Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Meni se cini da u DUP-u, za taj grada deo oko crkve, stoji ucrtana trasa UMP-a sa sve iskljucenjima u Bulevar. Meni je isto delovalo cudno, ali ako ti tako kazes verovacu ti.
 
Juce sam pricao sa kolegom koji je nedavno bio u Beogradu i rekao mi je da u celom Beogradu radi izmedju 5 i 6 kamera koje nadgledaju saobracaj ali niko ne zna ni gde su monitori na koje su prikljucene kamere... pa pokusava da proda kamere gradu, navodno ce kupiti 30 tih kamera zbog Univerzijade... radimo u Siemensu ako nekog zanima koja je firma u pitanju.
 
^^Eto reklame za Simens.

Svaki tv u gradu može biti monitor tih kamera kada na B92 info krene ''Raskršće'' :)
 
Zar nisu rekli da ce raskrsnica sa Tosinim bunarom biti u nivou, a ne denivelisana? Prvo su rekli denivelisana, onda je neko rekao da ce biti u nivou?

A zasto su stavili Ljutice Bogdana, bila je diskusija oko toga gde treba da izlazi tunel, i lokoalna zajednica se pobunila da to bude u Humskoj, zbog onog lepog drvoreda platana, vec ce spustiti malo nize. (Sad, da li su se bunili zbog platana ili zbog buke, pitanje je sad, ali je vrlo moguce da u jkra zivi neko uticajan.
 
Ja sam se nadao da ce biti deniveliasna, ali po planu ce biti najobicnija raskrsnica sa semaforom (na zalost).

Ocuvanje platana je takodje oznaceno kao prioritet tako da ce tunel izaci malo nize.
 
Posle duže pauze evo i mene opet na ovom forumu.

Počelo se sa izgradnjom mosta, što pozdravljam.

Čini mi se da je i u ovom slučaju neko dobro napunio džepove prihvativši ovakvu ponudu. Em je skupa, em nepotrebna, em komplikuje život izgradnjom nove "mostarske" petlje kod hipodroma. A taj neko je počeo da prišiva i nove džepove i jedva čeka ovu japansku donaciju i izgradnju mosta kod Ade Huje.

Imao sam prilike da se tokom poslednje tri nedelje svaki dan vozim na relaciji Novi Beograd-Zrenjanin i to u vreme i jutranjeg i popodnevnog špica. Sad sam malo osvežio sećanje čitajući komentare o neophodnosti izgradnje mosta preko Dunava kod Zemuna.
Ne znam ko stalno zagovara da je neophodno odmah uz most praviti i auto-put ka Pančevu. Ako se već niko ne buni zbog postojećeg kapaciteta Zrenjaniskog puta, već samo zbog toga da postoji samo jedan most na Dunavu, pitam se zbog čega ta drama oko auto-puta za Pančevo?
Zašto nije moglo da se o trošku ovog gigantskog mosta preko Ade, napravi prostiji most, a ujedno i da se deo sredstava odvoji za most preko Dunava kod Zemuna?
Meni, kao osobi koja živi na Novom Beogradu, bilo bi mnogo privlačnije da idem na taj most, pa da se kroz Borču i Krnjaču probijam ka Pančevu, nego ovo postojeće klackanje preko Brankovog mosta ( Gazele ) pa do Pančevca, pa preko istog....tri dana jahanja.
 
Au koliko je samo diskutovano o tome zasto je odabrano ovako skupo resenje i da li je trebalo ili ne itd itd itd. Prelistaj postove na ovom topic-u pa ces naci celu debatu o tome.
 
Znam. Pročitao sam sve postove . Slažem se sa ljudima da je most neophodan, ali i preskup. Mogli smo uraditi dva jeftinija, a tek onda praviti neki megalomanski i to preko Dunava, jer više turista u Beogradu plovi Dunavom nego Savom.
 
Vocar":mpfqn73y je napisao(la):
Zašto nije moglo da se o trošku ovog gigantskog mosta preko Ade, napravi prostiji most, a ujedno i da se deo sredstava odvoji za most preko Dunava kod Zemuna?
Zato što se most ne gradi samo za mene i tebe, nego i za mnoge generacije posle nas. Prostiji most? Apsolutno je suludo štedeti na projektima koji treba da predstavljaju grad decenijama kasnije.

Doći će na red i drugi most na Dunavu. Polako. Ja radim s one strane Dunava i trpim gužve na Pančevcu dva puta dnevno, ali i dalje sam protiv "prostijih" rešenja radi privremenog rešavanja saobraćajnih problema.
 
To kakva će petlja biti ne zavisi od mosta, vceć od puteva koji se tu ukrštaju, a možda ti znaš da su drugi projekti predviđali "jeftinije" rešenje. Možda kružni tok kao Slavija?
 
