drugo onda je to :bash:

Sto se reasterecenja tice, naravno, rasteretice se jedan deo saobracaja preko Gazele ali moja poenta je da ce biti vise saobracaja na liniji Dusanovac/Vozdovac/Konjarnik/Stari deo grada - Novi Beograd/Zemun. Sada se mnogi uzdrzavaju od prelaska reke jer im je MUKA, tako da taj saobracaj koji sa Gazele predje na most na Adi nece na Gazeli ostaviti "manjak" iste velicine. Bice taj manjak dobrim delom zamenjen dodatnim saobracajem ljudi koji sada gledaju da sto manje prelaze reku. U biti novi most poboljsava kvalitet zivota i onima koji nikada nece prelaziti preko njega, vezu nas sve spojeni sudovi hteli mi to ili ne.

PS Kod ovog spica mi ne smeta ni sto je druge boje u odnosu na beton ni to sto nije bas zasiljen, jedino mi malo smeta to sto je oblik konusan odnosno pravolinijski. Da je blago zakrivljen kao sto je i sam pilon mislim da bi bilo efektnije. A i "spic' bi bio manje problematican nekima.
 
Kada sam ovo slikao

slika0831.jpg


pade mi na pamet: a zašto ne napraviti platformu - odmorište u visini kolovozne ploče baš na ovom delu, između pilona i nasipa oko VK Partizan (mesto sa kojeg sam slikao).
Bio bi em lep vidikovac, em bi moglo da se koristi kao odmorište, em bi se lift spuštao na kotu vrha nasipa. I moglo bi da se napravi bilo kakvo stepenište.
 
relja":2os5u5va je napisao(la):
Pa valjda će da se posatavljaju ploče na ovaj sanduk. - ?
Ta rampa bi trebalo da ima i troatar za pešake i bicikliste, a ovo je baš nekako usko.

To se lepo i vidi sa slike Velikog Vračara. Postavljen je prvi prefabrikovan betonski segment na čeličnu gredu. Po postavljanju svih, vrši se dodatno armiranje i betoniranje gornje konstrukcije rampe.

img2281o.jpg
 
Mislim da ce ova metalna rampa da odskace u odnosu na ostatak betonskih saobracajnica i da ce malo da kvari celokupni utisak. :notok:
 
GOJE":1vz2ru8i je napisao(la):

Zar se ne čini da će Topčiderska reka zatrpati rukavac?
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=64424
Pre koji mesec je kao nešto čišćen rukavac od nanosa. Bar su prikazali na Studiju B nekakav brodić sa nekakvim spravama koje su namenjene tome.

Kada se budu rušili privremeni stubovi u reci, tek će biti šuta.
 
Велики Врачар и Реља укњижени плусићћћи у дневник на лепим фоторепортажама.

Мени лично ова улазна рампа од сајма личи на боб стазу !!! :lol:


image hosting
 
Uh što volim kad je jedan deo kablova u senci, a drugi na suncu, pa je ceo most crno-beeeeeeeliiiiii :kk:
 
brdjanin":ffnalayx je napisao(la):
Zar se ne čini da će Topčiderska reka zatrpati rukavac?
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=64424
Pre koji mesec je kao nešto čišćen rukavac od nanosa. Bar su prikazali na Studiju B nekakav brodić sa nekakvim spravama koje su namenjene tome.

Kada se budu rušili privremeni stubovi u reci, tek će biti šuta.

Prave razmere problema se mogu videti na ovoj slici od pre neki dan. Problem je i izuzetno nizak vodostaj.
Rukavac se sada može pregaziti.

