Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

A jel neko video/slikao taj rečni šleper koji dunavom/savom dovlači čelične segmente?
 
Pegasus":z8vv9agy je napisao(la):
Ja ne razumem kako je npr Relja video da ce Belgrade Office park imati tramvajsku stanicu ?
Crveno je postojeća tramvajska pruga - kroz Agoszina Neta danas prolazi jedan kolosek koji se završava u Depou GSP. - Izostavio sam kolsek koji ulazi u Depo iz Milutina Milankovića, pošto nova pruga prelazi preko znad njega.
Žuto su budući koloseci - ne vidim šta se drugo uklapa u ovaj plan, stanje na terenu i skore radove na bezimenoj ulici između Belvila i Romvila.

Strelicom je označen mogući položaj te stanice.

novapruga.jpg


A da li je bilo moguće, hipotetički naravno, sprovesti tramvajsku prugu na most ovuda (već sam rekao da ne verujem da bi pravi metro ikada prešao preko ovog mosta)?

idejapruga.jpg
 
Да ли је неко размишљао о пошумљавању појаса око УМП-а?
Гледајући границе плана, тако нешто се изгледа не планира. Питам, због тога што се многи буне због аутопута кроз НБГ, и буке са њега, а путни појас је ем, пошумљен, ем упуштен у земљу. Једна магистрала прави једнаку количину буке као аутопут, а ако је још на стубовима, биће још гори ефекат.
 
Ma kavi druze stf,to je i povoljna stvar sto imas magistrali pod prozorom bar ako je verovati ovima u westu 65 :lool:

@reljo diskutovasmo vise puta,bese i igor rece da tramvaj silazi pre belvila,tako neces ni imati skretanje tramvaja i saobracaja sa ump-a koje bi znatno usporavala saobracaj.A i tako planirase jer ce umesto depoa gsp- biti belam depo.

Nego drugari,sad je vec skoro polovina februara a ni reci o deonici ump-a od tosinog bunara do petlje nbg.Nesto i tu kasne sa radovima koliko vidim.
 
vucko":d1vry0fw je napisao(la):
@reljo diskutovasmo vise puta,bese i igor rece da tramvaj silazi pre belvila,tako neces ni imati skretanje tramvaja i saobracaja sa ump-a koje bi znatno usporavala saobracaj.A i tako planirase jer ce umesto depoa gsp- biti belam depo.
Sad ponovo gledam plan koji je Igor postavio, i primećujem da na njemu baštica u sredini prestaje kod Depoa, što sugeriše da bi se gradila nova pruga u Đorđa Stanojevića, koja bi se onda kroz Agostina Neta spojila sa Jurija Gagarina.
 
MilisaV":35ilktpg je napisao(la):
a u ulici nikole dobrovića još stoje ležeći policajci. i to je zona škole. što znači da neko ko "kao" ide "magistralom" od mosta se kreće denivelisanim putem i onda odjednom upada u zonu škole i ima ležeće policajce. što znači da su gradski oci jednu od budućih najvažnijih centralnih pravaca namestili u zoni škole.
Не заборави да је и та улица споредна у односу на Партизанске авијације и да при томе има једну траку за право, а две за лево.
 
Moguće da sam nešto propustio, ali me interesuje jedna stvar - rečeno je da će kružni tok za prilaz mostu biti građen tek u nekoj narednoj fazi, a kako će se onda vozila iz pravca Radničke peti na most ka NBG kada je ta petlja jedina mogućnost?
 
Nikako. Neće se moći iz Radničke na most dok se to sve (petlja) ne završi.

Verovatni prilazi od Nove godine biće (1) Sajam-most, (2) most-Radnička, (3) most-NBG samo desno i (4) NBG-most samo iz J. Gagarina desno.

Ostalo tek 2013, izgleda :(

Ali, dobro, biće puno puta sečenja crvene trake i otvaranja mosta, bar nešto...
 
vucko":3bhhgb31 je napisao(la):
Ma kavi druze stf,to je i povoljna stvar sto imas magistrali pod prozorom bar ako je verovati ovima u westu 65 :lool:
Јадничци. :lol: То је опет грешка урбаниста. поред тако прометних улица се планирају пословни, а не стамбени центри. :bash:
 
Kartograf":5sog0pib je napisao(la):
Nikako. Neće se moći iz Radničke na most dok se to sve (petlja) ne završi.