Ambassador":1uv514lt je napisao(la):
To kakva će petlja biti ne zavisi od mosta, vceć od puteva koji se tu ukrštaju, a možda ti znaš da su drugi projekti predviđali "jeftinije" rešenje. Možda kružni tok kao Slavija?
Ne zavisi direktno od mosta, ali zavisi od lokacije na kojoj je most. Ranije sam predlagao neke druge lokacije i načine premošćavanja Save ( za koje mislim da bi bili svrsishodniji ). Postoje načini da se izbegne gradnja nove mostarke petlje i kojekavih tobogana.
 
Nigde u blizini ne postoji pogodna lokacija zbog Ade, preko koje se ne gradi. Uzvodno od Ade most gubi planiranu funkciju (on dobija drugu, takodje vaznu, ali trenutno je ovo akutni problem.) Ali što, šta falu jednom kružnom toku? Tuda saobraćaj ide. A postoje mnogo akutniji problemi saobraćaja u Beogradu.

A i btw, usvojeno je mnogo siromašnija verzija prilaznih puteva, koja neće biti "komplikovana kao Mostarska petlja".
 
U principu ja jesam za kružne tokove gde god je moguće i pozdravljam ideju da se u Vojvođanskoj u Bežaniji napravi kružni tok.

Moje mišljenje je da komotan prilaz pomenutom mostu sa topčiderske strane nikad neće biti moguć sve dok postoje šine i hipodrom na mestu na kome su.

Ideja o kružnom toku jeste zanimljiva, ali mislim da će i on dovoditi do gužvi.

"Moje" ideje su bile da se premosti Ada kod Dr ivana Ribara i poveže sa petljom u Trgovačkoj. Imao sam i dobre argumente za to. Javio se problem Ade i očuvanja prirode....mada i to može da se prevaziđe. Brate slatki, u Škotskoj su napravili brodsku prevodnicu koja se okreće, Šveđani most od 20 kilometara, a mi kukamo kako da premostimo reku od 500-600 metara širine.
 
Ja sam bio sarkastičan kad sam pričao o kružnom toku na ovom mestu.
Zapravo, topčiderski prilaz mostu je najlogičniji, jer če on na stubovima se nastavljati do Careve ćuprije, gde će ulaziti u Tunel, tu će biti i penjanje na most.

Izvini, jel si ti beše onaj koji je malopre kukao da je most PRESKUP?!?!
 
Lignjoslav":879fqzbu je napisao(la):
[ Apsolutno je suludo štedeti na projektima koji treba da predstavljaju grad decenijama kasnije.
200m.jpg


Apsolutno je suludo da OVO predstavlja Beograd decenijama i da cemo mi za OVO da vracamo kredit. Sta sad, nema vise LRT-a koji ce ici preko mosta jer se najavljuje podzemni metro i poseban most za njega, od UMP-a mozda i ne bude nista...od velike ideje i velikih prica ostade ulicni most sa tramvaskom prugom...i stub koji cemo da pokazujemo strancima kao "simbol Beograda" :rolleyes:

Koliko li onu perhodnu garnituru koja je podigla kredit samo zabole odakle ce sutra da se odvaja da bi se kredit i isplatio? Evo sad slusam na INDEX-u, GO istog tog DS-a koji je gurao, gurao, gurao i progurao pilon, najavljuje da Srbiju u 2009 ocejuju teski dani..mada mislim da su vec nasli utehu...


Vocar, od tog mosta iz Ivana Ribara nikad nece biti nista...gre'ota je jos vise unistavati Adu posle ove grdosije na spicu.
Mozda jednog dana produze J Gagarina kroz njive i odstle naprave neki most uzvodno od Ade, ali se bojim da i za tako nesto nema vizije...
 
Zašto misliš da metro ne može da ide preko ovog mosta?!?!

edit:
relja":3jez9yrb je napisao(la):
Evo sad slusam na INDEX-u, GO istog tog DS-a koji je gurao, gurao, gurao i progurao pilon, najavljuje da Srbiju u 2009 ocejuju teski dani..mada mislim da su vec nasli utehu...
Zar nije i Mrka rekao da je najbolja borba protiv recesije izgradnja? Da se išlo tom logikom, Sidnej nikada ne bi imao onaj most, i ne bi se izvukli iz krize onako kako su se izvukli.
 
Ambassador":3ubhhcio je napisao(la):
Zašto misliš da metro ne može da ide preko ovog mosta?!?!
Linija teskog metroa koja je planirana da ide - kuda? Kako i od kuda ce kompozicija da se penje sa Cukaricke strane, mozda "u krivini"?
A kao sto rekoh, najavise ovih dana metro-most - u prevodu - most pravljen samo za metro kompoziciju, tj metro kompozicija nece morati da znacajno usporava da bi presla preko mosta (oscilacije), sa blagim usponima na obe strane.

