Podrazumeva se,na sledecem okupu2012":3gq13y1h je napisao(la):Čestitam 300 -icu! Vučko da častiš! :kafa:
Bogami mene je jednom jedna pilotkinja (valjda se tako kaže) iz Swiss-a provozala preko celog toka Save od Ade do Gazele, jer je pretpostaljam promašila koridor, pa je napravila krug nadesno baš kod pilona (koji je tada bio još samo temelj) sa takvim uglom, da sam praktično glegao dole u reku sigurno na visini manjoj od 500m. Tada smo se skroz okrenuli nazad ka Avali, pa jovo nanovo........Simba":3i8ril06 je napisao(la):Kada god sam gledao poletanja i sletanja aviona sa Ade, baš nikada nisam video ni jedan avion da leti u zoni donjeg špica Ade i to godinama unazad dok nije bilo ni najave o mostu. Nisam nikada video da avion preleće ni restoran Jezero na Adi ni čitavu tu zonu nizvodnog dela ostrva. Više puta sam leteo avionom od kako se gradi most i sasvim se jasno vidi i iz aviona da je most prilično udaljen od zone gde avioni lete, pa je svaka priča o nekim promenama i smetnjama u avio saobraćaju suvišna.
Upravo. Malo sam juce gledao jeppesenu prilaznu ravan. Ona se nalazi na dobrih 1,5nm od pilona. Pritom po prilaznoj ravni je avion u pravcu pilona u idealnom slucaju 750ft iznad pilona ( gledano po glide slope ILSa za pistu 30 ) to je u svakom slucaju sasvim dovoljno za taj segment ptilaza. Pilon ni na koj nacin ne sece niti glideslope niti localizer. Dakle sto se toga tice tu nema problema. Druga stvar, ako se avion nadje u takvom maleru da je na 1,5nm og PPS centar line na visini od ca 900ft ( MSL ) i pritom ima otkaz motora, tom tesko da moze bilo sta vise da pomogne sa pilonom ili bez njega. Uostalom procedura kaze da ako na tom segmentu prilaza avion izadje dve tacke iz glide ili localizera, on mora da doda gas i napravi produzavanje. Dakle ispocetka na sletanje. Ako piloti to budu ignorisali, onda tu most vise nije nista kriv. I jos jedna stvar. Sto se tice poljoprivredne aviacije tice. Oni ionako lete na dohvat ruke od solitera. Licno sam posmatrao svake godine na Banjici. Za letenje iznad naseljenih mesta po VFRu zakon kaze vrlo jednostavno. Avion iznad naseljenog mesta mora odrzavati visinu sa koje ce u slucaju otkaza motora moci u planiranju da izadje van granice naseljenog mesta. Dakle to je visina koja varira. Postoje istina neka ogranicenja i izrazena u ft ali to ne vazi za gradove poput Beograda. Dakle oni taj propis moraju debelo da ignorisu da bi obavljali zaprasivanje.pedja76":3q6oej2k je napisao(la):Što se tiče aviona koji preleću zonu mosta:
U suštini koridor za sletanje i poletanje je u liniji ul. blagoja parovića na banovom brdu (uvala od vodotornja u košutnjaku, preko otvorenih bazena, i petlje kod čukaričke padine (tu ima mala kućica kao radio-far) što je oko 2,4 km od mosta preko ade.
E sad koja je tolerancija avionima više ili manje ulevo ili udesno, to ne znam...
Moguce, jel tada ce biti jos vise clanova na ovom forumu.direktor":3dr0tvmu je napisao(la):Ko ce da se kladi do koje ce mo strane stici kad se most zavrsi ja tipujem na 600 strana sve cestitke za 300stranu
Za most ja tipujem do 400 stote ($100), a za ceo UMP jedno 2000-te ($200 za bet). A za deonicu od T bunara recim (10000 ta). Nije da sam negativan, ali po onoj zadnjoj, najlepsoj do sada, slici, most ce zaista biti gotov na vreme, bar tako izgleda iz te perspektive, ali sve ono sto dolazi do mosta ce vise izgledati na onu karikaturu sa naslovne strane NIN-a.direktor":3ii6pq2p je napisao(la):Ko ce da se kladi do koje ce mo strane stici kad se most zavrsi ja tipujem na 600 strana sve cestitke za 300stranu
Ku kuuuu Goje, nemoj tako! Mene je vozila jedna kapetanka Lufthanse i to mi je bio najprijatniji let!GOJE":3tg3ulja je napisao(la):Bogami mene je jednom jedna pilotkinja (valjda se tako kaže) iz Swiss-a provozala preko celog toka Save od Ade do Gazele, jer je pretpostaljam promašila koridor, pa je napravila krug nadesno baš kod pilona (koji je tada bio još samo temelj) sa takvim uglom, da sam praktično glegao dole u reku sigurno na visini manjoj od 500m. Tada smo se skroz okrenuli nazad ka Avali, pa jovo nanovo........Simba":3tg3ulja je napisao(la):Kada god sam gledao poletanja i sletanja aviona sa Ade, baš nikada nisam video ni jedan avion da leti u zoni donjeg špica Ade i to godinama unazad dok nije bilo ni najave o mostu. Nisam nikada video da avion preleće ni restoran Jezero na Adi ni čitavu tu zonu nizvodnog dela ostrva. Više puta sam leteo avionom od kako se gradi most i sasvim se jasno vidi i iz aviona da je most prilično udaljen od zone gde avioni lete, pa je svaka priča o nekim promenama i smetnjama u avio saobraćaju suvišna.
....kad daš ženi avion da vozi..... :lol: mada ne sećam se da je avion imao oznaku PA ili RU
Aleluja. Koncept SMT za razliku od UMPa, po meni ima mnogo više smisla.vucko":1ymapcqi je napisao(la):UMP i deo kao rakovici je crvene boje,dok tunel i ostatak UMP-a ka pancevcu je ucrtan,ali sivom bojom,sto znaci da ce biti on hold do daljeg.A grad ce se fokusirati na SMT i njegovo spajanje sa UMP-om.