Verovatni prilazi od Nove godine biće (1) Sajam-most, (2) most-Radnička, (3) most-NBG samo desno i (4) NBG-most samo iz J. Gagarina desno.

Ostalo tek 2013, izgleda :(

Ali, dobro, biće puno puta sečenja crvene trake i otvaranja mosta, bar nešto...
Zato je most lep u p.......

Da nije smešno, bilo bi žalosno....
 
Kartograf":1p73fjpt je napisao(la):
Nikako. Neće se moći iz Radničke na most dok se to sve (petlja) ne završi.

Verovatni prilazi od Nove godine biće (1) Sajam-most, (2) most-Radnička, (3) most-NBG samo desno i (4) NBG-most samo iz J. Gagarina desno.

Ostalo tek 2013, izgleda :(

Ali, dobro, biće puno puta sečenja crvene trake i otvaranja mosta, bar nešto...
Ovo mu dođe isto k'o kad bih iz Beograda išao za Novi Sad preko Pančeva :D A bila bi fora da u prvoj fazi budu napravljene samo izlazne rampe hahaha
Šalim se. Najveći problem će biti onima koji dolaze Obrenovačkim putem jer će morati da idu na petlju Hipodrom. Mada, s druge strane, verovatno će neki (Železnik, Sremčica, Umka pa dalje ka jugu) da se odluče za Ostružnički most...
 
ne mora marketing,ali moraju informacije kad vec daju tolke parice za njega.
 
Ма какав бре маркетинг. Довољна ће бити маркетиншка реченица типа: "то је овај мост, на који се иде из раскрпетље" и свима ће бити потпуно јасно, да треба макар једном да пробају укус семафора и 60кмч на брзој градској саобраћајници.
 
Nije ovde reč o marketingu za gradsku vlast, nego pre svega za kompanije koje rade na projektu. Njima je svakako u interesu da projekat bude bolje predstavljen i redovnije praćen.
 
Wile E. Coyote":1d14ux29 je napisao(la):
Ваљда 50, а не 60.
Оф коурс, хвала на поправци. Никако да навикнем на ту 50цу.

Simba":1d14ux29 je napisao(la):
Nije ovde reč o marketingu za gradsku vlast, nego pre svega za kompanije koje rade na projektu. Njima je svakako u interesu da projekat bude bolje predstavljen i redovnije praćen.
Што се тиче компанија, њима то ни не треба, имају тамо ове знакове велике на грађевинама и они знају, да баш овакве велеграђевине прати готово свако. И тако, њихов посао зависи већином од тендера, дакле они форсирају више неки свој лоби. Ово друго им дође нешто као шлаг на торту.
 
Ostao sam svima duzan informaciju da porr-ova mehanizacija o kojoj smo govorili i koju je arandjel nedavno fotografisao po odgvoru iz direkcije je u skladu sa ugovorom sa konzorcijumom za izgradnju mosta gde je porr nosilac posla. U prevodu to znaci da se trenutno rade dve rampe ulazno izlazne na nbg strani kao i na cukarickoj gde je izgradnja izlazne prema radnickoj vec fino odmakla. Te rampe su sastavni deo ugovora o mostu i nemaju veze sa pristupnim petljama tacnijem tim ugovorima. Nazalost nisam dobio odgovor na to da li je ugovor naknadno menjan aneksima ili je u pitanju izvorni ugovor i plan po kome i te rampe pripadaju mostu.
 
Vala nista mi nije jasno.Juzne petlje se prave,a verovacu da se prave i severne kada to objave na sajtu savabridge il ti igore potvrdis.A koliko vidim i tebe ignorisu oko tih zackoljica.
 
Nisi razumeo ne prave oni severne petlje bar ne za sada vec dve rampe koje nisu u ugovoru za severne petlje nego u sklopu sa mostom kao sto ni juzne dve rampe nisu u sklopu juznih petlji u ugovoru. Kako sam razumeo hteli su da se osiguraju da imaju minimum funkcionalnosti sa jednim ugovorom dok bi ugovori za severne i juzne petlje zavrsio ceo posao.
 
Aha,dakle kad kazu severne petljle misle na ump i centralni prilaz mostu sa severa,a optrilike na juzne isto to primenjeno za novi put od raskrpetlje do mosta?
 
Upravo tako ;) stim sto ump nije deo tog ugovora vec samo sama petlja
 
Vrh