Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

relja":1l9a6jc4 je napisao(la):
vucko":1l9a6jc4 je napisao(la):
UMP i deo kao rakovici je crvene boje,dok tunel i ostatak UMP-a ka pancevcu je ucrtan,ali sivom bojom,sto znaci da ce biti on hold do daljeg.A grad ce se fokusirati na SMT i njegovo spajanje sa UMP-om.
Aleluja. Koncept SMT za razliku od UMPa, po meni ima mnogo više smisla.
Korist magistrale koja kruži oko perifernih naselja je opipljiva i svaki uloženi evro će višestruko vratiti.

A da li iko više veruje u tzv. "UMP" ?
Ni ja nesto nisam lud za tim tunelom kroz Senjak, ne vidim poentu ulivanja dodatnog saobracaja u Autokomandu koja i tako puca po savovima. Ali nam zato pod hitno trebaju ova dva mosta preko Dunava, pa kad to bude Karadjordjeva i Savska padina ima da procvetaju - a sa njima ce da sine i ceo grad...

A i povezivanje rubnih naselja tim putem da se bar neka od putovanja ne izvode kroz grad nego tom saobracajnicom je vise nego dobrodoslo. Jeste da malo krivuda po jugoistocnom obodu, ali tako radi i Sunset Boulevard u LA-u :)
 
relja":7a51y4gw je napisao(la):
vucko":7a51y4gw je napisao(la):
UMP i deo kao rakovici je crvene boje,dok tunel i ostatak UMP-a ka pancevcu je ucrtan,ali sivom bojom,sto znaci da ce biti on hold do daljeg.A grad ce se fokusirati na SMT i njegovo spajanje sa UMP-om.
Aleluja. Koncept SMT za razliku od UMPa, po meni ima mnogo više smisla.
Korist magistrale koja kruži oko perifernih naselja je opipljiva i svaki uloženi evro će višestruko vratiti.

A da li iko više veruje u tzv. "UMP" ?
Realno,mnogo im jeftinije ispadne izgradnja SMT-a i ostalog jer se vec i treba graditi kineski most.A ovako i postoje sanse da dobijemo metro koji nam je potrebniji nego ump tunel ispod senjaka.

Ja verujem u UMP,ali tek za 10-15 godina kad sazidamo 2 metro linije,obilaznicu i smt.Tada ce vec biti potreban ;)
 
И мени се овај хибрид УМП-а и СМП-а свиђа, има више смисла, и макар је прави прстен, не полупрстен или спирала. Али тај документ не треба схватати сувише озбиљно.
 
relja":3f4rq61e je napisao(la):
vucko":3f4rq61e je napisao(la):
UMP i deo kao rakovici je crvene boje,dok tunel i ostatak UMP-a ka pancevcu je ucrtan,ali sivom bojom,sto znaci da ce biti on hold do daljeg.A grad ce se fokusirati na SMT i njegovo spajanje sa UMP-om.
Aleluja. Koncept SMT za razliku od UMPa, po meni ima mnogo više smisla.
Korist magistrale koja kruži oko perifernih naselja je opipljiva i svaki uloženi evro će višestruko vratiti.

A da li iko više veruje u tzv. "UMP" ?
spreman si da poverujes u magistralu koja kruzi oko grada a koja bi se kao zvala SMT. SMT je jos manje magistrala od UMP-a pre svega u gradskom delu gde ce mahom koristiti postojece saobracajnice negde uglavnom prosirene i kao adaptirane. Severnu tangentu bih izuzeo od tog zapazanja.
 
Apsolutno.
Iako će imati semafore, biće to proširena i adaptirana ulica sa pravom prvenstva, koja će zaista povezivati i naselja i ulice, za raziiku od "UMPa" koji je cilj samom sebi.
Koncept je toliko logičan da ga je suvišno objašnjavati, dovoljno je pogledati trasu na mapi.
Najslabiji deo celog plana je upravo "UMP" na Novom Beogradu, sa lošim vezama sa postojećim bulevarima i sa trasom duž već formiranog naselja na Bežaniskoj kosi.
 
