Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

dedinje":anbcs151 je napisao(la):
Naravnoda je UMP skup. Sve veliko što se gradi je skupo. Sećam se izgradnje gazele i onda su bile slične priče mada u manjem obimu, standard je bio daleko viši. Govorilo se da će unuci otplaćivati gazelu. Mislim da ste vi, sadašnji forumaši, uglavno ti unuci. Pa ako je otplaćujete vi je i koristite. Neki bi da grade a da ne troše pare. Potseća na onu staru..
shumar":anbcs151 je napisao(la):
Trebali su početi UMP da rade od mosta na Adi prema Pančevačkom mostu a deonicu na NBG ostaviti zadnju jer je Milankovicev bulevar dosta neiskorišćen a tu je i Jurija Gagarina koji bi mogli do završetka UMP-a na NBG da primaju saobraćaj.
Нико не спори да је потребан још најмање један мост на Сави. Спори се приоритет градње и то да ли је прво требало завршити неке друге пројекте (обилазница, метро) па онда кренути у реализацију УМП-а.
 
jlaki":216xseva je napisao(la):
Epizoda serije “Gradimo veće i bolje” u kojoj će biti predstavljem most na reci Savi biće prikazana na Discovery kanalu u maju 2011. godine
http://www.mobilnimagazin.com/vesti/discovery-channel-snima-u-srbiji-tokom-decembra/
Jedva cekam emisiju,kad gradska vlast nece da postavi onu emisiju na net koju su pustili ako se ne varam u okviru gradologije pre neki mesec.A nista ih ne kosta da uploaduju emisiju od pola sata na youtube ili ne daj boze naprave nalog.
 
Wile E. Coyote":2erg36nd je napisao(la):
dedinje":2erg36nd je napisao(la):
Naravnoda je UMP skup. Sve veliko što se gradi je skupo. Sećam se izgradnje gazele i onda su bile slične priče mada u manjem obimu, standard je bio daleko viši. Govorilo se da će unuci otplaćivati gazelu. Mislim da ste vi, sadašnji forumaši, uglavno ti unuci. Pa ako je otplaćujete vi je i koristite. Neki bi da grade a da ne troše pare. Potseća na onu staru..
shumar":2erg36nd je napisao(la):
Trebali su početi UMP da rade od mosta na Adi prema Pančevačkom mostu a deonicu na NBG ostaviti zadnju jer je Milankovicev bulevar dosta neiskorišćen a tu je i Jurija Gagarina koji bi mogli do završetka UMP-a na NBG da primaju saobraćaj.
Нико не спори да је потребан још најмање један мост на Сави. Спори се приоритет градње и то да ли је прво требало завршити неке друге пројекте (обилазница, метро) па онда кренути у реализацију УМП-а.
Slažem se Vili + , gore sam pisao o prioritetima određenih deonica UMP-a gde mislim da se deonica na NBG-u trebala raditi zadnja jer je infrastruktura NBG mogla da izdrži dodatni saobraćaj. Što se tiče prioriteta velikih infrastrukturnih projekata mislim da obilaznica treba biti prioritet br.1 , jer jednostavno dok prolazi tranzit kroz grad teško je pričati o nekom drugom velikom projektu, što reče Zidar kreće se od temelja.
 
Emisija na Discoveriju će biti emitovana u maju.
tada je planu da počne emitovanje njihovog kanala za naš region, pa zato i ide emisija sa lokalnim sadržajem
 
