Mislim da je 2012 mislio na ono što na gradilištu stručno zovu ivični venci, a Jersey barijere su tu samo privremeno kao kontra teg prilikom njihove montaže. Na Archangel-ovoj slici se vidi kako to izgleda po završetku montaže:
Posle gotovo šest meseci odlaganja radova na izgradnji prilaznih saobraćajnica novom mostu sa novobeogradske strane, ponovljen je tender za izbor izvođača na tom delu projekta. Zbog problema sa prethodnim pobednikom - slovenačkom kompanijom SCT, radovi su ušli u ozbiljno kašnjenje a postojala je mogućnost da budu ugroženi i rokovi za otvaranje mosta.
Ponovljeni tenderski postupak prethodno iniciran raskidom ugovora sa slovenačkom kompanijom SCT doveo nas je do novog izvođača takođe iz Slovenije - kompanije Primorje. Prema rečima nadležnih, kompanija Primorje u ponovljenom tenderskom procesu ponudila je najbolju ponudu u konkurenciji još dve kompanije - austrijskog Porr-a i turske kompanije Kolin, koja je u međuvremenu odustala od učešća. Na novom tenderu ponuđena cena je podigla vrednost radova, pa će izgradnja novobeogradske petlje od prvobitno ugovorenih 36 miliona sada iznositi 40.8 miliona evra. Potpisivanje ugovora o izgradnji sa kompanijom Primorje očekuje se tokom ove nedelje, čime će i formalno biti završen postupak izbora izvođača a nova kompanija bi u vrlo kratkom roku mogla biti uvedena u posao. Ugovorna obaveza predviđa da kompletna petlja bude završena u roku od 400 dana od dana potpisivanja ugovora.
http://www.beobuild.rs/read.php/494.html
Na novom tenderu ponuđena cena je podigla vrednost radova, pa će izgradnja novobeogradske petlje od prvobitno ugovorenih 36 miliona sada iznositi 40.8 miliona evra.
Potpisivanje ugovora o izgradnji sa kompanijom Primorje očekuje se tokom ove nedelje, čime će i formalno biti završen postupak izbora izvođača a nova kompanija bi u vrlo kratkom roku mogla biti uvedena u posao. Ugovorna obaveza predviđa da kompletna petlja bude završena u roku od 400 dana od dana potpisivanja ugovora.
relja":3uyd4981 je napisao(la):Jel može neko da objasni šta sve treba da se završi za 400 dana od dana potpisivanja, a šta do otvaranja mosta? Ali bez nagađanja?
Da li je na ovom mostu nešto identično? Silazna rampa je livena na licu mesta.. uzlazna se radi od prerfabrikovanih elemenata, bočni rasponi su betonski, glavni raspon čelični...blagoje":v0zhdqnz je napisao(la):JohnyBgood":v0zhdqnz je napisao(la):Impresionirao me je pogled na most pri sletanju avionom, stvarno je sirok "kao fudbalsko igraliste". Ali da se pristupne petlje zavrse u roku koji obecavaju - nema sanse! Pa od toga gotovo da nema NISTA sto je iz vazduha bolno jasno.
Uskoro će biti završena silazna rampa prema Radničkoj ulici, a uveliko se radi na gornjoj konstrukciji ulazne rampe iz Jurija Gagarina. Što se tiče ulazne rampe iz Bulevara Vojvode Mišića, ona će biti od prefabrikovanih betonskih elemenata, čija je izrada uveliko u toku na samom gradilištu.
Obzirom da se metoda izrade gornje konstrukcije nadvožnjaka koji povezuje most sa nadvožnjakom kod hipodroma zasniva na kliznim skelama, a radovi se odvijaju paralelno na oba smera, realno je očekivati da planirano bude završeno do kraja godine, pod uslovom da se nešto nepredviđeno ne dogodi.
Чему толика фрка, коридор 10 чекамо деценијама али мост мора да се заврши до рока, макар сви поцркали.relja":14bgo3fj je napisao(la):Divno.Na novom tenderu ponuđena cena je podigla vrednost radova, pa će izgradnja novobeogradske petlje od prvobitno ugovorenih 36 miliona sada iznositi 40.8 miliona evra.
Prvo je izabrana firma za koju se odavno znalo da je mutna, a onda zbog raskida ugovora sa njom i ubrzanja radova da bi se postigli rokovi cena skoči za tričavih 4-5 miliona evra.
Alal vera! Odgovorno, nema šta!
edgeman":h8cb0886 je napisao(la):Da bi most mogao kako tako da bude funkcionalan mora da im po jednu ulaznu u po jednu silaznu rampu u oba smera. Ako i sa Primorjem nesto zabrljaju, zavrsen most ima da stoji kao sto stoje neki nadvoznjaci i mostovi po Srbiji bez prilaznih puteva. .