Ambassador":3ubhhcio je napisao(la):
Zar nije i Mrka rekao da je najbolja borba protiv recesije izgradnja? Da se išlo tom logikom, Sidnej nikada ne bi imao onaj most, i ne bi se izvukli iz krize onako kako su se izvukli.
Mislim da si pobrkao puno stvari u ovome sto si napisao, ali prvo, daj, razmisli - "sta je rekao drug Mrka" ...mislim, razmisli...citiras i tumacis druga Mrku...
Uostalom, isti drug Mrka je u kampanji bio izricit protivnik ovog resenja, najavljivao je da ce da obori ugovor i konkurs...da on za iste pare i isto vreme moze da angazuje domaca preduzeca da u isto vreme sagrade, dva,.mozda tri mosta...

A ovoliko neracionalno zaduzivanje zbog jedog projekta nije put iz recesije, sigurno... da se suma para koje ce se potrositi na vracanje kredita za most ulozila u gradnju vise drugih, racionalnijih i ne-"simbolicnih" :rolleyes: infrastrukturnih projekata, to bi vec imalo smisla sa tim sto ti kazes. A ovaj nas most, po ekonomskoj racionalonosti bih pre uporedio sa Sidnejskom operom nego sa onim njihovim mostom....samo sto Sidnej ljudi iz celog sveta prepoznaju i po mostu i po Operi, a nas po ovom ostu nece niko.
 
Ambassador":3eq6jwuu je napisao(la):
Ja sam bio sarkastičan kad sam pričao o kružnom toku na ovom mestu.

Izvini, jel si ti beše onaj koji je malopre kukao da je most PRESKUP?!?!
Znam da si bio sarkastičan i da, i dalje mislim da je ovakav nakaradan most preskup i megalomanski. A ovde su se čule i mnoge druge megalomanske želje poput zgrade od 30 i kusur spratova na špicu ušća.

Po meni, ako je već odlučeno da ide ovaj most i na ovom mestu, on je mogao i morao biti mnogo "običniji".
 
relja":afz3yg7q je napisao(la):
Linija teskog metroa koja je planirana da ide - kuda? Kako i od kuda ce kompozicija da se penje sa Cukaricke strane, mozda "u krivini"?
eidt: ovde mi se izbrisa tekst, idiotski internet. Tamo ima sasvim dovoljno prostora da ga majstor okrene, uostalom kao sto kazes, metro ionako mora tu malo da uspori, mada ne mogu da se setim da je usporavao kad sam se vozio prek nekog mosta. No, možda grešim.
A kao sto rekoh, najavise ovih dana metro-most - u prevodu - most pravljen samo za metro kompoziciju, tj metro kompozicija nece morati da znacajno usporava da bi presla preko mosta (oscilacije), sa blagim usponima na obe strane.
Pa da, ali metro-most je najavljen za drugo mesto - u Savskom amfiteatru.

A eto, vidiš, čak je i drug Mrka uvideo da je grešio u vezi mosta.
Koliko se ja razumem, a ne razumem se, ugovor i kredit i sve je potpisano pre početka krize. Zašto sa opero a ne sa mostom?


Vocar, oprosti, nisam shvatio da si shvatio. 30 spratvoa nije ništa! Imali smo Besix kule, onda imamo kolegu Osmana koji bi da napravi Savu u ponornicu, i sravni pola centra grada. Mogao je da bude, ali nije.
 
Možeš li mi, molim te, obrazložiti zašto je dobro rešenje sa stubom visine 200 metara i gomilom kablova? Ako te ne mrzi.
 
Mi živimo u demokratiji (ili želimo da živimo)? Right? Narod je ovaj most visoko rangirali na glasanju, te stoga on predstavlja najadekvatniji kompromis između želja naroda i mogućnosti grada. A ko smo mi da idemo protiv volje naroda?
 
Mi ne živimo u demokratiji. Mi živimo u "dirigovanoj demokratiji". Naime, narodu se kaže samo ono što ide u prilog određenom projektu, ili samo odabrani, koji su već unapred za "našu stvar", mogu da "glasaju". Koliko je meni poznato, za svaki projekat iole bitniji za naciju, izostala je javna rasprava. Ako nije izostala, onda su glasanja održavana preko interneta, a znamo da internet koristie bar 60% klinci, kojima je nebitna funkcionalnost bilo čega, već je glavni rejting koliko je nešto "kul" i koliko služi zabavi. Da nije tako, ne bi bilo "vlažnih snova" o Savi ponornici, ili o tome kako treba napraviti most koji će biti vidljiv iz svemira.
Da nije tako, ne bi se radio Dom omladine umesto da se kupe nova kola hitne pomoći i slično.


Uostalom, definicija demokratije i jeste da desetorica glupih mogu da nadglasaju jednog pametnog.
 
@Vocar
kontra pitanje, a obrazlozi ti kakav je most trebalo graditi i po cemu se razlikuje od odabranog resenja.

Ljudi, kredit je uzet, most je poceo da se gradi, gledajmo da izvucemo sto vise od toga i mozda uticemo na nesto realno, ali kukanjem o stvarima koje se ne mogu promeniti je totalno glupo i gubljenje vaseg vremena i nerava.

Sad se dajte u rasprave o daljem toku UMP-a, tuneli i tako dalje.
 
Vrh