Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Bobb":1568g4r8 je napisao(la):
Pa jel moguce da nasip nije uradjen iznad najviseg vodostaja Save?? Ne vidim logiku da kad vec rade rekonstrukciju vrha Ade istovremeno i ne rese problem plavljenja. Jel to znaci da ce u kisni sezonama morati da se pliva do stepenista? :bash:

17. juna 2010. godine, znači tačno pre godinu dana, vrh Ade je bio poplavljen i pilon je bio u vodi. Vodostaj je bio tek neki centimetar iznad nivoa vanredne odbrane od poplava. Nivo je bio 357 cm iznad današnjeg nivoa.

june09.jpg
 
Za mene je centar i dalje krug dvojke, a ne okretnica 7 i 9 iza koje noću pališ duga svetla :)
 
blagoje":2iu9av2n je napisao(la):
17. juna 2010. godine, znači tačno pre godinu dana, vrh Ade je bio poplavljen i pilon je bio u vodi. Vodostaj je bio tek neki centimetar iznad nivoa vanredne odbrane od poplava. Nivo je bio 357 cm iznad današnjeg nivoa.

Nisam to znao, nije me bilo u gradu zadnjih godina. Pa o kakvom mi pesackom prilazu pilonu pricamo? Ako to ostane plavno podrucje, ne treba bacati pare ni na lift ni na stepeniste. Nije to vise samo problem u jesenjoj i zimskoj sezoni, kad se desava i u sred juna

Sto se centra grada tice, znam da je ideja da NB bude ekonomski centar, dok stari ostaje kulturni i politicki. Pri tom ne govorim o bloku 45 vec o zoni izmedju M.Milankovica i M.Pupina
 
A i ja se zezam, na Google Earthu postoji 360 view na špicu

Nivo redovne odbrane je u nivou vrha betonskog bloka na šipovima

71444573.jpg


lift bi bio odprilike na mestu ovih montažnih stepenica

29404063.jpg


a evo koliki je nasip u odnosu na VK Partizan

46662798.jpg


Ukopaće oni podnožje polona za nekoliko metara....

edit - htedoh reći - podići će nivo zemljišta u podnožju pilona.
 
BTW, ova trafo kućica se ne vidi na Google Earth history pre izgradnje mosta.
Proveriću na nekim aerofoto snimcima koje imam.
 
relja":3nnn7ix3 je napisao(la):
Za mene je centar i dalje krug dvojke, a ne okretnica 7 i 9 iza koje noću pališ duga svetla :)
Кажи то агентима за продају некретнина. :p

Све ће те послушати!!! :laugh:
 
Moja greška.
Fokusirao sam se na ovaj trafo, pokušavam da provalim kada je postavljen i da li je uopšte trafo.
 
Pa milanche je nedavno, kada nam je dao najsitnije moguće detalje koji nam do tada nisu bili poznati, da se između ostalog planira uređenje tog špica Ade gde se nalazi pilon. Pretpostavljam da to podrazumeva i podizanje nasipa kako ne bi došlo do plavljenja. Ako su već planirali tu lift i stepenice...nemoguće da nije planirano i podizanje nasipa.
 
Zato sam i pokrenuo tu priču - kako misle da to izvedu?
 
Pa ne vidim što bi bio problem podići nasip...pilon bi tako bio ukopan i zaštićen od poplave...
 
Verovatno ce podici nasipe i onako ce slabo ko ici ispod pilona osim ako ne bude lift ili stepenice.Sto i ima smisla.

Mada postoji opcija b da ce samo urediti bedeme da bi pristup nozicama pilona bio omogucen za odrzavanje kablova u pilonu :(
 
Са званичног сајта www.savabridge.com


82м до спајања београдских обала Саве

У уторак 14. јуна шеснаестим нагуравањем око 27700т тешке конструкције завршених сегмената С1-С15 и сандучастог носача С16 бочног распона, укупне дужине 295м челични нос монтиран на почетку бочног распона, досегао је стални стуб 5. Радови на конзолама С16 и сандуку сегмента С17 су у току.

Следећег дана подигнут је сегмент М18 главног распона моста, масе 322т чиме је главни ток Саве премошћен за 314м и тиме је преостала удаљеност новобеоградске и чукаричке стране моста смањена на само 82,4м. На главном распону се наставља антикорозивна заштита првих сегмената, а на Малој Ади се врши предмонтажа сегмената М19 и Т2.