shumar":127nq8z1 je napisao(la):
Wile E. Coyote":127nq8z1 je napisao(la):
dedinje":127nq8z1 je napisao(la):
Naravnoda je UMP skup. Sve veliko što se gradi je skupo. Sećam se izgradnje gazele i onda su bile slične priče mada u manjem obimu, standard je bio daleko viši. Govorilo se da će unuci otplaćivati gazelu. Mislim da ste vi, sadašnji forumaši, uglavno ti unuci. Pa ako je otplaćujete vi je i koristite. Neki bi da grade a da ne troše pare. Potseća na onu staru..
shumar":127nq8z1 je napisao(la):
Trebali su početi UMP da rade od mosta na Adi prema Pančevačkom mostu a deonicu na NBG ostaviti zadnju jer je Milankovicev bulevar dosta neiskorišćen a tu je i Jurija Gagarina koji bi mogli do završetka UMP-a na NBG da primaju saobraćaj.
Нико не спори да је потребан још најмање један мост на Сави. Спори се приоритет градње и то да ли је прво требало завршити неке друге пројекте (обилазница, метро) па онда кренути у реализацију УМП-а.
Slažem se Vili + , gore sam pisao o prioritetima određenih deonica UMP-a gde mislim da se deonica na NBG-u trebala raditi zadnja jer je infrastruktura NBG mogla da izdrži dodatni saobraćaj. Što se tiče prioriteta velikih infrastrukturnih projekata mislim da obilaznica treba biti prioritet br.1 , jer jednostavno dok prolazi tranzit kroz grad teško je pričati o nekom drugom velikom projektu, što reče Zidar kreće se od temelja.
Grada se ne tice obilaznica.a koliko vidim nece ni metro jer ce drzava uzeti kredit ako ga ikada bude.Ja nemam nista protiv originalne zamisli da ump bude magistrala a ne bulevar kao sada,a zauzvrat da je most manje ambiciozan.Ili da je most manje ambiciozan a da se izgrad ili makar zapocne most u savskom amfiteatru(bio on metro most ili ne),time bi se i ona nesretna autobuska stanica iselila na nbg bas paralelno sa izgradnjom mosta.
 
vucko":109tpchc je napisao(la):
shumar":109tpchc je napisao(la):
Wile E. Coyote":109tpchc je napisao(la):
Нико не спори да је потребан још најмање један мост на Сави. Спори се приоритет градње и то да ли је прво требало завршити неке друге пројекте (обилазница, метро) па онда кренути у реализацију УМП-а.
Slažem se Vili + , gore sam pisao o prioritetima određenih deonica UMP-a gde mislim da se deonica na NBG-u trebala raditi zadnja jer je infrastruktura NBG mogla da izdrži dodatni saobraćaj. Što se tiče prioriteta velikih infrastrukturnih projekata mislim da obilaznica treba biti prioritet br.1 , jer jednostavno dok prolazi tranzit kroz grad teško je pričati o nekom drugom velikom projektu, što reče Zidar kreće se od temelja.
Grada se ne tice obilaznica.a koliko vidim nece ni metro jer ce drzava uzeti kredit ako ga ikada bude.Ja nemam nista protiv originalne zamisli da ump bude magistrala a ne bulevar kao sada,a zauzvrat da je most manje ambiciozan.Ili da je most manje ambiciozan a da se izgrad ili makar zapocne most u savskom amfiteatru(bio on metro most ili ne),time bi se i ona nesretna autobuska stanica iselila na nbg bas paralelno sa izgradnjom mosta.
Svi znamo da su auto-putevi nadležnost države pa tako i obilaznice oko BG-a koja je sastavni deo koridora 10, ali reći da Grad to ne zanima je glupost jer tranzit ima veliki uticaj na saobraćaj u samom gradu a da ne govorimo o ekološkom aspektu jer recimo u EU samo kamioni čine tri četvrtine ukupnog zagađenja u drumskom saobraćaju.
 
shumar":suy0hqii je napisao(la):
Slažem se Vili + , gore sam pisao o prioritetima određenih deonica UMP-a gde mislim da se deonica na NBG-u trebala raditi zadnja jer je infrastruktura NBG mogla da izdrži dodatni saobraćaj.
То уопште није додатни саобраћај, већ исти овај који постоји данас са тим што је правилније распоређен. И ја се слажем да је НБГ деоницу требало градити последњу.
Нови мост на Сави добијамо, и ратеретићемо Газелу. По мом мишљењу, уместо да спрцавају паре на деоницу од моста до Тошиног бунара, требали су да их уложе у потпун завршетак обе приступне петље. Тиме бисмо добили потпуно финкционалан нови мост,а дањи развој УМП-а оставити за срећнија времена, а концентрисати се на отпушавање осталих запушених артерија, међу којима би прва била проширење Булевара Краља Александра до ММЛ, градња петље код Ушћа итд....
 
vucko":2ob1wywy je napisao(la):
Grada se ne tice obilaznica.a koliko vidim nece ni metro jer ce drzava uzeti kredit ako ga ikada bude.Ja nemam nista protiv originalne zamisli da ump bude magistrala a ne bulevar kao sada,a zauzvrat da je most manje ambiciozan.Ili da je most manje ambiciozan a da se izgrad ili makar zapocne most u savskom amfiteatru(bio on metro most ili ne),time bi se i ona nesretna autobuska stanica iselila na nbg bas paralelno sa izgradnjom mosta.
Јасно је да се ни државе не тиче обилазница из разлога које сам навео (осим, наравно, дела од Батаје до Добановаца, како би се спојио аутопут од Новог Сада са аутопутем ка Нишу. Шта мислите, зашто је ово једина деоница на којој се одмах гради пун профил?). Према томе, од обилазнице неће ништа бити док се град не ангажује (као што је било и за део од Остружнице до Орловаче).