Arnorian":3ppa4c3a je napisao(la):
Али тај документ не треба схватати сувише озбиљно.
Ovo je prvi dokument na koji sam naleteo od strane grada da je konkretan a ne GUP-oliki tekstvi koji kazu sve a i nista istovremeno.

U danasnjem blicu su sumirali ovaj dokument i rekli da ce sluziti za konkurisanje za donacije i kredite od EU.Sto mi govori da je ovaj dokument donet posle pritisaka EU na gradsku vlast da napravi realne ciljeve i prioritete za naredni period.
 
Управо то, чисто формалан документ. А ономе ко га је уредио треба да купе новију верзију Ворда.
 
molim da mi odgovorite dokle se stiglo sa paštrovićevom ulicom na banovom brdu
 
vucko":1rbjwyb5 je napisao(la):
Drugari,prosle nedelje na sajtu grada je objavljena strategija razvoja grada od 2011. do 2016. godine.Cisto da znate,uopste se ne pominje ni UMP niti tunel ispod senjaka.Vec samo revitalizacija onog puta ka rakovici i spajanje raskrpetlje sa tim putem kod zeleznicke stanice topcider.

http://www.beograd.rs/download.php/documents/SRGBpredlog.pdf

Dakle,kao sto je bese Relja ili neko ranije pominjao od strane insajdera u Urbanistickom zavodu da cela ideja UMP-a posle ove egzotike ide na hold.Kada zavrse 2013. ono sto pominju.

Приоритетни пројекат 5.3.

Реконструкција и изградња саобраћајница које растерећују централну зону града

Предвиђено је да се, унутар континуално изграђеног подручја, изграде и реконструишу
тангенцијалне и прстенасте саобраћајнице које стварају услове алтернативног
међусобног повезивања делова Београда ободом централног подручја и штитe
централно подручје од локалног транзитног саобраћаја. Ово се обезбеђује изградњом
моста преко Аде Циганлије, његовим повезивањем са примарном уличном мрежом на
левој и десној обали Саве као и реконструкцијом саобраћајница Радничке, Патријарха
Димитрија и јужне деонице СМТ-а.
Овај пројекат омогућава квалитетно вођење саобраћаја на подручју града Београда,
мање загађење животне средине, бољу повезаност удаљених делова града (кохезију).
Изградњом ових саобраћајница биће омогућен квалитетнији систем управљања
саобраћајем у Граду.
Рок извршења:
2011-2012. године

Извор финансирања: Буџет Града, EBRD

Одговорност: Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда

Напомена: Одлуке и аргументација за овај пројекат су утврђене на Скупштине града Београда.

Evo i slike planiranog Saobracaja 2016 godine,kao sto vidite UMP i deo kao rakovici je crvene boje,dok tunel i ostatak UMP-a ka pancevcu je ucrtan,ali sivom bojom,sto znaci da ce biti on hold do daljeg.A grad ce se fokusirati na SMT i njegovo spajanje sa UMP-om.

http://www4.slikomat.com/11/0426/ne3-SAOBRA.png
Procitah razvoj saobracaja, (jer sve ostalo mi lici na Kardeljov govor) i osim tunela (za koji BTW nisam ni sam verovao), sve stoji kako je planirano bar na slici koju su objavili, ne znam sta je sporno? Cisto ko suza, severna tangenta, B.Kosa, spajanje sa mostom, radnicka itd. samo mi izgleda svi imamo problem da napravimo razliku izmedju SMT - UMP. A deo ka Pancevcu je bio mrtav na samom pocetku. Bar koliko se ja secam.:dil:
 
данас сликано из БГ-Воза

33jn77p.jpg

2gtylx1.jpg

11m8ebs.jpg

xb0bhc.jpg
 
LUCAS":1h20xlre je napisao(la):
Procitah razvoj saobracaja, (jer sve ostalo mi lici na Kardeljov govor) i osim tunela (za koji BTW nisam ni sam verovao), sve stoji kako je planirano bar na slici koju su objavili, ne znam sta je sporno? Cisto ko suza, severna tangenta, B.Kosa, spajanje sa mostom, radnicka itd. samo mi izgleda svi imamo problem da napravimo razliku izmedju SMT - UMP. A deo ka Pancevcu je bio mrtav na samom pocetku. Bar koliko se ja secam.:dil:
Pa eto,bar da svi znamo da od tunela nema nista skoro ;)

Бочни распон моста досегао до стуба 4

news37.jpg


У четвртак 14. априла на градилишту 1 на Новом Београду извршено је једанаесто нагуравање до сада изведене конструкције дужине 207м чиме је челични нос, дошао до сталног стуба 4. Тренутно је у току извођење сегмента С11 и С12.

