Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

direktor":1aifqi1f je napisao(la):
Iz zrmanjske u mirosavljevu se moze ulica je uska mala neugledna ali nije slijepa :kafa:
Jes večeras sam prošao i stvarno se može, ali izgleda mi sveže, kao da je skoro otvorena...znam da (davno) ranije nije moglo.

Super ako ostane tako, brža varijanta od Ade prema K.Višeslava
 
relja":3880hxdw je napisao(la):
U vezi spominjanog proširivanja trase od "Tempa" do Tošinog bunara:
juče sam bio do tempa i baš sam obratio pažnju.

Od krivine od Tempa do prvih blokova (Marka Čelebonovića), sa jedne strane se nalazi groblje (tik uz ulicu), a sa druge polje dalekovoda (takođe tik uz ulicu). U sredini je usko ostvo, sa posađenim stablima (rekao bih skoro, najkasnije prošle godine).
Na tom potezu za prošrenje nema mesta, osim da se izmeštaju dalekovodi.

Na delu od prvih blokova do Tošinog bunara deluje da postoji prostor za proširenje jer se dalekovodi udaljavaju od ulice.Moje neko mišljenje je, da se htelo, ili bi se ulica radila u širem profilu na vreme, ili bi počelo da se radi kada je tzv. "UMP" bio projektovan. POsle neće biti vremena.

Na više mesta su posađene mladice uz ulicu, zaštićene "kavezima" - meni je to pouzdan znak da se ne planira proširenje.

U Nikole Dobrovića po cela traka je zauzeta parkiranim automobilima, ispred škole je nekoliko ležećih policajaca.

Celom trasom su postavljeni semafori.

Bila je subota i u Tempu je bilo neko sniženje, i saobraćaj je bio malo (ne mnogo) intenzivniji. Jeadna žena u Jugu (sa naočarima) je naparvila kolonu iza sebe, brzina oko 40 na sat.

Sa Nikole Dobrovića se jasno vidi da se ama ništa ne radi na spajanju sa Omladinskih brigada, iako smo onomad gledali na TV svečano rušenje šupe na "trasi UMPa". Kuća pored Inex Ukusa za koju je još Piglet rekao da počinje da se ruši, je i dalje u istom stanju - skinut crep i stolarija.

Toliko o magistrali.
Реља, ти као да си знао да ћу тог дана, 27. марта кад си писао ову е-пошту, да сликам део УМП деонице којом си прошао. Коначно сам дочекао да прође зима и да зајашим бицикл и да по крају, по Бежанијској Коси, сликам интересантне детаље. сад сам ето сликао део УМП-а, Норвешку и Грчу улицу и још неке ствари.

Од проширења улице Марка Челебоновића неће бити ништа јер једноставно нема места за то ! На делу улице од "лакат кривине" до раскрснице са Норвешком улицом нема места за проширење ни са леве ни десне стране. Са леве стране је Ново Бежанијско гробље које је и близу улице, а са десне су далеководи који су делом и близу улице. На том делу улице (преко пута гробља) се планира градња неких пословних објеката (!!!), а за сад служи као велика градска депонија. Већи део депоније је и зарастао у траву па се чини као и да нема пуно ђубрета, нажалост има га пуно. Тај део пољане се иначе зове "Шевино поње". Део улице Марка Челебоновића од Норвешке до Партизанске авијације исто није за проширење, мада су са леве стране зграде довољно удаљене од улице, а сад десне је празно, сем старих грађевинских барака и једне теретане. И да се целом дужином ове улице направи проширење и буде 3+3, велики проблем је улица Николе Добровића, што си и лепо описао. Иначе стабла у делу улице М.Ч. од "лакат кривине" до Норвешке улице, су посађена још 2006. године, а у првом делу ове улице од Норвешке до Партизанске авијације још и раније.

Да појасним уз слике ово Рељино запажање.
Од ове "лакат кривине" код Кванташа почиње УМП и иде даље већ познатом трасом. Са десне стране је крај улице Марка Челебоновића, а право је саобраћајница Т6 правац према Земуну до "земунске лакат кривине", ух бре све неке "лакат кривине".


Uploaded with ImageShack.us
Мало у круг код "лакат кривине". Долазак саобраћајнице Т6 из Земуна од "Земунске лакат кривине", са леве стране слике је Темпо, а на семафору који се види у даљини, лево скретање је за Кванташ и царински терминал, а десно скретање је улица где је некада био Мега маркет Родић.


