Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Mislim da je 2012 mislio na ono što na gradilištu stručno zovu ivični venci, a Jersey barijere su tu samo privremeno kao kontra teg prilikom njihove montaže. Na Archangel-ovoj slici se vidi kako to izgleda po završetku montaže:

dsc0130pa.jpg
 
Da na tu betonsku ogradu sam mislio, meni izgleda kao trajna sa strane Ade deluje da je to trajno rešenje..aha hvala na poslednjoj slici sada mi je jasno..
 
Ivični venci su više estetski detalj nego što imaju zaštitnu funkciju. Možda imaju i ulogu vezano za aerodinamičnost mosta sa bočnih strana. Zaštitna ograda će biti metalna. Isto rešenje će biti primenjeno i na bočnom rasponu sa NBG strane.
 
Da,i to bese od grafita sto je pomenuo milanche da bi se smanjila cena mosta?
 
Uradio sam neke panorame nedavno pa ih sad postujem. Smanjio sam fotke da ne opterećujem memorijom, ali otvorite ih pojedinačno da vam budu malo veće. Tada su i lepše :)
Nadam se da su vam zanimljive :)

sava03a.jpg


sava05a.jpg


sava10a.jpg


sava11a.jpg
 
drugari, sta se desava sa petljom hipodrom? kada ce krenuti da kopaju podvoznjak ili kako vec planiraju?
 
Izvor: Beobuild.rs
110629-MADA-02.jpg


Posle gotovo šest meseci odlaganja radova na izgradnji prilaznih saobraćajnica novom mostu sa novobeogradske strane, ponovljen je tender za izbor izvođača na tom delu projekta. Zbog problema sa prethodnim pobednikom - slovenačkom kompanijom SCT, radovi su ušli u ozbiljno kašnjenje a postojala je mogućnost da budu ugroženi i rokovi za otvaranje mosta.

Ponovljeni tenderski postupak prethodno iniciran raskidom ugovora sa slovenačkom kompanijom SCT doveo nas je do novog izvođača takođe iz Slovenije - kompanije Primorje. Prema rečima nadležnih, kompanija Primorje u ponovljenom tenderskom procesu ponudila je najbolju ponudu u konkurenciji još dve kompanije - austrijskog Porr-a i turske kompanije Kolin, koja je u međuvremenu odustala od učešća. Na novom tenderu ponuđena cena je podigla vrednost radova, pa će izgradnja novobeogradske petlje od prvobitno ugovorenih 36 miliona sada iznositi 40.8 miliona evra. Potpisivanje ugovora o izgradnji sa kompanijom Primorje očekuje se tokom ove nedelje, čime će i formalno biti završen postupak izbora izvođača a nova kompanija bi u vrlo kratkom roku mogla biti uvedena u posao. Ugovorna obaveza predviđa da kompletna petlja bude završena u roku od 400 dana od dana potpisivanja ugovora.

http://www.beobuild.rs/read.php/494.html
 
Na novom tenderu ponuđena cena je podigla vrednost radova, pa će izgradnja novobeogradske petlje od prvobitno ugovorenih 36 miliona sada iznositi 40.8 miliona evra.


Divno.
Prvo je izabrana firma za koju se odavno znalo da je mutna, a onda zbog raskida ugovora sa njom i ubrzanja radova da bi se postigli rokovi cena skoči za tričavih 4-5 miliona evra.
Alal vera! Odgovorno, nema šta!


Potpisivanje ugovora o izgradnji sa kompanijom Primorje očekuje se tokom ove nedelje, čime će i formalno biti završen postupak izbora izvođača a nova kompanija bi u vrlo kratkom roku mogla biti uvedena u posao. Ugovorna obaveza predviđa da kompletna petlja bude završena u roku od 400 dana od dana potpisivanja ugovora.

Jel može neko da objasni šta sve treba da se završi za 400 dana od dana potpisivanja, a šta do otvaranja mosta? Ali bez nagađanja?
 
relja":3uyd4981 je napisao(la):
Jel može neko da objasni šta sve treba da se završi za 400 dana od dana potpisivanja, a šta do otvaranja mosta? Ali bez nagađanja?

To bi i ja voleo da znam.
 
blagoje":v0zhdqnz je napisao(la):
JohnyBgood":v0zhdqnz je napisao(la):
Impresionirao me je pogled na most pri sletanju avionom, stvarno je sirok "kao fudbalsko igraliste". Ali da se pristupne petlje zavrse u roku koji obecavaju - nema sanse! Pa od toga gotovo da nema NISTA sto je iz vazduha bolno jasno.

Uskoro će biti završena silazna rampa prema Radničkoj ulici, a uveliko se radi na gornjoj konstrukciji ulazne rampe iz Jurija Gagarina. Što se tiče ulazne rampe iz Bulevara Vojvode Mišića, ona će biti od prefabrikovanih betonskih elemenata, čija je izrada uveliko u toku na samom gradilištu.
Obzirom da se metoda izrade gornje konstrukcije nadvožnjaka koji povezuje most sa nadvožnjakom kod hipodroma zasniva na kliznim skelama, a radovi se odvijaju paralelno na oba smera, realno je očekivati da planirano bude završeno do kraja godine, pod uslovom da se nešto nepredviđeno ne dogodi.
Da li je na ovom mostu nešto identično? Silazna rampa je livena na licu mesta.. uzlazna se radi od prerfabrikovanih elemenata, bočni rasponi su betonski, glavni raspon čelični...
 
relja":14bgo3fj je napisao(la):
Na novom tenderu ponuđena cena je podigla vrednost radova, pa će izgradnja novobeogradske petlje od prvobitno ugovorenih 36 miliona sada iznositi 40.8 miliona evra.
Divno.
Prvo je izabrana firma za koju se odavno znalo da je mutna, a onda zbog raskida ugovora sa njom i ubrzanja radova da bi se postigli rokovi cena skoči za tričavih 4-5 miliona evra.
Alal vera! Odgovorno, nema šta!
Чему толика фрка, коридор 10 чекамо деценијама али мост мора да се заврши до рока, макар сви поцркали.
То једино видим као лични комплекс Ђиласа, да су његова обећања светиња. Ако су им избори главни разлог, онда су глупљи него што сам мислио, јер ће се главни фијаско догодити после отварања моста, када се грађани увере да је мост 10% функционалан, поред толико уложених средстава.
Ускачу сами себи у стомак. Или рачунају да је народ глуп.
 