Главни ток Саве је, подизањем петнаестог сегмента главног распона, масе око 323т, премошћен за 250м, у петак 15. априла. У току је заваривање истог за претходни сегмент као и предмонтажа наредна два сегмента (М15 и М16).

На задњем распону је у току монтажа четрнаестог пара косих каблова док је на главном распону монтирано тринаест пари каблова.

Крајњи распон моста je завршен 10. априла бетонирањем конзола сегмента Б15, горње плоче и конзола сегмента Б16 (око 370м3) након чега су трансверзално преднапрегнути.

Радови на прилазним рампама мосту су у току. На северној страни настављају се радови на наглавницама шипова и на стубовима. На чукаричкој страни на западној рампи је у понедељак 18. априла избетониран први део горње конструкције (око 300м3) између крајњих стубова 6 и 7 рампе, а тренутно је у току армирање другог дела између стуба 5 и 6. На источној рампи изводе се шипови и очекује се да буду завршени 21. априла чиме ће бити завршени сви шипови моста и рампи у оквиру пројекта моста.
 
Evo posle 13 dana bočni raspon pomeriše za još 16m (na redu su tri kraća segmenta) tako da su prešli stub 4 (vidi se na kameri 3). Do sada najbrži završetak jednog ciklusa naguravanja i pored praznika!! Svaka im čast! :vops:
 
Ma kakav tunel! Kad sam prvi put video ceo projekat pre par godina nisam verovao ni da cemo most napraviri, a kad ugledah tunel na papiru pomislih da smo se pripojili Amerima. No i za ovo sto je do sada uradjeno nesmem ni nista da kazem, da ne ureknem. Bice to sve OK, samo da zavrse sto su planirali. :)
 
JohnyBgood":1n140dch je napisao(la):
Ni ja nesto nisam lud za tim tunelom kroz Senjak, ne vidim poentu ulivanja dodatnog saobracaja u Autokomandu koja i tako puca po savovima.
Па тунел уз раскрпетљу нема нешто много смисла (о5 ја к'о Шваба тра-ла-ла :p ), јер и даље прогнозирам хаос на семафору на завршеној раскрпетљи (ОТОХ, веза аутопута са Панчевцем још како има смисла, али је научна фантастика још ко зна колико). Можда је ипак овако боље: да се споје СМТ и УМП у један прстен (руку на срце, могло је то много боље него на плану који је поставио Вучко, јер је облик катастрофа, а северни лук и даље превише кружи) и да се спасе шта се спасти може, а обилазница да буде други (али комплетан) прстен.
relja":1n140dch je napisao(la):
Najslabiji deo celog plana je upravo "UMP" na Novom Beogradu, sa lošim vezama sa postojećim bulevarima i sa trasom duž već formiranog naselja na Bežaniskoj kosi.
По мени је и даље најслабији северни део, који не повезује ништа осим њива. Сем тога, онај лакат ка Панчевцу је сулуд. Види се продужетак ка Панчеву, али ако се већ Панчево затвара заједно са Београдом у прстен (што је логична последица стварања конурбације), онда је боље да се веза са Панчевом направи иза Падињака (кад већ нису имали мозга да провуку СМТ ближе насељеном делу), а да се ова кривина ублажи.
 