Што се тиче метроа, посреди су већ чисте шпекулације. Питање је да ли ће држава да узме кредит за нешто што је ствар града, а град, због задужења (првенствено за УМП, тј. његов део који је у изградњи) неће имати пара за метро (зато и тупим све време о побрканим приоритетима). Према томе, врло је извесно да од метроа нема ништа и да ћемо имати део обилазнице, део УМП-а, део СМТ-а и ништа од метроа. За железнички чвор ћемо још видети (у овом тренутку је некако најреалније да то прво буде готово).
 
stf":2yux1olo je napisao(la):
shumar":2yux1olo je napisao(la):
Slažem se Vili + , gore sam pisao o prioritetima određenih deonica UMP-a gde mislim da se deonica na NBG-u trebala raditi zadnja jer je infrastruktura NBG mogla da izdrži dodatni saobraćaj.
То уопште није додатни саобраћај, већ исти овај који постоји данас са тим што је правилније распоређен. И ја се слажем да је НБГ деоницу требало градити последњу.
Нови мост на Сави добијамо, и ратеретићемо Газелу. По мом мишљењу, уместо да спрцавају паре на деоницу од моста до Тошиног бунара, требали су да их уложе у потпун завршетак обе приступне петље. Тиме бисмо добили потпуно финкционалан нови мост,а дањи развој УМП-а оставити за срећнија времена, а концентрисати се на отпушавање осталих запушених артерија, међу којима би прва била проширење Булевара Краља Александра до ММЛ, градња петље код Ушћа итд....
Kad sam rekao dodatni saobraćaj mislio sam da Jurija Gagarina i pogotovo Milankovićev bulevar mogu izdržati to preraspoređivanje tj. povećanje saobraćaja u konkretne dve ulice.
 
Wile E. Coyote":336jygb5 je napisao(la):
vucko":336jygb5 je napisao(la):
Grada se ne tice obilaznica.a koliko vidim nece ni metro jer ce drzava uzeti kredit ako ga ikada bude.Ja nemam nista protiv originalne zamisli da ump bude magistrala a ne bulevar kao sada,a zauzvrat da je most manje ambiciozan.Ili da je most manje ambiciozan a da se izgrad ili makar zapocne most u savskom amfiteatru(bio on metro most ili ne),time bi se i ona nesretna autobuska stanica iselila na nbg bas paralelno sa izgradnjom mosta.
Јасно је да се ни државе не тиче обилазница из разлога које сам навео (осим, наравно, дела од Батаје до Добановаца, како би се спојио аутопут од Новог Сада са аутопутем ка Нишу. Шта мислите, зашто је ово једина деоница на којој се одмах гради пун профил?). Према томе, од обилазнице неће ништа бити док се град не ангажује (као што је било и за део од Остружнице до Орловаче).

Што се тиче метроа, посреди су већ чисте шпекулације. Питање је да ли ће држава да узме кредит за нешто што је ствар града, а град, због задужења (првенствено за УМП, тј. његов део који је у изградњи) неће имати пара за метро (зато и тупим све време о побрканим приоритетима). Према томе, врло је извесно да од метроа нема ништа и да ћемо имати део обилазнице, део УМП-а, део СМТ-а и ништа од метроа. За железнички чвор ћемо још видети (у овом тренутку је некако најреалније да то прво буде готово).
Na žalost Vili slažem se sa tvojim zaključcima s tim da sam ja pesimista i za železnički čvor. Za drugi plus moraćeš da sačekaš.
Izgleda da smo ovaj put stvarno lideri u nezavršavanju projekata
 
Па некако ми се чини да ипак има највише воље и да су најреалнији преговори са Русима о кредиту (зато сам и рекао да ћемо то још видети) за завршетак железничког чвора (не кажем да ће то бити ускоро, али у року од, рецимо, 10 година, најреалније је очекивати да то прво буде готово). Нажалост, глупавом идејом о задржавању два колосека у Савском амфитеатру (и евентуално, што је још горе, и колосека око Калемегдана) у приличној мери се обесмишљава идеја о реорганизованом железничком чвору (мада, руку на срце, тунели увек вреде).
 