Uploaded with ImageShack.us
На следећим сликама је Кванташ у позадини, а највише сам сликао због "депоније" смећа, која је на овој "лакат кривини" очигледна. Наравно, моје бициклистичко "сокоћало" на слици, не припада томе:


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
На овој слици, поред очигледног ђубрета, лево је уливање у улицу Марка Челебоновића, право је правац за сад замишљене саобраћајнице Т6 (то је будући СМТ), која треба да иде иза садашњег Новог Бежанијског гробља, које је са леве стране, а са десне стране те саобраћајнице треба да буде будуће Ново Ново Бежанијско гробље.
Са десне стране слике треба да буде исто саобраћајница према .......и да се једног дана негде споји са садашњим аутопутем Београд-Шид. То је већ земљиште које припада "Заводу за изградњу града Београда" што и ова табла на слици доказује !


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Следеће три слике показују на "лакат кривини" раскрсницу са Т6 и Марка Челебоновића па даље према унутрашњости насеља Б.Коса. Саобраћаја на овом делу УМП-а има и то у интервалима, а то зависи од зеленог светла на семафорима код раскрснице за Кванташем, а и раскрснице улица М.Ч. и Норвешке.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
На слици видите срче колико хоћете, разбијене флаше су испале из камиона који је "мало" брже ушао у "лакат кривину" !!! У даљини се види окретница градских аутобуса 65, 612 и 708.


Uploaded with ImageShack.us
Следеће три слике показују нов главни улаз и комплекс управне зграде Новог Бежанијског гробља, а ту ће бити и нова капела, крематоријум, а како сам чуо и обдукциона сала МУП-а Србије.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
На овој слици је раскрсница улице М.Ч и Норвешке улице (десно скретање). Лево би требало да буде саобраћајница која би ишла до расадника и некадашње зграде Мега маркета Родић


Uploaded with ImageShack.us
Можда ћу овог викенда да наставим снимање УМП трасе преко Бежанијске Косе, значи сад од раскрснице са Норвешком улицом до Тошиног бунара.
 
Đilasu priznanje za Most na Adi
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Gradonačelniku Beograd Draganu Đilasu uručeno je priznanje za ukupnu brigu o gradu i projekat izgradnje mosta preko Ade Ciganlije.


Pored gradonačelnika, Udruženje učesnika omladinskih akcija nagradilo je i direktora JP "Ada Ciganlija" Zorana Gajića za doprinos očuvanju Ade i unapređenje njenih sadržaja, dok je voditelju emisije "Žikina šarenica" na RTS-u Živoradu Nikoliću uručeno priznanje za upoznavanje mladih generacija sa graditeljskim poduhvatima nekadašnjih akcija.

Zahvaljujući se na priznanju, gradonačelnik Beograda istakao je da je nekadašnjim radnim akcijama napravljeno mnogo toga u Jugoslaviji i Beogradu, a između ostalog i sama Ada Ciganlija, kojom se danas svi Beograđani ponose.

"Ono što su nekada bile radne akcije, sada imamo kroz znatan broj volontera u raznim akcijama i manifestacijama, koji pokazuju da postoje ljudi spremni da urade nešto lepo bez ikakve nadoknade", rekao je Đilas.

Prema njegovim rečima, dva osnovna zadatka sadašnje gradske vlasti su sprovođenje socijalne politike i izgradnja velikih infrastrukturnih projekata, a njihovo ispunjavanje potvrđuje i izgradnja mosta preko Ade.

Pored tog mosta, gradi se i Obrenovački most, dok se početak izgradnje mosta Zemun - Borča uskoro očekuje, naveo je Đilas, ističući da je sve to na neki način nastavak onoga što je početo u radnim akcijama.


http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=04&dd=01&nav_id=503463
 
Bobb":2khvt6is je napisao(la):
Ček ček ja često prolazim tuda i kolko ja znam ne može se iz Mirosavljeve u Zrmanjsku, tj slepa je. Jes ti to negde pročitao ili samo nagađaš?
U pravu si na vrhu te uličice su stepenice to je ćor sokak
 
relja":2r9nxg54 je napisao(la):
Od krivine od Tempa do prvih blokova (Marka Čelebonovića), sa jedne strane se nalazi groblje (tik uz ulicu), a sa druge polje dalekovoda (takođe tik uz ulicu). U sredini je usko ostvo, sa posađenim stablima (rekao bih skoro, najkasnije prošle godine).
Na tom potezu za prošrenje nema mesta, osim da se izmeštaju dalekovodi.
Па зар далеководи неће и бити измештени? :/
 
ево једна слика и од мене, сликао сам је јуче из улице Виктора Игоа:
ztx1qu.jpg
 
Gago, bravo i hvala na uloženom trudu za obe "foto repotraže".Jedno je opisivati rečima, ali svavako da fotografije em više privlače pažnju od pisanog teksta, em što daju jasniju sliku o čemu se radi.
Izvini ako ću zloupotrebiti tvoj post, ponovću lični zaključak (još od početka ove priče, pre nekoliko godina), da ovde nema govora ni o nekakvog brzoj magistrali.