Wile E. Coyote":20wn3ynf je napisao(la):
Па тунел уз раскрпетљу нема нешто много смисла (о5 ја к'о Шваба тра-ла-ла :p ). Можда је и боље да споје СМТ и УМП у један прстен (руку на срце, могло је то много боље него на плану који је поставио Вучко, јер је облик катастрофа, а северни лук и даље превише кружи) и да спасу шта се спасти може, а обилазница да буде други прстен.
relja":20wn3ynf je napisao(la):
Najslabiji deo celog plana je upravo "UMP" na Novom Beogradu, sa lošim vezama sa postojećim bulevarima i sa trasom duž već formiranog naselja na Bežaniskoj kosi.
По мени је и даље најслабији северни део, који не повезује ништа осим њива. Сем тога, онај лакат ка Панчевцу је сулуд. Види се продужетак ка Панчеву, али онда је боље да то повежу иза Падињака (кад већ нису имали мозга да провуку СМТ ближе насељеном делу).
Ne znam zasto bi bio najslabiji na Novom Beogradu, kad je bas taj najjeftiniji i ima najvise mesta da se dogradi, izgradi i prosiri. Koliko pamtim najvise halabuke je bilo na petlju Radnicka, jedno 50-tak strana unazad. Ja i dalje podrzavam UMP u celosti, sa i bez tunela jer garantujem da ce se Gazela rasterititi maximalno. No, naravno, da bi sve funkcionisalo kako treba treba nam i Borca - Zemun, kao i obilaznica, e tad i samo tada, mozda, Beograd ce moci malo da dise.
 
Veliki Vracar":20m58cl0 je napisao(la):
Evo posle 13 dana bočni raspon pomeriše za još 16m (na redu su tri kraća segmenta) tako da su prešli stub 4 (vidi se na kameri 3). Do sada najbrži završetak jednog ciklusa naguravanja i pored praznika!! Svaka im čast! :vops:
Samo mala ispravka. Naguravanje je izvršeno juče. Znači najbrži završetak jednog ciklusa je 12 dana.
 
LUCAS":1n5v3cot je napisao(la):
Ne znam zasto bi bio najslabiji na Novom Beogradu, kad je bas taj najjeftiniji i ima najvise mesta da se dogradi, izgradi i prosiri.
Zbog železničkog nasipa u "Donjem polju" nema mesta za dogradnje i proširenja niti sa kvalitetnim povezivanjem sa bulevarima sa njegove suprotne strane, a o delu na Bežanijskoj kosi smo imali iscrpnu foto reportažu.
 
relja":15a3vfyu je napisao(la):
LUCAS":15a3vfyu je napisao(la):
Ne znam zasto bi bio najslabiji na Novom Beogradu, kad je bas taj najjeftiniji i ima najvise mesta da se dogradi, izgradi i prosiri.
Zbog železničkog nasipa u "Donjem polju" nema mesta za dogradnje i proširenja niti sa kvalitetnim povezivanjem sa bulevarima sa njegove suprotne strane, a o delu na Bežanijskoj kosi smo imali iscrpnu foto reportažu.
Ne mogu da komentarisem donji deo, a opet mislim da ce lepo da "legne" i tu gde je malo uze. A sto se Kose tice, UMP je planiran od same padine N Dobrovica pa prema tome, moze da se prosiri koliko hoces. Ne mogu da trazim sada prvu skicu ali moze se naci i da se vidi odakle pocinje. Naravno, ko sto sam i rekao ranije, svako tumaci UMP, ono sto jeste i nije, ali koliko mi je poznato zvanicno je na padini N. Dobrovica pa na dalje pa sve do "Donjeg polja". Sve ostalo su prosirenja ka UMP-u. Ja nemam insajdera da to potvrdim, samo se baziram na crtezima i kojekakvim glasnicima itd. E sada, naravno, sta ce biti stim ne znam.
PS Imamo skicu tog dela, negde na oko 250-oj strani. nisam siguran. Wille mi je pomogao da je postavim
 
Prvi segment silazne rampe ka Radničkoj izbetoniran, jasno se vidi pored oplate, namontirana i oplata za drugi segment, jutros 2 PORR šlepera puna armature napravila malu gužvu jer su trebali da se prestroje za istovar, što znači da ubrzo kreće i betoniranje drugog segmenta..

Pretpostavljam da je gužva nastala jer je prestrojavanje bilo uz asistenciju saobraćajne policije ..