Da bi most mogao kako tako da bude funkcionalan mora da im po jednu ulaznu u po jednu silaznu rampu u oba smera. Ako i sa Primorjem nesto zabrljaju, zavrsen most ima da stoji kao sto stoje neki nadvoznjaci i mostovi po Srbiji bez prilaznih puteva. Kao ona NIN-ova ilustracija. :( Nadam se da to neće da dozvole.


Ako i Primorje bude kao SCT onda bolje da su dali odmah ~10 miliona vise PORR-u. Verovatno bi pre i zavrsili. 400 dana je u redu ako se misli na komplet sve a ne samo tu petlju u JG.
 
edgeman":h8cb0886 je napisao(la):
Da bi most mogao kako tako da bude funkcionalan mora da im po jednu ulaznu u po jednu silaznu rampu u oba smera. Ako i sa Primorjem nesto zabrljaju, zavrsen most ima da stoji kao sto stoje neki nadvoznjaci i mostovi po Srbiji bez prilaznih puteva. .

Sve ulazne i silazne rampe sa mosta se grade nezavisno od izgradnje petlji u Radničkoj i Jurija Gagarina.
 
Aha, dakle Primorje treba da napravi nadvoznjak preko JG pa preko buvljaka, one 2 silazne rampe i onda tamo kod Belvila da spusti sve na zemlju. I za to imaju rok 400 dana.

Petlja je denivelisanao ukrstanje (ne raskrsnica - kao hipodrom) sa rampama. Ako vec imamo rampe a fali nadvoznjak onda tu nema govora o izgradnji petlje. Petlja je npr. na autoputu uglavnom u obliku denivalisanog T.

Ovde kad naprave ove tri rampe imamo to isto stim što će faliti ulazna rampa iz smera SC-a. Nebitno opet je to petlja (krnja doduse :notok: ). Tako da po meni kad naprave ulazno silazne rampe petlja JG je praktično gotova. Niko kasnije sa tog mesta (JG) ne može da se popne i siđe s mosta sem na te 3 rampe.

Uostalom nema nigde konacnog plana pa mozda bude tu i izmena i doda se ta 4-ta rampa.
 
Evo danas cuh od Vucica na b92 da zvanicno cene most sa pristupnim saobracajnicma 404 miliona eura na osnovu sluzbenih listova grada Beograda.

Petlja gagarin 40 miliona eura(LOT 1 bese) a do tosinog bunara 35 miliona eura(LOT 2).

Ovde se radi o izgradnji do sredine garaze gsp-a,to jest nadzemnih deonica od mosta,ukljucujuci trecu rampu za most preko benzinske pumpe.

Nadam se posto je tosin bunar 35 miliona eura,da mogu i petlju da sagrade za te pare.

@stf Zbog zavrsetka radova do kraja ove godine smo dali 25 miliona eura vise ako se racuna ono za ubrzanje radova od 20 miliona+5 miliona zbog frke sa SCT-om,jer toliko placamo skuplje Primorje da gradi.


http://www.24sata.rs/vesti/aktuelno...krivicne-prijave-zbog-mosta-na-adi/6474.phtml

Vučić najavljuje krivične prijave zbog mosta na Adi

Autor: Tanjug29.06.2011. - 16:24

Zamenik predsednika Srpske napredne stranke Aleksandar Vučić izjavio je danas da će ta stranka podneti krivične prijave protiv odgovornih za visoke troškove izgradnje mosta preko Ade Ciganlije.

Vučić najavljuje krivičnu prijavu zbog visokoh troškova izgradnje mosta na Adi
Vučić je, gostujući na RTV B92, rekao da je uveren da se u tom slučaju može govoriti o zloupotrebi službenog položaja, a možda i o krivičnoj odgovornosti.


On je rekao da će SNS najpre postaviti pitanje o tome gradskim i republičkim vlastima, a kada dobije podatke, prezentovaće kompletnu dokumentaciju javnosti i podneti prijavu tužilaštvu.

Vučić tvrdi da SNS već ima kompletnu dokumentaciju o troškovima koji su veći od 404 miliona evra.
 
Na dan 29.06.2011:

Bočni raspon:

Naguravanje 20m - završeno 14.06.2011
Naguravanje 20m - završeno 29.06.2011
Izlivanje betonskog segmenta 3m
Montiranje čeličnog segmenta 2m
Naguravanje 16m

Izlivanje betonskog segmenta 44m na zadnjem delu bočnog raspona.

Glavni raspon:

Podizanje M18 16m - završeno 15.06.2011
Podizanje M19 16m - završeno 29.09.2011
Podizanje M20 16m
Podizanje M21 9m

29.06.2011. još 46m do spajanja.
 
Voleo bih da Vučić pokaže svoju matematiku i dokumente koje tvrdi da ima.

Političko prepucavanje obesmišljava sve razumne argumente.

Verujem da nema ništa, da mu je matematika slaba strana (pravnik) i da će da izađe sa nekim papirima sa površnim i dvosmislenim sadržajima.
Verujem u to zato što sve što oni i inače rade je - kontraproduktivno.
 
Vrh