На задњем распону је у току извођење хидроизолације на пешачким стазама и монтажа New Jersey баријера и ивичних венаца. Укупно 34 пара косих каблова је тренутно инсталирано на главном и задњем распону моста а у току је инсталација 35. пара на задњем распону.

Радови на прилазним рампама мосту су у току. На северној страни избетонирана је горња конструкција западне рампе дужине 84м и наставља се изградња стубова. На јужној страни на западној рампи 13. јуна је избетониран пети део горње конструкције рампе. На источној рампи се врши префабрикација бетонских елемената горње конструкције.

news40.jpg
 
Slika je ludilo čardak ni na nebu ni na zemlji :o

Kako se drži ovaj most kad kablovi još nisu zategnuti??
 
ftj":5fbk2wy6 je napisao(la):
Slika je ludilo čardak ni na nebu ni na zemlji :o

Kako se drži ovaj most kad kablovi još nisu zategnuti??

Nose ti kablovi dosta i bez dodatnog naprezanja, sigurno su proračunati da izdrže statičko opterećenje mosta bez saobraćaja i umerenim vetrom. Dinamičke sile su ono najgore sa čime most mora da se nosi

nenad78":5fbk2wy6 je napisao(la):
Nisam mogao da izdržim! :cool:

blagoje":5fbk2wy6 je napisao(la):
...монтажа New Jersey баријера...

Toliko nepismenosti nisam mogao da oćutim! Barijera se zove Džersi, ne Nju Džersi!!! :bash:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jersey_barrier

Pa nastala je u New Jersey-ju, a još kad se postavljaju nove, lako je čoveku da se zbuni... ;)
 
Bobb":1rvctg7d je napisao(la):
Nisam to znao, nije me bilo u gradu zadnjih godina. Pa o kakvom mi pesackom prilazu pilonu pricamo? Ako to ostane plavno podrucje, ne treba bacati pare ni na lift ni na stepeniste. Nije to vise samo problem u jesenjoj i zimskoj sezoni, kad se desava i u sred juna
Najkišovitiji mesec u Beogradu je jun, tako da nije ništa neobično da je tada visok vodostaj. Poplave su upravo najčešće u maju i junu.
 
Na poslednjoj slici koju je postavio Blagoje mozete da vidite kolicinu nasutog sljunka kod pilona. Sigurno je da ce se raditi i prilaz ka pilonu, samo je pitanje vremena, tj kada ce to poceti, s obzirom da im je sada prioritet most i pristupne saobracajnice kako bi sto pre bio gotov i pusten u saobracaj. Ne bi se iznenadio da to sredjuju tek sledece godine (s obzirom na rok zavrsetka mosta i posle moguce neodgovarajuce vremenske uslove)
 
blagoje":2b6fucoc je napisao(la):
Lepo si to isekao. Ispade da sam ja napisao, a ne preneo vest. Ali, ajde sad....

Izvini... Nisam mislio ništa negativno na tvoj račun nego na nepismenost tvorca ovog teksta. Izvini još jednom. :(
 
nenad78":2g5g1btu je napisao(la):
Izvini... Nisam mislio ništa negativno na tvoj račun nego na nepismenost tvorca ovog teksta. Izvini još jednom. :(

Ma, opušteno.
 
aj necemo da cepidlacimo new jersi ili jersi ustalom je isto ali mene mnogo vise brine izgradnja pristupnih saobracajnica i da li ce biti izgradjene do decembra kada most treba da bude pusten u saobracaj
 
savanbg":mn42bqzb je napisao(la):
aj necemo da cepidlacimo new jersi ili jersi ustalom je isto ali mene mnogo vise brine izgradnja pristupnih saobracajnica i da li ce biti izgradjene do decembra kada most treba da bude pusten u saobracaj

Ulazne i silazne rampe će sigurno biti završene sa obe strane, a na osnovu viđenog, gotovo sigurno i veza prema raskrsnici kod hipodroma.

Ono što me buni, to su prefabrikovani betonski elementi gornje konstrukcije ulazne rampe iz pravca sajma. Ima li neko preciznijih informacija?Zašto sve ne urade na način na koji rade silaznu rampu prema Radničkoj ili ulaznu rampu iz Jurija Gagarina? Zar i ovde moramo da imamo šarenolikost stilova gradnje. Objekti od prefabrikovanih elemenata me neodoljivo podsećaju na nešto montažno i privremeno. :(
 
Vrh