Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

precizan izvestaj, lepe fotke...+
 
U vezi spominjanog proširivanja trase od "Tempa" do Tošinog bunara:
juče sam bio do tempa i baš sam obratio pažnju.

Od krivine od Tempa do prvih blokova (Marka Čelebonovića), sa jedne strane se nalazi groblje (tik uz ulicu), a sa druge polje dalekovoda (takođe tik uz ulicu). U sredini je usko ostvo, sa posađenim stablima (rekao bih skoro, najkasnije prošle godine).
Na tom potezu za prošrenje nema mesta, osim da se izmeštaju dalekovodi.

Na delu od prvih blokova do Tošinog bunara deluje da postoji prostor za proširenje jer se dalekovodi udaljavaju od ulice.Moje neko mišljenje je, da se htelo, ili bi se ulica radila u širem profilu na vreme, ili bi počelo da se radi kada je tzv. "UMP" bio projektovan. POsle neće biti vremena.

Na više mesta su posađene mladice uz ulicu, zaštićene "kavezima" - meni je to pouzdan znak da se ne planira proširenje.

U Nikole Dobrovića po cela traka je zauzeta parkiranim automobilima, ispred škole je nekoliko ležećih policajaca.

Celom trasom su postavljeni semafori.

Bila je subota i u Tempu je bilo neko sniženje, i saobraćaj je bio malo (ne mnogo) intenzivniji. Jeadna žena u Jugu (sa naočarima) je naparvila kolonu iza sebe, brzina oko 40 na sat.

Sa Nikole Dobrovića se jasno vidi da se ama ništa ne radi na spajanju sa Omladinskih brigada, iako smo onomad gledali na TV svečano rušenje šupe na "trasi UMPa". Kuća pored Inex Ukusa za koju je još Piglet rekao da počinje da se ruši, je i dalje u istom stanju - skinut crep i stolarija.

Toliko o magistrali.
 
Na više mesta su posađene mladice uz ulicu, zaštićene "kavezima" - meni je to pouzdan znak da se ne planira proširenje.

Samo da se nadovezem na taj deo.To nema veze,ima nekih ulica kod mene kojima su sekli staro drvece i stavljali nove sadnice,a po gup-u bi trebale da se sire.Ne radi zelenilo koordinirano sa ostalim sluzbama pa da ne sadi drvece gde ce biti prosirivane ulice.
 
Evo nakon 10 dana od podizanja M12 postavlja se 12 par kablova što znači da se radovi ponovo ubrzavaju tj. da se vraćamo na 15-to dnevni ciklus montaže segmenata! Dobrim tempom ka završetku projekta.. :gobb:
 
Ako zaista nastave takvim tempom, onda će poslednji segment (M20) biti postavljen krajem Jula (kad su beše govorili da će doći do spajanja glavnog i bočnog raspona, u Junu ili Julu?).
 
:rant:
vucko":307nny1l je napisao(la):
Na više mesta su posađene mladice uz ulicu, zaštićene "kavezima" - meni je to pouzdan znak da se ne planira proširenje.

Samo da se nadovezem na taj deo.To nema veze,ima nekih ulica kod mene kojima su sekli staro drvece i stavljali nove sadnice,a po gup-u bi trebale da se sire.Ne radi zelenilo koordinirano sa ostalim sluzbama pa da ne sadi drvece gde ce biti prosirivane ulice.
Osim mosta, ima li nesto koordinirano uopste?:rant:
 
Tobogansko rušenje.

Jedno logičko rešenje al ne znam koliko je dobro ali je def moguce ako bi se napravio kružni tok u Radnickoj petlji po etapama onda bi deo prema hipodromu trebao da ima prioritet zajedno sa rampama koje idu iz Obrenovca i onoj prema sajmu koje ce biti sa 2 trake.

Onda bi mogao saobracaj da se preusmeri na njih iz pravca Obrenovca dok se saobracaj od sajma pusti u podvožnjak u kontra smeru.

E onda se tek iseče tobogan i sagradi sve novo. E sad ne znam da li za oba smera 2+2 (3+3) ili samo u jednom smeru 2(3) trake. Mada bi ja radije tu 3+3 onako dzumle mostinu a podvožnjak neka ostane za tu ili i njega prosiriti na 3 trake.

Inače pre ovoga nema šanse da ruše tobogan.



Uploaded with ImageShack.us

Sve ostale rampe su sekundarne tj. manjeg prioriteta.