Wile E. Coyote":33whqgir je napisao(la):
relja":33whqgir je napisao(la):
Od krivine od Tempa do prvih blokova (Marka Čelebonovića), sa jedne strane se nalazi groblje (tik uz ulicu), a sa druge polje dalekovoda (takođe tik uz ulicu). U sredini je usko ostvo, sa posađenim stablima (rekao bih skoro, najkasnije prošle godine).
Na tom potezu za prošrenje nema mesta, osim da se izmeštaju dalekovodi.
Па зар далеководи неће и бити измештени? :/
Znam za priču (jako lepu priču :) ) o izmeštajnu dalekovoda od Toplane NBG do Bežanijske kose, ne i za taj potez.
A tamo, preko puta groblja, ima tri + jedan redova stubova.
Malopre sam proverio na Google Earthu - dalekovod zapravo "kruži" (u stvari, u pitanju je sistem, ne jedan): Toplana, blokovi 70A i 70, IMT, Bežanijska kosa, Trafo stanica (pogođenja "mekom" bombom 1999), i potom od Trafo stanice, sa drugim dalekovodima, duž Marka Čelebonovića, pa kod lakat krivine kod Tempa gde jedan nastavlja ka severozapadu, a drugi nastavlja oko groblja celom dužinom, obilazi ga i kod Ledina se ponovo spušta sa Kose, nastavlja ka jugu u onom polju iza bloka 72 (Dr. Ivana Ribara), prelazi Savu i Adu na uzvodnom špicu... trag sam izgibio kod policijskog sportskog centra u Makišu (a i imam pametnijeg posla :) )
Poenta je da ga nije tako jednostavno izmestiti ga na tom potezu zbog proširenja ulice za 2 trake na jednom delu, dok je u nastavku (Nikole Dobrovića) to proširivanje, pa gotovo, neizvodivo.
 
Ево како изгледају трасе далековода на Бежанији и Новом Београду:

elektrof.jpg


зелено: 220 kV далековод
наранџасто: 110 kV далековод
љубичасто: 110 kV кабл
испрекидано: планирано

У Београду до сада није било 220 kV каблова. Мислим да ће само да замене далековод за кабл од Топлане до трансформаторске станице на Бежанијској коси.
 
Juče su počeli i da postavljaju oplatu na silaznoj rampi ka Banovom brdu, a na sajtu su pogasili sve kamere :/
 
hm...nisam vise siguran da bi bilo bolje kada bi pilon bio bele boje (ne ofarban, to tek nikako!)....imam utisak da se ovako odlicno uklapa! sem toga, mislim da ce odlicno izgledati sa metalnim vrhom! hvala za slike!
 
relja":pvolodvs je napisao(la):
Gago, bravo i hvala na uloženom trudu za obe "foto repotraže".Jedno je opisivati rečima, ali svavako da fotografije em više privlače pažnju od pisanog teksta, em što daju jasniju sliku o čemu se radi.
Izvini ako ću zloupotrebiti tvoj post, ponovću lični zaključak (još od početka ove priče, pre nekoliko godina), da ovde nema govora ni o nekakvog brzoj magistrali.