23092011129.jpg
 
Nadvožnjaci petlje polako pristižu do Radničke ulice:



U toku je bilo naguravanje oplate do stuba sa plavom folijom na vrhu:



Praktično još dva raspona do tobogana:



uz koga već niče stub za prihvat konstrukcije:



S druge stane tobogana već su urađeni temelji za sve stubove petlje:





Intenzivno se rade i ostali delovi petlje:





kružni tok:





a i nosači oplate za šinski nadvožnjak:



Gotovi su stubovi za pristupne rampe kružnom toku preko pruge:



a radi se i priprema njihove trase, tako da će ih verovatno uskoro kompletirati:





Za one koji vole detalje:

 
Veliki radovi izvode se i na prelazu kolovoznih konstrukcija preko železničke pruge i na spoju sa petljom Radnička:





Završavaju se stubovi i pripremaju veze za saobraćajne nadvožnjake:











Iskoristih obustavu saobraćaja da prođem prugom ispod prelaza:







Lep je poglad na završene delove petlje:







Nastavak prema Požeškoj verovatno čeka završetak ovih radova, dakle sledeću godinu?



A komšija uživa u lepom vremenu i polako napreduje ka nekom svom cilju. Dobra po(r)uka! :vops:



Za one koji vole iz raznih uglova:

 
JT ceo koridor 10, sve sa obilaznicom, se moze zavrsiti za godinu dana. Mozda bi trebalo da imamo izbore svake godine :rolleyes:
 
Dakle,nista od pozeske nazalost ove godine.

Betonske konstrukcije me podsecaju na inverzni metro u Bruklinu.Tamo idu vozovi iznad zemlje na stubovima,a na zemlji su automobili,dok je kod nas suprotno :)
 
Izvor: Beobuild.rs

Ada bridge - Northern access
110924-JGPET-02.jpg


Radovi na prilaznim saobraćajnicama novom mostu ubrzano napreduju kako bi se završetak u ovoj fazi uklopio sa završetkom mosta preko ade. Ovog puta pripremili smo vam izveštaj sa gradilišta severnih pristupnih puteva mostu, kao i vizuelne prikaze saobraćajne situacije na tom potezu.

Kompletnu vest kao i prikaze petlje Jurija Gagarina i fotografije sa terena mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta na linku http://www.beobuild.rs/read.php/502.html
 
vucko":17lqvt78 je napisao(la):
Dakle,nista od pozeske nazalost ove godine.

Betonske konstrukcije me podsecaju na inverzni metro u Bruklinu.Tamo idu vozovi iznad zemlje na stubovima,a na zemlji su automobili,dok je kod nas suprotno :)

Eh sta su Amerikanci za nas, mi imamo i konjanike i bicikliste (pogledati slike gore) koji se muvaju tu u blizini iza nekakvih ograda :D Plus tramvaji, a o veslacima i brodicima da ne govorimo, a zbog vazdusnog koridora stalno nadlecu i avioni. Nema tog vida transporta koji se ne preplice bas tu na tom malom prostoru. Sreca pa ima i puno rezervoara za gorivo :rolleyes: ... Ja ne znam da i u Japanu postoji neka zaje*******anija lokacija.

PS Kad vec tuda ili u blizini ide SVE zivo sto se moze zamisliti, i kad smo iz nekog razloga zadrzali tu prugu, stvarno bi po mostu trebalo da ide (bar "laki") metro, da kompletiramo sliku. Tramvaj vec imamo.
 
Mislim da strana 435 ima ubedljivo najviše fotografija :cool:

Igor":s7wyksyb je napisao(la):
Izvor: Beobuild.rs

Ada bridge - Northern access
110924-JGPET-02.jpg


Radovi na prilaznim saobraćajnicama novom mostu ubrzano napreduju kako bi se završetak u ovoj fazi uklopio sa završetkom mosta preko ade. Ovog puta pripremili smo vam izveštaj sa gradilišta severnih pristupnih puteva mostu, kao i vizuelne prikaze saobraćajne situacije na tom potezu.

Kompletnu vest kao i prikaze petlje Jurija Gagarina i fotografije sa terena mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta na linku http://www.beobuild.rs/read.php/502.html


Gde silazi tramvaj na tlo?
Počinje da se spušta odmah posle prelaska preko ulice A/F borbe (posle buvljaka)?

110924-JGPET-VS-03.jpg
 
Vrh