- Realno ko ide iz Rakovice može preko pored Hipodroma starom trasom da izadje ka Obrenovcu.
- Od Obrenovca opet tako isto ka rasrpetlji podrom pa na Novi Beograd preko mosta.
- Ko ide sa Novog Beograda mogao bi da radi polukružno na Hipodromu za Sajam ionako je ostavljeno za levo.
Kod Tempa na N. Beogradu i dan danas kolona tako okrece na rasknici kod kvantasai nista im ne fali. Umesto u tunel naprave polukrug,


Stoga ispada da je ono obeleženo crvenom prioritet ako misle da ruse tobogan što pre. Pa onda da zatvaraju kružni tok tako sto ce sledece da urade silaz prema sajmu pa tek onda penjanje na most iz pravca Obrenovca pa na kraju tek silaz i penjanje sa rakovicke strane.

Denivelisani kružni tok Radnička prioriteti u izgradnji.




Uploaded with ImageShack.us
 
Nisam potpuno siguran, ali mi se na osnovu kamere sa www.savabridge.com čini da je u toku deseto naguravanje bočnog raspona na NBG strani. Deveto naguravanje je bilo oko 24. februara, odnocno pre nešto više od 30 dana. Sa gradilšta sam saznao da su radovi bili obustavljeni dve nedelje, usled dobro poznatih dešavanja sa SCT. Ako je sve to tačno, izrada i naguravanje segmenta je ponovo dostigla tempo od oko 15 dana po segmentu (kao jesenas), pa ako ovako nastave, bočni raspon će biti završen u drugoj polovini avgusta, za razliku od glavnog raspona, čija će montaža ako nastave ovim tempom, biti gotova u drugoj polovini jula. Naravno, to su samo moje procene.
 
Део Пожешке улице од четвртка затворен за саобраћај

Део Пожешке улице, од Улице Владимира Радовановића до кружног тока у Паштровићевој улици, биће затворен за саобраћај од четвртка, 31. марта, због наставка изградње саобраћајне везе од петље Хиподром према Бановом брду, наводи се у саопштењу Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

Возила која се Пожешком улицом спуштају са Бановог брда, користиће лево скретање у сада једносмерну Улицу Владимира Радовановића, и даље Паштровићевом улицом ка петљи Хиподром. Повратак на Баново брдо одвијаће се такође једносмерним саобраћајем кроз Миросављеву и Зрмањску, до Пожешке улице код Шумарског факултета.

Овакав режим саобраћаја задржаће се до краја радова којима је предвиђено да се део Пожешке улице подигне на конструкцију и тако споји са петљом Хиподром. Радови представљају нову фазу у изградњи целог саобраћајног потеза од Бановог брда, преко петље Хиподром, петље Радничка и моста на Ади. Подизањем дела Пожешке улице на конструкцију створиће се услови да се за неколико минута са Бановог брда пређе растојање од три километра до Новог Београда.

1440417_Radovi_u_Pozeskoj__v.bmp
 
Ako sam dobro shvatio, oni će negde kod Šumarskog da počnu da dižu Požešku? Mislim, ako će kod Caričinog grada da počnu, ne vidim razlog zbog kojeg bi zatvarali ovog Radovanovića.
 
Pogledaj malo bolje, ne zatvaraju Radovanovićevu, već kako si i sam rekao od Caričinog grada.
 
mislim da dizu tek nekih 100m od caricinog grada, ne bas odmah.

Bas me zanima kako ce resiti tu novu raskrsnicu, dosta ukrstanja + tramvaji.
 
Pa semaforima kao i raskrpetlju :D Kad već spomenuh semafore, evo dokaz da neki Kinezi ne znaju šta je to (odnosno ne znaju čemu to služi) Jes da klip traje skoro 13 min i da će te se smoriti k'o zmajevi, ali vredi ga pogledati.

http://www.youtube.com/watch?v=mZA_gUTwImI
 
A zar nije bilo jednostavnije i jeftinije denivelisati prugu,kada je vec ne planiraju ukloniti i tako sve ove silne rampe i raskrpetlje znatno uprostiti?


A tek o urbanistickom zlocinu nanetom celom kraju ovim silnim saobracajnicama da ne pricam.Posle svake nove rampe izgradjene u sklopu UMP-a isti mi je sve teze svarljiv.
 
Ocigledno su pruge nesto sto se ne sme dirati u Beogradu.Recimo kao pruga u Batajnici gde kazu ljudi da su rampe spustene po sat,sat i po vremena jer se nema novaca da se denivelise taj prelaz.

Slazem se sa Delijom.

@ronche Raskrpetlja ima samo motorna vozila bez pesaka,a i nece biti kamiona pa ce takve situacije biti izbegnute,ali stoji da ce saobracaj biti usporen zbog resenja sa semaforima.
 
Znam, nego sam juče naleteo na onaj klip i usput ga okačio :D
 
Iz zrmanjske u mirosavljevu se moze ulica je uska mala neugledna ali nije slijepa :kafa:
 
Vrh