кредит са Русима.... има да нам га увале онако братски, уватили смо се тих Руса к'о пијан плота. и док ћемо Западу да отплаћујемо кредит 5 до 10 година, Русима има да га отплаћујемо 100 година
 
ne bih se slozio,tako je bilo planirano ali uspelo je da se promeni.Tu ce makar nase firme raditi nesto dok na mostu preko Ade i ump-u gradise samo raskrpetlju.
 
JohnnyLee":1irm3ohj je napisao(la):
кредит са Русима.... има да нам га увале онако братски, уватили смо се тих Руса к'о пијан плота. и док ћемо Западу да отплаћујемо кредит 5 до 10 година, Русима има да га отплаћујемо 100 година
Немам ни ја поверења, не зна се у кога мање, да ли у Русе или у Амере, али ипак је реално да добијемо кредит за ово.
 
vucko":pth41o0t je napisao(la):
A metro nece uzeti grad kredit vec drzava.Ostatak UMP-a nema mostove na trasi mada ima 3 tunela i vise nadvoznjaka.
iskreno meni se ova pricha o razdvajanju kreditnog opterecenja izmedju gradskog budzeta i republickog budzeta, chini veoma smeshnom jer zivimo u veoma centralizovanoj, korumpiranoj partokratskoj drzavi gde ne postoji niti ideja o transparentnosti finansiranja institucija sistema. siguran sam da ce prezaduzenost beograda zbog predizbornih projekata osetiti i oni koji zive van njega
 
Naravno da se hoce,ali zvanicno ce drzava uzeti budzet dok je grad vec doteran do ivice zaduzenjem,

Nesto trazih,evo intervjua gradonacelnika od prvog minuta do treceg prica o situaciji sa SCT-om i petljom od.Pre mesec dana je dat intervju.
Preporucujem i da se odlgeda deo od 12 minuta nadalje

http://www.youtube.com/watch?v=pA1OMm8gi5c

2 minuta se prica o mostu i petlji bez naravno kritikovanja cene istog i neizgradnje ump-a sa strane nbg-a,a mnogo vise o donekle banalnim stvarima.Eto gde je demokratija kod nas.
 
Siguran sam da je ovaj most, ne toliko zbog njega samog nego zbog ljudi koji ga zloupotrebljavaju u razne svrhe, kostao ovu generaciju Beogradjana metroa.
 
Koliko god deo UMP od Pančevačkog mosta ka autoputu bio najlogičniji, on u startu nema nikakve veze s mostom.

A pošto UMP dobrim delom služi da opravda most.. džaba priča o tom delu.. ne pominju trenutno ni sređivanje petlje na ulazu na Pančevački most koje se pominjalo pre neki mesec, a kamoli nastavak puta s mosta preko kružnog toka kod Bogoslovije i dalje..
 
medjutim":1edtmc54 je napisao(la):
Koliko god deo UMP od Pančevačkog mosta ka autoputu bio najlogičniji, on u startu nema nikakve veze s mostom.

A pošto UMP dobrim delom služi da opravda most.. džaba priča o tom delu.. ne pominju trenutno ni sređivanje petlje na ulazu na Pančevački most koje se pominjalo pre neki mesec, a kamoli nastavak puta s mosta preko kružnog toka kod Bogoslovije i dalje..
Most preko Ade nema potrebe da se opravdava UMP-om, jer je jednostavno bio potreban bar ja ne znam nikog ko osporava tu tvrdnju, e sad što se pravimo da smo Dubai to je druga priča.
 
most jeste potreban, nisam se lepo izrazio, ovoliki projektovani kapacitet mosta je pravdan UMPom, a ne most kao most.
 
Evo par slika sa Konferencije o novom mostu od 01. oktobra 2010. godine. Bio sam tamo, pa sam malo slikao, jes da je mobilnim, i jes da je bilo davno, al' sta je tu je.

ri92bn.jpg


2m3qrlx.jpg


1exg7s.jpg


2h2ipaf.jpg


sn15jk.jpg


2sb3mkz.jpg


i3f8qw.jpg


900oj4.jpg
 
Vrh