Wile E. Coyote":pvolodvs je napisao(la):
relja":pvolodvs je napisao(la):
Od krivine od Tempa do prvih blokova (Marka Čelebonovića), sa jedne strane se nalazi groblje (tik uz ulicu), a sa druge polje dalekovoda (takođe tik uz ulicu). U sredini je usko ostvo, sa posađenim stablima (rekao bih skoro, najkasnije prošle godine).
Na tom potezu za prošrenje nema mesta, osim da se izmeštaju dalekovodi.
Па зар далеководи неће и бити измештени? :/
Znam za priču (jako lepu priču :) ) o izmeštajnu dalekovoda od Toplane NBG do Bežanijske kose, ne i za taj potez.
A tamo, preko puta groblja, ima tri + jedan redova stubova.
Malopre sam proverio na Google Earthu - dalekovod zapravo "kruži" (u stvari, u pitanju je sistem, ne jedan): Toplana, blokovi 70A i 70, IMT, Bežanijska kosa, Trafo stanica (pogođenja "mekom" bombom 1999), i potom od Trafo stanice, sa drugim dalekovodima, duž Marka Čelebonovića, pa kod lakat krivine kod Tempa gde jedan nastavlja ka severozapadu, a drugi nastavlja oko groblja celom dužinom, obilazi ga i kod Ledina se ponovo spušta sa Kose, nastavlja ka jugu u onom polju iza bloka 72 (Dr. Ivana Ribara), prelazi Savu i Adu na uzvodnom špicu... trag sam izgibio kod policijskog sportskog centra u Makišu (a i imam pametnijeg posla :) )
Poenta je da ga nije tako jednostavno izmestiti ga na tom potezu zbog proširenja ulice za 2 trake na jednom delu, dok je u nastavku (Nikole Dobrovića) to proširivanje, pa gotovo, neizvodivo.
Реља, хвала за лепе речи.
Пошто сам сликао УМП који делом иде преко Бежанијске Косе, уствари он ту и почиње, желео сам да твоје добро запажаље употпуним сликама и краћим мојим коментаром за сваку слику и то све објединим у једну целину. Требаће сигурно за неке касније коментаре, поготово кад је са сликама. Нема шта да злоупотребљаваш мој пост, они и служе за то да се искористе и допуњују са осталим постовима и мишљењима, а зато и служи овај форум.

Слажем се да од брзе магистрале будућег УМП-а, неће бити ни слово "М", а моје је мишљење да су творци овог пројекта и имена које су му дали, несрећно изабрали термин, мислећи да треба да звучи атрактивно, боље да су му дали име УСП (Унутрашњи Саобраћајни Прстен), али шта је ту је, бар ће мо имати још једну саобраћајницу, релативно пропусне моћи. Он јесте добро замишљен, да "одвуче" добрим делом будући саобраћај са ауто пута , са насеља Б. Коса и доњег дела Новог Београда (десни део гледано од аутопута и пруге), значи тих возила која треба да иду према Чукарици, Ибарској магистрали, а касније наставком УМП-а према другим деловима града десно од аутопута и према Панчеву, а то сви већ знамо и понављамо ко папагаји. Мислим да ће ипак УМП одрађивати свој део посла.

Као што сам и обећао ево другог дела слика УМП-а који иде преко Б. Косе, сликано данас тј. 3. априла о.г.
Прошлог викенда сам стао са фоторепортажом код раскрснице Марка Челебоновића и Норвешке улице (десно), али ево још једном те раскрснице, нека се нађе:


Uploaded with ImageShack.us
Кад порасте још дрворед биће јако лепо шетати улицом М.Ч. Онда се и далековод можда неће толико примећивати као сад !:


Uploaded with ImageShack.us
Раскрсница улица Марка Челебоновића са улицом Др. Хуго Клајна (десно скретање), а лево скретање је Сурчински пут и ова улица (пут) води право до аутопута (нема улаз на њега, било некад, срећом заградили су). На овој раскрсници се значи скреће према хотелу "Национал", Расаднику, Царини, трафостаници коју су често бомбардовали 1999. године, полицији са тренажним центром за њихове службене псе и многим предузећима:


Uploaded with ImageShack.us
На овој полу раскрсници, десно скретање је за блокове зграда које се налазе са десне стране слике. Сликао сам највише због тога да покажем да је некада на овој полу раскрсници био семафор, али је уклоњен пре неких годину ипо дана. Сколњен је јер је установљено да су доста успоравали саобраћај у М.Ч. Можда га једног дана и врате, кад УМП проради пуним капацитетом !:


Uploaded with ImageShack.us
Следећа раскрсница је раскрсница улице Марка Челебоновића са улицом Партизанске авијације (лево и десно), а право је улица Николе Добровића. Лево скретање у Партизанске авијације води према аутопуту и граду, а десно према ЈКП Водовод и другом делу насеља Б.Коса, а на крају ове улице је бензинска пумпа ЕКО. На овој раскрсници градски аутобуси 74 и 75, скрећу лево, а право иду 65 и 82:


