Tobogansko rušenje.
Jedno logičko rešenje al ne znam koliko je dobro ali je def moguce ako bi se napravio kružni tok u Radnickoj petlji po etapama onda bi deo prema hipodromu trebao da ima prioritet zajedno sa rampama koje idu iz Obrenovca i onoj prema sajmu koje ce biti sa 2 trake.
Onda bi mogao saobracaj da se preusmeri na njih iz pravca Obrenovca dok se saobracaj od sajma pusti u podvožnjak u kontra smeru.
E onda se tek iseče tobogan i sagradi sve novo. E sad ne znam da li za oba smera 2+2 (3+3) ili samo u jednom smeru 2(3) trake. Mada bi ja radije tu 3+3 onako dzumle mostinu a podvožnjak neka ostane za tu ili i njega prosiriti na 3 trake.
Inače pre ovoga nema šanse da ruše tobogan.
Uploaded with
ImageShack.us
Sve ostale rampe su sekundarne tj. manjeg prioriteta.
- Realno ko ide iz Rakovice može preko pored Hipodroma starom trasom da izadje ka Obrenovcu.
- Od Obrenovca opet tako isto ka rasrpetlji podrom pa na Novi Beograd preko mosta.
- Ko ide sa Novog Beograda mogao bi da radi polukružno na Hipodromu za Sajam ionako je ostavljeno za levo.
Kod Tempa na N. Beogradu i dan danas kolona tako okrece na rasknici kod kvantasai nista im ne fali. Umesto u tunel naprave polukrug,
Stoga ispada da je ono obeleženo crvenom prioritet ako misle da ruse tobogan što pre. Pa onda da zatvaraju kružni tok tako sto ce sledece da urade silaz prema sajmu pa tek onda penjanje na most iz pravca Obrenovca pa na kraju tek silaz i penjanje sa rakovicke strane.
Denivelisani kružni tok Radnička prioriteti u izgradnji.
Uploaded with
ImageShack.us