U svakom slučaju dobro napreduju i na tom kraku.. :kk:
 
Гледам линк који је Вучко поставио и намеће ми се пар ствари:

- Колико је овакав документ обавезујући?
- Помиње се продужетак СМТ ка Панчеву. Ипак се и даље форсира спирала.
- Прича се висококапацитетном шинском систему, али се говори о томе да ће се одлучивати о типу. Изгледа да још увек не намеравају да сахране ЛРТ-трамвај.
- Видим да се и даље тврдоглаво држе сулуде варијанте да аутопут ка Западној Србији терају сремском обалом.
 
blagoje":fqzkqchv je napisao(la):
Veliki Vracar":fqzkqchv je napisao(la):
Evo posle 13 dana bočni raspon pomeriše za još 16m (na redu su tri kraća segmenta) tako da su prešli stub 4 (vidi se na kameri 3). Do sada najbrži završetak jednog ciklusa naguravanja i pored praznika!! Svaka im čast! :vops:
Samo mala ispravka. Naguravanje je izvršeno juče. Znači najbrži završetak jednog ciklusa je 12 dana.
Znači završili su dvanaesto naguravanje... dobar tempo.... a i na bočnom rasponu su u kašnjenju. Još 7 naguravanja.
 
@Wile Odgovor na prvo pitanje - U nasoj zemlji nista nije obavezujuce, tj. jeste ali se ne ispostuje (Svaka vlast ima svoje prioritete)
Odgovor na trecu konstataciju - Mislim da i nece sahraniti LRT jer su pre par meseci prilikom izrade plana detaljne regulacije Ibarske magistrale spomenuli da ce se u drugoj fazi realizovati kapacitetni povrsinski sinski sistem (citaj LRT) izgleda da se on tajno i dalje forsira (Secas se Djilasove izjave - Necemo graditi ni teski ni laki metro vec Beogradski metro, sto ja mislim da je LRT a probace da nas ubede kako je to metro, posto neki mediji nove tramvaje vec nazivaju metroom :o )
Odgovor na cetvrtu konstataciju - Ja mislim da je mnogo suludastije napraviti auto put preko klizista, jednog od najvecih u Evropi. Na Begljickom brdu smo napravili auto put na mnogo mnjem klizistu, pa stalno puca put i pravi se steta na vozilima...
 
Evo mog misljenja-

1.Ako se trenutni gradonacelnik kandiduje i pobedi ponovo smatram da ce biti obavezujuci,u bilo kojoj drugoj kombinaciji nije.
2.Samo da zapocnu taj most,nek makar poloze jos jedan kamen temeljac,sad s druge strane Dunava :D
3.To im je samo bek ap plan i pozivanje na gup sa LRT-om.Da ovi u gradskoj direkciji za igradnju i urbanistickom zavodu dobijaju parice sto mlate praznu slamu,i da ako propadne prica sa francuzima opet nam zamazuju oci pred izbore BELAM-om sa novim denivelacijama.
4.Zapadna verzija je logicna i zbog jos jedne stavke koju saznasmo iz ovog dokumenta.Jedini put za povezivanje centra grada sa ibarskom(tim buducim autoputem) ce biti bulevar Vojvode Misica s obzirom da tunel ispod senjaka nece biti skoro gotov.Pa zato izbegavaju da tu bude autoput jer bi ugusili pravac kod sajma.
 
prostorni planer":14b6juii je napisao(la):
Ja mislim da je mnogo suludastije napraviti auto put preko klizista, jednog od najvecih u Evropi. Na Begljickom brdu smo napravili auto put na mnogo mnjem klizistu, pa stalno puca put i pravi se steta na vozilima...
Не верујем. Још један мост у профилу аутопута... Видели смо и прорачуне који говоре да санација клизишта изађе малтене исто као аутопут другом обалом. Да не говоримо о уништавању обрадиве земље. Сем тога, до Барича је коридор већ протеран, што додатно пјефтињује.
vucko":14b6juii je napisao(la):
Zapadna verzija je logicna i zbog jos jedne stavke koju saznasmo iz ovog dokumenta.Jedini put za povezivanje centra grada sa ibarskom(tim buducim autoputem) ce biti bulevar Vojvode Misica s obzirom da tunel ispod senjaka nece biti skoro gotov.Pa zato izbegavaju da tu bude autoput jer bi ugusili pravac kod sajma.
Па аутопут се код Остружнице прикључује на обилазницу. Одатле како воља, а све се може регулисати одговарајућом сигнализацијом..
И даље ми је варијанта коју предлажу сулуда.
 
Vrh