Uploaded with ImageShack.us
Ово је почетак "проблематичне" улице Никола Добровић. Она јесте 2+2, али сад је практично 1+1 и то због паркираних возила са једне и друге стране на овом првом делу улице до следеће раскрснице где је и основна школа "Борисав Пекић". Како ће се ту решити проблем због УМП-а, видеће се. Можда изградњом косо постављених паркинг места, као што су урадили у мојој улици (Недељка Гвозденовића). Ови коси паркинзи у овој улици (Н.Д.) би могли да се ураде са обе стране улице, али само до следеће раскрснице са улицом Данила Лекића-Шпанца, неких 500 метара дужине:


Uploaded with ImageShack.us
Ово је раскрсница Николе Добровића са улицом Данила Лекића-Шпанца (лево и десно скретање) и до ове раскрснице би могли да се ураде ти коси паркинзи. Даље не би могло из простог разлога што је зграда, на левој страни слике, сувише близу улице, а са десне стране је основна школа "Борисав Пекић" (види се на слици део школе):


Uploaded with ImageShack.us
Две следеће слике су интересантне из разлога што покаузују ову раскрсницу Н.Д. са данила Лекижа-Шпанца из другог угла тј. смера. Снимио сам их из разлога што би можда могле да се искористи ове две зелене површине (нису урађене од стране Грдаског зеленила), за евентуално неки паркинг ! Раније су ове обе површине биле неке рупе где су мислили да се праве неке гараже, али се одустало ! Сад је ето прилика да се то обнови и уради !:


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Идемо даље, следећа раскрсница неких 200 метара даље, је раскрсница Н.Д. са улицама, лево је Стојана Аралице, десно је Генерала Михајла Недељковића и од ове раскрснице улица Николе Добровића почиње да се спушта низ Б. Косу. У даљини се види и пилон моста изнад Аде, иххх баш је некако мали !:


Uploaded with ImageShack.us
Почетак спуштања улице Н.Д. низ Б. Косу и улазак у благу леву кривину:


Uploaded with ImageShack.us
"Излазак" из леве благе кривине и "пуцање" погледа на будућу велику раскрсницу УМП-а тј. Николе Добровића и Тошиног бунара:

Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Раскрсница тј. уливање улице Николе Добровића са улицом Тошин бунар (лево и десно), а право односно мало полу десно треба да иде УМП па право према Бувљаку и будућој петљи у Јурија Гагарина.
Као што су сви и приметили, ова кућица од Инкес-Укуса се рушу већ годину ипо дана и никако да је сруше, али ваљда ће ускоро!
Како би овде лепо легла једна петља, али шта да радимо кад оне чике које одлучују, не дају !


Uploaded with ImageShack.us
Хтедох да снимим ову раскрсницу и из мало ширег угла тј. из три слике, али успео сам да шкљоцнем само две, апарат ме издао, потрошиле се батерије, е је... а !
Та трећа слика коју сам хтео да снимим показује куће које још сметају за проширење улице Тошин бунар. На другој слици се види (на десној страни слике), део једне од тих кућа, а једну од тих кућа су већ срушили. Гледаћу следећег викенда да шкљоцнем коју слику са истог овог места, а и од стране Тошиног бунара:


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Што се далековода тиче и њиховог пресељења или постављања водова испод земље, о томе можемо за сад само да дискутујемо и маштамо. За тако нешто треба брдо пара, ко наша Авала !
 
Гаго, морам да ти дам + за фотке! Пролазим често туда, али твоја фоторепортажа је супер!
 
Jel to njima opet ne rade kamere na sajtu, ili kod mene nesto nije u redu?
 
Гага, свака част за репортажу, позивам и остале колеге да се поведу овим примером. :kk: +
 
Ronche":3ceatggr je napisao(la):
Mog'o bi kolega što živi u soliteru kod Vera (ne mogu da se setim njegovog nick-a, a valjda će videti ovaj post) sa svog prozora da napravi neki mali photo session xD :grand: :D
Kolega iz solitera neka se javi ... ovo je sa 10. sprata ... nije bas soliter ali posluzice
Da mi je jos koji X na zumu od aparata bilo bi jos bolje :)

dscf4851.jpg


dscf4853b.jpg


to su slike od pre nekoliko minuta ....

za punu velicunu slika tu su linkovi ...

http://img849.imageshack.us/img849/8575/dscf4851.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/1660/dscf4853b.jpg
 
Iz ovog ugla glavni i bočni raspon izgledaju prilično blizu :D A izgleda da nisu baš orni što se tiče izgradnje rampi, bar se ne vidi na ovim slikama. I naravno + :D
 
Vrh